1.077 job matcher din søgning 1.077 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Tornbjerg Schou ApS
Sales & Project Support

Tornbjerg Schou ApS søger for Kentaur A/S i Fredericia

Er du motiveret af kundekontakt, salg og rådgivning? Trives du i en kultur, hvor interessen for den rette løsning er grundlæggende? En kultur, der er drevet af værdibaseret ledelse og hvor samarbejde såvel internt som eksternt er helt naturlig? Er du dygtig, og har du lyst til ansvar og videreudvikling? Så kan du være den, vi søger.

Du bliver ansvarlig for egen kundeportefølje, som primært består af store tyske kunder, hvorfor kommunikation på både dansk, tysk og engelsk bliver en stor del af din hverdag.

Dine primære arbejdsopgaver er:

  • Direkte kommunikation med kunder både online og ved fysiske møder – både med og uden deltagelse fra ekstern salg
  • Opbygge og pleje relationer til kunder
  • Håndtering af ordre-flowet på egne kunder samt projekter på tværs i teamet – herunder udarbejdelse af tilbud og opfølgning på disse
KM Telecom Danmark A/SAdministrativ koordinator til KM Telecom Danmark

KM Telecom Danmark A/S, Fredericia

Vil du jonglere med administrative opgaver i tele- og kommunikationsbranchen, og har du et positivt mindset? Motiveres du af at tænke løsninger, kommer du med god energi og brænder du for at lykkes med dine opgaver? Så kan du være vores kommende kollega, og vi glæder os til at møde dig.

Hos KM Telecom Danmark vækster vi, og det har bl.a. skabt en masse forskellige administrative opgaver, som vi har brug for din hjælp til at løse. Sammen med vores kunder udbygger vi mobildækningen og hjælper med at give hele Danmark 5G. Vi vil gerne have dig med på rejsen.

Hos os bliver du inddraget i samarbejder på tværs af afdelinger og med mange forskellige kollegaer og du trives med afvekslende typer af opgaver.

Du kan se dig selv arbejde med følgende opgaver:

  • Assistere på projekter og lave opfølgning på projektledere og montører i marken
  • Udarbejde dokumentation på projekter
  • Varetage løbende PA-opgaver for ledelsen
Jobindex A/S
Administrativ assistent – bliv vores administrative stjerne

Jobindex A/S søger for GEA Process Engineering A/S i Skanderborg

  • Kan du bedst lide, når der er orden i tingene og struktur i processerne? Og er du en pålidelig kollega, der altid lige går den ekstra mil, så vi sammen kommer over målstregen?
Unik System Design A/S

”Du får en alsidig rolle med en stor kontaktflade i en international koncern med en masse rare kolleger og gode arbejdsvilkår. Og så er du med til at sætte dit præg på vores tilbud,” fortæller general manager Michael Niese-Petersen, som du refererer til.

Stærke sprogkundskaber og serviceminded til fingerspidserne
Du kan komme med forskellige uddannelsesbaggrunde, men vi forestiller os, at du:

  • er korrespondent, sekretær, receptionist eller tilsvarende
  • taler og skriver både dansk og engelsk – engelsk er vores koncernsprog
  • interesserer dig for tekniske termer og IT og ikke bliver skræmt væk af nye programmer – og så har du styr på Office-pakken

Er du interesseret?

Jobindex A/S
DanCenter
Kundeservicemedarbejder med gode dansk- og tyskkundskaber

DanCenter, København

Vil du hjælpe med at gøre ferien bedst mulig for vores mange kunder, og jonglerer du næsten fejlfrit med både danske og tyske verber, så har vi dit næste drømmejob!

Vi tilbyder en fuldtidsstilling i en dynamisk og til tider hektisk virksomhed, hvor branchens sæsonudsving betinger varierende arbejdstider med højsæson i juli, august, september. Vores team på hovedkontoret på Østerbro har en hyggelig og uformel omgangstone, hvor der er plads til hver enkelt medarbejder.

Du får ansvaret for at hjælpe vores kunder med de udfordringer, der kan opstå i forbindelse med et feriehusophold, herudover sparring og korrespondance med vores 34 lokalkontorer. Du kommer til at dele kontor med dine 6 kollegaer, som er gode til at fylde dagen med smil og humor, mens vi hjælper vores kunder med deres henvendelser.

Sahva A/S
Kundeservicemedarbejder

Sahva A/S, Brøndby

Brænder du for at levere unikke kundeoplevelser? Og vil du være med til at gøre en forskel for menneskers livskvalitet? Så er du måske én af vores nye kundeservicemedarbejdere!

Som kundeservicemedarbejder er din vigtigste opgave at levere unikke oplevelser i telefonen til de mere end 50.000 kunder, der hvert år starter deres kunderejse i Sahvas Kundecenter.

Sammen med 20 andre engagerede kollegaer specialiserer du dig i to særlige faggrupper, som håndterer interne og eksterne henvendelser på vores tre forretningsområder: Fodtøj og indlæg, kompressionsprodukter og proteser og ortoser.

Hos Sahva bliver du en del af et fagligt højt miljø og et fællesskab med gode interne muligheder for faglig og personlig sparring. Du bliver mødt af en rummelig, men også resultatorienteret og inkluderende kultur, hvor udveksling af meninger og holdninger bliver værdsat.

Sahva A/S
Gem
KABServiceleder med ambitioner og et stærkt ledergen søges til driftsfælleskab i Boligforeningen 3B’s driftsområde A

KAB, Ballerup

Er du handlekraftig, serviceminded og god til at lede medarbejdere? Sætter du en ære i at være tilgængelig for beboerne og forstå dem? Er du imødekommende, hjælpsom og nærværende?

Dit daglige udgangspunkt vil være det fælles ejendomskontor, som er beliggende i afdelingen Måløv Park, i Ballerup. Du bliver daglig leder for 10 medarbejdere, og din nærmeste leder bliver driftschefen for området, Simon Bødker.

Driftsområde A har også tilknyttet driftssekretærer, som assisterer med administrative driftsopgaver.

Swanfield Living ApSLogistik- & administrationsmedarbejder

Swanfield Living ApS, Kokkedal

Har du interesse for logistik, planlægning og administration, og har du mod på en udfordrende hverdag med vekslende opgaver i kreativt miljø? Så er SwanfieldLiving måske noget for dig.

SwanfieldLiving er et hastig voksende interiørdesign-virksomhed med fokus på indretning i ind- og udland, fremstilling og produktion af egne møbler og interiør.

Arbejdsopgaverne vil hovedsageligt være:

  • Administration af internationale leverandører og samarbejdspartnere
  • Planlægning af alle logistikopgaver i ind- og udland
  • Håndtering af import- og eksportdokumenter
  • Ordrehåndtering, afsendelse og administration af webshop
  • Daglige ad hoc-opgaver

Proxy A/S
Struktureret Brand Koordinator

Proxy A/S, København

Hos Proxy arbejder vi med globale leverandører indenfor legetøj som f.eks Pokémon, Funko, Peppa Pig, Goojitzu, Cocomelon mv. Proxy er en virksomhed i vækst, og vi søger derfor ekstra hænder.

Vi søger en struktureret brand koordinator til vores brand-team, som kan være med til at afhjælpe teamet og gøre en forskel i en virksomhed i stærk vækst og med en stærk teamånd.

Brand-teamet består af 4 medarbejdere, som alle brænder for legetøj og for at levere, vurdere og præsentere vores brands for PROXY’s kunder og salgsafdeling.

Ansvarsområder

  • Inddrive og oprette stamdata på nye varer i Navision
  • Være bindeled imellem salgssupport og brand-teamet
  • Varetage den daglige kontakt med leverandører
Proxy A/S
Schur Labels A/SCustomer Care Coordinator

Schur Labels A/S

Kunne du se dig sig som det naturlige bindeled mellem vores kunder, de eksterne sælgere og vores produktion? Så er du måske vores nye Customer Care Coordinator.

Schur Labels a/s har netop bygget ny fabrik på en af Schurs lokationer i Horsens. Her samler vi vores produktion fra Vejle og Horsens under ét tag, og har investeret i den nyeste teknologi indenfor digital- og flexo. Schur Labels tilbyder en bred vifte af labelprodukter til både det danske og internationale marked.

Udover at være det naturlige bindeled mellem kunderne, sælgerne og vores produktion, så byder dagligdagen på mange forskellige opgaver:

  • Udarbejde kalkulationer og tilbud
  • Ordremodtagelse/-bearbejdning
  • Ordreopfølgning samt overholdelse af deadlines
  • Bidrage til effektivt samarbejde på tværs af afdelinger
AsfaltindustrienSekretariatsmedarbejder til Asfaltindustriens Fællessekretariat

Asfaltindustrien, Ballerup

Vi søger en medarbejder med baggrund indenfor kontor og administration til en alsidig stilling som sekretariatsmedarbejder i Asfaltindustriens Fællessekretariat.

Du skal agere sekretariatsmedarbejder i Dansk Vejforening og ITSDanmark, hvor opgaverne består af medlemsservice, forberedelse og afholdelse af webinarer, udsendelse af nyhedsbreve, forberedelse og afholdelse af netværksmøder, forberedelse og afholdelse af årsmøde, generalforsamling og bestyrelsesmøder. Opgaverne løses i samarbejde med sekretariatschefen.

I Asfaltindustriens Arbejdsgiverforening hjælper du med at planlægge og afvikle projekter og kampagner, f.eks. Pas på min Far, ligesom du står for udvikling og drift af uddannelsestilbud til asfaltarbejdere.

Andel Holding A/S
Afdelingsleder til kundeservice – byg dit team op fra bunden

Andel Holding A/S, Svinninge

Kan du motivere andre til at levere kundeservice og rådgivning i verdensklasse? Og har du lyst til at være en del af en Danmarks grønne fremtid?

Kom med på holdet hos SEAS-NVE og få en spændende hverdag i højt tempo som afdelingsleder i Kundeservice. 

Andel Holding A/S

”Du bliver leder for et helt nyt team, som du selv er med til at sammensætte med nye medarbejdere. Samtidig bliver du en del af en virksomhed i rivende udvikling, hvor du får lov til at bruge din ledelsesmæssige værktøjskasse – og præge fremtidens kundeservice i et grønt energiselskab,” fortæller din kommende leder, Martin Weber, head of Customer Service hos SEAS-NVE.

Nysgerrig? Læs mere her!

SEAS-NVE er blevet Andel. Se mere her.

Andel Holding A/S
Gem
Vectrus Services A/S
Administrativ lufthavnsmedarbejder i 6 måneder, Thule Air Base, Grønland

Vectrus Services A/S

Vectrus Services A/S yder service, drift og vedligehold af Thule Air Base, Grønland. Vi søger en administrativ medarbejder til basens lufthavn og kan tilbyde 6 måneders ansættelse med udrejse snarest muligt.

Arbejdsdagene kan være lange og der kan forekomme travle perioder med overarbejde på skæve tidspunkter. Herunder i perioder nat eller weekendarbejde samt lejlighedsvis udendørsarbejde. Du får en bred kontaktflade til ”kunderne” i lufthavnen, primært danskere, grønlændere, amerikanere og canadiere.

Vectrus Services A/S
TEMP TEAM A/SDokument controller til Medico branchen

TEMP TEAM A/S søger for Smith & Nephew i Hørsholm

Drømmer du om at skabe struktur i den kliniske dokumentation og bidrage til centralisering af processer i en nordisk salgsorganisation? Så er dette job måske noget for dig.

Vores kunde Smith & Nephew er i en rivende udvikling med et særligt fokus på nordisk vækst. Derfor investerer Smith & Nephew i et nyt nordisk salgssupportteam, der bliver samlet i København, som du vil blive en del af.

Smith & Nephew producerer avanceret, markedsførende medicinske hospitalsartikler til bl.a. ortopædi, endoskopi og sårheling.

Det nordiske salgskoordinatorteam består, ud over lederen, af en Commercial Office Assistant samt fem salgskoordinatorer, der arbejder på tværs af fire franchises: Advanced Wound Management, Recon, Trauma og Sportsmedicin.

GENERAXIONBusiness Developer Coordinator

GENERAXION, Aarhus

Er du vild med at tale i telefon? Og gør struktur og orden dig helt glad i låget? Så er det måske dig, vi leder efter til at være en del af en virksomhed – og ikke mindst salgsorganisation – hvor udviklingen går rivende stærkt, og det eneste der er større end vores engagement, er vores ambitioner!

I vores dedikerede salgsafdeling leder vi lige nu efter en dygtig medarbejder, der skal stå for de administrative opgaver for vores Nysalgs og Mødebooking afdeling. Du skal kunne lide at holde styr på tal, lave grafer og kunne forklare dem til nogle, der ikke har det som spidskompetence.

Du skal selvfølgelig kunne lide at tale i telefon, og måske har du tidligere prøvet kræfter i en telemarketing eller kundeservice afdeling, det er dog ikke et krav. Derudover må dit mellemnavn meget gerne være struktur eller orden – for det er nøglen i jobbet.

CuriaSales Supporter - with a passion for servicing customers

Curia recruiting on behalf of GomSpace in Aalborg

Do you want to join an ambitious international Space Company, then you might be the new Sales Supporter?

As the new Sales Supporter, you will be a part of an important business area. You will act as administrative support for customers’ accounts in multiple countries. The Sales Supporter will be the go-to person for various matters and should be motivated by building and maintaining good customer relationships.

GomSpace values initiative, responsibility, and the right balance between creativity and quality in all solutions. You will become a part of a highly professional environment with a strong technical and commercial commitment. There is a very positive winner-mentality and everyone shows respect for each other. It is a decent and down-to-earth workplace.

IFF
Sales Support

IFF, Brabrand

We are looking for a full time Sales Support colleague located in Denmark (Brabrand or Copenhagen) to provide commercial support to the Northern European Sales team covering the customer base in the Culinary, Snack and Pet Food categories which incorporate the new IFF combined portfolio of flavors and ingredients.

Your main daily tasks and key responsibilities will be

  • The first point of contact for customers, agents, distributors for questions related to commercial matters, projects and existing business Coordinate all communications between the customer, agent, distributor and IFF departments and ensure timely reply to questions and follow-up on (internal) actions Project management for customers, agents, distributors (loading opportunities into IFF system as accurately and detailed as possible)
IFF
GML-HR A/SProjekt- og studieleder

GML-HR A/S søger for Skovdal Nordic ApS i Odense

Trives du med fart over feltet, hvor ingen dage er helt forudsigelige i en kreativ og livlig branche? Kan du lide frihed under ansvar og elsker du at sætte ting i system og give det struktur for at gøre det mere effektivt? Så vil du kunne gøre en stor forskel i denne stilling som projekt- og studieleder hos Skovdal Nordic i Odense.

Hos Skovdal Nordic er der en flad struktur. Som projekt- og studieleder vil du referere til Kim, der er daglig leder. Kim referer til ejerne, Inge og Jakob Skovdal. I stillingen vil der være mange kontaktflader til kollegaer f.eks. fotografer og stylister, samt til alle vores kunder, som spænder vidt fra de helt store kæder til magasiner og mindre erhvervsdrivende.

Et alsidigt og selvstændigt job med en stor kontaktflade i en virksomhedskultur med et inspirerende, humoristisk og uformelt miljø, hvor dialog og samarbejde er nøgleord.

GML-HR A/S
Rambøll
Personal Assistant til Miljø og Sundhed

Rambøll, København

Kom og bring din evne for ledelsesbetjening i spil, når du supporterer ledelsesgruppen i Miljø og Sundhed med en bred palette af administrative opgaver.

Rambøll

Fra din første dag i Rambøll støtter vi din personlige og professionelle udvikling. Vi regner med, at dit udgangspunkt er, at du er:

  • nyuddannet bachelor/kandidat eller har et par års erfaring fra en lignende rolle med ledelsesbetjening
  • flydende dansk og meget gerne engelsk i skrift og tale. Det er en fordel, hvis du kan læse korrektur på dansk og engelsk
  • dygtig til Word, Excel, PowerPoint og brug af dokumenthåndteringssystemer og gerne kendskab til Maconomy
Rambøll
Ørsted
Assistant contract manager

Ørsted, Gentofte or Skærbæk

Imagine a future where you’ll be a part of a dynamic team of highly experienced colleagues that manages contracts for our projects in the United Kingdom or North America

Ørsted

You’ll be part of Execution Contract Management – UK & NA where you, together with your colleagues, will form part of a team that manages contracts for our projects in the United Kingdom or North America. Our team of highly experienced colleagues is characterised by trust and team spirit.

You’ll play an important role in:

  • managing variations to contracts
  • handling payment certificates
  • issuing Taking Over Certificates (TOCs).
Ørsted
Unik System Design A/S
Supportkonsulent til Unik Bolig

Unik System Design A/S, Vejle

Har du en erfaring eller uddannelse i ejendomsadministration, og giver det dig et kick, når du løser problemer for andre og får en rosende feedback for det? Så har du en Unik mulighed for at blive supporter på en af Danmarks Bedste Arbejdspladser.

Vi søger dig, som er god til at lytte og er klar på at løse små hurtige og de mere komplekse problemstillinger for mange forskellige kunder. En del af jobbet er også at udvide din viden og formidle den til kunder via videovejledninger og vidensartikler.

Vi forventer, at du har administrationserfaring eller en uddannelse relateret dertil, og har du yderligere kendskab til ejendomsadministration eller Unik Bolig, er det et plus. Vi forventer til gengæld ikke, at du har en dyb teknisk forståelse, men blot at du har grundlæggende IT-viden.

Unik System Design A/S