356 job matcher din søgning 356 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Jema Agro A/SWeb Content Manager til vækstvirksomhed

Jema Agro A/S, Bjerringbro

Vi har travlt på JEMA og står netop nu og har brug for en ny kollega. Brænder du for at koordinere og optimere online markedsføring? Har du et digitalt mindset, og er du en stærk formidler? Så er du måske vores nye kollega.

Du bliver del af JEMA og får 48 dygtige og engagerede kollegaer. Du refererer til Jens-Peter Lundgaard, virksomhedens direktør.

Som Web Content Manager indgår du i samarbejde med vores salgsorganisationer på tværs af alle tre forretningsområder. Vi forestiller os, at du har en bred online fundering og arbejder scenevant på tværs af de sociale medier.

Du vil være en aktiv deltager i planlægningen og eksekveringen af vores salgsarbejde på tværs af vores tre forretningsområder. Du vil være ansvarlig for at drive vores digitale kampagner og strategier. Du ville skulle drive, skabe overblik og definere indhold og struktur på tværs af vores hjemmesider og webshops.

Dagrofa Foodservice
Den helt rette butiksudviklingschef til Dagrofa Foodservice

Dagrofa Foodservice, Ishøj

Formår du at udvikle og drive stærke koncepter? Motiveres du af at samarbejde på tværs af afdelinger og organisationer, med henblik på at skabe den bedst mulige og langsigtede løsning, så Best Practice bliver udfoldet i hele butiksorganisationen? Så er du måske den helt rette kandidat til os.

I takt med en ny strategiperiode, er det blevet prioriteret, at vores 30 butikker skal udvikles i form af 3 nye koncepter, samtidig med at fastholde og forbedre den røde tråd mellem dem hver især. Man vil i rollen agere projektleder og have det overordnede leveranceansvar for at indsamle og udvikle Best Practice i butikkerne, men med viden og samarbejde fra butiksorganisationen, marketing, kategori og finans.

Arla Foods amba
Site Admin - Gjesing Mejeri

Arla Foods amba, Skanderborg

Med direkte reference til mejeriets Site Director får du i stillingen som Site Administrator en vigtig rolle i at støtte op om den daglige ledelse.

Din primære opgaver bliver at assistere mejeriets ledelse med en bred vifte af kommunikationsopgaver, hvor du på den måde er med til at få hverdagen til at glide. Du vil få et solidt overblik over sitet, og du kommer til at spille en vigtig rolle i at få vores fantastiske arbejdsplads til at fungere. Mere specifikt vil dine opgaver være:

  • Ansvar for intern kommunikation på sitet
  • Udarbejde præsentationsmateriale, typisk i PowerPoint
  • Daglig support til Site ledergruppen og Site Director
Arla Foods amba
Hiper Lead & Channel Manager til Hiper

Hiper , Copenhagen

Hiper søger nu en Lead- & Channel Management konsulent til vores markedsafdeling.

Som del af vores markedsafdeling der består af commercial management, marketing og salg vil dine primære ansvarsområder være:

Opbygning og udvikling af vores samarbejder med eksterne salgspartnere. Herunder varetage den daglige kontakt med fokus på at vi lykkes i fælleskab med dem

  • -Afrapportering & afregning
  • -Statusmøder
  • -Spørgsmål / Svar
Genitor ApSAfdelingsleder til Glostrup Skole, afdeling Søndervang

Genitor ApS søger for Glostrup Kommune

På Glostrup skole sætter vi konsekvent børnene først. På Danmarks største skole vil vi måles på, om vi formår at løfte vores børn ud over den sociale baggrund de kommer med. Vi sikrer dette gennem konsekvent at sætte høje faglige standarder og arbejde med eksemplarisk praksis.

Du skal ville det ledelsesmæssige ansvar for udviklingen af en god skole med fokus på børn, undervisning, trivsel, læring, udvikling og ikke mindst at nå i mål med gode resultater.

Som en del af lederteamet på fire vil du være med til at løse opgaver i forskellige konstellationer, både på afdeling Søndervang og på tværs af Glostrup Skole. Samtidig vil du være leder for en personalegruppe på ca. 20 lærere, hvor du får det fulde personaleledelsesmæssige ansvar samt ansvar for den faglige, pædagogiske og didaktiske udvikling. Din opgave bliver at lede skolens 5.-9. årgang med aktuelt 12 klasser.

Styrelsen for PatientsikkerhedSoMe-redaktør

Styrelsen for Patientsikkerhed, København

Kan du udvikle og drive vores kommunikation på sociale medier? Har du erfaring og idérigdom til at arbejde med både tekst, grafik og video – så det bliver klart og forståeligt for sundhedspersoner, patienter, borgere og journalister?

Du bliver en del af styrelsens kommunikations- og pressesektion i Ledelsessekretariatet på Islands Brygge. Vi er syv medarbejdere, der arbejder praktisk og strategisk med ekstern og intern kommunikation, pressebetjening, web og sociale medier.

Dine arbejdsopgaver bliver:

  • Monitorering og analyse af indhold på sociale medier, som vedrører styrelsens opgaveområde
  • Social Media Manager på Styrelsen for Patientsikkerheds SoMe-profiler, herunder strategiudvikling, monitorering og styring af debatten samt udvikling, produktion og planlægning af indhold
Forsvarets Efterretningstjeneste
Kommunikationsmedarbejder til afdelingen for strategi, formidling og EU (hr-manager.net)

Forsvarets Efterretningstjeneste, København

Vil du være en del af et ambitiøst kommunikationsteam, der arbejder dedikeret for et mere digitalt sikkert Danmark? Har du viden om cyber- og informationssikkerhed og stærk kommunikationsfaglighed? Kan du netværke og få ting til at ske?

Vi leder efter en kollega, som trives med mange typer af opgaver, og som både er kreativ og opsøgende i sin opgaveløsning. En væsentlig del af vores arbejde indebærer koordination, og kræver gode samarbejdsevner og lyst til at finde løsninger på tværs af vores organisation og i tæt samarbejde med vores eksterne samarbejdspartnere. Centrale opgaver er bl.a.:

  • Udvikling, produktion og vedligehold af indhold til CFCS’ hjemmeside og sociale medier
  • Udarbejdelse og eksekvering af kommunikationsplaner for konkrete projekter og aktiviteter
  • Bidrag til og udarbejdelse af præsentationer, talepapirer, debatoplæg og beredskaber
Center for Offentlig Innovation
Konsulent til research og kommunikation (tidsbegrænset)

Center for Offentlig Innovation, København

Center for Offentlig Innovation søger en kommunikationskonsulent til at varetage selvstændige researchopgaver på et højt fagligt niveau samt en række målrettede opgaver med centerets kommunikation.

Synes du, det er spændende at arbejde med research og kommunikation, og brænder du for udviklingen af den offentlige sektor? Så er det dig, vi står og mangler til en konsulentstilling snarest muligt.

Du vil i samarbejde med centerets kommunikationsansvarlige og øvrige medarbejdere skulle:

  • rådgive i og hjælpe centerets ansatte med at få delt erfaringer og viden med relevante målgrupper via relevante kanaler
  • bidrage til videreudvikling og vedligeholdelse af coi.dk samt nyhedsbrev, herunder opsætning og udsendelse af nyhedsbreve
  • styre mødetilrettelæggelse og -afvikling for hele centeret
Lego Foundation
Senior Specialist, Social Ventures

Lego Foundation, Billund

Are you energized by driving projects and managing partnerships in international and cross-organizational settings? Do you have experience maturing new social enterprises or start-ups? And would you like to work with Learning through Play for children across the world?

Stepping into the role of Sr. Specialist, you will become part of the LEGO Collaboration & Social Ventures team; a fast-paced environment with high ambitions and exciting projects and partnerships. And this is where you come into the picture.

Partnership and project management will be a key element in a workday where you will be interacting with a myriad of stakeholders both internally and externally e.g., NGOs, social start-ups, consultants, the LEGO Foundation Board of Directors etc.

Digitaliseringsstyrelsen
ePresse- og kommunikationsmedarbejder

Digitaliseringsstyrelsen, København

Har du politisk tæft, erfaring med pressehåndtering og sociale medier, og motiveres du af at bidrage til udviklingen af det digitale offentlige Danmark? Så er det måske dig, vi søger til stillingen som presse- og kommunikationsmedarbejder i Digitaliseringsstyrelsen.

Det vil være din opgave, sammen med styrelsens pressechef og husets fagkontorer, at varetage dette arbejde.

Samtidig ønsker vi i styrelsen at styrke vores arbejde med de sociale medier, og vi søger derfor en kollega, som både har interesse for og erfaring med at arbejde professionelt med sociale medier, og som vil kunne påtage sig rollen som central koordinator på styrelsens forskellige sociale medier.

Lego Foundation
Play and Health Specialist, Social Ventures

Lego Foundation, Billund

Do you have experience driving projects and programmes in international and cross-organizational settings?

Project management will be a key element in a workday where you will be interacting with a myriad of stakeholders both internally and externally. Key external stakeholders will be e.g. NGOs, healthcare providers and entrepreneurs within the ADHD area.

Thus, working very independently within your area, your key tasks will be to:

  • Discover, develop, and evaluate Playful LEGO-based concepts and methods for supporting children with ADHD
  • Work with accelerator and incubator partners to support entrepreneurs developing their organization or their venture into a sustainable business to impact children and reach parents and/or practitioners globally
  • Test and document best practices for LEGO brick-based practices for children with ADHD
Athenas ApSSpeaker Relations Coordinator

Athenas ApS, Odense

Athenas ApS, Danmarks største foredragsbureau, søger en Speaker Relations Coordinator til at varetage den daglige kontakt til Athenas DK’s foredragsholdere med fokus på at styrke og udvikle samarbejdet.

Du får en central funktion i virksomheden som bindeled mellem salgsafdelingen og eksterne interessenter såsom foredragsholdere og øvrige samarbejdspartnere på det danske marked, og du får en bred kontaktflade internt i organisationen og eksternt – både som led i den daglige drift og i den strategiske udvikling af samarbejdsaftaler.

DINE ARBEJDSOPGAVER VIL VÆRE:

  • Daglig kontakt til foredragsholdere i tæt samarbejde med salgsafdelingen, som led i salgsprocessen
  • Yde service og give faglig sparring med henblik på styrkelse af samarbejdsrelationen
Energinet
Afdelingsleder for Forretningsstøtte og udvikling

Energinet, Fredericia

Forretningsstøtte og udvikling er ansvarlig for udvikling af og opfølgning af den overordnede strategi i Koncernøkonomi og Business Support og dermed retningen for forretningsenheden. Forretningsenhedens vigtigste opgave er at understøtte den resterende del af Energinet ved at være en værdiskabende partner og sikre en effektiv drift af Energinets kerneprocesser (på Økonomi, Indkøb, Facility etc.).

Energinet

Du bliver en del af en mindre afdeling som består af 6 medarbejdere. Afdelingen bistår direktøren og resten af ledelsen i forretningsenheden med ledelsessupport og forretningsoptimering. Her handler det om at sikre, at enheden konstant drives fremad via strategi og at være på forkant med de nyeste trends og nyeste arbejdsmetoder. Det er centralt, at du er interesseret i at bistå med udvikling af enheden med fokus på at understøtte det samlede

Energinet
Politiets EfterretningstjenesteInformationsspecialist til PET

Politiets Efterretningstjeneste, Søborg

Kan du finde nålen i høstakken på internettet?

Vi tilbyder en central rolle som informationsspecialist i Sektionen for Open Source Intelligence (OSINT) i PET. I OSINT-sektionen indsamler og bearbejder vi information fra internettet og fra andre kilder. Vi arbejder tæt sammen med analytikere og efterforskere, som bruger vores resultater i analyser og andre efterretningsprodukter.

Vi tilbyder dig en række spændende opgaver hvor du som informationsspecialist har ansvaret for at levere information til PET’s operationer:

  • Du er onlinedetektiv, og du graver dybt på internettet, som er din primære kilde.
  • Som informationsspecialist skal du også bruge dine evner til at finde informationer i politiets systemer og andre lukkede kilder.
AFA JCDecaux A/SSenior Insights Consultant til Danmarks største udbyder af outdoorreklamer

AFA JCDecaux A/S, København

Har du lyst og mod på at arbejde hos en markedsleder? Og har du mod på, gennem et tæt og konstruktivt parløb med Head of Analysis, at være med til at sætte standarden for kommercielle analyser og indsigter til brug i mediebranchen?

Som Senior Insights Consultant i afdelingen Analysis & Insights bliver du del af en succesfuld kommerciel organisation og en fascinerende medieverden. Gennem dit arbejde med en bred palette af analyser, vil du få en dyb indsigt i medie- og bureauverdenen ned gennem kommunikationstragten.

Udover flere eksisterende analyseformer, der skal videreudvikles, er der en række nye analyseprojekter på tegnebrættet, som du skal være med at forme i samarbejde med eksterne samarbejdspartnere.

Teknologisk Institut
Sektionsleder med flair for innovationsprocesser søges til Teknologisk Institut i Aarhus

Teknologisk Institut

Har du stærke ledelsesevner, og kan du se det store billede? Har du kompetencer inden for at skaffe fondsmidler i både Danmark og Europa, og vil du være med til at styre dansk erhvervsliv i en grøn retning? Så er du den kandidat, vi søger.

Teknologisk Institut

Du vil skulle stå i spidsen for 11 mand og råde over et af de førende kommercielle testlaboratorier i Danmark og Europa inden for feltet. Her skal du være med til, på innovativ vis, at sammensætte vores mange kompetencer og derefter styre vores forsknings- og udviklingsprojekter (FoU) i den rigtige retning.

Du kommer til at spille ind i en fælles ledelse, hvor du skal videreudvikle sektionen og være med til at bidrage til centerets strategier. Du vil få ansvaret for at skaffe fondsmidler i både Danmark og EU i samarbejde med medarbejderne og virksomhedspartnere.

Teknologisk Institut
TDC NETSenior Sustainability Consultant

TDC NET, Copenhagen

The role as Senior Sustainability Consultant will be responsible for the sustainability reporting strategy including ESG questionnaires, annual reports, and external and internal communication in relation to strategy, targets and performance on Sustainability.

The role includes developing and organising the reporting strategy, the materiality process, and developing topic-specific programmes that contribute to our sustainability agenda going forward. These programmes include developing a strategy for our social responsibility partnerships ensuring a solid connection to our values in TDC NET.

Other key responsibilities:

  • Develop and organise reporting strategy and roadmap
  • Develop and implement our social responsibility partnership strategy
  • Conduct analysis and identify initiatives to enable us to deliver on our sustainability targets and aspirations
Firtal Web A/S
SEO Manager

Firtal Web A/S, Lystrup

Vi har brug for et nyt medlem af Firtal-familien, som vil med på vores ambitiøse vækstrejse! Du tænker SEO på et taktisk og strategisk niveau og har en proven record af resultater. Du arbejder analytisk og er god til at prioritere og strukturere dit arbejde. Du stræber efter at blive bedre hver dag - både personligt og fagligt.

Med andre ord: vi søger en SEO Manager til at eksekvere og videreudvikle vores SEO Framework til vores portfolio af succesfulde webshops. Er det dig? Så glæder vi os til at læse din ansøgning.

Vi forventer, at du har en bred, men også dybdegående viden inden for generel SEO, best practice, do’s and don’ts. Din vigtigste opgave bliver at skabe synlighed, trafik og profit på alle vores sites og være på forkant med trends og algoritme opdateringer.

Firtal Web A/S
Toftild Alternativt Hår ApSSoMe-ansvarlig

Toftild Alternativt Hår ApS, Aalborg

Til at sikre udviklingen på vores sociale medier, søger vi nu en kreativ SoMe-ansvarlig.

Elsker du at lave content til de sociale medier, og vil du gerne bruge dine talenter i en veletableret virksomhed? Kan du lave meningsfuldt indhold, der også kan øge salg og bookinger? Og er du skarp til video og billeder? Så er du måske den kollega, vi søger.

Du får en central rolle, hvor du med reference til virksomhedens ejer og direktør – og i samarbejde med en digital marketingkollega – får ansvaret for følgende opgaver.

  • Lave visuelt content til vores sociale medier Facebook, Instagram og LinkedIn
  • Producere videoer til vores YouTube-kanal og til vores SoMe-kanaler
  • Ansvar for Facebook Ads, med udarbejdelse af annoncer og kampagner på de sociale platforme i tæt samarbejde med din marketingkollega
  • Idegenere og planlægge SoMe-aktiviteter
Novo Holdings
Strategy Associate

Novo Holdings, Hellerup

Strategy Associate We are looking for a new Strategy Associate to join the Strategy Office in Novo Holdings to support the continued ambitious strategy development of Novo Holdings, a world leading investor in life sciences.

The role as Strategy Associate offers significant professional and personal development opportunities. It involves an array of tasks and responsibilities in continuous development of Novo Holding’s ambitious strategy and processes. Working closely with the Head of Strategy Office, you will:

  • Develop consistent and coherent high-quality strategies across investment areas and Novo Holdings in general
  • Ensure full strategic alignment with our house ambition of being leading responsible investors in close collaboration with Novo Holdings’ Head of Responsible Investments
Novo Holdings