143 job matcher din søgning 143 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Scandic Hotel A/S
Night receptionist, fuldtid, Scandic CPH Strandpark

Scandic Hotel A/S, Kastrup

Smiler du med øjnene, griber bolde fra alverdens retninger og elsker at være hotellets knudepunkt selv ud på de sene nattetimer? Så tror vi på, at du er vores nye ”natteravn” på Scandic CPH Strandpark. Scandic Hotel A/S

Vi ved, at du er skarp og handler hurtigt, når situationen kræver det. Og vi ved, at du er fyldt med energi, og at dit gode humør smitter af på vores gæster og alle dem, du arbejder sammen med. Du skaber tryghed om natten for vores gæster og har en sjette sans for god service. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.

Opgaver

  • Ind- og udcheckning af hotellets gæster
  • Servicering af gæster inkl. opsalg af værelser
  • Daglige rutiner i receptionen inkl. kasseafstemninger og natkørsel
Scandic Hotel A/S
MiljøministerietAdministrativ stærk og serviceminded sekretær til enheden for Cirkulær Økonomi & Affald

Miljøministeriet, Odense

Cirkulær Økonomi & Affald varetager opgaver i forbindelse med affaldshåndtering, affaldsforebyggelse og regulering på jordforureningsområdet. Enheden arbejder pt. bl.a. med at udvikle og understøtte den cirkulære økonomi – både nationalt og på EU-plan. Vi arbejder også med sager om import og eksport af affald, producentansvarsordninger, genanvendelse og forebyggelse af affald, miljøordning for biler samt affaldsdata.

Som sekretær for direktionen vil du bl.a. skulle varetage følgende opgaver:

  • Kalenderstyring, koordination af møder samt udsendelse af mødemateriale.
  • Indkalde til, koordinere og deltage i møder med enhedsledelsen.
  • Udarbejde referater fra enhedsmøder og enhedsledelsesmøder.
  • Opsætning af møder – både fysiske og virtuelle.
  • Rejsebooking og afregning for enhedsledelsen.
Nilfisk A/S
Group Paralegal

Nilfisk A/S, Brøndby

Experienced and service-minded Paralegal with a can-do attitude for ambitious, global business in growth

NilfiskThe success of the Group Legal team is dependent on a top-notch Paralegal who functions as the right-hand to the General Counsel and the entire legal team in everyday tasks. This includes:

  • Maintenance of our global corporate documents, including controlling and supporting internal and external partners
  • Notarizations, Apostille, power of attorneys, signature collection etc.
  • Coordination of larger projects in the team
Nilfisk A/S
SERWIZ
Receptionist til kunde i København K

SERWIZ

Er du god til at gribe mange bolde og har let til smil? Er du fyldt med energi, og lader dit gode humør smitte af på dine omgivelser, så er du måske vores nye medarbejder.

Vi søger efter en erfaren, smilende og imødekommende receptionist til en fuldtidsstilling, som skal være med til at sikre, at vores kunde og gæster i huset modtager en unik kundeoplevelse. Du vil blive en del af et team, hvor alle er engagerede og ansvarlige mennesker, som alle bidrager dagligt til at vi når i mål med vores opgaver.

Din vigtigste opgave er at tage hånd om kundens medarbejdere og gæster og sørger for, at de får den bedste professionelle hjælp hurtigst muligt, samtidig med at du sørger for at receptionen altid er præsentabelt.

SERWIZ
KOMBIT A/S
Receptionist/servicemedarbejder på deltid

KOMBIT A/S, København

Er du smilende, udadvendt og sætter en ære i at yde den bedste service, så er det netop dig, vi søger.

KOMBIT er en organisation hvor tempoet er højt, og vi søger netop nu en ansvarsbevidst og serviceminded receptionist/servicemedarbejder. Du vil blive en del af dedikeret Ledelsessekretariat, der til dagligt arbejder med at understøtte virksomheden og dens medarbejdere.

Din fornemmeste opgave vil være at hjælpe vores receptionist med hverdagens mange arbejdsopgaver.

KOMBIT A/S
Koncerncentre
Projektsekretær til Nyt Hospital Hvidovre

Koncerncentre

Vil du være med til at udvikle fremtidens hospital? Er du god til at skabe struktur og orden. Kan du gribe bolde i en travl hverdag og har du let til smil? Så er det måske lige dig vi mangler.

Som projektsekretær hos Nyt Hospital Hvidovre skal du hjælpe med til at få hverdagen til at glide. Du skal bl.a. indkalde til afdelings- og projektmøder, attestere fakturaer for vores økonomifolk og indkøbe alt fra kaffe og kontorartikler til IT-udstyr og sikkerhedsfodtøj.

Derudover vil du blive ansvarlig for både onboarding af nye medarbejdere og afskedsprocessen i forbindelse med fratrædelser. Du vil også komme til at stå for fejring af fødselsdage og jubilæer, udarbejde præsentationer, printe plantegninger, skrive mødereferater, styre vores mail-lister og vande blomster. Du skal være de ekstra hænder, vi ikke har.

Koncerncentre
Gribskov Kommune
Sekretær/studentermedhjælp til Nordkystens Fremtid

Gribskov Kommune, Helsinge

Gribskov Kommune søger en struktureret, alsidig og udadvendt sekretær til projektsekretariatet for det tværkommunale kystbeskyttelsesprojekt Nordkystens Fremtid (Gribskov, Helsingør og Halsnæs Kommuner).

Vi tilbyder et spændende job med stor mulighed for faglig udvikling og indflydelse på tilrettelæggelsen af dit arbejde. Du får ansvar og arbejder selvstændigt med dine opgaver.

Som sekretær for Nordkystens Fremtid vil du arbejde med en bred vifte af arbejdsopgaver. Dine arbejdsopgaver bliver daglig understøttelse af projektsekretariatets administrative opgaver, herunder:

  • kalenderplanlægning for projektsekretariatet, herunder planlægning og koordinering af møder med interne og eksterne parter, bestilling af forplejning med videre
  • mødeindkaldelse og referater
  • opfølgning på aftalte opgaver
Gribskov Kommune
Gem
Jobindex Kurser
Projektledelse – e-learningkurser

Jobindex Kurser

Er du projektleder, eller savner du en opgradering på området? Vi har også mange kurser, der henvender sig til dig, der blot mangler certificeringen.

PRINCE2 – det mest anvendte projektledelsesværktøj i verden: Du kan opgradere til PRINCE2 Foundation- og PRINCE2 Practitioner-certificeringer.

SCRUM Master Certified: SCRUM er en udbredt agil udviklingsmetode, som er egnet til alle typer af projekter.

Kurserne skal godkendes af dit jobcenter fra den regionale positivliste, der er dækkende i den region, hvor du bor.

Find kurserne på jobindexkurser.dk, hvor du også finder alle de regionale positivlister.

Jobindex Kurser
Indrykket:
Oxfam IBIS
PA til Generalsekretæren

Oxfam IBIS, København

Som PA består din overordnede funktion i at understøtte Generalsekretæren og ledelsen. Da du er udførende på en række opgaver for generalsekretæren, vil du have rig mulighed for at tænke med og sætte dit eget præg på opgaverne.

Du er ansvarlig for en lang række administrative funktioner, herunder kalender- og e-mail-styring, rejsearrangementer og udgiftsrapportering, samt udarbejdelse af materiale og præsentationer for Generalsekretæren. Du understøtter planlægning og eksekvering af ledelsesmøder, og sikrer opfølgning. Du er proaktiv, og trives med at få mennesker omkring dig til at trives og yde deres bedste.

Oxfam IBIS
Efterskolen HelleSkolesekretær med stærk regnskabsfaglig profil søges

Efterskolen Helle, Grenå

Pr. 1. oktober 2021 – eller snarest derefter - søger vi en skolesekretær til at overtage for vores nuværende, som stopper. Der er tale om en fast ansættelse på fuld tid.

Vi kan tilbyde en spændende hverdag på en velfungerende skole. Jobbet byder på mange forskelligartede opgaver i en til tider hektisk hverdag. Du skal kunne indgå i samarbejde med både ledelse, medarbejder, elever og forældre. Derfor ønskes en medarbejder som er imødekommende, hjælpsom, engageret og har en positiv indstilling.

Du vil blive en vigtig del af vores administrative team, der består af 3 medarbejdere, der arbejder tæt sammen i hverdagen.

Vi….

  • er en specialefterskole med 125 unge med særlige behov og særlige læringsforudsætninger
  • er en praktisk-musisk-kreativ og prøvefri efterskole
  • har en engageret og faglig kompetent personalegruppe
Aabybro FysioterapiAdministrativ medarbejder

Aabybro Fysioterapi

Aabybro Fysioterapi søger en administrativ medarbejder. Stillingen er på 15-20 timer om ugen med mødetid på alle hverdage mellem kl. 08.00-11.00.

Dine primære arbejdsopgaver er at servicere vores kunder på klinikken og varetage de administrative klinikopgaver. Disse opgaver omhandler bl.a. kalenderstyring, forsikringshåndtering, telefonbemanding og generelle PC-opgaver.

Desuden skal du sikre, at de praktiske ting er på plads, så klinikken fremstår indbydende, kan køre effektivt og yde kundeservice på et højt niveau.

Du kommer til at indgå i et dynamisk team på seks fysioterapeuter, hvor faglighed, kvalitet, kundeservice og nysgerrighed er i højsædet. Vi værdsætter et positivt arbejdsmiljø med plads til godt humør og fællesskab.

Praktiserende Lægers OrganisationPraktiserende Lægers Organisation (PLO) søger en erfaren og serviceminded chefsekretær til formand og direktør

Praktiserende Lægers Organisation, København

Har du lyst til et spændende og udfordrende job i en markant organisation på sundhedsområdet? Brænder du for chefsekretærrollen, og har du lyst til, i samarbejde med dygtige og engagerede kolleger, at være med til at få en travl hverdag til at fungere for PLO’s øverste ledelse? Så er du måske vores nye kollega.

I PLO’s sekretariat søger vi en chefsekretær med et naturligt talent for planlægning og koordination. Som chefsekretær får du til opgave at supportere formanden og direktøren samt en bred vifte af andre service- og administrative opgaver. Du vil blive ansat i en stilling, hvor opgaverne er mange og forskellige, og hvor det er afgørende, at du med sikker hånd får løst dem effektivt og med høj kvalitet i samarbejde med de øvrige kolleger i sekretariatet.

LEGO® House
Gæsteservicemedarbejder til Informationen

LEGO® House, Billund

Der er kun ét LEGO House i verden. Et sted hvor vi stræber efter at give ultimative LEGO-oplevelser til LEGO-fans i alle aldre. Har du et bankende hjerte for at levere oplevelser i særklasse? Forsøger du altid at overgå dine gæsters forventninger, og har du et drive, der sætter barren højere end de fleste? Så er du måske den klods vi lige står og mangler i vores Information!

Dine primære opgaver vil være:

  • Formidling og kommunikation på højt niveau på engelsk og dansk både skriftligt og mundtligt. Du vil kommunikere på alle de kanaler, vores gæster bruger: mail, SoMe, telefon og in person.
  • Sælge billetter, men vigtigst; at sælge alt det LEGO House har at byde på, så oplevelsen bliver noget særligt for ALLE gæster. Hver eneste gang.
  • Booking, kommunikation og efterfølgende fakturering af skolegrupper.
  • Modtagelse af husets mange gæster, som består af både familier, fans og forretningsgæster. Du hjælper med stort og småt.
LEGO® House
Kolding Gymnasium, Hf-Kursus og Ib SchoolKolding Gymnasium søger dygtig, udadvendt og kreativ sekretær/kommunikationsmedarbejder

Kolding Gymnasium, Hf-Kursus og Ib School

Vi søger en administrativ medarbejder, der med initiativ, kreativitet og imødekommenhed og i tæt samarbejde med det øvrige kontorpersonale har lyst til at arbejde på og være med til at vise og fortælle om en skole, hvor to dage aldrig er ens.

Vi forestiller os, at du har erfaring med administrativt arbejde på en skole, og at du brænder for at arbejde kreativt og selvstændigt med skolens grafiske udtryk og visuelle identitet på skolens hjemmeside og i forbindelse med udvikling af brochurer og andre af skolens fysisk og digitale produktioner, der kræver et grafisk design.

Du har sans for detaljen, god smag og har lyst til at følge med i skolens liv og til at være med til at sørge for, at skolens mange aktiviteter bliver fortalt videre på skolens platforme. .

DirectureTeam Assistant

Directure, Hellerup

We are looking for an international-minded, focused multitasker to assist our team of Management Consultants.

Directure is an international advisory firm with two practices: A People Resource Practice and A Consulting Practice. We combine the in-depth expertise of an international advisor with the focus and flexibility of a boutique consulting firm that has put impact above size.

In a busy environment, you will support and cooperate with a team of Management Consultants on all topics of their daily agenda.

Accountabilities:

  • Planning, preparation, coordination and follow-up (including statistics, reports & presentations)
  • Travel arrangements for consultants and candidates
  • Participation in internal development & status meetings
TATSekretariatsmedarbejder

TAT, København

Brænder du for fagbevægelsen og finder du arbejdsglæde i drift og medlemsservice – så er du måske vores nye kollega.

Vi har en ledig stilling (20 timer om ugen) som 2 årig projektansat sekretariatsmedarbejder, med mulighed for forlængelse. Opgaverne indenfor administration, medlemsservice og lettere sagsbehandling. Du indgår i et team på tre ansatte.

Opgaverne omfatter bl.a:

  • Modtage medlemshenvendelser, journalisere og lave lettere sagsbehandling.
  • Vedligeholde medlemsregister
  • Opdatere hjemmeside og lave nyhedskommunikation
Taurus Ejendomsadministration ApSPiccoline/piccolo

Taurus Ejendomsadministration ApS, Aarhus

Som piccoline/piccolo ved Taurus Ejendomsadministration bliver du en del af receptionen, der består af i alt tre medarbejdere. Jobbet består i en kombination af administrative opgaver og en række traditionelle receptionsopgaver, herunder:

  • Telefonpasning og omstilling
  • Håndtering af post og pakker
  • Mødeopdækning

Du bliver en af de første, vores kunder, lejere og samarbejdspartnere møder i Taurus, og vi ser derfor gerne, at du er udadvendt, professionel og imødekommende.

NIRAS
PA for ledergruppen af stor forretningsenhed inden for miljø og bæredygtighed

NIRAS, Aarhus

Er du klar på en alsidig hverdag i en dynamisk virksomhed, hvor hvert et hjørne summer af viden og spændende opgaver, så er det måske dig, der skal være vores nye PA i vores forretningsenhed?

Du får et tæt samarbejde med forretningschefen, de tre danske afdelingsledere og særligt de danske medarbejdere. I det daglige vil du deltage i projekt- og salgsarbejdet samt i den løbende vedligeholdelse af databaser, SharePoint intranet og andre hjælpeværktøjer.

Dit daglige arbejdssted vil være på NIRAS’ kontor i det centrale Aarhus, hvor vi er i alt ca. 450 medarbejdere.

NIRAS
Missionpharma
French-speaking administrative employee

Missionpharma, Lynge

Would you like to join our mission of improving access to healthcare products on a global scale? Then you may just be the colleague we are looking for to strengthen our administration team.

Together with our reception team, you will handle the daily administration of our reception/administration center. The tasks are many and very diverse but the keywords are: always smile, service, flexibility, and a high level of efficiency.

You will manage a number of internal translation tasks to and from French/English, why we expect proficiency, particularly in written English and French. The position also includes many exciting tasks within HR, travel management, marketing, and support to the sales department as well as various ad-hoc tasks from different departments in the company.

Missionpharma
Bladt Industries A/S
Sekretær

Bladt Industries A/S, Lindø

Er du kontoruddannet og leder du efter et alsidigt og udfordrende job? Motiveres du af at være den administrative blæksprutte, der får hverdagen til at køre? Vil du være en del af vækstrejsen i en international virksomhed, der er med til at accelerere verdens grønne omstilling til vedvarende energiformer? Så læs mere her.

Bladt Industries har siden 2013 haft produktionsfaciliteter på Odense Havn, men vi etablerer nu nye fabriksfaciliteter, der kan producere rekordstore monopæle, som forventes at stå klar i løbet af 2022. I den forbindelse skal vi bruge en Sekretær, hvis opgaver bl.a. vil omfatte:

  • Forefaldende kontor- og sekretær opgaver, herunder post ind og ud af huset
  • At være bindeled mellem lønkontoret i Aalborg og timelønnede på Lindø
  • Forberedelser til møder mht. reservation af lokaler samt bestilling af forplejning
  • Bestilling af kontorartikler, rejser og hoteller
  • Diverse ad hoc-opgaver
Bladt Industries A/S