339 job matcher din søgning 339 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Amalie Search & SelectionTalent Acquisition Consultant/Senior Talent Acquisition Consultant

Amalie Search & Selection, Hørsholm

Vores virksomhed - Amalie Search & Selection - er i kraftig vækst, og vi søger derfor nye kollegaer til vores team i Hørsholm. Du kan være nyuddannet eller erfaren, da vi både søger en Talent Acquistion Consultant og en Senior Talent Acquistion Consultant. Vigtigst er det, at du har lyst til at blive en del af et professionelt og spændende miljø, og at du kan bidrage til at skabe god stemning i en travl hverdag.

Du får en central rolle, hvor du vil arbejde tæt sammen med førende danske og internationale virksomheder, og hvor du får mulighed for at skabe relationer til spændende og kompetente kandidater og kunder i forbindelse med en bred vifte af opgaver.

Dit primære jobansvar bliver projektledelse på rekrutteringsopgaver samt Executive Search and Selection. Du deltager også i salgs- og kundemøder, og du arbejder tæt sammen med den tilknyttede partner i hele processen.

Human House Ledelse og ArbejdsmiljøKonsulent til bred arbejdsmiljørådgivning med særligt fokus på byggeri og anlæg

Human House Ledelse og Arbejdsmiljø, Aarhus

Arbejdsmiljøområdet er stort, bredt og nemt at fare vild i uden den rette rådgivning. Vi leder derfor efter dig, der er bredt funderet i arbejdsmiljøarbejdet, og som kan hjælpe vores kunder med at navigere i alle afkroge. Dig, der er vant til at begå dig på byggepladsen. Og også allerhelst dig, der kan formidle din viden, når byggepladsens medarbejdere er ude af deres vante sfære og sidder i et kursuslokale.

Som bred arbejdsmiljøkonsulent hos Human House spænder arbejdsopgaverne fra alt mellem korte rådgivningsopgaver til længerevarende forløb hos kunderne. Du kommer til at løse opgaver for både offentlige og private kunder og i alle typer brancher. Vi kan blandt andet nævne:

  • autoriseret arbejdsmiljørådgivning inden for det brede arbejdsmiljø
  • rådgivning til bygherre, projekterende og entreprenører
  • organisering af arbejdsmiljø
Novartis Healthcare A/S
People & Organisation Business Partner, based in Denmark or Sweden

Novartis Healthcare A/S

We are now looking for an energized and passionate People & Organization (P&O) Business Partner to join us on the journey.

As a P&O Business Partner, you will act as a trusted advisor offering in-country policy expertise and knowledge to support and educate leaders, managers and associates on all topics on the moments that matter.

Your responsibilities include, but not limited to:

  • Be the first point of escalation for all leaders and managers on their day-to-day P&O topics, providing advice, and support
  • Provide credible P&O Business Partnering to people leaders, manager and associates offering advice and guidance on the moments that matter.
  • Drive quality, effectiveness, efficiency and continuous improvement for P&O Partner and related processes
Novartis Healthcare A/S
Zalaris
Service Delivery Manager

Zalaris, Taastrup

At Zalaris, we simplify HR and payroll administration, empower our customers with useful information so that they can invest more in their people. Our consultants have more than 20 years of experience in transforming HR with our clients.

Join our team in empowering well-known organizations to achieve more! As a Service Delivery Manager for Outsourced HR & Payroll Services you will be responsible for timely and correct deliveries of service level agreements to Zalaris clients located in Denmark.

Are you passionate about providing excellent customer service and eager to be the main customer contact in all outsourced HR and payroll related questions? Then this is the right opportunity for you!

Zalaris
Flc Tunnel Group North I/SHR Officer

Flc Tunnel Group North I/S, Rødby

Do you enjoy dealing with people, and you're that person who knows what providing service really means? Then you might be our new HR Officer. As HR Officer you will be the first point of contact for employees and managers when they have any business needs or questions about HR-related processes, policies or procedures.

In this role, you will have the opportunity to:

  • Maintain operational tasks such as employment contracts, onboarding, personnel matters (e.g. sick leave, maternity and paternity leave etc.)
  • Ensure full administrative support to the organization
  • Help with employer branding activities and writing job ads
  • Have a close dialogue with our payroll department regarding input to salary and work conditions
  • Support employees and managers on holiday issues, personnel policies, and guidelines
PANDORA A/SBrand Manager, Collaborations

PANDORA A/S

Would you like to be key in driving the transformation journey, strategic direction and effective execution for Pandora Brand Collaborations? Are you looking for an opportunity to play an integral part in driving the development of the Collaborations category which is an essential growth pillar for the brand? And do you see yourself in an environment where the key to success is to dream, dare, care and deliver?

In this newly established role, you will be responsible for delivering a strong growth masterplan for the collab collections, with a focus on brand building and innovation, based on clear customer insights and aligned with the overall category strategy and roadmap. You will also look into existing collaborations and identify opportunities in trends and sociocultural movements and translate them into concrete actions plans and collaborations projects, ensuring that the brand is positioned at the center of cultural relevance.

PANDORA A/S
Ørsted
Talent Acquisition Partner (maternity cover)

Ørsted, Gentofte, London or Skærbæk

Join us in this role where you’ll assist our business heads and other stakeholders in critical recruitments across our business units, striving to attract and retain the best talents. In addition, you’ll be a key point of contact for the ‘Recruiting’ module in PeoplePortal, our HR management system based on SAP SuccessFactors. Here, you’ll support the organisation when they have questions, and work on constantly improving the system.

Ørsted

You’ll be part of our Talent Acquisition team of approx. 20 engaging colleagues, incl. talent acquisition partners, student assistants, and external consultants. You’ll support managers primarily in Denmark and the UK, whilst aligning talent acquisition projects globally across markets in our regions.

Ørsted
SOS International a/s
Energisk HR-business partner med et can-do mindset

SOS International a/s, København

Jeg hedder Casper og er Head of Group HR i SOS International.

Jeg brænder for HR, fordi jeg synes, det er fedt at være mere til at udvikle en organisation ved at kigge på den på tværs – og så skrue på forskellige knapper alle mulige steder for at skabe udvikling af kultur, mennesker og processer.

Du vil komme til at arbejde tæt sammen med mig og tre dygtige, erfarne og cool HR-business partnere. Vi lægger meget stor vægt på, at det skal være rart at gå på arbejde. Vi er gode til det, vi laver, og samtidig er der masser, vi kan blive bedre til. Derfor bruger vi hinanden meget som sparringspartnere, og vi kompetenceudvikler os løbende. Vores samarbejde er præget af en høj grad af tillid, og vi glæder os alle til at arbejde sammen med dig.

SOS International a/s
HusCompagniet A/SHR konsulent - Virum

HusCompagniet A/S

Brænder du for HR, og er du bygget med et administrativt gen til fingerspidserne? Og trives du med en travl hverdag, hvor du bliver den administrative ekspert på HR-området? Så står vi klar til at byde dig varmt velkommen som HR konsulent hos HusCompagniet.

Du bliver en del af vores HR & løn team, der i dag består af vores HR Chef, HR Studentermedhjælper og vores Lønbogholder. Vi arbejder tæt sammen for at skabe mest mulig værdi for vores forretning og vores ca. 450 medarbejdere og varetager dermed alle HR relaterede opgaver og processer.

Din daglige gang vil være på vores kontor i Virum, hvor store dele af vores stabsfunktioner er placeret. Du vil referere til vores HR Chef, men også være i tæt kontakt med vores Lønbogholder i løbet af din dagligdag.

SORTH & COHR Director

SORTH & CO recruiting on behalf of Nissens Cooling Solutions

Nissens Cooling Solutions is an acknowledged supplier of innovative, customized and technically advanced cooling solutions, comprising water coolers, oil coolers, charge-air coolers (air- or water-cooled), fuel coolers as well as condensers and plate heat exchangers.

The position as HR Director is newly established in Nissens Cooling Solutions as a result of the divestment of Nissens Cooling Solutions from the Nissens Group to A.P. Moller Holding. The position holds a direct reporting to the top management and form a part of the Extended Management Team in Nissens Cooling Solutions.

You will be responsible for HR Management within all key HR disciplines across the Danish and international organizations within Nissens Cooling Solutions (direct functional and people responsibility in DK; functional responsibility and indirect people responsibility in CN, CZ and SK).

Nordic Medicare Group A/SRekrutteringschef til vores rekrutteringsenhed

Nordic Medicare Group A/S, Rungsted Kyst

Skal du stå i spidsen for vores rekrutteringsenhed? Vil du spille en nøglerolle i at Nordic Medicare bliver en af de førende rekrutteringsbureauer inden for sundhedssektoren? Som rekrutteringschef i Nordic Medicare får du en karriere med meningsfyldte arbejdsopgaver, der har betydning for den danske sundhedssektor.

Du kommer til at have det overordnet ansvar for Nordic Medicares rekrutteringsenhed og får til opgave at opbygge en kompetencestærk rekrutteringsenhed, der servicerer sundhedsinstitutioner og lægeklinikker med rekrutteringsydelser og øvrige HR-discipliner.

At være rekrutteringschef hos os er en unik karrieremulighed for dig, som er blandt de bedste til dit fag. Du har en stærk forretningsforståelse, og du trives med et stort selvstændigt ansvar, høj hastighed og direkte samarbejde med topledelsen.

Jysk Fynske Medier P/S
HR-konsulent til Jysk Fynske Medier (barselsvikariat)

Jysk Fynske Medier P/S, Vejle

Motiveres du af at løse mange og forskelligartede opgaver indenfor HR-administration? Har du flair for detaljen samt forståelsen for administrative processer? Og motiveres du af at være med til at implementere og vedligeholde systemer og bidrage til høj kvalitet i administrative opgaver? Så er du helt klart vores barselsvikar i stillingen som HR konsulent.

Du vil blive en del af en HR-afdeling bestående af fem HR-konsulenter, som beskæftiger sig med hele HR-paletten. Du vil, sammen med nogle af dine nye kolleger, blive limen, som binder de forskellige HR-forretningsområder sammen.

Vi har brug for en HR-konsulent, der kan være med til at sikre en professionel og effektiv håndtering af de daglige HR-opgaver. Du medvirker bl.a til:

  • Udarbejdelse af juridiske dokumenter, som fx kontrakter og opsigelser
  • Opdatering og vedligeholdelse af vores HR-system (HR-data)
Orkla FoodsHR Business Partner til Orkla Danmark

Orkla Foods, Vallensbæk

Er du drevet af at skabe godt solidt HR-arbejde?

Som HR Business Partner får du ansvar for at sikre, at HR-aktiviteterne jvf. HR-årshjulet initieres og gennemføres på en måde, som understøtter organisationens mål, herunder opfølgning og støtte til organisationen. Du vil også skulle bidrage til at udvikle kulturen i dit ansvarsområde gennem samarbejde med organisationen og via initiativer, der fremmer kulturen i den retning, vi ønsker.

Dine primære ansvars- og arbejdsområder vil desuden være:

  • Gennemføre komplette rekrutterings- og onboardingprocesser i samarbejde med ansættende leder samt varetage de afledte administrative opgaver i den samlede rekrutteringsproces
  • Være sparringspartner for leder vedr. udviklingsbehov og -tiltag, og sikre fokus på og gennemførelse af udviklingsinitiativer for både ledere og medarbejdere
StudentConsulting Danmark ApSRekrutteringskonsulent søges til vikar- og rekrutteringsbureau

StudentConsulting Danmark ApS, København

Har du interesse for rekruttering, personaleadministration og kommunikation? Og vil du gerne arbejde i vikar- og rekrutteringsbranchen? Så er dette jobbet for dig!

Som rekrutteringskonsulent vil du arbejde med rekruttering fra A-Z. Du vil bl.a. stå for annoncering og search, og du vil screene ansøgere og afholde jobsamtaler. Da vi både er rekrutterings- og vikarbureau, vil der også være opgaver forbundet med personaleadministration af vores vikarer. Dit ansvarsområde vil løbende blive udvidet, og der vil være en høj grad af selvstændighed i jobbet.

Vi har mange forskellige kunder med vidt forskellige personalebehov, og dine opgaver kan derfor veksle mellem rekruttering af rigtigt mange medarbejdere med korte deadlines og mere komplekse rekrutteringer, som løber over en længere periode.

Gem
ISS Facility Services A/S
ISS søger ambitiøs P&C Business Partner med stor forretningsforståelse og stærke menneskelige værdier

ISS Facility Services A/S, Billund

Tror du på, at medarbejder- og kompetenceudvikling er vejen til virksomhedens succes? Er du en nysgerrig og forretningsorienteret ledelsesrådgiver med erfaring i organisationsudvikling og forandringsledelse? Har du et skarpt øje for at udnytte organisationens potentiale optimalt? Brænder du for at implementere HR-initiativer og omsætte strategi til praktiske anbefalinger? Og kan du se dig selv være med til at skabe den bedste arbejdsplads i en ambitiøs organisation?

I ISS tror vi på, at medarbejderne er vejen til vores succes. Vi tror på, at trivsel og performance går hånd i hånd, hvorfor vi har fuld fokus på vores HR-indsatser. Du kan derfor glæde dig til at blive en del af en virksomhed, hvor vi prioriterer people-agenden og arbejder med hele paletten af HR-aktiviteter.

ISS Facility Services A/S
Behandlingsskolerne ApS
Faglig stærk administrativ medarbejder med flair for kontrakter

Behandlingsskolerne ApS, Vanløse

Har du administrativ erfaring, er du menneskelig robust og vil du hjælpe børn og unge med særlige udfordringer, så er du måske vores nye kollega på Behandlingsskolerne.

Behandlingsskolerne

Du vil dagligt blive omdrejningspunkt for udfærdigelse af indskrivningskontrakter og løbende være i dialog med vores tilbud og eksterne samarbejdspartnere i forhold til ændringer i eksisterende kontrakter. Du vil blive ansvarlig for at vores elevlister er opdaterede, således at vores økonomiafdeling kan sende fakturaer ud.

Stillingen vil fordre en tæt dialog med Behandlingsskolernes Controller. I funktionen vil der være mange administrative arbejdsgange, der ligger i forlængelse af indskrivningen af elever og derfor leder vi efter en medarbejder, der er stærk på drift, og som kan sørge for, at kontakter og systemer er opdaterede.

Behandlingsskolerne ApS
John Doe Executive Services ApSPartnerkonsulent til rekruttering

John Doe Executive Services ApS, Hellerup

JOHN DOE søger en ny partner til jobbet som rekrutteringskonsulent. Det bliver dit ansvar at sælge vores fælles ydelser til dine kunder. Du vil få muligheden for at løse opgaverne i deres fulde omfang. Du holder kontakt til dine kunder og sørger i et og alt for, at dine kunder er tilfredse. Dette sikrer du gennem missionskritisk adfærd i forhold til dit kundesamarbejde.

JONN DOE vil hjælpe dig til at kunne yde ovennævnte service for dine kunder. Vi hjælper dig også med at få samlet en gruppe af kunder og hjælper dig med at sælge dine ydelser til dem.

Du beholder selv 80 % af din solgte omsætning. Når du får hjælp til salg på kundemøder sammen med din leder, betaler du ikke noget ekstra for denne hjælp. Du betaler heller ikke noget for anvendelsen af JOHN DOE’s værktøjer såsom tests og andet.

Laerdal Copenhagen A/S
HR Specialist – For Helping Save Lives

Laerdal Copenhagen A/S

Do you want to help shape and improve a purpose driven, dynamic and collaborative workplace with an international reach? Then join us and be a part of a dedicated Crew focusing on developing our organization, improving our internal processes and strengthening our culture – in a company focusing on helping save lives around the globe!

Laerdal Copenhagen A/S

The HR specialist will work closely spare daily with the Copenhagen HR Manager, but the role will also be a part of a larger back-stage crew – which in addition to HR, consists of IT, Facility management and administration. Here, teamwork is essential when we focus on building the foundations for the best workplace, one step at a time.

Laerdal Copenhagen offers a collaborative and dynamic workplace characterized by a can-do attitude, an appreciation of diversity, flexible working conditions, and a casual atmosphere in an old warehouse in the center of Copenhagen.

Laerdal Copenhagen A/S
ENABL A/S
Er du vores nye recruiter for ENABL, den nye globale aktør inden for vindenergi?

ENABL A/S, Ikast eller Aarhus

Vi leder efter en recruiter, der sammen med kompetente, fantastiske kolleger og hiring managers vil arbejde på at tiltrække og rekruttere de rigtige talenter til ENABL

Som vores nye recruiter vil du få ansvar for rekrutteringer på tværs af alle funktionelle forretningsområder: Mekaniske Ingeniører, projektledere og specialister fra vindindustrien i Danmark.

Derudover vil du bidrage til vores tværfunktionelle samarbejde i HR Danmark og Global HR. Du bliver en del af det danske rekrutteringshold. Vi får travlt det næste år, hvor vi skal vokse med yderligere 200 medarbejdere.

ENABL A/S
NIRAS
Recruiter med fokus på search i Sverige, Norge og UK

NIRAS, Allerød

Har du mod på at udfolde dit potentiale i et job, hvor du arbejder med mennesker, opbygger relationer og skaber netværk? Vil du booste dine kompetencer inden for HR og rekruttering? Så vent ikke med at ansøge denne stilling som Recruiter i vores nyetablerede rekrutteringsteam i NIRAS.

I jobbet som Recruiter vil du arbejde med at afdække jobmarkedet for at finde frem til de dygtigste specialister inden for NIRAS’ mange forretningsområder med fokus på vores markeder i Sverige, Norge og UK.

Helt konkret skal du arbejde med search på bl.a. jobportaler og LinkedIn. Du vil blive trænet i search-metoder for at finde frem til de helt rette kandidater. Dine opgaver vil bl.a. omfatte:

  • Sammen med ansættende ledere at identificere kompetencer i forhold til den ønskede jobprofil
  • Udarbejde og publicere jobannoncer på diverse platforme
NIRAS