643 job matcher din søgning 643 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 643 resultater.
Nets Group A/S
Service Consultant for On-boarding DK & NO

Nets Group A/S, Ballerup

As Norwegian speaking Customer Service Consultant, you will be part of dynamic team with tasks related to acquiring merchant onboarding. You’ll be part of Acquirer Onboarding DK & NO team provides services to Norwegian and Danish Acquiring merchants in SME, LAKA and Partners segments. We are keen to perform with high quality We offer you interesting and challenging tasks in European environment. You can come as you are and be at your best at Nets. You’ll even find the freedom to balance an exciting job with life outside of work.

KMD A/S

Your key tasks and responsibilities are:

  • Specialist in NO onboarding tasks incl. risk assessment, handling for AML, KYC
  • Tasks to onboard new acquiring Norwegian SME, Partner and LAKA merchants in Nets portal by complying with Nets compliance and risk policy
Nets Group A/S
Konsulenthuset ballisager A/SOffice Manager

Konsulenthuset ballisager A/S søger for EMBACO i København

Forestil dig et job, hvor du er limen, der binder tingene sammen, og hvor du dagligt hjælper dine kolleger med, at de kan fokusere på det, de er allerbedst til. Du er som en menneskelige schweizerkniv – du har alsidige evner og talenter, som du kan trække på, når nye udfordringer opstår, og du leverer altid med overskud og et smittende smil.

Hos EMBACO har vi travlt, og vores hoveder er fyldt med emballage-idéer, der kan udvikle vores forretning. Vores ekspertise er bæredygtige emballageløsninger, som vi sælger til virksomheder, restauranter, fødevareproducenter, cafeer og catering. Vi har derfor brug for dig, som vores nye Office Manager, hvor du også får ansvar for HR-opgaver. Her skal du hjælpe os med at holde styr på processer, og være med til at spille vores holdkammerater gode.

Dornbracht Nordic A/S
Teknisk Manager søges

Dornbracht Nordic A/S, København

Drømmer du om et nyt spændende job, hvor du kan kombinere dine tekniske færdigheder indenfor VVS med kundeservice? I så fald kan dette være noget for dig.

Det er vigtigt at du er struktureret, kan håndtere et højt tempo og være yderst serviceminded. Dine primære arbejdsopgaver vil være behandling af vores telefoniske og skriftlige henvendelser. Du kommer til at varetage såvel udkørende opgaver som booking og servicering af egne og eksterne servicepartnere.

Erfaring fra VVS-branchen er en forventning og du skal have lyst til at give indgå i et ambitøst team med kundeservice samt eksterne sælgere og samarbejdspartnere.

Dornbracht Nordic A/S
Professionshøjskolen UCNAdministrativ medarbejder med fokus på ledelsesstøtte

Professionshøjskolen UCN, Thisted

Vi søger dig, som er helt vild med at sørge for administrativ ledelsesstøtte samt løse studieadministrative opgaver, tænker logisk og digitalt i din arbejdstilgang og vil arbejde et sted, hvor teamwork er i højsæde.

Netop nu søger UCN i Thisted, en administrativ medarbejder til en fast stilling på 18,5 timer pr. uge.

Du kan forvente forskellige arbejdsopgaver der blandt andet vil bestå af følgende:

  • Administrativ bistand til pædagoguddannelses uddannelsesleder i Thisted
  • Udfærdigelse af dagsordner med sagsfremstilling, referater, mødekalender og kalenderstyring
  • Understøttelse af lederens sagsbehandling i øvrigt i forhold til bl.a. arrangementer og dokumenthåndtering
CBB MobilKundeservicekonsulent

CBB Mobil, København

Kan du li’ at præstere dit allerbedste og blive målt på det? Kan du li’ at gi’ en virkelig god service – og synes du, det er fedt at sælge max? Har du lyst til et job, hvor du taler med mange kunder og sørger for, at de får de bedste mobil-løsninger? Så glæder vi os til at byde dig velkommen som konsulent i CBB Kundeservice teamet!

Du skal trives med:

  • At give vores kunder en suveræn serviceoplevelse, når de ringer
  • At forstå kundernes behov og sælge relevante løsninger til dem
  • At få målt din kvalitet og effektivitet – og hele tiden udvikle dig
Makesyoulocal P/SSwedish speaking Webshop assistant

Makesyoulocal P/S, Copenhagen

Are you Swedish speaking and would like to work with international e-commerce?

MakesYouLocal helps webshops succeed abroad and several of our clients are focusing on the Nordic markets. This is why we are looking for new colleagues to join our Swedish speaking team in Copenhagen.

We need your help with customer service, but also translations to Swedish as well as monitoring social media on behalf of the webshops we work with. On top of that the preferable candidate is able to read and understand Danish – and maybe even speak and write the language as well.

We have a great time at work, and after! First of all we prioritise that everybody’s workday includes a variety of tasks. We also make sure you are served a good and healthy lunch, great coffee, fruit and too much cake. After work we occasionally enjoy a drink or two, and we also arrange everything from doing sports to great parties.

Region SjællandKonsulent til Analyse & Afregning, Koncern Økonomi

Region Sjælland, Sorø

Vi søger en konsulent til Analyse og Afregning i Koncern Økonomi. Stillingen er i afregningsteamet , hvor der varetages en bred række afregnings- og controllingsopgaver af regionens salg af egne sygehusbehandlinger og ikke mindst afregning og controlling af de sygehusbehandlinger vi køber i andre regioner og hos private leverandører. Dertil kommer en række refusionsopgaver m.m.

Region Sjælland

Analyse og Afregning er en central enhed med meget bred samarbejdsflade i Region Sjælland, til de andre regioner samt statslige styrelser m.m.

Arbejdsopgaverne er varierende og vil omfatte

  • Afregning og controlling af forbrug på privathospitaler
  • Afregning af privathospitalers køb af ydelser på regionens sygehuse
  • Refusionsopgaver vedrørende borgere der har fået behandling i udlandet m.m
Lyne & Lindberg Holding ApSJunior Operator søges til Lyne & Lindberg Group

Lyne & Lindberg Holding ApS, Aarhus

Er du ultra-struktureret, ambitiøs og eminent til at holde overblik? Og drømmer du om at blive del af et spændende vækst-konglomerat og assistere vores Sales & Operations Manager på woods_ copenhagen og Ragbag? Så er det måske dig, vi leder efter til en fuldtidsstilling som Junior Operator i Lyne & Lindberg Group.

Du bliver del af projektteamet på vores hovedkontor i Aarhus, hvor du vil fungere som blæksprutte og assistere vores Sales & Operations Manager, som står for drift og markedsføring af vores inhouse brands, woods_ copenhagen og Ragbag. Da du skal kunne gribe et utal af bolde og føre praktiske opgaver, som kan virke umulige, i mål, er det vigtigt, at du har et naturligt go-getter-mindset og er yderst selvstændig. Samtidig kræver rollen, at du er struktureret og omhyggelig, har fuldstændigt styr på dine to-do-lister ned til mindste detalje og fører alle opgaver til dørs.

Newsec Property Asset Management Denmark A/SEJENDOMSADMINISTRATOR – BOLIG OG ERHVERVSEJENDOMME, AARHUS

Newsec Property Asset Management Denmark A/S, Viby J.

Vil du bygge videre på din værdifulde viden indenfor ejendomsadministration og har du lyst til at blive en del af en arbejdsplads, der er Great Place To Work certificeret? Så kan du måske blive vores nye kollega.

Som ejendomsadministrator i Newsec får du din egen portefølje, som består af både bolig- og erhvervsejendomme. Du vil få stor indflydelse på egne opgaver og din dagligdag vil bestå af alle de opgaver, der udspringer af lejekontrakten som fx:

  • Registrering af lejekontrakter
  • Lejevarslinger og lejereguleringer
  • Varsling af skatter og afgifter
  • Varme- og fællesregnskaber
  • Besvarelse af mails og telefonopkald fra lejere, ejere, driftsledere m.fl.
TIP Trailer Services Denmark ApS
Remarketing Sales Executive

TIP Trailer Services Denmark ApS, Padborg

TIP Trailer Services er i fuld gang med at øge vores aktiviteter i Norden, og derfor har vi rygende travlt på vores kontorer og værksteder. Vi søger derfor en ny medarbejder til vores Remarketing Team, der vil være med på rejsen.

Vil du tage føringen og drive udviklingen af vores salgskanaler med fokus på eksportsalg? Hvis ja, så er du muligvis vores nye kollega i vores regionale Remarketing team!

Ansvarsområder

  • Salg af brugte erhvervskøretøjer fra TIP Nordic flåde
  • Salg og support til eksisterende og nye kunder
  • Udvikling og vedligeholdelse af vores kundebase, både indenlandsk og såvel som til eksportsalg af virksomhedens aktiver
TIP Trailer Services Denmark ApS
Nordic Infrastructure A/SKundeservice-engel

Nordic Infrastructure A/S, Lyngby

Vi søger en serviceorienteret kollega med kundeflair og erfaring, der kan drive vores nyetablerede kundeservicefunktion.

Til at understøtte vores vækst i Nærboks søger vi netop dig til styrke vores hotline. Du får til opgave at servicere Danmarks største logistikkunder, som fx DHL, PostNord og Bring, herunder at vejlede dem samt monitorere og følge op på fejlløsningen hos vores underleverandører.

Som medarbejder er du vores stærkeste ressource, og derfor vi vil gerne give dig muligheden for at have indflydelse og udvikle dig i en faglig og udfordrende arbejdsdag, hvor hver dag tæller.

E. Marker A/SLeder af administration og logistik

E. Marker A/S, Padborg

E. Marker A/S er en grøn vækst virksomhed i en rivende udvikling og vi har travlt.

Til en ny stilling søger vi derfor selskabets fremtidige administrative leder.

Dit ansvarsområde vil have sit udgangspunkt i selskabets økonomifunktion, men omfatter også lager og logistik ansvar.

Sammen med den øvrige administration skal du sikre et sikkert vare-flow, der strækker sig lige fra indkøbs-/produktionsfasen og frem til det tidspunkt, hvor produkterne er leveret hos en tilfreds kunde. Du får samtidig det overordnede ansvar for indkøb, produktion, lager, logistik og kvalitetssikring.

Du tilbydes en krævende stilling i en spændende og vækstorienteret grøn ejer ledet virksomhed, hvor der vil være stor mulighed for at skabe rammerne for dit eget job, og hvor du møder en hverdag, der løbende vil udfordre dine faglige og personlige egenskaber.

Glostrup Observations- og BehandlingshjemAdministrativ medarbejder med sans for regnskab og løn

Glostrup Observations- og Behandlingshjem

Glostrup Observationshjem er en selvejende døgninstitution under foreningen Livsværk.

Dine arbejdsopgaver vil omfatte almindelige bogholderiopgaver såsom opkrævninger, afstemning af konti, omposteringer, debitor- og kreditoropfølgning, assistance ved årsregnskab, opfølgning på budgetter og prognoser, afregning af afdelingskasser, fakturabehandling og meget mere.

Din plads er ”centrum” i huset, du modtager alle opkald, mails og er ansvarlig for den videre håndtering af disse. Øvrige opgaver vil blive tildelt i forhold til dine specifikke kompetencer.

Retriever Danmark A/SCustomer Relations Coordinator

Retriever Danmark A/S, København

Er du forholdsvist nyuddannet, og interesserer du dig for medier, sprog og kommunikation, og har du erfaring med kundeservice? Så er der nu en jobåbning hos Nordens førende medieovervågningsvirksomhed.

I Retriever er vi stolte af at være Nordens største udbyder af medieovervågning, medieanalyse og virksomhedsinformation. Vi er alle drevet af at forstå vores kunders virksomhed og den verden, der omgiver dem, og vi lever vores værdier: troværdig, innovativ og engageret – hver dag.

Som Customer Relations Coordinator får du en nøglerolle i den daglige kontakt med Retrievers kunder. Du vil jævnligt være i kontakt med kommunikationsansvarlige hos nogle af landets største virksomheder og offentlige myndigheder.

Nøgleopgaver

  • Varetagelse af indkomne kundehenvendelser
  • Opbygning, vedligeholdelse og optimering af overvågningsløsninger
  • Give råd og vejledning til Retrievers kunder
  • Produktpræsentationer
Peak Rekruttering
Intern Sælger - Salgskoordinator - Salgsbackup - Kundesupport

Peak Rekruttering søger for Baumer A/S i Aarhus

Peak Rekruttering søger for Baumer A/S en dygtig og engageret intern sælger til virksomhedens salgsafdeling på kontoret i Aarhus

De primære arbejdsopgaver er at yde førsteklasses service til Baumers kunder via telefon og e-mail, hvor du skal vejlede kunderne, behandle ordrer samt besvare både tekniske og kommercielle spørgsmål. Desuden skal du, i samarbejde med virksomhedens eksterne sælgere, udarbejde og følge op på tilbud samt vedligeholde kundedata i deres SAP-, CRM- og ERP-system. Da Baumers interne sælgere for det meste er kundens første kontaktpunkt, fungerer du også som bindeled mellem kunden og det interne indkøb, produktion og bogholderi.

Du brænder for at arbejde med kundesupport og internt salg af tekniske produkter. Du har formodentligt en teknisk uddannelse eller har flair for teknik og gerne med erfaring fra automations- eller procesbranchen.

Peak Rekruttering
Lemvigh-Müller A/S
Intern teknisk sælger

Lemvigh-Müller A/S, Herlev eller Slagelse

Sikrer du at kunderne får en god oplevelse, når du proaktivt og med et smil i stemmen hjælper dem med at få bestilt de rigtige produkter?

Vi søger en ny kollega til vores interne industrisalgsteam i Region Øst, som sidder i Herlev eller Slagelse. Du vil have din gang på begge lokationer, men kan vælge hvor din base skal være.

Du bliver en del af et team bestående af interne og eksterne salgskollegaer, som alle brænder for at give Lemvigh-Müllers industrikunder professionel kundesupport og god service. Ud over den daglige kontakt med dine kunder, kommer du samtidig til at få en bred kontaktflade med kollegaer i andre afdelinger.

Dansk Bilauktion ApSSælger

Dansk Bilauktion ApS, Hedensted

Vil du være en del af en hurtigt voksende nystartet virksomhed, hvor du skal udvikle og skabe god kontakt med kunder, og har du stor passion for kundekontakt med opsøgende salg/køb af biler? Så er det måske dig, vi leder efter!

Vi kan tilbyde dig en høj grad af selvstændighed i opgaveløsningen i et uformelt arbejdsmiljø. Du skal afspejle en positiv og konstruktiv tilgang til opgaverne og have et selvdrive, der holder dig i gang til opgaverne er løst.

Dine arbejdsopgaver:

  • Opsøgende salg ved telefonopkald
  • Professionel og individuel rådgivning til kunderne
  • Afhentning, klargøring samt lave billedserie af biler

Tectake Danmark ApSEnglish speaking customer service agent for e-commerce

Tectake Danmark ApS, Copenhagen

Tectake is a young company with an impressive track record and excellent prospects. To continue the successful development over the last few years, are we now looking for a customer service agent for our British customers.

Our office is based in Copenhagen city centre where we are currently building our Scandinavian head office. The team will consist of 10-12 employees who take care of our Northern European customers.

As our new teammate, you will primarily be responsible for answering and processing enquiries from our online customers, and you will be a key in creating the best customer service experience, every time. Furthermore, you’ll be part of creating a foundation for the expansion and improvement of our customer service as our web shop grows.

360 Business ToolCRM-konsulent

360 Business Tool, Søborg

Bliver du motiveret af at finde løsninger, der optimerer virksomhedsprocesser og giver gode brugeroplevelser?

Så mangler vi dig til at hjælpe med at gøre en forskel for vores kunder.

Som CRM-konsulent får du en væsentlig rolle i implementering og support af både standardiserende og specialudviklede løsninger. I forbindelse med projekter er du mellemleddet mellem kunder og udviklere, og du sikrer, at løsningen bliver til virkelighed.

Novomatrix ApSEnergisk og serviceminded assistent

Novomatrix ApS, Farum

Til vores marketingsafdeling søger vi en assistent, der har et stærkt servicegen og som selvstændigt kan udføre dagens opgaver. Dagligdagen er meget dynamisk og du skal være forberedt på, at dagene sjældent er ens. Dine opgaver varierer bredt – Lige fra telefonopkald til indkøb.

Samtidig skal du være frisk på at få en masse skridt i benene, når der skal deles breve ud til vores kunder i de områder vi etablerer fibernet.

Du vil agere assistent for vores søde projektleder for sommerhusområderne, hvor dine primære opgaver vil være:

  • Dialog med vores kunder på mail og telefon
  • Dialog med vores kunder på Facebook
  • Udarbejde diverse lister i Excel bl.a. adresselister
  • Uddeling af kampagner, skilte og breve
  • Indkøb inhouse bl.a. frokost