159 job matcher din søgning 159 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Sonova Audiological Care Denmark ApS
Front Office/administrativ medarbejder med stærkt servicegen til vores hørecenter

Sonova Audiological Care Denmark ApS, Esbjerg

Vi har dejlig meget at se til i vores hørecenter i Esbjerg, hvorfor vi søger en ny kollega til vores team af dedikerede medarbejdere. Som Front Office/administrativ medarbejder er du kundens første møde med AudioNova og spiller derfor en vigtig rolle for vores virksomhed.

Hverdagen kan til tider være travl og hektisk, hvorfor du er hørecenterets praktiske og kommercielle samlingspunkt. Sammen med den professionelle fagperson, audiologisten, er du med til altid at sikre stor tilfredshed hos vores kunder, der kommer ind for at købe høreapparater i ønsket om at forbedre deres livskvalitet.

Sonova Audiological Care Denmark ApS
Glostrup Fysioterapi & Træning ApSSekretær/receptionist til vores klinik

Glostrup Fysioterapi & Træning ApS

Stillingen er på 30-35 timer, som vil være fordelt på hverdage mellem kl. 8.00 og kl. 17.00.

Arbejdsopgaverne er primært at være til stede i receptionen, hvor der er liv og glade dage. Her skal du modtage patienter personligt samt via mail og telefon.

Vi forventer:

  • Du er smilende og udadvendt
  • Du er struktureret og selvstændig
  • Du kan lide at have travlt og kan tåle at blive forstyrret
Frederiksberg KommuneVicedirektør til Børne- og Ungeområdet

Frederiksberg Kommune

Vil du gerne stå i spidsen for vores tværgående arbejde og sætte fokus på tidlig forebyggelse og på sundhed på børne- og ungeområdet er helt centralt? Er du den rette til at styrke den politiske betjening og sikre kvalificerede beslutningsgrundlag og stærk implementering? Så søg denne attraktive stilling som ny vicedirektør i en veldrevet kommune med store ambitioner på børne- og ungeområdet.

Som vicedirektør vil du have ledelsesansvar for dels forvaltningens ledelsessekretariat og dels fællesrådgivningen med kommunens PPR, Sundhedstjenesten med kommunens sundhedsplejersker og børne- og ungelæge samt den kommunale tandpleje. Du skal derfor både trives med at varetage det overordnede strategiske perspektiv i en række tværgående projekter, der understøttes af ledelsessekretariatet , som direktørens stedfortræder og som ansvarlig for betjeningen af de politiske udvalg på området.

People ExecutiveCOO med ansvar for fuld værdikæde

People Executive søger for EM-fiberglas a/s i Hornsyld

Med potentiale til mere for den rette profil, som led i planlagt generationsskifte i de kommende år

Er du en synlig og motiverende leder, der evner at mobilisere din organisation til samlet succes? Er du den operationelt involverede og eksekverende spillende træner, der kan balancere stabil daglig drift med fremadrettet udvikling og professionalisering? Så er det dig vi leder efter til EM fiberglas A/S i Hornshyld.

Som COO, i denne nyoprettede stilling, danner du parløb med CEO i direktionen og får P&L ansvar for den samlede forsyningskæde. I alt ca. 90 medarbejdere, som dagligt ledes af en dedikeret produktionschef og nøglemedarbejdere. Du møder en højteknologisk nicheproduktion med et velinvesteret og automatiseret fundament. Med afsæt heri videreudvikler du den samlede forsyningskæde med fokus på LEAN, kvalitet, robuste og skalerbare processer samt øget systemunderstøttelse i alle led.

Randstad A/S
Personal assistant

Randstad A/S søger for Dansk Revision A/S i København

På vegne af Dansk Revision søger Randstad en struktureret og initiativrig Personal Assistant til den administrerende direktør, hvor man vil få mulighed for at bistå med både administrative og fagligt udfordrende opgaver.

Du bliver en del af sekretariatet på Dansk Revisions hovedkontor i København, der foruden den adm. direktør på nuværende tidspunkt består af fagdirektøren og to fagkonsulenter. Du vil komme til at indgå i et fagligt miljø med høje ambitioner og en stor medarbejdertilfredshed, og hvor der er stor fokus på fleksibilitet og medinddragelse.

Din rolle bliver at agere højre hånd for den adm. direktør og supportere og understøtte en lang række af hans opgaver. Der er ikke tale om en klassisk sekretærrolle, og du vil derfor med tiden få lov til at drive mere komplekse og fagligt udfordrende opgaver sideløbende med det administrative.

DHL Freight
Executive Assistant

DHL Freight, Kastrup

Do you want to be part of the most international logistics company in the world, where we shape the future of our industry in a digitalized world? A company that exists to connect people and improve their lives? Where we enable trade and help businesses and people grow, and are taking responsibility for the world we live in? If yes, then we have an opportunity to become part of our amazing organization in Kastrup!

Your work tasks will include be

  • Participation in the preparation and roll-out of the company's strategy and business plans
  • Participation in ad hoc projects as coordinator on behalf of the CEO - with the possibility of later project management
  • Follow-up on tasks and projects
DHL Freight
European Energy A/S
Personal Assistant (Barselsvikariat)

European Energy A/S, Søborg

Som Personal Assistant, vil du få til opgave at understøtte vores CEO med en bred pallette af opgaver i en virksomhed i massiv vækst.

Som Personal Assistant bliver din vigtigste opgave at understøtte vores CEO, således at han har mulighed for at prioritere og have et overblik over hans dag. Du kommer til at arbejde med mange forskellige administrative opgaver herunder planlægning, forberedelse og prioritering.

Du får herunder ansvar for vores CEOs kalender, at screene og svare på mails samt for at sikre underskrifter, arrangering af ledermøder m.v. Diskretion i forhold til dine daglige arbejdsopgaver er en selvfølge for dig.

European Energy A/S
Danmarks Tekniske UniversitetDivisionssekretær

Danmarks Tekniske Universitet, Kongens Lyngby

Er du drevet af at løse administrative opgaver, så vores forskere og undervisere kan koncentrere sig om det, de er allerbedst til? Så er det måske dig, vi har brug for på DTU Management, hvor vi søger en erfaren sekretær.

Vi har en række divisioner på vores institut, og som vores nye divisionssekretær vil du bistå en eller flere af dem. Du vil varetage et bredt spektrum af opgaver for vores danske og internationale medarbejdere. Desuden vil du indgå i tæt samarbejde med de andre administrative medarbejdere i divisionen og på instituttet.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

  • Indkøb og fakturabehandling
  • Bistand til tidsregistrering, udlæg- og rejseadministration
  • Elektronisk journalføring (DTU DOCX)
KAR+CO
Administrerende Direktør til Møns Bank A/S

KAR+CO, Stege

Møns Bank søger en direktør, der med reference til bestyrelsen bliver ansvarlig for bankens daglige drift og udvikling.

Direktøren leder bankens medarbejdere gennem en stærk og dedikeret ledergruppe. Han/hun får tillige et tæt samarbejde med bestyrelsen såvel som bankens repræsentantskab. Dette samarbejde har i Møns Bank en særlig dimension i forhold til den lokale forankring. Sparringspartnerrollen i forhold til bestyrelsen er en vigtig del af stillingsindholdet.

Du tilbydes en helt unik og central nøglerolle med spændende og udfordrende ledelsesopgaver i en veldrevet bank med stort potentiale til fortsat udvikling som succesfuldt selvstændigt pengeinstitut.

KAR+CO
Maul A/SPA & Project Manager

Maul A/S, Hellerup

Telefonen ringer, mails toner frem på skærmen, møder, procesdage og materialer skal i hus. Ting bliver ændret i sidste øjeblik, flybilletter skal bestilles, og tilbud skrives og sendes. Kaffen skal brygges og alt med et professionelt smil på læben. Her er mange bolde i luften i et moderne, kompetent og kreativt miljø.

Det kræver sin koordinator. Vi søger en dygtig, energisk og systematisk kollega til at forberede og strukturere hverdagen for vores psykologer/konsulenter og de virksomheder, vi samarbejder med.

Hverdagen vil mere konkret bestå af at:

  • Passe telefon og mail - og dér være vores kompetente ansigt til omverdenen
  • Koordinere arbejdsopgaver og datoer med konsulenter og kunder
  • Booke rejser, hoteller, outdoor-udstyr
Gem
AgroMarkets A/S
Direktør søges

AgroMarkets A/S

Vores direktør har søgt nye udfordringer, så vi leder efter en ny, der vil være med til at styrke vores position som Danmarks vigtigste handelsrådgivere. Vi er en lille virksomhed med en flad organisation, så opgaverne er mangeartede. Baglandet er til gengæld stort.

Du skal lede en lille dynamisk organisation, der betjener kunder og ejere i hele Danmark. Vi arbejder alle primært hjemmefra, så du skal evne at lede og motivere på distancen. Du får ansvaret for udviklingen af forretningen og kommer til at arbejde tæt sammen med bestyrelse, ejere og deres medarbejdere om bl.a. produkt- og projektudvikling. Du bliver også ansvarlig for opfølgning, økonomi og administration.

Du arbejder hjemmefra, og det er ingen hemmelighed, at vi står tidligt op. De internationale markeder holder ikke nødvendigvis fri, når Danmark gør. Så det er dem, der afgør, hvornår vi arbejder og holder ferie. Lønnen er attraktiv og forhandles ud fra dine kvalifikationer.

AgroMarkets A/S
Metro Service A/S
Receptionist

Metro Service A/S, København

Brænder du for at gøre en positiv forskel i hverdagen for metroens kunder og dine kolleger? Kan du holde hovedet koldt, når der er travlt? Så er du måske vores nye receptionist, der sammen med dine kolleger skal levere den høje service, som metroens kunder og vi er vant til.

Vi søger en receptionist til vores reception på Metrovej.

Som receptionist er dine hovedopgaver at

  • passe receptionen, modtage og registrere gæster samt udstede parkeringstilladelser
  • besvare kundehenvendelser på dansk og engelsk per telefon og mail, samt overvåge og besvare kundehenvendelser på sociale medier
  • modtage og registrere hittegods.
Metro Service A/S
InsightmentsPartner & CEO – international forretningsudvikling

Insightments søger for Chicago Roasthouse i Viby J.

Chicago Roasthouse har gennem de seneste mange år forfinet og videreudviklet sit franchisekoncept. Med lokationer flere steder i Danmark, har kunderne gennem årene fået madoplevelser, baseret på de allerbedste råvarer, leveret lige til døren. Corona har forøget den i forvejen solide efterspørgsel og Chicago Roasthouse står nu overfor at realisere en ekspansiv vækststrategi i Nordeuropa og USA.

Chicago Roasthouses stifter ønsker nu at udvide direktion og ledelse, for at sikre en målrettet og lønsom udvikling i de lande som er omfattet af vækststrategien.

Nøgleordene for dette er internationalisering, optimering af franchisekonceptet, ledelse og målopfølgelse af franchisetagere og masterfranchisetagere, en organisatorisk videreudvikling, også baseret på klare ansvarsfordelinger i direktion og ejerkreds og en fortsat kvalitativ ”state of the art” koncept- og produktudvikling.

Moment

Divisionssekretær til DTU

Moment søger for DTU i Lyngby

Er du drevet af at løse administrative opgaver, så DTU’s forskere og undervisere kan koncentrere sig om det, de er allerbedst til?

Som divisionssekretær hos DTU Management, vil du varetage et bredt spektrum af opgaver for DTU’s danske og internationale medarbejdere. Desuden vil du indgå i tæt samarbejde med de andre administrative medarbejdere i divisionen og på instituttet.

Jobbet kræver et godt overblik, og du vil få en række faste administrative opgaver. Derudover vil du bistå divisionscheferne med forskellige koordinerende opgaver i forbindelse med workshops og møder og varetage ad-hoc kontorarbejde.

Gem
Sydbank
Områdeassistent/PA for områdedirektør til Sydbanks Område Sønderjylland

Sydbank

Vil du være en væsentlig aktør i et af Sydbanks stærke områder med mange spændende tiltag, så er chancen her nu. Vi søger en områdeassistent, som skal fungere som personlig assistent (PA) for områdedirektør Laurids Kudsk og filialdirektør Ole Jensen.

Som områdeassistent skal du bevare overblikket i en travl hverdag, have styr på detaljerne og holde orden på tingene. Vi søger derfor en ansvarsbevidst, selvstændig og serviceminded kollega, som kan indgå i et tæt og fortroligt samarbejde med bl.a. områdedirektøren – og være koordinator og ansvarlig for en række væsentlige opgaver i vores dynamiske og velfungerende område.

Sydbank
Sandager Træning & Hr ApSReceptionist

Sandager Træning & Hr ApS søger for BIBS Danmark ApS i København

Som receptionist hos BIBS, bliver du den første vores gæster møder på vores nye kontor i Nordhavn. Er du smilende, serviceminded og imødekommende, er det måske lige præcis dig vi søger.

I stillingen som receptionist får du udover de traditionelle receptionsopgaver såsom, at modtage vores gæster og svare telefoner også ansvaret for håndtering af frokostordningen samt sørge for, at receptionen fremstår ordentlig og præsentabel. Vi forventer en receptionist, som har et stort overblik og er omstillingsparat i en travl hverdag, hvor ad hoc-opgaver til tider kan trække dig ud af de daglige rutiner.

Du vil blive en del af et ekspanderende team af engagerede medarbejdere, som arbejder i et fedt univers med dedikation til babyprodukter.

MacArtney A/S
Front Desk Receptionist

MacArtney A/S, Esbjerg

Are you service-minded, smiling and eager to provide the best service at MacArtney's Front Desk?

At the MacArtney HQ's front desk, you are the contact point for all incoming calls, guests, and co-workers, which suits your welcoming natural energy well. Your cooperative spirit never lets you down whilst juggling multiple tasks and communicating in Danish and English through busy workdays.

You'll be a member of our HR department - a competent and fantastic team loving efficiency and a good laugh.

We look forward to hearing from you.

For questions, contact HR Director Lone Kousgaard at lk@macartney.com, +45 7613 2036 or HR Partner Doris Bundgaard Nielsen at dbn@macartney.com, +45 7613 2065.

MacArtney A/S
Scandic Hotel A/S
Receptionist, deltid, Scandic Eremitage

Scandic Hotel A/S, Kgs. Lyngby

Smiler du med øjnene, griber bolde fra alverdens retninger og elsker at være hotellets knudepunkt? Så tror vi på, at du er vores nye deltidsreceptionist på Scandic Eremitage, hvor receptionen er bemandet 24/7. Scandic Hotel A/S

Vi ved, at du er skarp og handler hurtigt, når situationen kræver det. Og vi ved, at du er fyldt med energi, og at dit gode humør smitter af på vores gæster og alle dem, du arbejder sammen med. Du har en sjette sans for god service og spørger altid vores gæster, om der er noget, du kan hjælpe dem med, inden de selv spørger. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.

Opgaver

  • Ind- og udcheckning af hotellets gæster
  • Servicering af gæster inkl. håndtering af gæstefeedback
  • Daglige rutiner i receptionen inkl. kasseafstemninger
Scandic Hotel A/S
Scandic Hotel A/S
Shiftleader Front Office, Scandic Kødbyen

Scandic Hotel A/S

Er du ambitiøs og målrettet og god til at håndtere alverdens spørgsmål, så tror vi på, at du er vores nye Shiftleader på Scandic Kødbyen.

Scandic Hotel A/S

Vi ved, at du ta’r ansvar, har overblik og handler hurtigt, når det gælder. Og vi ved, at du på din vagt altid går forrest med god energi og er til inspiration for dine kolleger og alle andre, som arbejder sammen med dig. Du er god til at kommunikere og deler altid din viden. Du får ting til at ske, er likeable og sætter service fremfor alt. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.

Opgaver

  • Overordnet ansvar for driften på din vagt
  • Ind- og udcheckning af hotellets gæster
  • Servicering af gæster inkl. opsalg af værelser
Scandic Hotel A/S
KonstruktørforeningenSekretær med stærke kommunikative kompetencer søges

Konstruktørforeningen, København

Konstruktørforeningen (KF), som er faglig organisation for 10.000 bygningskonstruktører, søger en administrativ medarbejder med stærke kommunikative kompetencer, der skal have ansvar for særlige opgaver i relation til foreningens forhandlingsafdeling.

Vi søger en sekretær, som har lyst til at sørge for, at foreningens medlemmer og tillidsrepræsentanter bliver hjulpet på bedste vis, når de har brug for foreningens rådgivning og støtte i deres arbejdsliv.

Du tager imod henvendelser fra foreningens medlemmer, opretter og fordeler sager og hjælper foreningens forhandlingsafdeling med at få sagsbehandlingen til at glide smidigt.

Nogle af dine opgaver er bl.a., at:

  • Administrere afdelingens kurser fx i lønforhandling, karriereudvikling mv.
  • Være kontaktperson foreningens tillidsrepræsentanter og arbejdsmiljørepræsentanter
  • Stå for arrangementer for vores tillidsrepræsentanter og kurser, booke hoteller m.m.