493 job matcher din søgning 493 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

APC Forsikringsmæglere A/SExecutive Advisor

APC Forsikringsmæglere A/S, København og Aarhus

Har du dybdegående viden om pension, og værner du om den gode kundeoplevelse? Brænder du for at levere uvildig pensionsrådgivning af højeste kvalitet?

Som pensionsrådgiver hos APC bliver din kerneopgave at afholde kundemøder med et bredt spekter af potentielle nye private og selvstændige kunder.

Du skal hos APC alene varetage kundens interesser og assistere kunderne i at vælge den helt rigtige pensionsløsning for lige netop dem.

Din profil:

  • Det er en stor fordel, hvis du tidligere har arbejdet som pensionsrådgiver eller assurandør, og at du har pensionserfaring.
  • Du har et stort drive, er motiveret af at møde mange nye mennesker og af at opnå ambitiøse resultater.
Siemens Gamesa Renewable Energy A/S
Financial Controller

Siemens Gamesa Renewable Energy A/S, Vejle

By joining our team, you will have the opportunity to gain great insight into the value chain and the organization of Siemens Gamesa, as well as gaining knowledge and expertise in various financial processes.

Siemens Gamesa In our team there are always tasks to solve, and as our Financial Controller, you will take part in interesting and diverse projects that will require your expertise, knowledge, and experience.

Your responsibilities will include:

  • Analyze data using a data-driven approach and provide an overview to management
  • Collaboration with shared service centre
  • Closing of month-end and quarterly
Siemens Gamesa Renewable Energy A/S
SkattestyrelsenVi søger en ny kollega til medarbejderaktieordninger

Skattestyrelsen, Frederikssund

Er du god til at tale med borgere og virksomheder og forklare dem reglerne på en måde, så de er til at forstå? Så er du måske vores nye kollega i Persondata 6 – eIndkomst.

I afdelingen Persondata har vi ansvaret for at understøtte korrekte indberetninger fra tredjeparter til brug for Skattestyrelsens digitale processer, fx korrekte angivelser af lønoplysninger, renter, aktier mv. til brug for det årlige oplysningsskema.

Vi søger en kollega til et projekt om medarbejderaktier. Opgaven indeholder dels efterprøvning/kontrol af om ordningen/aftalen overholder betingelserne i lovgivningen, dels at den er indberettet korrekt af virksomheden. Du vil også komme til at vejlede borgere og virksomheder i reglerne.

Skattestyrelsen
Handelsbanken
Trainee til Handelsbanken i Give

Handelsbanken

Handelsbanken har en decentral forretningsmodel og bæredygtig tilgang til den måde, vi driver bank på. Vi har en stærk lokal tilstedeværelse, og vi træffer beslutningerne i filialen, hvor vi arbejder lokalt med både privat- og erhvervskunder.

Er du færdiguddannet finansøkonom eller finansbachelor og brænder du for personlig kundekontakt og økonomi? Så er Handelsbanken måske det rigtige sted for dig at supplere din uddannelse med praktisk træning. Hos os har du rig mulighed for selv at forme din karriere efter dine interesser og evner og skabe det job, du drømmer om – til gavn for både dig, os og ikke mindst vores kunder.

Med et traineeforløb i Handelsbankens filial i Give får du mulighed for at supplere din uddannelse med praktisk træning i de arbejdsgange og procedurer, vi har i banken. I samarbejde med din chef fastlægger du, hvordan dit personlige forløb skal være, så din uddannelse bliver så udbytterig som muligt for begge parter.

NykreditSenioranalytiker til Kapital

Nykredit, København

Har du erfaring fra den finansielle sektor, og kan du forene store datamængder, høj datakvalitet samt regulatoriske og forretningsmæssige krav? Så er du måske vores nye kollega.

I Kapital har vi bl.a. ansvaret for udregning og rapportering af alle koncernens kapitalrelaterede nøgletal samt at sikre, at den gældende lovgivning på området overholdes. Desuden understøtter vi forretningen i at optimere kapitalanvendelsen, så fokus effektivt kan være på de mest lønsomme kunder.

Som senioranalytiker i Kapital er du med til at beregne Nykredits kreditrisikoparametre og kapitalkrav. Til brug for dette skal du indsamle, behandle og analysere store datamængder i SAS. Du bidrager også med beregninger til vedligeholdelse og udvikling af de relevante modeller.

Handelsbanken
Trainee til Handelsbanken i Esbjerg

Handelsbanken

Er du færdiguddannet finansøkonom eller finansbachelor, og brænder du for personlig kundekontakt og økonomi? Så er Handelsbanken måske det rigtige sted for dig at supplere din uddannelse med praktisk træning.

Hos os har du rig mulighed for selv at forme din karriere efter dine interesser og evner og skabe det job, du drømmer om – til gavn for både dig, os og ikke mindst vores kunder.

Med et traineeforløb i Handelsbankens filial i Esbjerg får du mulighed for at supplere din uddannelse med praktisk træning i de arbejdsgange og procedurer, vi har i banken. I samarbejde med din chef fastlægger du, hvordan dit personlige forløb skal være, så din uddannelse bliver så udbytterig som muligt for begge parter. Fokus vil være på den træning, du opnår i dagligdagen i relation til kunderne og i samarbejde med dine kolleger. Der vil derudover være et kursusforløb med fokus på bankens produkter.

Sydbank
Dealer-trainee til Obligationsafdelingen

Sydbank, Aabenraa

I Sydbanks Obligationsafdeling er vi ambitiøse og arbejder konstant på at forbedre vores tilgang til kunderne og den ekspertise, vi som afdeling leverer. I den forbindelse har vi brug for dig!

Som Dealer-trainee får du mulighed for at deltage i et 2-årigt forløb, hvor du de første 12 måneder er tilknyttet obligationsbordet på enten kunde- eller risikosiden. Derefter får du også mulighed for at blive indført i handel med aktier og/eller valuta. Perioderne kan variere afhængigt af den aktuelle situation ved de enkelte handelsborde. Du bliver under hele forløbet tilknyttet en mentor, der sammen med dig sikrer dit læringsmæssige udbytte

Din hovedopgave som dealer bliver at rådgive og opbygge varige relationer til kunderne - via den daglige dialog samt besøg hos kunderne. Du kan også på sigt vælge en karriere, hvor du med din analytiske sans sørger for varetage bankens risiko i et tæt samarbejde med kollegerne på kundesiden.

Sydbank
Vestas Wind Systems A/S
Finance Business Partner

Vestas Wind Systems A/S, Copenhagen

Do you have experience in transactional sales controlling environment? Are you enthusiastic and energetic? If yes, join our Global Service Finance team and became a part of growing company.

You will join Vestas Global Service Finance team, located in Copenhagen. The team is the committed finance partner team to our Global service business. We are an internationally diverse team focusing on Performance Management, Business Controlling and Finance Business Partnering. Our main purpose is to propel efficiency and results together with the commercial and operational business in the service segment of Vestas. We enable transparent and fact-based long-term policy making by continuously supply management with accurate information and analysis. The department operates in a ever-growing, international environment with cyclical reporting and deliverables.

Vestas Wind Systems A/S
Jyske Bank
Dygtig forretningsudvikler til Digital Relation - Forretningskoncepter

Jyske Bank

Vi søger en kollega, der skal være med til, at udvikle digitale løsninger til vores kunder og brugere. Er du en dygtig formidler, der formår at binde kunde- og forretningsindsigt sammen med IT-udvikling? Så er du måske vores nye forretningsudvikler!

Udvikling af spændende, værdiskabende produkter og koncepter til vores kunder og rådgivere er konstant et fokusområde i Jyske Bank. Derfor søger vi en Forretningsudvikler til Squad Økonomisk Overblik og Digital Signatur i Silkeborg.

Jyske Bank
VolkswagenLeasing Supporter - lån og leasing i nyt finansieringsselskab – Volkswagen Semler Finans Danmark A/S

Volkswagen, Brøndby

Vil du være med til at sætte dit præg på vores Leasing Support team og bidrage med din løsningsorienterede og kundemindede tilgang i et ambitiøst finansierings- og leasingselskab? Så er du måske vores nye Leasing Supporter.

Vi gik live i maj 2021 med vores nye finansieringsselskab, og vi leder derfor efter en kollega, som vil være en del af vores team til at føre de ting vi allerede har skabt ud i virkeligheden. Det vil sige, at du vil lande i et meget dynamisk miljø, hvor der er intensitet og spændende opgaver allerede fra første arbejdsdag.

I stillingen vil et af dine primære arbejdsområder blive en administrativ behandling af lån og leasing. Det inkluderer blandt andet oprettelse af leasingaftaler og lån, udstedelse af leasingkoder, indregistrering af biler, håndtering af aftaleændringer samt opfølgning på udløb af lån og leasingaftaler.

DS Norden
Commercial Finance Analyst

DS Norden, Hellerup

NORDEN is offering an exciting opportunity to join its Finance Business Partnering team. The role you will be filling is crucial for NORDEN to continue our momentum as a top performing operator and vessel trader/owner by providing financial decision-making support for our commercial departments.

DS NORDEN

You will be a trusted partner/in-house consultant requiring service excellence and strong communication skills, but most importantly, your financial toolbox and intuition is top tier!

As our Commercial Finance Analyst you will play a key role in further developing the trading-oriented mindset across NORDEN and in supporting our stated ambition of treating data as an asset. You will gain substantial knowledge about the financial aspects of international business and your toolbox will be loaded.

DS Norden
SkattestyrelsenKoordinator i Små og mellemstore selskaber Styring og kvalitet - Horsens

Skattestyrelsen

Motiveres du af en arbejdsdag fyldt med administrative og koordinerende opgaver, ansvar og gode kolleger?

Som koordinator bliver du central tovholder og blæksprutte for mange af de administrative opgaver, der er i Små og mellemstore selskaber. Din primære opgave bliver at sørge for, at bestillingerne til afdelingen bliver sat i gang hurtigst muligt samt være en del af vores drifts- og produktionsopfølgningsteam.

Du får ansvaret for løsning af egne opgaver, og vil samtidig indgå i fællesskabet, hvor vi hjælper hinanden, griber nye opgaver og træder til, hvor der er behov, herunder:

  • Administrative opgaver i relation til afdelingens postkasse, herunder udsendelse og opfølgning på henvendelser fra Ledelsessekretariatet, så svarfrister overholdes
  • Opfølgning på drift og produktion sammen med afdelingens controller, herunder at levere relevante data til ledelsen
  • vedligeholde vores SharePoint
Skattestyrelsen
Bjarne Nielsen A/S
Fleet og Leasing-supporter til stor bilkoncern

Bjarne Nielsen A/S, Herning

Til vores Fleet-team - der fysisk sidder i vores bilhus i Herning - søger vi en dygtig Fleet og Leasing-supporter, som kan hjælpe med at servicere vores kunder med rådgivning og håndtering af solgte biler. Du vil få en hverdag, hvor du er i tæt dialog med leasingselskaber, udlejningsselskaber samt større virksomheder med mange biler.

Du er produktspecialisten, der ved alt om motorer, indretning, beskatning og så videre - og som dermed på bedste vis kan rådgive vores kunder om mulighederne. Sideløbende hermed håndterer du også de ordrer, som kunderne placerer hos os, så bilerne bliver registreret, faktureret og leveret hvor kunden ønsker det. Stillingen har reference til vores Salgschef for Fleet, Allan Bertelsen.

I hverdagen skal du evne at holde mange bolde i luften, og lysten til at arbejde med både person- og varebiler.

Bjarne Nielsen A/S
Danske BankHead of 1st Line FC Risk & Requirements

Danske Bank, Høje Taastrup eller København

Vil du udvikle dig selv inden for ledelse – og samtidig støtte ikke bare Danske Bank, men samfundet med at bekæmpe økonomisk kriminalitet? Og er du klar til at påtage dig en spændende mulighed, hvor dit drive og engagement får dig til at lykkedes som leder?

Som teamleder vil din dybe erfaring og viden blive bragt i spil i arbejdet med teamets ansvar for de mest komplekse opgaver og projekter.

Du får til opgave at sikre implementering af relevante krav og tiltag i overensstemmelse med dansk lovgivning, regulering og interne instruktioner. Du deltager desuden i strategiske koncernbrede projekter samtidig med, at du:

  • Udarbejde komplekse risikovurderinger
  • Identificere, vurdere og minimere risici
  • Evaluere og forbedre processer og værktøjer
Danske BankHead of 1st Line FC Customer Risk & Acceptance

Danske Bank, Høje Taastrup eller København

Vil du være med til at engagere og videreudvikle dit eget team? Og besidder du det rette drive, der gør, at du kan være med til at støtte ikke bare Danske Bank, men også samfundet med at bekæmpe økonomisk kriminalitet? Så er du vores nye teamleder!

Som teamleder vil du med din solide erfaring og viden bidrage til, at Danske Bank i Danmark opfylder lovgivningsmæssige krav, og at den fastsatte risikoappetit bliver implementeret.

Du rådgiver kollegaer om krav, processer og kontroller inden for bekæmpelse af økonomisk kriminalitet, mens du også beskæftiger dig med at:

  • identificere, vurdere og minimere risici
  • deltagelse i risikovurderinger og efterforskninger af komplekse kunder
Alka Forsikring

CEO for Alka Mobil & Alka Fordele

Alka Forsikring, Ballerup

Er du klar til noget nyt og spændende?

I stillingen som CEO skal du drive innovation, udvikle nye og eksisterende partnerskaber og derfor være dygtig til at samarbejde med mange forskellige kolleger og partnere og sikre, at alle bidrager til succesen.

Vores ambitioner er høje, og vi har store forventninger til både dig og Alka Fordele. For den rette person, der har evnerne og kan tage ansvar, er dette en unik karrieremulighed, hvor du får mandat, ejerskab og mulighed for at sætte dit tydelige aftryk.

Alka Forsikring
Tryg Forsikring A/S
Portfolio Analyst

Tryg Forsikring A/S, Ballerup

We are growing and looking for a new colleague to join our Agile Portfolio Management Office (APMO) in Business IT & Digitalisation as a Portfolio Analyst.

As a Portfolio Analyst, you will collaborate with IT management, the IT organization and relevant stakeholders across Tryg.

In this role you will:

  • Analyze our development portfolios and giving insights to relevant stakeholders
  • Ensure feedback-loops, optimize processes and support the APMO team with portfolio insights
  • Build reports and dashboard
Tryg Forsikring A/S
Mølholm HR ResursenIT-konsulent med god forretningsforståelse

Mølholm HR Resursen søger for Vestjylland Forsikring i Videbæk

Brænder du for IT, har du en god forretningsforståelse, og ønsker at hjælpe dine kollegaer i dagligdagen, så er du måske den, vi står og mangler til at servicere organisationen med den daglige drift, spørgsmål og problemstillinger indenfor vores forsikringssystem NICE.

NICE er IT-systemet, hvor vi foretager al produktopsætning. NICE er derfor centralt i forhold til vores kundebetjening, sagsbehandling, og en række administrative rutiner.

Dine arbejdsopgaver:

  • Yde kompetent støtte til organisationen indenfor vores forsikringssystem.
  • Teste og kvalitetssikre vores forsikringssystem samt foretage de nødvendige ændringer.
  • Se sammenhænge, muligheder og udfordringer for organisationen, og optimere hvor muligt.

Din arbejdsdag vil være meget afvekslende med tæt kontakt til organisationen, samt med fordybelse i og support af vores IT-systemer.

KPMG P/S
Advisory Graduate Programme - CFO Service

KPMG P/S, København

Drømmer du om at starte din karriere inden for konsulentbranchen? Som graduate i CFO Service lærer du at rådgive om de forskellige arbejdsområder, indenfor CFO’ens agenda – fra controlling til ledelsesroller i økonomifunktionen samt procesoptimering herunder digitalisering og automatisering.

KPMG P/S

Fra første dag bliver du en del af et hold af graduates på tværs af KPMG, hvor fællesskabet er i fokus. Vores graduateprogram strækker sig over 1 år og starter med en onboarding-tur, hvor du bliver introduceret til programmet og de øvrige graduates. Du bliver en del af CFO Academy , hvor vores mål er at uddanne fremtidens CFO. CFO Academy vil sikre dig en kontinuerlig faglig udvikling igennem din karriere. Vi giver dig muligheden for at yde dit bedste og vi vil gøres vores til at støtte dig igennem din karriere og udvikling.

KPMG P/S
Arbejdernes Landsbank
Kunderådgiver til filialen i Fredericia

Arbejdernes Landsbank

Brænder du for at lave forretninger, rådgive og servicere privatkunder? Er tilfredse og loyale kunder dit varemærke? Er du udadvendt og en udpræget holdspiller med en stærk forretningssans? – så er du måske lige den kunderådgiver vi mangler i Fredericia.

Arbejdernes Landsbank

Som vores nye kollega fordeler du din tid mellem at rådgive og sparre med vores eksisterende kunder og medvirker aktivt til at øge filialens kundetilvækst. Du overtager en portefølje bestående af privatkunder. Men der er plads til flere gode kunder, så du er også selv med til at udvide din kundeportefølje gennem dialog med nye og eksisterende kunder.

Arbejdernes Landsbank