180 job matcher din søgning 180 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Frederikshavn KommuneKulturhus Kappelborg i Skagen søger udadvendt servicemedarbejder til back-stage

Frederikshavn Kommune

Har du overblik, gåpåmod og lyst til frihed under ansvar? Er du god til struktur og tager forstyrrelser med et smil? Er du vild med varierede arbejdsopgaver og arbejdstider – også aften og weekends? Og elsker du at give dine gæster en oplevelse ud over det sædvanlige? - Så er du måske vores nye kollega.

På Kappelborg i Skagen mangler vi nemlig lige nu en kollega, der kan og har lyst til at bidrage til vores backstage-afdeling.

Det er dig, der gør lokaler og forplejning klar til vores musikere, skuespillere, konference- og mødegæster samt mange andre. Du bliver den kollega, som sørger for at vi er klar til at modtage vores gæster og frivillige, så der er styr på opfyldning i baren, klargøring af backstage-lokalerne, kaffebakken er sat frem og meget mere.

Gem
Randstad A/S
Norsk- eller svensk-talende kundeservicemedarbejder

Randstad A/S søger for Meyra Group i Aarhus

For vores kunde Meyra Group søger Randstad en kundeservicemedarbejder til servicering af deres skandinaviske kunder. Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt.

Du bliver en del af det skandinaviske team, som tilsammen består af 3 personer. Du vil være den primære kontaktperson for de skandinaviske kunder i den offentlige sektor samt brugerne af stolene. Samtidig indgår du i teamet, som servicerer vores internationale kunder.

Dit produktfokus vil være på Meyra og Netti, hvor dit daglige fokus er en effektiv behandling af ordrer og telefonrådgivning. Stillingen indeholder forskelligartede opgaver og en spændende hverdag med en stor kontaktflade, både eksternt og internt.

Adecco.dkGerman speaking Key Account Manager

Adecco.dk recruiting on behalf of AGITO Medical in Nørresundby

In the role as Key Account Manager at AGITO Medical, you become a part of an international company and multicultural team. As Key Account Manager, you are a part of the Rental Solutions team and you will be work closely with Hospitals and Healthcare providers offering AGITOs Diagnostic Imaging Solutions.

Moreover, you are responsible for:

  • Developing our rental business: AGITO Medical healthcare Rental Solutions which includes medical equipment (f.e. MRI and CT) installed in trailers or modular buildings
  • Developing our purchasing channels: sourcing used diagnostic imaging equipment directly from Hospitals and OEMs.
  • In collaboration with your colleagues plan sales strategies, attend exhibitions and execute these.
Grønlands Selvstyre
Medarbejder med gode sprogegenskaber søges til Forbruger- og Konkurrencestyrelsen

Grønlands Selvstyre, Nuuk

Arbejdsopgaverne indbefatter bl.a. oprettelse af klagesager, kvittering og anmodning om akter til kommunerne, vurdering af modtagne akter, oversættelse af akter og afgørelser, samt afsendelse af afgørelser. Til brug for disse opgaver søger vi en struktureret og engageret medarbejder, der kan holde styr på flere opgaver ad gangen, og som håndterer en travl hverdag på en effektiv måde. Det forventes, at du kan repræsentere styrelsen på en professionel måde.

Sekretariatet samarbejder om henvendelsesmodtagelse, som også kan indebære simultantolkning, sagsbehandling og projektstyring, forplejning og indkøb m.v. Den daglige sagsbehandling foregår i ESDH-systemerne F2 og Public 360, og der er ligeledes en del koordineringsarbejde i tolkeprocesserne og efterbehandling af vores sager.

Grønlands Selvstyre
Grønlands Selvstyre
Forbruger- og Konkurrencestyrelsen søger en tolk

Grønlands Selvstyre

For at sikre den faglige kvalitet af vores eksterne kommunikation søger vi nu en tolk til vores administration. Vi er en styrelse, som arbejder meget bredt, dog har vi en række af specialister og derfor også et meget specialiseret fagsprog.

Forbruger- og Konkurrencestyrelsen afgør flest sager på social-, bolig-, og forbrugerområdet. Sagerne på det sociale område handler blandt andet om handicap, støtte til børn, pension, offentlig hjælp og andre sociale ydelser. Sagerne på boligområdet handler blandt andet om ordensregler, vedligehold og flytteafregninger. Sagerne på forbrugerområdet handler blandt andet om reklamation, mangler og tjenesteydelser. Derudover er der sager fra konkurrence-, natur- og miljøområdet.

Dine arbejdsopgaver er:

  • Korrekturlæsning af afgørelser.
  • Hasteoversættelser af klager og akter i handicap- og børnesager.
  • Gennemlæsning af pressemeddelelser og nyheder til vores hjemmeside og sociale medier.
Grønlands Selvstyre
Gem
Kommuneqarfik Sermersooq
Utoqqaat Illuat i Nuuk søger en sundhedsassistent til barselsvikariat – Genopslag/job-nr. 572/21

Kommuneqarfik Sermersooq

Utoqqaat Illuat i Nuuk søger 1 sundhedsassistent til barselsvikariat fra oktober 2021 til maj 2022.

Utoqqaat Illuat er en af Kommuneqarfik Sermersooqs ældre institutioner i Nuuk by og består af 5 afsnit med henholdsvis 21 beboere, 5 + 5 + 3 beboere og 9 + 5 borgere på aflastningsophold af kortere varighed. Vi er en døgninstitution og derfor arbejdes der i 3-holdsskift.

Arbejdsopgaver:

  • Grundlæggende sygepleje, omsorg og behandling – fysisk, psykisk, socialt og åndeligt for demensramte beboere i samarbejde med demenskoordinator og demenshjælpere og Utoqqaat Illuats andet personale.
  • Vi arbejder ud fra beboerens behov og ønsker.
  • Tværfagligt samt tværsektorielt samarbejde omkring beboerne.
Kommuneqarfik Sermersooq
Vaillant A/S
Dansk- og/eller svensktalende servicekoordinator

Vaillant A/S, Karlslunde

Som servicekoordinator indtager du en central rolle i vores serviceteams, hvor du bliver bindeleddet i kommunikationen til vores kunder, samarbejdspartnere og serviceteknikere.

Dette indebærer bl.a. håndtering og planlægning af en række serviceopgaver, herunder eftersyn og opstarter, og daglig telefonisk kontakt med vores kunder, samarbejdspartnere og serviceteknikere, hvor du sikrer, at der bliver taget hånd om hver enkelt henvendelse på en professionel og serviceorienteret måde.

Du får din daglige gang på vores kontor i Karlslunde, men vil en del af vores nordiske servicefunktion. Det betyder, at du er den ansvarlige servicekoordinator for vores svenske serviceteam og sammen med vores anden servicekoordinator supporterer vores danske serviceteam.

Vaillant A/S
Keyselector
International Sales Manager - eksport – nyoprettet stilling

Keyselector søger for Pharma-Tech A/S i Randers

Du får det fulde ansvar for afsætningen af virksomhedens produktportefølje på en række europæiske markeder.

Der stiles mod en markant udvidelse af den nuværende kunde- og forhandlerportefølje på især eksportmarkederne.

Dine konkrete opgaver vil især omfatte:

  • Udarbejdelse og eksekvering af salgs- og markedsføringsstrategien.
  • Identifikation og etablering af samarbejde med nye kundeemner og forhandlere på udvalgte markeder.
  • Udvikling af samarbejdet med eksisterende kunder og forhandlere.
  • Teknisk rådgivning til kundegruppen.
  • Markedsovervågning og medvirkning til gennemførelse af relevante markedsføringsaktiviteter.
Makesyoulocal P/SSwedish speaking Webshop assistant

Makesyoulocal P/S, Copenhagen

Are you Swedish speaking and would like to work with international e-commerce?

MakesYouLocal helps webshops succeed abroad and several of our clients are focusing on the Nordic markets. This is why we are looking for new colleagues to join our Swedish speaking team in Copenhagen.

We need your help with customer service, but also translations to Swedish as well as monitoring social media on behalf of the webshops we work with. On top of that the preferred candidate is able to read and understand Danish – and maybe even speak and write the language as well.

We have a great time at work, and after! First of all, we prioritise that everybody’s workday includes a variety of tasks. We also make sure you are served a good and healthy lunch, great coffee, fruit and too much cake. After work, we occasionally enjoy a drink or two, and we also arrange everything from doing sports to great parties.

Ib Laursen ApS
Salgsassistent

Ib Laursen ApS, Ribe

Du har lyst til at arbejde i en international interiørvirksomhed, har gode sprogkundskaber, har flair for salg og kundeservice. Du tager ansvar, er holdspiller og bliver ansvarlig som både salgssupport og for egne markeder.

Primære arbejdsopgaver:

  • Support af vores sælgere og kunder i Tyskland, Polen, Italien og Spanien
  • Ordrebearbejdning og fakturering
  • Telefonsalg og -servicering

Vi vægter trivsel højt, her er en uformel tone og plads til kreativitet og innovation i dagligdagen.

Ib Laursen ApS
ATP
Oversætter til Arbejdsmarkedets Erhvervssikring

ATP, Haderslev

Er dine dansk- og engelskkundskaber i top? Vil du oversætte til gavn for personer, der er kommet til skade på deres arbejde? Så er det dig, vi søger til Arbejdsmarkedets Erhvervssikring i Haderslev.

I Haderslev er vi på udkig efter en ny kollega til Arbejdsmarkedets Erhvervssikring (AES), hvor vi sikrer, at borgerne i Danmark kan regne med en uafhængig og kvalificeret afgørelse, hvis de kommer til skade ifm. deres job.

Vi søger en oversætter, der kan fordybe sig i juridisk og medicinsk sprog og vil sætte sig ind i terminologien inden for arbejdsskadeområdet. Dig, der ift. arbejdsskadesager kan:

  • oversætte til engelsk (fx udgående akter, afgørelser og spørgebreve)
  • oversætte fra engelsk (fx indgående akter, lægeerklæringer og breve fra tilskadekomne/advokater)
  • bestille oversættelser fra eksterne leverandører (særligt tyske og polske oversættelser).
ATP
Advansor A/S
French-speaking After Sales Assistant

Advansor A/S, Brabrand

Are you looking for an opportunity to be part of an ambitious team in an international company with a sustainable mission, driven by finding the best customer solutions? Advansor is looking for a French speaking Aftersales Assistant.

Your main responsibilities will be to handle service orders and ensure we meet our service level agreement towards our customers. You will report to the Technical Support Lead, but work closely with the whole Aftersales team supporting our customers. You have a structured mindset and value teamwork with different nationalities.

What else you will do:

  • Order handling and registration in Navision
  • Support to Aftersales Engineers
  • Follow up with customers
Advansor A/S
Advansor A/S
Sales Engineer – Swedish speaking

Advansor A/S, Brabrand

Are you looking for an opportunity to be part of a highly ambitious team in a sustainable company driven by finding the best customer solutions?

Advansor A/S is looking for a Swedish speaking Sales Engineer with experience within refrigeration for an exciting job in our Nordic Sales Engineering team.<7p>

Your main role will be to support our customers with technical quotations including product design, calculations, and technical guidance.

As our new Sales Engineer, you will also ensure correct specifications and follow up on quotes and projects, and you will be communicating daily with both customers, partners and other departments within Advansor.

You will get an important position in a dynamic team with international colleagues, responsibility and you will contribute to securing our position as the world’s leading manufacturer of CO2 refrigeration systems.

Advansor A/S
Advansor A/S
Spanish speaking Customer Advisor

Advansor A/S, Brabrand

Do you enjoy helping customers and supporting your colleagues in sales? Would you like to work in an international environment with dedicated colleagues who support each other? Advansor is now hiring a Spanish speaking customer advisor for an exciting job in our customer support team.

Advansor does not only make sustainable high-quality products. We also take a pride in serving our customers with highly qualified support. The main task for you and the team is to provide our customers, sales engineers, and regional sales a full support that meets or exceeds their expectations.

Some of your main tasks and responsibilities will be to:

  • Handle requests from customers
  • Register and follow-up on orders and deliveries
  • Handling inquiries on telephone and e-mail
  • Inform and advice about shipping and deliveries
Advansor A/S
GoGift A/SSwedish and/or Norwegian speaking Sales Coordinator

GoGift A/S, Valby

As Sales Coordinator at GoGift, you will get hands on many different administrative tasks associated with the sales process.

You will become the point of reference for colleagues and customers alike and we expect you to take lead on your own assignments such as dispatching orders, creating invoices, handling B2B customer support among other tasks while also supporting on the procurement side of things and taking on different ad hoc assignments.

As we are rapidly expanding, other tasks may come up along the way, but it will all be centered around supporting our Global sales team and global business initiative in general.

ISG Danmark
Visionary and dynamic Sales and Marketing Director

ISG Danmark recruiting on behalf of Q-Interline A/S in Roskilde

For Q-Interline we are recruiting a Sales and Marketing Director to join their team based in Tølløse, just outside of Copenhagen, Denmark. This is a new position created to support our ambitions of becoming a main player in dairy, food and agricultural segments through new markets in Europe and North America.

The position will be responsible for driving continued top line growth in our international business. To fill it, we are looking for a person with relevant and sales and marketing management experience, a thorough understanding of our the industry and a proven track record of entering new markets. Your responsibilities will include:

  • Optimize and expand our European sales presence in new selected areas
  • Develop and implement sales and marketing strategies and initiatives
  • Generate new sales through identification of new customers directly and through distributors
Aviator Airport Partner ApSStation Manager at Billund Airport

Aviator Airport Partner ApS

Are you looking for an exciting career in the Aviation Industry?

We are offering an exciting and challenging position in a dynamic and high-paced environment where you will join an experienced Nordic team. You will enter a position with great potential to develop both personally and professionally, with the responsibility to managing all aspects of our ground handling operations at your station.

In your role as Station Manager, you will ensure that safety is always our number priority. You will be accountable for running the station, from high level decision making to day-to-day operation and performance of your teams. You are flexible when it comes to working hours and performance driven as a person with an entrepreneurial mindset.

Benify
Business Developer - Benefits Nordics

Benify, Copenhagen

As part of Business Development within benefits you will be working to grow and develop our benefit offering for Norway, Denmark and Finland. You will be the point of contact for our benefit partners and proactively develop key relationships. This includes managing our current benefit suppliers, seeking and signing new ones, finding new revenue streams, developing new products and understanding new legislation and opportunities around benefits.

We are looking for someone who has a commercial focus and a flair for building relationships; to grow and develop our offering for our Danish, Norwegian and Finnish clients. You will have at least 1-3 years of relevant work experience within commercial relationship building roles, preferably with such Business Development, Sales, Account Management and/or working with partnerships, e-commerce, suppliers or similar.

Benify
GoGift A/SKundeservicemedarbeider for GoGift i Danmark nær København

GoGift A/S, Valby

GoGift.com ekspanderer, og i den forbindelse søker vi etter en ny heltidsansatt til vår norske/svenske kundeservice, som skal bidra med å gi våre kunder den aller beste kundeopplevelsen.

Via våre respektive sider tilbyr vi hundrevis av gavekort til kjente og kjære merkenavn og butikkjeder, som KREFTFORENINGEN, IKEA, H&M, XXL, JYSK, KID, TV2-sumo, Dressmann og mange andre. Utover disse gavekort-leverandører har vi også egne produkter som vårt SuperGavekort, som gir mottaker valgfrihet blant alle våre gavekort-leverandører.

Vi tilbyr:

  • En solid og dynamisk bedrift i en spennende og utviklende bransje.
  • Du blir en del av en voksende internasjonal bedrift med kolleger fra mange land, hvor humor, samarbeid og en uformell tone er en viktig del av hverdagen.
  • Fordelaktige arbeidsvilkår med frihet under eget ansvar og gode karrieremuligheter.
GoGift A/SKundtjäntsmedarbetare till GoGift i Danmark nära till Köpenhamn

GoGift A/S, Valby

GoGift.com expanderar kraftigt och söker därför nu ytterligare heltidsanställda till vårt svenska/norska kundtjänst team, som vill vara med och ge våra kunder den bästa kundtjänstupplevelsen!

Via våra respektive sites erbjuder vi 100-tals presentkort till välkända och uppskattade brands som H&M, Åhlens, Ticketmaster, Guldfynd, Stadium, Mio, och många, många fler. Utöver dessa specifika presentkort har vi även flera egna produkter som exempelvis SuperPresentkortet som ger mottagaren fritt val bland alla våra partners.

Vi erbjuder:

  • En solid och dynamisk verksamhet i en spännande och utvecklande bransch.
  • Du blir en del av ett växande internationellt företag med kollegor från flera länder där humor, samarbete och en informell ton är en viktig del av vardagen.
  • Fördelaktiga arbetsvillkor med frihet under ansvar och goda karriärmöjligheter.