127 job matcher din søgning 127 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Esbjerg Kommune
Receptionist / Administrativ medarbejder i Drift & Økonomi, Fritid, Sundhed & Omsorg, Esbjerg Kommune

Esbjerg Kommune

Er du serviceminded, kan lide at have personlig kontakt med borgere og frivillige, er opsøgende på opgaver og har blik for, hvor du kan gøre en forskel? Så er du måske vores nye receptionist på Plejehjemmet Hedelund.

Vi søger en selvstændig person, der trives med at servicere borgere og kan arbejde alene i det daglige. Du bliver en del af Kontaktteamet i forvaltningen Fritid, Sundhed & Omsorg. Du har din arbejdsdag på Plejehjemmet Hedelund, og hovedparten af dine kolleger arbejder ud fra Ådalsvænget 36. I din hverdag på Plejehjemmet Hedelund vil du have et samarbejde med plejehjemslederen og øvrige teamledere i huset. Dine arbejdsopgaver er blandt andet, at medvirke til at understøtte de frivillige aktiviteter i huset bl.a. i form af booking af lokaler, udarbejde blad/diverse opslag m.m.

Core Property Management P/SSekretær til ca. 30 timer – bliv en værdsat del af en dynamisk organisation

Core Property Management P/S, København

Sammen med vores PA/direktionssekretær sørger du for at ordne de administrative opgaver i dagligdagen samt i forbindelse med vores møder og generalforsamlinger.

I vores lækre lokaler i Axel Towers over for Tivoli får du 24 travle og engagerede kolleger – samt en række studentermedhjælpere, der hjælper med de praktiske opgaver.

I samarbejde med vores PA/direktionssekretærer koordinerer og løser du opgaverne, som blandt andet tæller:

  • planlægning og indkaldelse til møder og generalforsamlinger for vores 11 eksterne bestyrelser, som hver mødes hvert kvartal
  • udarbejdelse og opdatering af PowerPoint-præsentationer i forbindelse med opdatering af information til investorer samt opdatering af vores interne bestyrelses- og investorportal, Admincontrol
  • korrekturlæsning på dansk, så den eksterne kommunikation fremstår professionel
Inventio.IT A/SAdministrationssekretær

Inventio.IT A/S, Brøndby

Har du et stærkt service-gen, og kunne du tænke dig at blive administrationssekretær i et travlt og dynamisk administrationsteam? Så venter dit næste job på dig hos Inventio.IT.

Du kommer måske fra IT-branchen, men det er ikke et krav. Det vigtigste er, at du har en relevant baggrund, er nysgerrig på at lære, og motiveres af udsigten til en travl hverdag med mange bolde i luften hos en af Danmarks største Microsoft-partnere inden for økonomisystemer (ERP-systemer).

Som vores nye administrationssekretær skal du, sammen med teamet, bidrage til den gode dialog med vores mange kunder og samarbejdspartnere - uanset om det gælder opgaver, kurser, licenser og møder. Ud over kundekontakt kommer du også til at håndtere praktiske og administrative opgaver på tværs af Brøndby-kontoret og vores øvrige afdelinger.

Københavns KommuneInitiativrig chefsekretær til vores områdechefer i Sundhed og Ældre, København Nord

Københavns Kommune

Sætter du en dyd i at spille andre gode og har du flair for at sikre, at der hver dag er styr på både detaljerne og det langsigtede overblik?

Så er du måske vores nye kollega! Vi har brug for endnu en chefsekretær til vores to områdechefer, der har det overordnede ansvar for en stabil drift i kommunens mange tilbud til ældre, som er samlet i Område Nord.

Som ny chefsekretær kommer du til at arbejde tæt sammen med vores nuværende chefsekretær, så I til sammen vil udgøre en stærk duo. Chefsekretærerne indgår i et arbejdsfællesskab med den øvrige medarbejderstab på områdekontoret, der foruden afdelingsleder og administrativt personale omfatter økonomi-, organisations- og sundhedsfaglige konsulenter. Derudover skal du samarbejde med driftsenhederne og med den øvrige sundheds- og omsorgsforvaltning i Københavns Kommune.

CeriX Aarhus Receptionist søges

CeriX Aarhus

Har du et servicegen udover det sædvanlige? Elsker du at vejlede og sælge? Og kan du lide at påtage dig ansvar og løse opgaver selvstændigt? Så er du måske vores nye receptionist i CeriX i Aarhus!

Vi søger en smilende, servicemindet og salgsorienteret receptionist. Du vil være den første vores kunder møder, når de træder ind ad døren i vores klinik i Aarhus, som med sine 500 kvm og 8 behandlerrum er den største klinik i CeriX kæden. Det er derfor vigtigt, at du er fyldt med energi, elsker kundekontakt og brænder for at yde kundeservice i topklasse.

Arbejdsopgaver

  • Kundemodtagelse og booking af tider
  • Besvarelse af telefon og mails
  • Rådgivning og salg af hudplejeprodukter
Jobindex A/S
Administrativ assistent – bliv vores administrative stjerne

Jobindex A/S søger for GEA Process Engineering A/S i Skanderborg

  • Kan du bedst lide, når der er orden i tingene og struktur i processerne? Og er du en pålidelig kollega, der altid lige går den ekstra mil, så vi sammen kommer over målstregen?
Unik System Design A/S

”Du får en alsidig rolle med en stor kontaktflade i en international koncern med en masse rare kolleger og gode arbejdsvilkår. Og så er du med til at sætte dit præg på vores tilbud,” fortæller general manager Michael Niese-Petersen, som du refererer til.

Stærke sprogkundskaber og serviceminded til fingerspidserne
Du kan komme med forskellige uddannelsesbaggrunde, men vi forestiller os, at du:

  • er korrespondent, sekretær, receptionist eller tilsvarende
  • taler og skriver både dansk og engelsk – engelsk er vores koncernsprog
  • interesserer dig for tekniske termer og IT og ikke bliver skræmt væk af nye programmer – og så har du styr på Office-pakken

Er du interesseret?

Jobindex A/S
AsfaltindustrienSekretariatsmedarbejder til Asfaltindustriens Fællessekretariat

Asfaltindustrien, Ballerup

Vi søger en medarbejder med baggrund indenfor kontor og administration til en alsidig stilling som sekretariatsmedarbejder i Asfaltindustriens Fællessekretariat.

Du skal agere sekretariatsmedarbejder i Dansk Vejforening og ITSDanmark, hvor opgaverne består af medlemsservice, forberedelse og afholdelse af webinarer, udsendelse af nyhedsbreve, forberedelse og afholdelse af netværksmøder, forberedelse og afholdelse af årsmøde, generalforsamling og bestyrelsesmøder. Opgaverne løses i samarbejde med sekretariatschefen.

I Asfaltindustriens Arbejdsgiverforening hjælper du med at planlægge og afvikle projekter og kampagner, f.eks. Pas på min Far, ligesom du står for udvikling og drift af uddannelsestilbud til asfaltarbejdere.

Gem
ISS Facility Services A/S
Er du vores nye receptionistleder i Odense?

ISS Facility Services A/S

Trives du med et alsidigt job med fokus på kundetilfredshed og på at skabe uforglemmelige serviceoplevelser? Så er du måske ISS’ nye receptionistleder hos vores kunde i Odense.

Hos ISS søger vi lige nu en receptionistleder til vores kunde i Odense. Her vil du blive ISS’ og kundens ansigt udadtil, og det bliver din fornemmeste opgave, at kundens gæster og andre, der kommer i receptionen, bliver taget godt imod. Dine primære arbejdsopgaver vil derfor være at servicere virksomhedens gæster i receptionen, sørge for at give husets brugere besked om ankommende gæster samt sikre at receptionsområdet altid fremstår præsentabelt og imødekommende.

Udover opgaver i receptionen vil der være opgaver rundt i huset såsom assistance ift. mødebooking, mødeforplejning og værtindeopgaver. Receptionen vil også være omdrejningspunkt for brugerne i huset i forhold til andre services såsom rengøring, teknik og kantinen.

ISS Facility Services A/S
Gem
ISS Facility Services A/S
Er du vores nye receptionist i Odense?

ISS Facility Services A/S

Trives du med at modtage og betjene gæster, så de får gode og uforglemmelige serviceoplevelser? Så er du måske ISS’ nye receptionist hos vores kunde i Odense.

Her vil du blive ISS’ og kundens ansigt udadtil, og det bliver din fornemmeste opgave, at kundens gæster og andre, der kommer i receptionen, bliver taget godt imod. Dine primære arbejdsopgaver vil derfor være at servicere virksomhedens gæster i receptionen, sørge for at give husets brugere besked om ankommende gæster samt sikre at receptionsområdet altid fremstår præsentabelt og imødekommende.

Du bliver en del af et team på 2, som i høj grad vægter trivsel og det sociale fællesskab højt. Stilling er på 37 timer mandag til fredag med skiftende mødetider fra kl. 07.45-16.30 (fredag 15.30).

ISS Facility Services A/S
Scandic Hotel A/S
Night receptionist, Scandic Falkoner

Scandic Hotel A/S, Frederiksberg

Smiler du med øjnene, griber bolde fra alverdens retninger og elsker at være hotellets knudepunkt selv ud på de sene nattetimer? Så tror vi på, at du er vores nye ”natteravn” på Scandic Falkoner.

Scandic Hotel A/S

Opgaver:

  • Ind- og udcheckning af hotellets gæster
  • Servicering af gæster inkl. opsalg af værelser
  • Daglige rutiner i receptionen inkl. kasseafstemninger og natkørsel
Scandic Hotel A/S
Sydhavn SognSkal du være Sydhavn Sogns nye kordegn?

Sydhavn Sogn, København

Vi søger en klassisk kordegn med stor erfaring i personregistrering. Der vil ikke indgå kirkelige handlinger.

Vi forventer, at du varetager følgende opgaver:

  • Personregistrering
  • Betjening af kirkekontor
  • Bilagshåndtering

Vi forventer, at du er samarbejdsorienteret, serviceminded og at du har gode kommunikationskompetencer både mundtligt og skriftligt. Da Sydhavn Sogn er et mangfoldigt Sogn med mange forskellige nationaliteter, skal du have gode engelskkundskaber både mundtligt og skriftligt. Vi lægger vægt på, at du har overblik og kan arbejde struktureret, detaljeret og systematisk.

Maersk Supply Service Executive Assistant

Maersk Supply Service, Lyngby

Reporting to 3 VP’s - CCO, COO and Head of Integrated Solutions, this position offers a unique opportunity to apply your administrative skills in supporting them in day-to-day practical matters and run administrative processes in their respective departments based in our HQ in Lyngby, Denmark.

Maersk Supply Service

This is an extremely exciting time to join our fast-paced, growing and dynamic team and help build the future of Maersk Supply Service.

The main objective of the role is to provide second-to-none administrative support by maintaining an overview of the departments’ needs and pulling everything together.

Maersk Supply Service
Jobindex A/S
Receptionist / Office Assistant

Jobindex A/S søger for Warner Music Denmark A/S på Frederiksberg

Receptionist / Office Assistant med fokus på detaljen og et stærkt servicegen søges!

Vi leder efter en fast receptionist, som kan klare både de administrative og serviceorienterede opgaver, såsom oprettelse af leverandører, scanning af fakturaer, betalinger og lign.

Du kan blive meget klogere på din kommende hverdag og søge jobbet her.

Jobindex A/S
Scandic Hotel A/S
Night receptionist, fast deltid 65 timer/mdr., Scandic Glostrup

Scandic Hotel A/S

Smiler du med øjnene, griber bolde fra alverdens retninger og elsker at være hotellets knudepunkt selv ud på de sene nattetimer? Så tror vi på, at du er vores nye deltids ”natteravn” på Scandic Glostrup. Scandic Hotel A/S

Vi ved, at du er skarp og handler hurtigt, når situationen kræver det. Og vi ved, at du er fyldt med energi, og at dit gode humør smitter af på vores gæster og alle dem, du arbejder sammen med. Du skaber tryghed om natten for vores gæster og har en sjette sans for god service. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.

Opgaver

  • Ind- og udcheckning af hotellets gæster
  • Servicering af gæster inkl. opsalg af værelser
  • Daglige rutiner i receptionen inkl. kasseafstemninger og natkørsel
Scandic Hotel A/S
Maersk Drilling A/S Department Assistant

Maersk Drilling A/S, Lyngby

You will be joining HSSEQ (Health, Safety, Security, Environment and Quality) & Business Performance in Maersk Drilling.

You will be supporting team projects as well as cross company projects with various coordination tasks. Further you will be delivering administrative support in a very broad sense to both team management, team members and internal and external stakeholders.

You have an appetite for learning new systems and ways and for collaborating with internal stakeholders to enhance the business culture and to optimize systems. No task is too small or too large for you to take on, and you will naturally go above and beyond in supporting your teams. You take pride in being the “department glue”.

Maersk Drilling A/S
Danfoss A/S
Executive Assistant (ID: 20611)

Danfoss A/S, Gråsten

This is an essential position, providing the Senior Vice President of Drives Sales, Marketing & Services and his management team support, sparring and coordination while also driving communications-related tasks. Furthermore, the job also includes ad hoc administrative tasks and projects.

Your primary tasks will be to:

  • Provide administrative support to the SVP Sales, Marketing & Services
  • Provide proactive calendar management and prioritize inquiries and requests while troubleshooting conflicts; make judgements and recommendations to ensure smooth day-to-day engagements and manage changing priorities
  • Make travel arrangements, assist in visa application and complete expense reports
Danfoss A/S
PVH
In-house Assistant

PVH, København

PVH søger en In-House Assistant til en fuldtidssstilling. Er du serviceminded, har fingeren på pulsen og er god til at holde hovedet koldt, når der er travlt, så er du måske vores nye In-house Assistant. Du får en bred række opgaver med fokus på at servicere vores showroom i København. Du vil være fast kontakt punkt for hele huset og varetage receptionslignende opgaver.

Opgaverne er bl.a.

  • Opdækning og afrydning af frokost
  • Opfyldning af div. drikkevarer m.m.
  • Sørge for huset ser rent og pænt ud
  • Modtagelse af vores kunder/gæster
PVH
NOVASOL A/S
NOVASOL søger en Kontorassistent til frontline på servicekontoret på Rømø

NOVASOL A/S, Rømø

Til NOVASOL’s servicekontor på Rømø søger vi en serviceminded kollega til at indgå i den daglige drift på kontoret.

Du skal som Kontorassistent indgå i et stærkt lokalt team, der servicerer gæster i frontline og via telefonbetjening. Dine primære arbejdsopgaver bliver bl.a.:

  • Frontline betjening af gæster
  • Telefonisk og skriftlig betjening af gæster og husejere
  • Ansvar for forskellige administrative opgaver, såsom kasseopgørelse, skriftlige reklamationer, skader, afregning af depositum m.m.
NOVASOL A/S
PwC
EA/PA til Security & Technology

PwC, Hellerup

Brænder du for at yde en høj service, og trives du i en supportfunktion, hvor tempo og opgaveløsning er kendetegnet af et højt niveau?

Som EA/PA i Security & Technology vil du primært understøtte lederen Mads Nørgaard Madsen med PA-relaterede opgaver, og de reelle EA opgaver er for hele ledergruppen. Du vil have stor indflydelse på, at afdelingslederen og partnergruppen har de bedste forudsætninger for at kunne løse deres opgaver i forbindelse med rådgivning om cybersikkerhed, infrastruktur og data compliance mm.

Din hverdag vil være afvekslende og til tider travl. Din opgaveportefølje vil udover traditionelle EA/PA opgaver indeholde opgaver med selvstændigt ansvar, ligesom der også vil være driftsopgaver af praktisk karakter.

PwC
Gem
Jobindex Kurser
Salgs- og kommunikationskurser

Jobindex Kurser

Alt salg er kommunikation, og al kommunikation er salg – lige fra salg af et produkt eller en løsning til salg af en idé eller en måde at tænke på. Gennemfør kurset i Strategisk salg, Kommunikation i praksis eller måske Coaching og Konflikthåndtering. Til dig, der vil arbejde digitalt, har vi fx online marketing, der giver dig de nye vigtige forudsætninger for at kunne lave markedsføring online.

På online markedsføring lærer du også om bl.a. SEO og Google Adwords, og hvordan du hurtigt bliver skarp på de vigtigste budskaber.

Jobindex Kurser
Indrykket: