339 job matcher din søgning 339 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Aarhus Kommune
HR-udviklingskonsulent til Børn og Unge

Aarhus Kommune, Viby J

God ledelse er afgørende for, at vi kan lykkes med visionen om det gode børne- og ungeliv i Aarhus Kommune. I Børn og unge har vi derfor fokus på ledelse og arbejder målrettet og strategisk med at udvikle vores ca. 650 ledere.

Vi søger en ny kollega i HR og Organisation, som kan omsætte organisationens visioner om god ledelse til konkrete indsatser med fokus på kompetence- og udviklingsaktiviteter for organisationens ledere. Så har du en god teoretisk og praktisk viden indenfor HR, udvikling og læring, så er stillingen måske noget for dig?

Din primære opgave bliver at være ansvarlig for en række udviklings- og implementeringsopgaver inden for lederudvikling på tværs af Børn og Unge. Din opgave bliver at beskrive, udvikle, planlægge og gennemføre kompetence- og udviklingsforløb for organisationens ledere eksempelvis ledertalentudviklingsforløb og lederkonference.

Greve KommuneChef for Økonomi og HR

Greve Kommune

Greve Kommune søger en strategisk og fagligt dygtig centerchef, der kan sikre drift, udvikling og tværfagligt samarbejde i Greve Kommune.

Greve Kommune står over for at skulle ansætte en ny centerchef med ansvar for Center for Økonomi og HR. Centeret består af ca. 50 medarbejdere. En spændende stilling for den erfarne leder, som har faglig indsigt, og som kender til arbejdet i en kommunal kontekst.

Som centerchef får du ansvaret for tre chefer og fem teams. Det bliver din opgave at sikre driften og udviklingen i centeret såvel som samarbejdet på tværs i organisationen. Du vil som centerchef indgå i chefgruppen og skal herigennem bidrage til at facilitere tværfagligt samarbejde og et godt arbejdsmiljø i hele organisationen.

Greve Kommune
Zeuthen StormHR-chef

Zeuthen Storm søger for AKF Koncernen i København

Brænder du for HR, og er du bredt favnende og oprigtigt interesseret i mennesker? Mestrer du HR disciplinens mange facetter, og kan du løfte, både på det strategiske og det operationelle niveau og favne mange forskellige medarbejdertyper? Så har du muligheden for at være en central del af en virksomhed i stærk vækst.

Virksomheden har igennem de sidste 4 år gennemgået en meget positiv udvikling, hvor selskabets samlede aktiver og egenkapital er tredoblet, og vi forventer, at denne positive vækst vil fortsætte, og HR-chefen skal være en central medspiller på denne rejse.

Ansvarsområderne vil bl.a. omfatte:

  • Overordnet og strategisk ledelsessparring med og kvalificeret rådgivning til direktionen og ledergruppen indenfor HR-området
  • Medarbejderpleje og employeer branding
  • Rekruttering fra behovsafklaring til ansættelsesprocessen og kontrakt
Gem
Eurofins Steins Laboratorium A/S
HR Konsulent

Eurofins Steins Laboratorium A/S, Galten/Aabybro

Vil du være vores nye HR Konsulent og være med til, at støtte op omkring vores forretning gennem rekruttering, ledersparring og HR projekter?

Du vil indgå i vores HR team og have base på vores tre sites i Midt- og Nordjylland (Galten, Skejby og Aabybro). Rekruttering vil være en vigtig opgave i stillingen, hvorfor det er vigtigt, at du brænder for dette område. Derudover, vil du også skulle rådgive og træne ledere i HR politikker og -processer, gennemføre trivselundersøgelser og deltage ved fastholdelsessamtaler/omsorgssamtaler/fratrædelsessamtaler.

Vi stræber efter kontinuerlig udvikling og at spille hinanden gode, og du vil blive en del af team, hvor fokus er på vidensdeling og udvikling. Vi værdsætter din personlige udvikling og kender til vigtigheden af dette, og du vil derfor få tildelt meget ansvar lige fra starten.

Eurofins Steins Laboratorium A/S
Københavns KommuneOrganisationskonsulenter til Arbejdsmiljø København

Københavns Kommune

Vil du være med til at skabe rammer for et godt og bæredygtigt arbejdsliv på Danmarks største arbejdsplads? Er du en erfaren konsulent, og har du solid viden om psyko-socialt arbejdsmiljø, ledelse og organisationsudvikling? Så er stillingen som organisationskonsulent i Arbejdsmiljø København måske noget for dig?

Arbejdsmiljø København (AMK) er Københavns Kommunes interne rådgiver om arbejdsmiljø og arbejdsliv. AMK yder arbejdsmiljøfaglig støtte til kommunens arbejdspladser i alle syv forvaltninger. Der er tale om én fast stilling og et barselsvikariat. Arbejdet foregår i stor udstrækning på arbejdspladserne i hele København.

Du bliver en del af vores organisationspsykologiske team, der lige nu består af 20 fagligt dygtige og engagerede medarbejdere. Teamets opgave er at yde konsulentbistand til kommunens arbejdspladser indenfor organisatorisk og psyko-socialt arbejdsmiljø, ledelse og organisationsudvikling.

BAT Denmark
HR Business Partner

BAT Denmark, Copenhagen

Do you have a passion for people? Do you strive in a changing environment? And are you eager to develop your skills further and to be challenged?

You will join our Nordic HR team of 9 engaged colleagues who all focus on crafting true value to our Nordic business. We are all dynamic professionals that work in an international environment where the results-oriented HR support, we provide to the organization is well respected and highly valued.

Our dedication is founded in a solid team spirit with the belief that we can all deliver outstanding results while still having fun together.

BAT Denmark
Zealand – Sjællands Erhvervsakademi S/I
Barselsvikariat i vores HR- og lønafdelingen

Zealand – Sjællands Erhvervsakademi S/I, Køge

Vi søger en engageret lønmedarbejder som vil få ansvar for at ”lave løn” for ansatte på vores afdelinger. Opgaverne løses i tæt samarbejde med to HR-medarbejdere og en anden lønmedarbejder. Selvom vi arbejder tæt sammen, er det vigtigt at du er selvstændig og har stor erfaring med at lave løn. Vi er pt. 9 ansatte inkl. to kontorelever og en DPO i HR- og løn.

Vi har en bred vifte af arbejdsopgaver i vores HR- og lønafdeling, og du vil bl.a. komme til at beskæftige dig med:

  • indberetning og kontrol af lønoplysninger direkte i lønsystemet
  • behandling af blanketter i blanketflow
  • ferie- og fraværsregistrering
  • ansøgning af refusioner
Zealand – Sjællands Erhvervsakademi S/I
Dagrofa aps
Refusionsmedarbejder

Dagrofa aps, Vejle

Har du erfaring med refusioner - gerne fra detailbranchen - kombineret med et godt personligt drive, har vi stor interesse i at lære dig at kende.

Du bliver en del af et lokalt HR-team, der består af HR-løn og koncern HR-jura og -support med 20 dygtige kolleger. Afdelingens opgaver spænder bredt og er bl.a. at varetage hele lønadministrationen, yde rådgivning og support til koncernens ledere og HR-kolleger inden for ansættelsesret og personalejura, HR-systemer og –processer samt bred HR-administration.

Sammen med dine kolleger i refusionsteamet bliver du det gode supporterende bindeled til bl.a. købmænd, butikschefer og salgschefer vedrørende refusionsspecifikke spørgsmål, og du vil samtidig være kontaktperson for koncernens ledere og medarbejdere i forbindelse med diverse henvendelser, såsom lønspørgsmål omkring barselsrefusioner, fleksjob o. lign.

Dagrofa aps
Gem
NykreditErfaren Senior HR Development-konsulent

Nykredit, København

Brænder du for ledelses-, talent- og organisationsudvikling? Er du optaget af at arbejde med kultur og strategiske forandringsprojekter? Og har du erfaring i at arbejde med diversitet og inklusion?

Nykredit investerer i at udvikle medarbejdere, ledere og talenter, da vi er overbeviste om, at de er nøglen til at drive os mod en stærk, kundeorienteret og ambitiøs forretning. Jobbet tilbyder derfor rig mulighed for at arbejde strategisk, innovativt og fokuseret med ledelses- og talentudvikling.

Dine primære opgaver bliver at:

  • omsætte eksisterende trends og tendenser til værdiskabende ledelses- og talentudviklingsinitiativer der understøtter People-agendaen
  • designe, udvikle og gennemføre koncerntværgående talent- og ledelsesudviklingsprogrammer
PANDORA A/SGDPR Process Specialist

PANDORA A/S, Copenhagen

Are you a performance & reward “rock star” with a passion for people data and employee experience? Are you looking to use your skills in a fast-paced, global environment? If so, look no further … This could be the job for you!

We are currently looking to hire a new Performance & Reward Specialist to join our Global Office Performance and Rewards team in Copenhagen, Denmark. You will report to the P&R Manager for Global Office and be part of a team of 7 people, including you.

You will play an integral part in supporting the extended Global Office HR team, delivering a “best in class” service to the business and overseeing and administering employee rewards and smart benefits to increase performance, organizational trust and overall satisfaction.

PANDORA A/S
Alka Forsikring

CEO for Alka Mobil & Alka Fordele

Alka Forsikring, Ballerup

Er du klar til noget nyt og spændende?

I stillingen som CEO skal du drive innovation, udvikle nye og eksisterende partnerskaber og derfor være dygtig til at samarbejde med mange forskellige kolleger og partnere og sikre, at alle bidrager til succesen.

Vores ambitioner er høje, og vi har store forventninger til både dig og Alka Fordele. For den rette person, der har evnerne og kan tage ansvar, er dette en unik karrieremulighed, hvor du får mandat, ejerskab og mulighed for at sætte dit tydelige aftryk.

Alka Forsikring
AGC Biologics A/S
Global Compensation Specialist

AGC Biologics A/S, Søborg

The Global Compensation Specialist is responsible for leading global compensation programs to ensure consistent and equitable pay practices, compliance with Company policies, and conformance with legal requirements. The Global Compensation Specialist performs and oversees a variety of analytical and administrative duties to ensure consistency of job descriptions/requirements and compensation guidelines globally.

PRINCIPAL RESPONSIBILITIES:

  • Develops and recommends compensation objectives, policies, procedures, programs, pay grade structures and pay grades ensuring consistent and equitable pay practices and compliance with legal requirements.
  • Evaluates job responsibilities, analyzes and compares jobs, reviews applicable survey data and establishes salary grades for jobs.
AGC Biologics A/S
AGC Biologics A/S
HR Program Specialist

AGC Biologics A/S, Søborg

Exciting opportunity to join our global HR Center of Excellence in a role focused on building and delivering HR services and programs to employees and managers. The HR Program Specialist is responsible for coordinating multiple HR projects that are aligned with the overall HR strategy and vision. This role partners closely with HR colleagues and cross-functional team members to enable the successful adoption of HR programs focused on employee experience, organization effectiveness, and change management.

PRINCIPAL RESPONSIBILITIES:

  • Performs administrative functions related to the design, development and implementation of HR programs, establishes overall performance standards, timelines and schedules, and makes recommendations for continuous improvement.
  • Manages programs including employee experience, global workforce planning, career path and job mapping, calibration and other HR projects and initiatives as assigned
AGC Biologics A/S
Ringsted KommuneHR-konsulent til projekt om højere fremmøde, større trivsel og mindre sygefravær

Ringsted Kommune

I Ringsted Kommune er vi i gang med et spændende projekt, der har til formål at skabe højere fremmøde og trivsel for medarbejdere i kommunens Skole- og Børnecenter. Projektet er en del af et større initiativ fra Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering (STAR), der også har udviklet en indsatsmodel til formålet.

Det bliver din opgave at implementere indsatsmodellen. Der tale om en spændende og alsidig stilling, hvor du vil få det daglige ansvar for at drive projektet og skabe positive effekter for mange mennesker.

Arbejdet med indsatsmodellen forudsætter, at du er god til at samarbejde på tværs af kommunens centre og institutioner. Du skal kunne tage initiativ, begejstre og skabe interesse omkring arbejdet med indsatsmodellen, også når hverdagen er travl.

Gem
Iniziu ApSSalgskonsulent

Iniziu ApS

Iniziu har speciale i at rekruttere IT-profiler til danske og internationale virksomheder. IT-branchen har haft vækst i flere år, og vi oplever, at der er en stigende efterspørgsel på IT-profiler. Derfor søger vi nu en dygtig salgskonsulent, som kan tappe ind i den efterspørgsel og sammen med os være med til at vækste vores forretning.

Dit ansvarsområde bliver at åbne døren for potentielle kunder, som endnu ikke har stiftet bekendtskab med os og den måde, vi rekrutterer på. Vi ved, at salg har udviklet sig meget fra at være ren ”kold kanvas på telefonen” til i dag også at omfatte mange andre salgskanaler og metoder, som er mindst lige så effektive. Derfor er vi også åbne for, at du tænker utraditionelt og opsøger kunder på en alternativ måde.

En del af jobbet er også at afholde kundemøder, som typisk er med hiring managers, HR-chefer og partnere i andre virksomheder. Derved kommer du også til at bruge dine kommunikative evner, og du udvider dit netværk.

LOGSTOR A/S
HR Partner

LOGSTOR A/S, Løgstør

As HR Partner, you will become part of the Group HR & Communication team based in Denmark and Poland. The team has 12 dedicated employees delivering on HR Partnering, HR development and HR operations.

Your main tasks will be:

  • Driving annual HR wheel activities, e.g. performance & development review, talent review, engagement surveys etc.
  • Clarifying future capabilities, skills and training opportunities as well as roles and organizational structure
  • Recruitment processes

You enjoy working in a changing environment where you have possibility to influence the people agenda. You have a strong business and HR insight, and ability to build trusting relationships. You are a clear communicator who gain respect by challenging the organization in a business savvy manner.

LOGSTOR A/S
Herning KommuneJobkonsulent i Sygefravær og Jobfastholdelse

Herning Kommune

Vi opnormerer i Fleksteamet, og på grund af interne rokeringer søger vi derfor 2 jobkonsulenter til Jobkonsulentteamet: Rekruttering og afklaringskonsulenter.

Sygefravær og Jobfastholdelse er en spændende og værdibaseret ledet arbejdsplads i konstant udvikling. Vi er ambitiøse, både i forhold til at løse vores kerneopgave og til at være en attraktiv arbejdsplads, med øje for muligheder og fornyelse i beskæftigelsesindsatsen. Huset rummer engagerede og dygtige medarbejdere med et højt fagligt niveau, som sammen med ledelsen har fokus på at gøre dét, vi gør, bedst muligt. Sygefravær og Jobfastholdelse har et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone, hvor der er højt til loftet og plads til forskellighed.

DSB
Senior SAP HR Application Consultant

DSB, Taastrup

Brænder du for hands on-customisering i SAP HR? og motiveres du af at løfte DSB’s HR-processer ind i SAP S/4 HANA? Så læs med her!

Vi søger en erfaren SAP HR Application Consultant, som har lyst til at hjælpe med at flytte DSB ud af SAP ECC og over på SAP S/4 HANA. Det omfatter bl.a. PD, OM, tid, brutto- og nettoløn samt de værktøjer og applikationer, som i øvrigt skal understøtte DSB’s HR-processer. Noget skal migreres og andet skal re-implementeres. Det vil ske gennem en række projekter, der sikrer at vores HR-processer og -ydelser løbende udvikles og effektiviseres, så de til enhver tid understøtter vores forretning bedst muligt.

DSB
Social- og Sundhedsskolen FynErfaren og kvalitetsbevidst kollega til løn- og personaleteamet

Social- og Sundhedsskolen Fyn, Odense

Er du en dygtig og erfaren HR-medarbejder, og vil du gerne arbejde for at sikre en professionel og effektiv drift af din organisation, samtidig med, at du vil forbedre og tænke i nye løsninger? Lyder det som noget af det mest meningsfulde i verden at deltage i udvikling og kvalitetssikring i en organisation, der løfter en af samfundets vigtigste uddannelsesopgaver inden for velfærdsområdet? Så er du måske vores nye kollega i løn- og personaleteamet!

Som vores nye kollega i løn- og personaleteamet bliver du en del af en dynamisk organisation med store ambitioner – både for vores uddannelser, vores kursister og os selv.

Løn- og personaleteamet er en del af skolens ressourceteam, som også omfatter bygnings- og økonomi- samt analyseområdet, og vi arbejder sammen på hele det administrative område, der også omfatter skolens studieadministration.

Trelleborg Sealing Solutions Helsingør A/S
HR Studentermedhjælper

Trelleborg Sealing Solutions Helsingør A/S, Helsingør

Til vores HR-afdeling søger vi en dygtig og imødekommende studentermedhjælper, som kan indgå i vores lille team, hvor der er højt til loftet og frihed under ansvar. Vi tilbyder et spændende studierelevant job med stor mulighed for faglig udvikling og indflydelse på tilrettelæggelsen af dit arbejde. Du får ansvar og arbejder selvstændigt med dine opgaver.

Dit studie kommer i første række, hvilket vi har stor forståelse for. Vi forestiller os en gennemsnitlig arbejdstid på 8-12 timer om ugen med gensidig fleksibilitet.

Du vil blive en del af et dedikeret HR-team, der ser det som sin fornemmeste opgave at understøtte forretningen med en bred vifte af HR relaterede opgaver. Afdelingen har ansvaret for såvel HR-administration som for HR-udviklingsopgaver og rekruttering. I hverdagen har vi ofte mange forskellige kasketter på, så det er aldrig helt til at vide, hvad dagen bringer.

Trelleborg Sealing Solutions Helsingør A/S