159 job matcher din søgning 159 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Nordic Beauty Company ApSSkandinavisk salgs- og marketingassistent - flydende i Finsk både skriftligt/mundtligt

Nordic Beauty Company ApS, Vallensbæk

Nordic Beauty Company er et nordisk distributionsselskab inden for personlige plejeprodukter. Vi har eksisteret siden 2009 og er fortsat i en positiv udvikling henover Norden. Derfor har vi behov for en in-house salg- og marketingassistent, til at bistå vores kunde- og varemærkeansvarlige.

Som salg- og marketingassistent består dine opgaver blandt andet af:

  • Forestå daglig kommunikation med finske kæder (flydende finskkundskaber er derfor et ufravigeligt krav) – men også kæder i de øvrige nordiske lande.
  • Bistå vores salg- og marketingansvarlige med sortimentsstyring, vareoprettelse hos kæder samt opdatere detailkæder med diverse informationer.
  • Deltagelse i møder med kæderne samt efterfølgende opfølgning.
AJ Produkter i Danmark A/SWeb Editor

AJ Produkter i Danmark A/S, Albertslund

Vi søger nu en medarbejder til vores Marketing-afdeling. Jobbet er et barselsvikariat med ca 1 års ansættelsesperiode.

Primære arbejdsopgaver

  • Skrive engagerende, konverterings- og søgemaskine-optimerede tekster til vores webshop.
  • Du arbejder på vækst fra organiske søgeresultater, hvor du sikrer, at teksterne svarer til kravene til SEO.
  • Du får ansvar for oversættelse af diverse marketingmateriale fra engelsk eller svensk til dansk.

Du brænder for at skrive gode og engagerende tekster. Du er knivskarp til dansk grammatik, og til at læse korrektur. Du har kendskab til SEM og SEO og har en kommerciel tilgang til arbejdsopgaverne, og til at medvirke til at drive salget på vores digitale platform. Du behersker flydende dansk i skrift og tale samt har gode engelskkundskaber.

Luxplus ApSNorsktalende kundeservicemedarbeider – fulltid (37 timer)

Luxplus ApS, København

Drømmer du om en jobb der du får lov til å hjelpe tusenvis av mennesker? Kan du gi våre kunder fantastisk og personlig service, så send oss din søknad med det samme!

Vi kan tilby deg en spennende rolle i Luxplus’ danske kundeserviceteam, der hovedformålet er å hjelpe våre mer enn 100.000 medlemmer til at få den beste opplevelsen i vår unike medlemsklubb.

Her i teamet får du en viktig rolle, der du primært skal multitaske på mail, chat, telefon m.m. Stemningen er hyggelig og avslappet, så selv dine rutinepregete oppgaver blir gjort med et smil.

Luxplus er en hurtigt voksende virksomhet som har skapt online medlemsklubber innen for beauty og personlig pleie segmentet i Danmark, Sverige, Norge, Finland, Tyskland, Holland og UK. Vår kundeserviceavdeling finnes på hovedkontoret i København Ø.

European Energy A/S
Portuguese speaking Commercial Asset Manager

European Energy A/S, Søborg

Would you like a challenging career with a high degree of development and responsibilities in a green company in rapid growth?

As our new Commercial Asset Manager, you will drive and handle all commercial aspects concerning operations and asset management of the projects. You will assist in the further development of our asset management function and create solid long-term client relationships.

Areas of responsibilities

  • Have full commercial responsibility for your appointed PV and wind assets
  • Ensure good and trustful relationship with investors, local partners, utilities, PPA partners, landowners, etc. and close cooperation with internal stakeholders e.g., group finance, PPA team, and project team
European Energy A/S
Gem
Kommuneqarfik Sermersooq
Kontorfuldmægtig til Ejnar Mikkelsenila Aluarpia til Ittoqqortoormiit/job-nr. 586/21

Kommuneqarfik Sermersooq

Kommuneqarfik Sermersooq søger en dygtig og engageret kontorfuldmægtig til skoleafdeling Ejnar Mikkelsenila Aluarpia for børn og skole med tiltrædelse 01.11.2021 eller snarest derefter.

Vi søger en medarbejder – gerne erfaring med kontering af regninger som består i AX-programmet, samt elevliste programmet TEA og til at varetage en række opgaver herunder:

  • Kontering af fakturaer
  • Skrive forældrebreve
  • Tolkning
  • Bestillinger af varer, inventarmøbler, undervisningsmaterialer
Kommuneqarfik Sermersooq
Gem
Sabroe SelectionSvensktalende Sælger/Junior Account Manager

Sabroe Selection søger for kunde

Til en veletableret økonomisk sund mellemstor virksomhed med en spændende portefølje søges en Junior Account Manager, der taler og skriver flydende svensk. Salgsafdelingen i virksomheden er på ca. 25 medarbejdere på forskellige niveauer. Sælgerne håndterer salget både til Danmark og Sverige fra kontoret i København.

For at styrke det opsøgende salg til svenske kunder søges nu en ny kollega der kan bidrage til salgsteamet. Salget er i starten primært ny salg, men du beholder din portefølje og det vil sige at med tiden bliver der en del salg til eksisterende kunder også. Porteføljen er både dyb og bred og den giver god anledning til at etablere et tæt samarbejde med kunden, og finde den bedste løsning.

Du bliver uddannet både i salg og produkt, så du får en løbende salgsuddannelse, der giver dig de bedste forudsætninger for at gøre et godt job.

Indrykket:
Gem
Align TechnologyCustomer Success Specialist (Norwegian speaking)

Align Technology, Copenhagen

Join a team that is changing millions of lives.

Align Technology is looking for a Customer Success Specialist for the Nordic region and Norvegian speaker. We are looking for a customer-focused individual with high analytical skills and 1 - 3 years experience in the field of Customer Service/Support roles.

In this position you will interact with both internal and external customers prior to and/or after sale. You develop and maintain positive customer relations. You coordinate with various functions within the company to ensure customer requests are handled appropriately and in a timely manner.

You will be based in our new office in Copenhagen and will report directly to the local Customer Success Lead. As the Align Nordic Support team is new, you have the opportunity to define, set-up and shape new customer experience directions for the Nordic region, together with your manager.

SKOV A/SRegional Sales Director - Russia & CIS

SKOV A/S, Roslev

Regional Sales Director - Animal livestock – Climate and Management Solutions - Russia & CIS

Are you passionate about growing sales in the Russian market, and do you have experience with animal livestock? Can you develop and lead our sales organization to the next strategic level as our new Regional Sales Director? SKOV is looking for a result-oriented Regional Sales Director within climate and management solutions for Russia & CIS.

To be successful in the role, your role and responsibility will be to:

  • Develop, implement, and execute the market strategy for Russia & CIS.
  • Take an active part in sales activities and develop own key accounts in Russia.
  • Attract and retain a strong sales organization, focusing on performance and development.
ISG DanmarkPA/HR-assistent til spændende og innovativ virksomhed

ISG Danmark søger for Q-Interline A/S i Roskilde

På vegne af Q-Interline søger ISG Denmark en struktureret, proaktiv og initiativrig PA/HR-assistent til den administrerende direktør, hvor du skal aflaste med både administrative og fagligt udfordrende opgaver.

Din varierende og alsidige hverdag vil bestå af opgaver som:

  • Forestå rekruttering af nye medarbejdere i samarbejde med ekstern partner
  • Tovholder til Search and Selection-firma for rekruttering af udenlandske medarbejdere
  • Etablere og drive en stærk onboarding-proces for danske og udenlandske medarbejdere

Q-Interline tilbyder mulighed for at arbejde i en innovativ dansk hi-tech virksomhed i rivende international udvikling. Et engageret og dynamisk team med højt energiniveau og masser af godt humør. Korte beslutningsveje, og stor mulighed for at øve indflydelse.

Gem
StudentConsulting Danmark ApSNorsktalende kundeservicemedarbeider

StudentConsulting Danmark ApS søger for Nets i Ballerup

Er du en kollega i verdensklasse med erfaring fra kundeservice? Engasjerer du deg i kunder, kundeopplevelser, og ønsker å jobbe med noen av de beste kollegene innen dansk fintech?

Når du jobber for Nets blir du en del av en spennende vekstreise. Nets ønsker å gjøre betalinger enklere og mer intuitivt, fordi Nets ser det som grunnlaget for vekst og fremgang både i handel og samfunn.

Det danske/norske kundeserviceteamet er en del av kjøpmannstenestene, og håndterer en rekke oppgaver innen kundeservice for å gi den beste mulige opplevelsen til Nets kunder.

Du blir en del av et vellykket team, hvor kunde- og medarbeidertilfredshet, karriereutvikling og vinnermentalitet er høyt prioritert.

NukissiorfiitNukissiorfiit søger HR-chef, som ønsker at være forrest i HR-feltet

Nukissiorfiit, Nuuk

Vil du være med til at sikre personaleadministration og -udvikling i en af landets mest bæredygtige virksomheder? Vi søger en strategisk tænkende HR-chef, som kan være med til at forandre organisationen og sikre de rette medarbejdere og kompetencer i udviklingen mod grøn energi. Kom og bidrag med din energi!

Nukissiorfiit søger en ny HR-chef med et godt personalejuridisk fundament og ledererfaring. HR har over en årrække bevæget sig fra at være hardcore personaleadministration til et stadigt stigende fokus på organisationsudvikling.

Vi kan tilbyde dig

  • Muligheden for at arbejde med at sikre bæredygtig forsyning til hele landet
  • En lederrolle i en sjov og kompetent afdeling
  • En ledende rolle i Nukissiorfiits strategiarbejde med strategisporet Organisationsudvikling.
Euro-Mediterranean Foundation Of Support To Human Rights Defenders
Bookkeeper and Administration Officer

Euro-Mediterranean Foundation Of Support To Human Rights Defenders, Copenhagen

The Foundation aims at supporting human rights defenders by means of small scale and flexible funds in the Arab region.

Working under the supervision of the Finance Director, the main duties of the Bookkeeper and Administration Officer are divided in Financial, Administrative and Human Resources tasks as follows:

  • Produce monthly reconciliations and ensure regular data entry in the bookkeeping system
  • Prepare payments documentation and transfers in relation to EMHRF actions
  • Maintain proper documentation related to all EMHRF expenses in the bookkeeping
Kommuneqarfik Sermersooq
Afdelingsleder til integreret institution Annersuaq/job-nr. 584/21

Kommuneqarfik Sermersooq, Nuuk

Annersuaq er en integreret institution som ligger ved rundkørsel ved Paarnat og Eqalugalinnguit. Annersuaq er normeret til 64 børn. Der er 2 vuggestuegrupper med hver 12 børn og 2 børnehaver med hver 20 børn.

Annersuaq er en integreret institution som ligger ved rundkørsel ved Paarnat og Eqalugalinnguit. Annersuaq er normeret til 64 børn. Der er 2 vuggestuegrupper med hver 12 børn og 2 børnehaver med hver 20 børn.

Personalenormeringen er på 15 som er lederen, souschefen, afdelingsleder, 2 pædagoger, 4 barne-/socialhjælpere, 4 medhjælpere, en køkkendame og rengøringsdame. Annersuaq har åbent fra kl. 07:00 til 17:00.

Stillingen der er en fuldtidsstilling, har reference til lederen af Annersuaq, Forvaltning for Børn og Skole/Daginstitution.

Kommuneqarfik Sermersooq
Kommuneqarfik Sermersooq
Genopslag - Kommuneqarfik Sermersooq søger én vicevært til Rådhuset i Nuuk/job-nr. 567/21

Kommuneqarfik Sermersooq

Kan det være noget for dig at står for tilsyn af forsyningsinstallationer og tekniske anlæg for Kommuneqarfik Sermersooqs rådhus i Nuuk? Har du hænder, der er gode til at fikse de praktiske en vicevært skal kunne?

Viceværtens væsentligste arbejdsopgaver er at holde tilsyn med forsyningsinstallationer og tekniske anlæg, herunder elektronisk styret anlæg. Medvirke til planlægning af langsigtede vedligeholdelsesplan. Rekvirere mindre bygningsvedligehold af leverandører samt at være tilsynsførende under vedligeholdelsesarbejdet. Brugerservice ved ommøblering, lampeopsætning, ophængning af billeder og lignende forefaldende arbejde. Tilsyn af rengøring og snerydning ved indgange samt ved nødudgange til Kommuneqarfik Sermersooqs administrationsbygninger.

Kommuneqarfik Sermersooq
ENABL A/S
Technical Documentation Specialist

ENABL A/S, Hedensted

Vi har travlt hos ENABL, og derfor leder vi efter en erfaren kollega med viden inden for udarbejdelse af teknisk dokumentation.

Som Technical Documentation Specialist bliver din opgave bl.a. at sikre at vores tekniske produktdokumentation altid lever op til vores gældende standarder. Derudover skal du være med til at opbygge og vedligeholde et arkiveringssystem til vores tekniske dokumentation på vores unikke produkter til vindmølleindustrien.

Dine primære arbejdsopgaver bliver blandt andet:

  • Oprettelse og opdatering af risikovurderinger i SafeXpert.
  • Oprettelse og opdatering af FMEA'er.
  • CE-mærkning og dokumentation.
  • Skrivning og opdatering af manualer.
ENABL A/S
Garde Hvalsøe Aarhus A/SSalgskonsulent til showroom i Aarhus

Garde Hvalsøe Aarhus A/S

Garde Hvalsøe udvider salgsaktiviteterne og søger derfor snarest en kompetent og kvalitetsbevidst salgskonsulent med erfaring inden for salg fra køkken- og designbranchen og lyst til at erobre det tyske marked.

Der venter dig en alsidig hverdag i en travl og ambitiøs virksomhed, hvor dine arbejdsopgaver er koncentreret om salg, herunder proaktive salgstiltag, varetagelse af kundebesøg i showroom og videreudvikling af det danske og tyske marked.

Du bliver en del af et team på fem kollegaer med arbejdsplads i vores showroom i Aarhus, som vi deler med Dinesen, og skal være klar på at dække lørdagsvagter.

Derudover kan du forvente rejseaktivitet.

Core Property Management P/SSekretær til ca. 30 timer – bliv en værdsat del af en dynamisk organisation

Core Property Management P/S, København

Sammen med vores PA/direktionssekretær sørger du for at ordne de administrative opgaver i dagligdagen samt i forbindelse med vores møder og generalforsamlinger.

I vores lækre lokaler i Axel Towers over for Tivoli får du 24 travle og engagerede kolleger – samt en række studentermedhjælpere, der hjælper med de praktiske opgaver.

I samarbejde med vores PA/direktionssekretærer koordinerer og løser du opgaverne, som blandt andet tæller:

  • planlægning og indkaldelse til møder og generalforsamlinger for vores 11 eksterne bestyrelser, som hver mødes hvert kvartal
  • udarbejdelse og opdatering af PowerPoint-præsentationer i forbindelse med opdatering af information til investorer samt opdatering af vores interne bestyrelses- og investorportal, Admincontrol
  • korrekturlæsning på dansk, så den eksterne kommunikation fremstår professionel
Wellvita ApS
Salgs- og kundeservicemedarbejder

Wellvita ApS, Esbjerg eller København

Vi søger en ny kollega til vores kundeservice team, med kontor i Esbjerg eller København. Er du klar til en fuldtidsstilling, hvor kundedialoger og salg er i centrum? Og vil du være en del af en vækstvirksomhed, hvor vi har fokus på at udvikle både dig og dine kundeservicekompetencer?

Og du får selvfølgelig en grundig oplæring i vores systemer og produkter, ligesom du løbende bliver uddannet i vores sortiment. Her bliver telefonen dit primære redskab, og du får en fleksibel hverdag, hvor du:

  • Yder kundeservice og salg over telefonen, som bliver din kerneopgave – du vejleder vores kunder i vores produkter, hjælper dem med deres ordrer eller laver mersalg, som passer til kundens behov.
  • Kontakter kunder, som har takket ja til at få information om fx nye produkter

For English, click here

Wellvita ApS
Tour Partner Group NordicsSenior Sales & Operations Manager for the French-speaking markets

Tour Partner Group Nordics, Charlottenlund

We are one of the leading incoming tour operators specializing in the Nordic & Baltic destinations. Our clients are based throughout Europe, APAC, and LATAM. For our Copenhagen based office, we are currently seeking a Senior Sales & Operations Manager for the French-speaking markets, starting In 2021.

This senior role prioritizes our higher-value client relationships and departmental those clients in France and French-speaking territories. It is expected that you will travel to your clients from time to time and attend trade fairs representing the company and its values to your portfolio of clients. You are the first point of contact for these clients and have the responsibility for their performance and satisfaction. Together with your clients you will develop authentic itineraries and create memories for their customers that should last a lifetime.

SOS International a/s
Skandinavisktalende studerende til SOS Internationals alarmcentral

SOS International a/s, Frederiksberg

Har du lyst til et job, hvor du gør en afgørende forskel for rejsende, der har akut brug for din hjælp? Brænder du for sprog, krisehåndtering og et arbejde, hvor hver dag bærer præg af de mennesker du hjælper?

På vores døgnbemandede alarmcentral, sidder vi parate til at hjælpe andre i nød rundt om i hele verdenen. Vi søger skandinavisk- eller finsktalende studerende til et utroligt vigtigt og ansvarsfuldt job, hvor du har mulighed for at få masser af spændende og relevant erhvervserfaring, især indenfor forsikring og det sundhedsfaglige område.

Du er den første, kunden taler med, når skaden er opstået. Du koordinerer og informerer pårørende, kunder og samarbejdspartnere, og du har derfor blandt andet kontakt til hospitaler og læger over hele verden.

SOS International a/s