346 job matcher din søgning 346 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

ENABL A/S
Indkøber med speciale i el-komponenter

ENABL A/S, Hedensted

Hos Enabl i Hedensted vækster vores forretning, og vi har travlt med udvikling, produktion og servicering af udstyr til vindbranchen.

Vi søger en dygtig kollega til en nyoprettet stilling, som skal supportere vores forretningsområde inden for automation. Du skal sikre, at vi altid får indkøbt de bedste produkter – både i forhold til pris, kvalitet og design.

Nogle af dine primære ansvarsområder er:

  • Indkøb til projekter, produktion og service
  • Daglig opfølgning på leverancer
  • Sikre optimering af priser i forbindelse med indkøb
  • Fakturakontrol

Enabl er en virksomhed i kraftig vækst, og der er derfor gode udviklingsmuligheder både fagligt og personligt. Vi tilbyder attraktive personaleforhold, løn efter kvalifikationer og en hverdag sammen med nogle af landets dygtigste teknikere og fagfolk inden for mekanik, plc, el og meget andet.

ENABL A/S
Saint-Gobain Distribution Denmark A/SStrategisk indkøber

Saint-Gobain Distribution Denmark A/S, Brøndby

Har du lyst til at arbejde med produktsortiment hos Danmarks største grossist inden for VVS og VA, er du struktureret, og motiveres du af at skabe kommercielle succeser sammen med andre? Så har vi jobbet til dig.

Til vores kategoriafdeling i Brøndby søger vi en strategisk indkøber med reference til Kategorichefen på varme- & klimaområdet. Kategorien omfatter de tekniske VVS-produkter såsom radiatorer, ventiler, kedler, ventilation og varmepumper. Kategorien er i en rivende udvikling med produkter, som er i fokus i relation til både bæredygtighed og grøn omstilling.

Dine primære ansvarsområder og dit fokus vil være rettet mod nedenstående opgaver:

  • Vedligeholdelse og udvikling af produktsortimentet
  • Indfasning og oprettelse af nye produkter
  • Fokus på omsætningshastighed og optimering af varelagre
Evida
Indkøbsassistent til købsaftaler og kontraktstyring

Evida, Viborg

Vil du arbejde med købsaftaler og kontraktstyringssystem i et selskab med en central rolle i Danmarks grønne omstilling?

Evida tegner, bygger og vedligeholder de mere end 18.000 kilometer rør, der fordeler gas rundt i hele landet. Vores rolle og betydning forpligter, for når vi skaber forandringer og nye løsninger sammen, kan det mærkes i hele samfundet.

Evida

Dine primære arbejdsopgaver bliver at varetage driften af Evidas kontrakter både i Microsoft D365 (ERP) og RakatX (Kontraktstyring). En del af din opgaveportefølje er derfor opretningen af købsaftaler og leverandørstamdata i Microsoft D365 samt oprettelsen af kontrakterne i RakatX. Hertil vil der være opgaver af administrativ karakter.

Evida
DR-ByenDR Koncernindkøb søger en dygtig konsulent til udbud og strategisk indkøb

DR-Byen, København

Er du skarp til udbud og indkøb? Er du kvalitetsbevidst, resultatorienteret og elsker du at arbejde strategisk og selvstændigt?

Som udbudskonsulent hos os kommer du til at gennemføre konkurrenceudsættelser og udbud, hvor du sammen med forretningen varetager hele processen fra analyse, indkøbsstrategi og selve udbuds­processen til kontraktindgåelse og efterfølgende kontraktstyring.

Opgaverne varierer meget i kompleksitet og omfang og spænder fra store forretningskritiske udbud med forhandling til mere almindelige EU-udbud, annonceringer og mindre anskaffelser.

NOISY MAY
Buyer, Denim

NOISY MAY, Aarhus

Er du en kreativ indkøber, der brænder for produktudvikling og har sans for godt købmandskab og sourcing?

Som vores indkøber er du involveret i udviklingen af vores kollektioner inden for kategorien, og du vil varetage produktionsopfølgning og ordreplacering. Du får en bred kontaktflade både internt i NOISY MAY og eksternt til vores leverandører, som du opbygger og vedligeholder stærke relationer til.

Mere specifikt vil dine arbejdsopgaver inkludere:

  • Daglig kontakt med leverandører, salg og konstruktion
  • Produktudvikling samt metervare sourcing
  • Igangsætning, opbygning og oprettelse af nye kollektioner samt involvering i
Dagrofa Foodservice
Den helt rette butiksudviklingschef til Dagrofa Foodservice

Dagrofa Foodservice, Ishøj

Formår du at udvikle og drive stærke koncepter? Motiveres du af at samarbejde på tværs af afdelinger og organisationer, med henblik på at skabe den bedst mulige og langsigtede løsning, så Best Practice bliver udfoldet i hele butiksorganisationen? Så er du måske den helt rette kandidat til os.

I takt med en ny strategiperiode, er det blevet prioriteret, at vores 30 butikker skal udvikles i form af 3 nye koncepter, samtidig med at fastholde og forbedre den røde tråd mellem dem hver især. Man vil i rollen agere projektleder og have det overordnede leveranceansvar for at indsamle og udvikle Best Practice i butikkerne, men med viden og samarbejde fra butiksorganisationen, marketing, kategori og finans.

Arla Foods amba
Net Revenue Management Analyst - Aarhus

Arla Foods amba, Viby J.

Do you have a passion for turning data into actionable insights and are you keen to play a vital role in realizing Arla´s strategies for growth?

As one of our three new NRM Analysts you will join the European NRM Centre of Excellence (CoE) that is accountable for achieving ambitious growth and profitability aspirations across the European Zone.

This is an operational role where you will be involved in rolling out NRM across the markets and developing the tools with senior team members.

Arla Foods amba
Sebra Interiør ApS
Deltidsassistent til udviklingsteam

Sebra Interiør ApS, Esbjerg

Til en nyoprettet stilling søger vi en deltidsassistent (28-30 timer), som har lyst til at arbejde med dansk design og som samtidig hviler i sig selv og den assisterende rolle.

Du kommer til at indgå i vores tværgående udviklingsteam, som består af 3 personer og så dig. Du får snitflade mellem design, indkøb og leverandører med reference til vores produktudvikler, som udover 2 designere også indgår i udviklingsteamet.

OPGAVER & ARBEJDSOMRÅDER

  • Kommunikation med vores leverandører.
  • Oprette og vedligeholde stamdata i vores systemer.
  • Sourcing og opfølgning på sourcing af nye materialer og leverandører (i samarbejde med vores produktudvikler).
Sebra Interiør ApS
Hiper Lead & Channel Manager til Hiper

Hiper , Copenhagen

Hiper søger nu en Lead- & Channel Management konsulent til vores markedsafdeling.

Som del af vores markedsafdeling der består af commercial management, marketing og salg vil dine primære ansvarsområder være:

Opbygning og udvikling af vores samarbejder med eksterne salgspartnere. Herunder varetage den daglige kontakt med fokus på at vi lykkes i fælleskab med dem

  • -Afrapportering & afregning
  • -Statusmøder
  • -Spørgsmål / Svar
Genitor ApSAfdelingsleder til Glostrup Skole, afdeling Søndervang

Genitor ApS søger for Glostrup Kommune

På Glostrup skole sætter vi konsekvent børnene først. På Danmarks største skole vil vi måles på, om vi formår at løfte vores børn ud over den sociale baggrund de kommer med. Vi sikrer dette gennem konsekvent at sætte høje faglige standarder og arbejde med eksemplarisk praksis.

Du skal ville det ledelsesmæssige ansvar for udviklingen af en god skole med fokus på børn, undervisning, trivsel, læring, udvikling og ikke mindst at nå i mål med gode resultater.

Som en del af lederteamet på fire vil du være med til at løse opgaver i forskellige konstellationer, både på afdeling Søndervang og på tværs af Glostrup Skole. Samtidig vil du være leder for en personalegruppe på ca. 20 lærere, hvor du får det fulde personaleledelsesmæssige ansvar samt ansvar for den faglige, pædagogiske og didaktiske udvikling. Din opgave bliver at lede skolens 5.-9. årgang med aktuelt 12 klasser.

Lego Foundation
Senior Specialist, Social Ventures

Lego Foundation, Billund

Are you energized by driving projects and managing partnerships in international and cross-organizational settings? Do you have experience maturing new social enterprises or start-ups? And would you like to work with Learning through Play for children across the world?

Stepping into the role of Sr. Specialist, you will become part of the LEGO Collaboration & Social Ventures team; a fast-paced environment with high ambitions and exciting projects and partnerships. And this is where you come into the picture.

Partnership and project management will be a key element in a workday where you will be interacting with a myriad of stakeholders both internally and externally e.g., NGOs, social start-ups, consultants, the LEGO Foundation Board of Directors etc.

Lego Foundation
Play and Health Specialist, Social Ventures

Lego Foundation, Billund

Do you have experience driving projects and programmes in international and cross-organizational settings?

Project management will be a key element in a workday where you will be interacting with a myriad of stakeholders both internally and externally. Key external stakeholders will be e.g. NGOs, healthcare providers and entrepreneurs within the ADHD area.

Thus, working very independently within your area, your key tasks will be to:

  • Discover, develop, and evaluate Playful LEGO-based concepts and methods for supporting children with ADHD
  • Work with accelerator and incubator partners to support entrepreneurs developing their organization or their venture into a sustainable business to impact children and reach parents and/or practitioners globally
  • Test and document best practices for LEGO brick-based practices for children with ADHD
Clever A/S
Vendor Development Manager

Clever A/S, København

Hos Clever arbejder vi på tværs af teams, og du vil derfor få et nært forhold til alle teams. Du kommer til at arbejde i krydsfeltet mellem den daglige drift, salg og produktudvikling. Du vil indgå som en del af vores drift og leverandør team.

Som Vendor Manager i Clever er du ansvarlig for at koordinere og drive samarbejdet med udvalgte nøgleleverandører og samarbejdspartnere, som du opbygger en stærk relation til.

Din fornemmeste opgave vil være at sikre leverandørperformance, koordinere og følge op på de drifts- og udviklingsinitiativer, der drives sammen med leverandørerne på tværs af Clevers organisation. Du vil derfor få en bred berøringsflade i Clever fra IT til produktudvikling og salg.

Clever A/S
Ørsted
Contract manager for the delivery of commercial value in Services Procurement

Ørsted, Gentofte

Imagine a future where you implement contract management across entire business areas, delivering commercial value to a wide variety of stakeholders

Join us in this role where you’ll help to build upon our operating model for Contract Management by extending to new business areas. You’ll be part of the Services Procurement area which includes a large portfolio of global contracts in IT and Digital, the full Contingent Workforce scope in Ørsted, Facility Services, P&D, and Training. You’ll handle all commercial issues arising from the contracts, working to get the most value from our supplier relationships.

Ørsted

You’ll be part of the Contract Management and Consultancy Services team within Services Procurement where you, together with your colleagues, will oversee the process of Contract Lifecycle Management.

Ørsted
Energinet
Afdelingsleder for Forretningsstøtte og udvikling

Energinet, Fredericia

Forretningsstøtte og udvikling er ansvarlig for udvikling af og opfølgning af den overordnede strategi i Koncernøkonomi og Business Support og dermed retningen for forretningsenheden. Forretningsenhedens vigtigste opgave er at understøtte den resterende del af Energinet ved at være en værdiskabende partner og sikre en effektiv drift af Energinets kerneprocesser (på Økonomi, Indkøb, Facility etc.).

Energinet

Du bliver en del af en mindre afdeling som består af 6 medarbejdere. Afdelingen bistår direktøren og resten af ledelsen i forretningsenheden med ledelsessupport og forretningsoptimering. Her handler det om at sikre, at enheden konstant drives fremad via strategi og at være på forkant med de nyeste trends og nyeste arbejdsmetoder. Det er centralt, at du er interesseret i at bistå med udvikling af enheden med fokus på at understøtte det samlede

Energinet
Teknologisk Institut
Sektionsleder med flair for innovationsprocesser søges til Teknologisk Institut i Aarhus

Teknologisk Institut

Har du stærke ledelsesevner, og kan du se det store billede? Har du kompetencer inden for at skaffe fondsmidler i både Danmark og Europa, og vil du være med til at styre dansk erhvervsliv i en grøn retning? Så er du den kandidat, vi søger.

Teknologisk Institut

Du vil skulle stå i spidsen for 11 mand og råde over et af de førende kommercielle testlaboratorier i Danmark og Europa inden for feltet. Her skal du være med til, på innovativ vis, at sammensætte vores mange kompetencer og derefter styre vores forsknings- og udviklingsprojekter (FoU) i den rigtige retning.

Du kommer til at spille ind i en fælles ledelse, hvor du skal videreudvikle sektionen og være med til at bidrage til centerets strategier. Du vil få ansvaret for at skaffe fondsmidler i både Danmark og EU i samarbejde med medarbejderne og virksomhedspartnere.

Teknologisk Institut
Sindico Group A/SIndkøbsassistent til vores engrosafdeling

Sindico Group A/S, Ikast

Sindico Group er en koncern med høj vækst, hvor alle medarbejdere hver dag arbejder benhårdt for kunderne, men samtidig gør en dyd ud af godt kollegaskab og sammenhold. Trods et hårdt år for Danmark, har Sindico Group haft forrygende travlt.

Derfor søger vi lige nu en indkøbsassistent til at sikre rettidig levering, samt logistisk håndtering af vores indkøbsordrer.

Dine opgaver vil blandt andet bestå af:

  • Opfølgning på rettidig afskibning fra leverandører
  • Håndtering af dokumenter mellem leverandør og speditør
  • Daglig kontakt og bindeled mellem leverandør, speditør, lager og kampagneafdeling.
Kamstrup A/SProcurement Specialist

Kamstrup A/S, Skanderborg

Do you have solid experience with purchasing processes and optimisation of these through data analysis? Are you data driven and good at presenting complicated data in a simple and manageable form? Do you want to have an exciting and a varied workday with a broad contact surface within and outside of the organization?

In the position of Procurement Specialist, you will be responsible for ensuring our cooperation with our suppliers through visualization of data in the form of reports, dashboards, analyses, and improvement activities primarily in Power BI.

Furthermore, you will be responsible for optimising our systems and processes, including forecast systems and S&OP processes. Finally, you will be involved in the negotiation process for logistic agreements and participate actively in the contract negotiations of these.

Carlsberg
Shipping Planner

Carlsberg, Fredericia

Til en nyoprettet stilling i Carlsberg Danmarks warehouse i Fredericia, leder vi efter en shipping planlægger til at håndtere eksportflowet af vores produkter. Lyder det som noget for dig, så læs videre her..

Carlsberg Breweries A/S

Du får ansvaret for at sikre det mest optimale eksportflow af vores produkter. Du bliver en del af et team af dygtige specialister med egne ansvarsområder – og du bliver dermed også specialisten på netop dit område. Rollen er nyoprettet, hvilket giver dig gode muligheder for skabe rollen i samarbejde med din leder og med afsæt i de opgaver, der ligger i den.

Du får her et udfordrende og selvstændigt job, hvor du har stor indflydelse på din hverdag og hvor den primære opgave er at disponere og planlægge vores eksport flow.

Carlsberg
ITW Performance Polymers ApS
Buyer/Planner

ITW Performance Polymers ApS, Aalborg

Responsible for the analysis and planning of the daily production of cementitious products in our Aalborg Denmark facility, including, inventory management, stocktaking, organization and procurement of raw materials and commodities necessary for the production process.

Principle responsibilities:

  • Responsibility for the analysis and planning of the daily production schedule, including facilitation of optimal production planning, availability of raw materials and inventory management.
  • Ensure that incoming customer orders are planned and handled in co-operation with Production, Warehouse and Customer Service departments.
  • Ensure close follow up on the status of production processes and daily corrections as necessary, including changeover times, inventory statements, delays of raw material deliveries and production flow.