410 job matcher din søgning 410 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Norddjurs Kommune
Udviklingskonsulent - med fokus på økonomi og analyse

Norddjurs Kommune, Grenå

Sundheds- og omsorgsområdet i Norddjurs Kommune søger en ambitiøs og dygtig medarbejder til et spændende job som konsulent. Jobbet indebærer et stort ansvar og udfordrende opgaver særligt inden for økonomi og analyse.

Du skal eksempelvis:

  • Arbejde med budgetopfølgningsprocessen på sundheds- og omsorgsområdet
  • Fungere som samarbejdspartner og rådgiver i økonomiske anliggender for ledelsesniveauerne
  • Facilitere budgetopfølgningsprocessen herunder udarbejde materialer, mødeindkaldelser og opfølgning

Du bliver en del af projekt- og konsulentteamet i Administration og Udvikling, som varetager den tværgående stabsfunktion for sundheds- og omsorgsområdet i Norddjurs Kommune.

Ikast-Brande Kommune
Engageret og erfaren medarbejder til virksomhedsområdet hos Teknik og Miljø

Ikast-Brande Kommune

Kan du udøve myndighed med autoritet og samtidig et smil på læben? Brænder du for at håndhæve og vejlede om miljøreglerne over for borgere og erhvervsliv? Så er det dig, vi mangler!

En væsentlig del af dit arbejde bliver at føre miljøtilsyn på små og mellemstore virksomheder, og du vil få en meget udadvendt rolle i forhold til borgere og virksomheder. Dine arbejdsopgaver bliver hovedsageligt:

  • miljøtilsyn på industrivirksomheder, autoværksteder m.v.
  • generel administration i forbindelse med miljøsager – herunder modtagelse af mundtlige og skriftlige henvendelser og behandling af diverse forespørgsler, klager om røg, støj og møg m.v.
  • administration vedrørende anmeldelser om jordflytning, olietanke, badevandsanalyser, byggeaffald m.v.
Dansk SygeplejerådPolitisk konsulent til Dansk Sygeplejeråd

Dansk Sygeplejeråd, København

Drømmer du om at arbejde med politikudvikling og interessevaretagelse i en af landets stærkeste organisationer på sundhedsområdet? Så læs med her. Vi søger en politisk konsulent, der kan indgå i vores stærke team af lobbyister og analytikere.

Vi er en markant og dagsordensættende faglig organisation, som for tiden bl.a. har fokus på sundhedsreformen, psykiatriplanen, det kommunale sundhedsvæsen, fremtidens sundhedsvæsen efter COVID-19-pandemien og OK21.

Som konsulent i Politik og Analyse vil du varetage en bred palet af politiske betjeningsopgaver:

  • Bidrage til politikudvikling, politiske analyser og udspil på strategiske mærkesager.
  • Sekretariatsbetjening af formandskab og direktion, fx taler, mødeforberedelse, strategioplæg og håndtering af henvendelser.
Offerrådgivningen i Danmark
Projektkoordinator

Offerrådgivningen i Danmark, Fredericia

Vil du bidrage til at give ofre flere onlinemuligheder for hjælp, så er det måske lige dig, vi søger.

Med støtte fra Offerfonden har vi fået mulighed for at køre et spændende udviklingsprojekt, der skal udvikle og implementere en chat- og videofunktion som supplement til vores nuværende telefoniske og ansigt-til-ansigt-rådgivertilbud til ofre, vidner og pårørende.Gennem rådgivning på flere forskellige platforme ønsker vi at hjælpe flere ofre, vidner og pårørende og gøre Offerrådgivning i Danmarks tilbud mere tilgængelige for den unge målgruppe, som er mere komfortabel og fortrolig med digitale kommunikationskanaler som chat- og onlinekommunikation.

Arbejdsopgaver og -områder

  • Indsamling af ”best practice” for chat- og onlinekommunikation indenfor rådgivningsområdet i Danmark
  • Undersøgelse af tekniske løsninger og medudvikling af platforme sammen med udbyder
  • Kontakt til samarbejdspartnere for at udbrede de nye tiltag
Frederiksberg KommuneGenopslag: Strategisk klima- og energiplanlægger

Frederiksberg Kommune

Frederiksberg har i mange år arbejdet ambitiøst med klima- og bæredygtighed. Kommunen har som en del af DK2020 pilotkommunerne fået godkendt en klimaplan. Målet er at sikre CO2 neutralitet i 2030 samtidig med, at vi skaber en endnu mere attraktiv og bæredygtig by.

En af dine opgaver vil være at stå for dataindsamling, beregninger, afrapportering og kommunikation af CO2 regnskab/grønt regnskab for kommunen som virksomhed og særligt kommunen som geografi. Du vil desuden være omdrejningspunkt for opdatering af scenarieberegninger i samarbejde med eksterne konsulenter. Du er i stand til at bruge disse analyser til at udpege, hvilke veje vi bør gå for at nå vores mål og kunne beregne effekt af indsatsområder og handlinger.

DGI
Leder af nationalt samarbejde for foreningsbaseret fitness

DGI, Vingsted

Vil du bidrage til, at det danske foreningsliv får flere danskere til at dyrke fitness i foreningsregi?

Vil du være med til at omsætte strategi til praksis og gøre Danmark mere aktiv? Har du erfaring med ledelse af komplekse strukturer og motiveres du af at få etablerede organisationer, medarbejdere og strukturer til at spille sammen? Er du stærk i rollen som formidler – både når det drejer sig om rollen som leder overfor dine medarbejdere samt overfor organisationer og frivillige? Så kan du være den rigtige til dette job.

Vi søger en erfaren leder for fitnessteamet, hvor ledelse, koordineret rådgivning, fælles markedsføring og stor gennemslagskraft overfor foreningerne er nogle af nøgleordene. Du er i tæt samarbejde med styregruppen, dine medarbejdere, og kollegaer i de to organisationer.

DGI
DomstolsstyrelsenAdministrationschef til Retten i Aalborg

Domstolsstyrelsen

Har du lyst til at arbejde med ledelse i en organisation med stor samfundsmæssig betydning?

Som administrationschef indgår du i rettens ledelse i tæt samarbejde med byretspræsidenten, der har det overordnede administrative ansvar for retten.

Administrationschefen har det overordnede ansvar for rettens administration, herunder løn- og driftsbudget, indkøb, personale, IT, GDPR og rettens sikkerhed. Herudover indgår drift af retsbygningen og kontakten til udlejer og andre eksterne leverandører som en del af arbejdsopgaverne.

Endvidere står administrationschefen for tilrettelæggelse af arbejdet i ledelsesgruppen samt samarbejds- og arbejdsmiljøudvalget og er en vigtig sparringspartner for byretspræsidenten.

VurderingsstyrelsenStærk analytisk tænkende generalist til policy og koordination

Vurderingsstyrelsen, Roskilde

Vil du arbejde med policy og koordination – tæt på topledelsen, og motiveres du af ansvar, varierende og udfordrende analytiske opgaver?

Du vil blive en del af Vurderingsstyrelsens ledelsessekretariat, der understøtter topledelsen i arbejde med at koordinere og sætte strategisk retning på tværs, samt sikre, at Folketingets, ministerens og ledelsens beslutninger når ud i hele organisationen.

Selvom din præcise opgaveportefølje vil blive fastlagt efter dine kompetencer, vil du komme til at arbejde med:

  • Betjening af Folketing, minister og Skatteministeriets departement, herunder for eksempel i forhold til §20-spørgsmål, styrelsens bidrag til sager til regeringsudvalg, redegørelser, resultatkontrakter mv.
  • Betjening af interne fora og understøtte effektive sagsgange og processer mod direktion og øvrig ledelse, herunder via kvalitetssikring af sagerne
Vurderingsstyrelsen
Annalect
Konsulent til Data Science

Annalect, København

Har du forretningsforståelse og trives med at formidle indsigter? Er du interesseret i data og analyse, og brænder du for at omsætte analyseresultater til implementerbare anbefalinger? Så er vi på udkig efter en engageret Consultant til Annalects Data Science-team.

Du bliver en del af Annalect, der er Omnicom Media Groups specialistenhed inden for udvikling af databaserede analyser og beslutningsstøttesystemer. Vi laver blandt andet analyser, som kvantificerer effekten af vores kunders marketingindsats, og danner grundlag for optimeringen af denne.

Vi er i alt 30 medarbejdere, hvoraf 10 udgør Data Science teamet, som ved hjælp af matematik, statistik og økonometri bearbejder store mængder data med henblik på at tilvejebringe forretningsorienteret beslutningsstøtte.

Annalect
Hedensted KommuneLeder af Borgmestersekretariat

Hedensted Kommune

Vi søger en ny leder til vores borgmestersekretariat, hvis fornemmeste opgave er at spille politikere og chefer gode samt understøtte løsningen af kerneopgaverne i organisationen.

Borgmestersekretariatet betjener organisationen med en række forskellige funktioner:

  • Klassiske byrådssekretariatsopgaver så som udarbejdelse og koordinering af dagsordener for Økonomiudvalg og Byråd, juridiske spørgsmål og valg.
  • Løfte kommunikationsopgaver og forskellige udviklingsopgaver for ledelsen og hele organisationen.
  • Sikre god løbende betjening af borgmesteren.

I Hedensted Kommune har vi netop lavet et servicetjek på vores administrative organisering og i den sammenhæng har vi ønsket, at borgmestersekretariatet får en mere skarp profil end tidligere.

A/S Lindenborg Skovselskab
Lindenborg søger medarbejder til skovadministrationen

A/S Lindenborg Skovselskab, Arden

Er du interesseret i et job i en fremtidsorienteret grøn virksomhed?

Vi søger en ny administrativ skovfoged til Lindenborg Skovselskab A/S, da vor nuværende har søgt nye udfordringer.

Skovselskabet står for driften af Lindenborgs skove - ca. 3.850 ha højproduktiv skov beliggende i Rold Skov. Her dyrkes der primært nåletræ, juletræer og pyntegrønt. Parallelt hermed løser vi en række opgaver for andre private og offentlige skovejere, primært i Nordjylland.

Som administrativ skovfoged vil du som medlem af ledergruppen, dels komme til at varetage en bred vifte af løbende opgaver med relation til alle Skovselskabet aktiviteter, dels stå til rådighed for ad hoc-opgaver i moderselskabet Lindenborg Gods.

Egmont Administration A/SSustainability Consultant to Egmont’s Sustainability & Legal Compliance team

Egmont Administration A/S, København

Do you want to work with climate and environment in a complex organisation and help integrate sustainability in the business? Are you motivated by helping stakeholders across the organisation to deliver on Egmont’s climate strategy?

The Sustainability & Legal Compliance team is a group of experts within legal and social compliance, climate and environment, product safety and business ethics. We are part of Egmont’s Corporate Legal & Sustainability department, a team of 13 persons in total.

You will be working closely with and reporting to the Sustainability & Legal Compliance Director Winnie Caroline Nygaard Brok.

ATP
Konsulent til koncernsekretariatet i ATP

ATP, Hillerød

Kan du håndtere komplekse leverancer og kommunikere problemstillinger til både bestyrelser og den øverste ledelse? Interesserer du dig for arbejdsmarkedspolitik? Og vil du være med til at styrke sammenhængen på tværs af organisationen i både forretning, drift og bestyrelse? Så er du måske den konsulent, vi søger.

I Koncernsekretariatet i ATP er vi på udkig efter en ny kollega, der vil være med til at bygge bro mellem ledelse, økonomi og forretning. Dig, der kan:

  • skrive oplæg og notater og rådgive forskellige ledelseslag
  • betjene bestyrelserne og koncernledelsen
  • varetage kontakten og yde service til forskellige forretningsområder på tværs af ATP.
ATP
Vattenfall A/S
Head of Public Affairs and Media Relations

Vattenfall A/S, Copenhagen

We are now looking for a Head of Public Affairs and Media relations in Denmark to play a prominent role in supporting our activities in the Danish market.

In this role you will monitor, analyze and work to influence the public and regulatory environment as well as media with a view to position Vattenfall as a leader in the energy transition.

You will be working in interdisciplinary teams and you can always count on support from committed colleagues. We offer attractive employment conditions and opportunities for personal and professional development.

Vattenfall A/S
ToldstyrelsenFagligt fyrtårn til nyetableret risikostyringskontor i Toldstyrelsen

Toldstyrelsen, Tranbjerg J

Har du solid erfaring med risikostyring, og brænder du for at dele ud af din viden? Har du mod på at være med til at opbygge et helt nyt kontor, der skal implementere risikostyring på tværs af Toldstyrelsens kontrolenheder, samtidig med at vi rådgiver og sparrer med lederne? Motiverer det dig at være med, hvor det sker? Så er du måske den, vi leder efter.

En af dine første opgaver at assistere kontorchefen med at rekruttere og onboarde kolleger i risikostyringsteamet. Derudover vil du bidrage til at beskrive, strukturere og prioritere kontorets opgaver.

På længere sigt vil dine primære arbejdsopgaver være at:

  • forestå den strategiske planlægning af implementering af risikostyring i Toldstyrelsens kontrolenheder
  • sparre med ledere og rådgive dem om, hvordan risikostyringen kobles til enhedernes daglige opgaveløsning
  • koordinere risikoteamets opgaver
Toldstyrelsen
VurderingsstyrelsenAmbitiøs kontorchef til nyt centralt programstyringskontor for ejendomsbeskatning i Skatteforvaltningen

Vurderingsstyrelsen, Lyngby

Vil du bistå Vurderingsstyrelsens direktion med at styre fremtidens ejendomsbeskatning i mål og dermed sikre 45 mia. kr. om året til finansiering af vores velfærdssamfund? Har du et veludviklet projekt- og styringsgen? Kan du lide at arbejde helt tæt på de politiske beslutningsprocesser og være sparringspartner for topledelsen? Så er du måske den kontorchef, vi søger til vores nye kontor, PMO Beskatning.

Du vil som kontorchef have ansvaret for den overordnede styring i relation til projekter og aktiviteter knyttet til boligskatteomlægningen i 2024, perioden frem til 2024 samt ejendomsdata, herunder sikre, at der følges op på projekt- og aktivitetsstatus, fremdrift mv. overfor projekternes og aktiviteternes ledelse, samt betjene styregrupper, beslutningsfora mv. Ligeledes vil du have ansvar for direktions- og departementsbetjening knyttet til programmerne.

Vurderingsstyrelsen
Dansk Erhverv
Politisk chefkonsulent til sekretariats- betjening og interessevaretagelse i rådgiverbranchen

Dansk Erhverv, København

Dansk Erhverv repræsenterer store dele af den danske rådgiverbranche og arbejder for at sikre branchen optimale rammevilkår samt relevant viden og netværk, som understøtter dem forretningsmæssigt.

DanskErhverv

Som politisk chefkonsulent forventer vi, at du arbejder selvstændigt og offensivt med at udvikle og skabe resultater, som understøtter vores fælles mål, samt at du arbejder struktureret og ansvarsbevidst med driften og den politiske interessevaretagelse i regi af tilknyttede brancheforeninger.

Som chefkonsulent bliver du en central medarbejder i Dansk Erhvervs Rådgivningsmarked, som repræsenterer store dele af den danske rådgiverbranche, herunder bl.a. it-rådgivere, revisorer, advokater, managementrådgivere og rådgivere inden for public relations, kommunikation, reklame og design.

Dansk Erhverv
Academic WorkBliv Data Engineer-konsulent i Accentures afdeling for Applied Intelligence via AW Academy’s uddannelse på 12 uger

Academic Work søger for Accenture i København

Deltag I AW Academy’s lærerige og intense uddannelse og vær sikker på at score et job efterfølgende i et af Danmarks førende IT-virksomheder.

Efter uddannelsen arbejder du som Data Engineer-konsulent gennem Academic Work hos Accenture. I afdelingen for Applied Intelligence vil du arbejde med automatisering og analyse, der hjælper Accentures kunder med at optimere deres arbejdsopgaver, der følger udviklingen og digitale tendenser.

I afdelingen for Applied Intelligence arbejder du blandt andet med:

  • Analyse af forretningsmodeller og kortlægge fremtidige muligheder
  • Kortlægge kundernes behov for at skabe skræddersyet datadesignservices
  • Designe og implementere BI-applikationer
DeloitteKonsulent med interesse for RPA

Deloitte, Aarhus

Vil du hjælpe små- og mellemstore virksomheder på deres RPA-rejse? Har du interesse for at arbejde i spændingsfeltet mellem processer og IT, og trives du med kundekontakt?

Din hverdag vil som udgangspunkt finde sted på vores kontor i Aarhus med fire konsulenter og en afdelingsleder, når du ikke er på kundebesøg. Afdelingen rådgiver små- og mellemstore virksomheder inden for GDPR samt digitalisering og automatisering af administrative opgaver, hvor du vil beskæftige dig med sidstnævnte.

Dine overordnede opgaver vil bestå i at skulle projektlede og assistere vores kunder i at automatisere processer, men mere konkret vil du:

  • deltage i salgsmøder
  • præsentere og formidle RPA internt og eksternt
  • udarbejde estimater og projektforløb
Erhvervsministeriet
Vil du være med til at udvikle rammerne for den finansielle sektor?

Erhvervsministeriet, København

Brænder du for at arbejde med den finansielle sektor i en spændende politisk hverdag? Og kan du li’ at udvikle løsninger i et miljø med stor politisk bevågenhed? Så søg jobbet i Erhvervsministeriets område for finansielle forhold og vækstkapital.

Vi arbejder i et politisk præget miljø, hvor dagsordenerne flytter sig hurtigt, og du skal være klar til at beskæftige dig med en bred vifte af problemstillinger inden for vores arbejdsområder. Du skal både kunne bidrage til udvikling af nye policytiltag, understøtte politiske forhandlinger nationalt og i EU, implementering i den finansielle lovgivning og løsning af ad hoc-opgaver i området.

Du får dine egne ansvarsområder, men du vil i høj grad også indgå i tværgående opgaveløsning i tæt samspil med både kollegaer og eksterne samarbejdsparter.