440 job matcher din søgning 440 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Alfa Quality Moving Denmark A/SWe are looking for a new colleague to join our Move Team – Is that you?

Alfa Quality Moving Denmark A/S, Hvidovre

Alfa is the largest Nordic provider of removal and relocation services.

You will be coordinating the move of household goods across borders for our clients. The support will include the logistical side of packing their household goods, packing and shipping containers, as well as the more interpersonal aspect of ensuring a positive experience and peace of mind for our customers during their relocation to a new location.

Your primary tasks will include:

  • Main contact between client, agent and move crews.
  • Handle a variety of shipments: export, import, local moves as well as cross-country removals overseas. We handle sea freight, air freight and truck shipments all over the world.
  • Customs clearance and documentation handling
Dagrofa Foodservice
Den helt rette butiksudviklingschef til Dagrofa Foodservice

Dagrofa Foodservice, Ishøj

Formår du at udvikle og drive stærke koncepter? Motiveres du af at samarbejde på tværs af afdelinger og organisationer, med henblik på at skabe den bedst mulige og langsigtede løsning, så Best Practice bliver udfoldet i hele butiksorganisationen? Så er du måske den helt rette kandidat til os.

I takt med en ny strategiperiode, er det blevet prioriteret, at vores 30 butikker skal udvikles i form af 3 nye koncepter, samtidig med at fastholde og forbedre den røde tråd mellem dem hver især. Man vil i rollen agere projektleder og have det overordnede leveranceansvar for at indsamle og udvikle Best Practice i butikkerne, men med viden og samarbejde fra butiksorganisationen, marketing, kategori og finans.

Arla Foods amba
Drift koordinator til Esbjerg Mejeri

Arla Foods amba

Som drift koordinator vil du først og fremmest være en synlig ”hands-on” leder med overblik der sammen med vores dygtige medarbejdere vil drive mejeriet.

Du skal passe på mejeriets interesser sammen med resten af teamlederne i teamet; samt skabe et godt og sikkert arbejde miljø.

Du vil blive bindeled mellem teamlederne og følgende afdelinger på mejeriet: produktion, planlægning, kvalitetsafdelingen, vedligeholdelsesafdeling samt logistik og ledergruppen.

Arla Foods amba
Arla Foods amba
Site Admin - Gjesing Mejeri

Arla Foods amba, Skanderborg

Med direkte reference til mejeriets Site Director får du i stillingen som Site Administrator en vigtig rolle i at støtte op om den daglige ledelse.

Din primære opgaver bliver at assistere mejeriets ledelse med en bred vifte af kommunikationsopgaver, hvor du på den måde er med til at få hverdagen til at glide. Du vil få et solidt overblik over sitet, og du kommer til at spille en vigtig rolle i at få vores fantastiske arbejdsplads til at fungere. Mere specifikt vil dine opgaver være:

  • Ansvar for intern kommunikation på sitet
  • Udarbejde præsentationsmateriale, typisk i PowerPoint
  • Daglig support til Site ledergruppen og Site Director
Arla Foods amba
Danpo A/S
Formand til Råvare afdelingen, Danpo Farre

Danpo A/S, Give

Vil du være en del af fødevarebranchen og arbejde i en produktionsvirksomhed med høj puls og højt humør? Så er det måske dig vi er på udkig efter. På vores fabrik i Farre søger vi en formand til vores råvare afdeling.

Vi søger en formand til aften/natholdet. Du vil indgå i et team med en anden formand, som skal dække tidsrummet 16:00 til 23:00/05:00. Når afdelingslederen ikke er til stede, skal du sørge for at produktionen kører. Dine opgaver vil bl.a. bestå i:

  • bemandingsplanlægning
  • overholde produktionsplan
Danpo A/S
Hiper Lead & Channel Manager til Hiper

Hiper , Copenhagen

Hiper søger nu en Lead- & Channel Management konsulent til vores markedsafdeling.

Som del af vores markedsafdeling der består af commercial management, marketing og salg vil dine primære ansvarsområder være:

Opbygning og udvikling af vores samarbejder med eksterne salgspartnere. Herunder varetage den daglige kontakt med fokus på at vi lykkes i fælleskab med dem

  • -Afrapportering & afregning
  • -Statusmøder
  • -Spørgsmål / Svar
Genitor ApSAfdelingsleder til Glostrup Skole, afdeling Søndervang

Genitor ApS søger for Glostrup Kommune

På Glostrup skole sætter vi konsekvent børnene først. På Danmarks største skole vil vi måles på, om vi formår at løfte vores børn ud over den sociale baggrund de kommer med. Vi sikrer dette gennem konsekvent at sætte høje faglige standarder og arbejde med eksemplarisk praksis.

Du skal ville det ledelsesmæssige ansvar for udviklingen af en god skole med fokus på børn, undervisning, trivsel, læring, udvikling og ikke mindst at nå i mål med gode resultater.

Som en del af lederteamet på fire vil du være med til at løse opgaver i forskellige konstellationer, både på afdeling Søndervang og på tværs af Glostrup Skole. Samtidig vil du være leder for en personalegruppe på ca. 20 lærere, hvor du får det fulde personaleledelsesmæssige ansvar samt ansvar for den faglige, pædagogiske og didaktiske udvikling. Din opgave bliver at lede skolens 5.-9. årgang med aktuelt 12 klasser.

Strait Air TransportLuftfragtspeditør

Strait Air Transport, Esbjerg, Aarhus, Aalborg, Odense eller København

Strait Air Transport A/S er en international speditionsvirksomhed med egne kontorer i hele Skandinavien og et verdensomspændende agent netværk.

Har du lyst til at være en del af en velrenommeret og succesrig global virksomhed, der fokuserer på lokal synlighed gennem 5 kontorer i Danmark?

Her får du en alsidig stilling med stort ansvarsområde, gode rammer for personlig udvikling samt gode karrieremuligheder. Du får mulighed for at præge din hverdag og får direkte indflydelse på afdelingens præstationer.

Som en del af vores luftfragtsteam får du daglig kontakt til kunder, agenter og leverandører. Du får en bred vifte af arbejdsopgaver herunder indkøb, prisgivning, operationel håndtering, opfølgning, afregning samt godkendelse af leverandørfakturaer.

Ege Carpets A/S
Kundeservicemedarbejder

Ege Carpets A/S, Herning

Vi har travlt og har brug for endnu en medarbejder til vores Customer Care-afdeling, som består af Customer Service, Design og Export – i alt ca. 35 medarbejdere. Dertil kommer kolleger i Ege Carpets’ salgsselskaber rundt om i verden.

Ege Carpets

Som Customer Service-medarbejder hos Ege Carpets skal du yde support fra første kundekontakt. Når ordren er i hus, følger du den, til den forlader fabrikken. Ege Carpets har en af branchens korteste leveringstider, så tingene går stærkt.

Du skal altså styre projekter i tæt samarbejde med design, produktion, økonomi og forsendelse. Arbejdsdagen består bl.a. af indtastning af ordrer, booking af forsendelse, godkendelse af prøver, assistance til de tildelte udenlandske kunder/datterselskaber/agenter både pr. mail og telefon.

Ege Carpets A/S
Novozymes A/SSupply Chain Product Owner Digital Customer Journeys

Novozymes A/S, Bagsværd

Do you want to rethink your impact, and are you passionate about designing a great Ordering Experience for our Customers? Then you might be our new Supply Chain Product Owner for our digital Customer Journeys.

The Order-to-Cash Center of Excellence’s key objective is to design great digital Customer Experiences. You will be part of an ambitious team that is anchoring new ways of working and implementing sustainable improvements in the Order-to-Cash processes. You will be working with digital strategies and solutions in a global team and develop solutions in close collaboration with key stakeholders like Customer Care, Digital Transformation, or IT. A typical project could be to work with Digital Transformation on our multi-channel strategy, designing a Chat functionality that delights our customers by facilitating the way they interact with Novozymes.

Lego Foundation
Senior Specialist, Social Ventures

Lego Foundation, Billund

Are you energized by driving projects and managing partnerships in international and cross-organizational settings? Do you have experience maturing new social enterprises or start-ups? And would you like to work with Learning through Play for children across the world?

Stepping into the role of Sr. Specialist, you will become part of the LEGO Collaboration & Social Ventures team; a fast-paced environment with high ambitions and exciting projects and partnerships. And this is where you come into the picture.

Partnership and project management will be a key element in a workday where you will be interacting with a myriad of stakeholders both internally and externally e.g., NGOs, social start-ups, consultants, the LEGO Foundation Board of Directors etc.

Falck Danmark A/S
Driftsleder til Driftscenter Hovedstaden

Falck Danmark A/S, Farum

Falck Ambulance DK søger en driftsleder, ambulance og siddende sygetransport, til døgnbemandet funktion i Falcks Driftscenter.

Dine primære opgaver og ansvar:

  • Sikre driften af ambulanceberedskabet samt liggende- og siddende patienttransport - herunder kvalitet, driftssikkerhed og økonomi
  • Sikre nødvendigt fremmøde af rette kompetencer
  • Situationsbestemt personaleledelse af reddere

Som driftsleder indgår du i et team på i alt 9 ledere, som varetager den døgnbemandede funktion. Det primære fokus for denne stilling, er at varetage og sikre driften af Falcks kontrakt med Region Hovedstaden i aftalen om ambulance, liggende- og siddende patienttransport. I praksis betyder dette et yderst tæt samarbejde med øvrige driftsledere, reddere, driftsplanlægningscentret og Region Hovedstadens disponerende vagtcentral.

Falck Danmark A/S
Lego Foundation
Play and Health Specialist, Social Ventures

Lego Foundation, Billund

Do you have experience driving projects and programmes in international and cross-organizational settings?

Project management will be a key element in a workday where you will be interacting with a myriad of stakeholders both internally and externally. Key external stakeholders will be e.g. NGOs, healthcare providers and entrepreneurs within the ADHD area.

Thus, working very independently within your area, your key tasks will be to:

  • Discover, develop, and evaluate Playful LEGO-based concepts and methods for supporting children with ADHD
  • Work with accelerator and incubator partners to support entrepreneurs developing their organization or their venture into a sustainable business to impact children and reach parents and/or practitioners globally
  • Test and document best practices for LEGO brick-based practices for children with ADHD
Energinet
Afdelingsleder for Forretningsstøtte og udvikling

Energinet, Fredericia

Forretningsstøtte og udvikling er ansvarlig for udvikling af og opfølgning af den overordnede strategi i Koncernøkonomi og Business Support og dermed retningen for forretningsenheden. Forretningsenhedens vigtigste opgave er at understøtte den resterende del af Energinet ved at være en værdiskabende partner og sikre en effektiv drift af Energinets kerneprocesser (på Økonomi, Indkøb, Facility etc.).

Energinet

Du bliver en del af en mindre afdeling som består af 6 medarbejdere. Afdelingen bistår direktøren og resten af ledelsen i forretningsenheden med ledelsessupport og forretningsoptimering. Her handler det om at sikre, at enheden konstant drives fremad via strategi og at være på forkant med de nyeste trends og nyeste arbejdsmetoder. Det er centralt, at du er interesseret i at bistå med udvikling af enheden med fokus på at understøtte det samlede

Energinet
PANDORA A/SBusiness Analyst

PANDORA A/S, Copenhagen

Are you a driven analyst with a passion for agile processes and creating value for consumers and the business?

As a business analyst in supply chain technology, you will be responsible for optimizing business processes by capturing, analysing and documenting requirements for process and system developments; reviewing and providing input into solutions and then coordinating and supporting the communication and delivery of those requirements with relevant parties. With our strong focus on quality, we also expect that you will play a role in creating and executing test cases, validating with our end users and communicating issues back to the technical teams, so that we ensure that our solutions are scalable, simple and drive operational excellence.

  • Configure planning applications to match needs of the user community
  • Involve the Super User community to understand their needs and collect information regarding the future developments
PANDORA A/S
DSV
Freight Forwarder til Sea Freight Import

DSV, Odense

Kunne du tænke dig at få plads hos en af verdens allerstørste transportudbydere? Og vil du have et job, hvor du både håndterer store sendinger i et system med automatiserede processer – og besøger dine kunder?

Som speditør i DSV arbejder du med vores kerneydelse ved at sikre en god aftale og den allerbedste service for dine faste kunder.

Du står derfor for daglig håndtering af alverdens forsendelser i vores system med automatiserede processer – altid med fokus på et højt serviceniveau. For du taler med kunden om deres forretning og hjælper dem med eventuelle udfordringer, fx ved at sikre plads på skibene eller arrangere en levering. Hertil sørger du for, at tingene har det rette flow, og du følger op på forsendelser løbende; om morgenen taler du måske med Hong Kong og om eftermiddagen med New York. Og du har kontakt med både kunder, internationale kolleger og samarbejdspartnere.

DSV
KIBO Sikring A/S
Planlægger med flair for systemer

KIBO Sikring A/S, Kibæk

Vi søger en Planlægger, som er vild med at sætte ting i system og forstår, hvordan systemer fungerer. Du vil komme til at spille en væsentlig rolle i videreudviklingen af vores nuværende systemer og planlægningsmetoder.

Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone. Du bliver en del af et team med én anden planlægger, som du kommer til at sidde sammen med i det daglige.

Jobbet indebærer:

  • At skabe et uundværligt overblik over opgaver, montører og materialer i Opus, Excel eller et helt tredje system.
  • At bekræfte leverancer af nye ordrer uden slinger i valsen.
  • God kommunikation mellem vores montører, sikringskonsulenter og kunder.
KIBO Sikring A/S
Active SearchPricing og business controller til Bring E-commerce & logistics

Active Search søger for Bring i Greve

Vil du være en del af en spændende rejse og være med til at forme fremtiden for e-handel hos Bring? Bring E-commerce & logistics er ved at forme en ny æra af kundetilfredshed knyttet til den oplevelse, der betyder, at du får din ordre direkte til din egen dør. Ved at tilbyde kunden en ny måde at levere hjem på, udvikles logistikken i e-handel gennem kompleks digitalisering og automatiserede løsninger!

Som Pricing & Business Controller udfører du flere opgaver for at nå frem til effektive prisstrategier både før og efter salgsprocessen. Din rolle vil bestå af to dele, en, der fokuserer på at være en controller for omkostninger samt prissætningsstrategier og en bestående af analyse og rapportering.

Desuden vil du være ansvarlig for, hvad der skal opkræves for hver service, gennem omhyggelig analyse af omkostninger og fortjenstmargener.

Active Search
Teknologisk Institut
Sektionsleder med flair for innovationsprocesser søges til Teknologisk Institut i Aarhus

Teknologisk Institut

Har du stærke ledelsesevner, og kan du se det store billede? Har du kompetencer inden for at skaffe fondsmidler i både Danmark og Europa, og vil du være med til at styre dansk erhvervsliv i en grøn retning? Så er du den kandidat, vi søger.

Teknologisk Institut

Du vil skulle stå i spidsen for 11 mand og råde over et af de førende kommercielle testlaboratorier i Danmark og Europa inden for feltet. Her skal du være med til, på innovativ vis, at sammensætte vores mange kompetencer og derefter styre vores forsknings- og udviklingsprojekter (FoU) i den rigtige retning.

Du kommer til at spille ind i en fælles ledelse, hvor du skal videreudvikle sektionen og være med til at bidrage til centerets strategier. Du vil få ansvaret for at skaffe fondsmidler i både Danmark og EU i samarbejde med medarbejderne og virksomhedspartnere.

Teknologisk Institut
Kamstrup A/SProcurement Specialist

Kamstrup A/S, Skanderborg

Do you have solid experience with purchasing processes and optimisation of these through data analysis? Are you data driven and good at presenting complicated data in a simple and manageable form? Do you want to have an exciting and a varied workday with a broad contact surface within and outside of the organization?

In the position of Procurement Specialist, you will be responsible for ensuring our cooperation with our suppliers through visualization of data in the form of reports, dashboards, analyses, and improvement activities primarily in Power BI.

Furthermore, you will be responsible for optimising our systems and processes, including forecast systems and S&OP processes. Finally, you will be involved in the negotiation process for logistic agreements and participate actively in the contract negotiations of these.