389 job matcher din søgning 389 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Ikast-Brande Kommune
Byggesagsbehandler til Teknik og Miljø

Ikast-Brande Kommune

Kan du udøve myndighed med et servicegen, og vil du hjælpe os med at behandle byggeansøgninger – så er du måske den vi mangler!

Arbejdsopgaver:

  • Behandling af alle typer byggeansøgninger
  • Generel administration i forbindelse med byggesager – herunder modtagelse af mundtlige og skriftlige henvendelser og behandling af diverse forespørgsler m.v.

Vi forventer, at du:

  • har en relevant uddannelse f.eks. bygningskonstruktør, ingeniør, arkitekt eller anden relevant teknisk uddannelse
  • har erfaring med udarbejdelse af afgørelser jf. byggelov og planlov, primært udarbejdelse af byggetilladelser
Gem
Færdselsstyrelsen
Akademisk medarbejder til Team kørekort og køreuddannelse

Færdselsstyrelsen

Vil du være en del af et team, der løser en lang række opgaver inden for administration og udvikling af kørekort, køreuddannelses- og kørelæreruddannelsesområdet?

Vi søger en akademisk medarbejder til at stå i spidsen for en række af de opgaver, som teamet fremover skal løse. Stillingen er som udgangspunkt placeret i Ribe, men for den rette kandidat kan der blive tale om tjenestested på en anden af Færdselsstyrelsens lokationer. Du må dog forvente at skulle til Ribe 1-2 dage i ugen afhængig af dine opgaver.

I team kørekort og køreuddannelse administrerer vi færdselslovens regler, træffer afgørelse i konkrete sager, behandler generelle og overordnede spørgsmål vedrørende de enkelte områder og udsteder vejledninger og regler på området.

Færdselsstyrelsen
DomstolsstyrelsenAdministrationschef til Retten på Frederiksberg

Domstolsstyrelsen

Har du lyst til at arbejde med ledelse i en organisation med stor samfundsmæssig betydning?

Domstolene værner om retssamfundet, demokratiet og den enkeltes retssikkerhed. Ved domstolene arbejder vi hver dag for ret og retfærdighed med udgangspunkt i vores vision, vores stærke værdier og vores fælles mål.

Som administrationschef indgår du i rettens ledelse i tæt samarbejde med byretspræsidenten, der har det overordnede administrative ansvar for retten.

Du får det daglige og overordnede ansvar for rettens administration, herunder løn- og driftsbudget, økonomi, indkøb, HR, IT, GDPR og rettens sikkerhed. Herudover indgår drift af retsbygningen og kontakten til udlejeren og andre eksterne leverandører som en del af dine arbejdsopgaver.

FinansministerietFinansministeriets departement søger ambitiøse medarbejdere til området for erhvervspolitik og forsyning

Finansministeriet, København

Har du lyst til at arbejde med at udvikle rammevilkårene for dansk erhvervsliv og den grønne omstilling af forsyningssektorerne? Vi har to ledige stillinger i Finansministeriets Center for Konkurrence, Selskaber og Forsyning, hvor vi søger skarpe økonomiske profiler med lyst til at arbejde for udvikling af erhvervslivet og forsyningsområdet.

Du vil få mulighed for at arbejde med centrale emner på Erhvervsministeriets område og arbejdet med at skabe fundamentet for et fortsat stærkt dansk erhvervsliv. Du vil også få mulighed for at beskæftige dig med udviklingen af forsyningssektorerne, som både skal bidrage til centrale dele af den grønne omstilling af samfundet og sikre effektive løsninger til forbrugerne. Inden for begge områder kan opgaverne omfatte større analyseprojekter samt forberedelse og gennemførelse af politiske forhandlingsforløb.

DeloitteDo you want to contribute to business transformations that matter?

Deloitte, Copenhagen or Aarhus

Are you interested in being part of end-to-end business transformation to maximize operational efficiency? Are you invested in your own and other’s development and do you always find yourself looking for a more effective way of doing things? Then you might be the one we need!

You will join our Operations Transformation team – a highly motivated team whose everyday focus is on shaping the businesses of tomorrow. We work side by side with our clients to define and transform the way they operate to grow and embrace today’s new reality and ever-increasing focus on the customer. Furthermore, we help companies take advantage of emerging opportunities for managing and optimising the supply chain in order to maximise operational efficiency.

Norlys
Nysgerrig, systematisk og værdiskabende Data Analyst

Norlys, Aarhus

Brænder du for at omdanne data til indsigt? Vil du være med til at udarbejde solide kunde- og forretningsanalyser? Ønsker du at sikre formidling af strategiske problemstillinger? Og vil du være en del af en dynamisk koncern, hvor der ikke er langt fra tanke til handling, så har vi måske stillingen til dig i Norlys Digital.

Et team med fokus på høj faglighed og godt humør Du vil blive en del af et ambitiøst specialistteam, hvor alle har en høj faglighed, et godt drive og stærkt fællesskab. Vi er et ungt team, som sammen finder retningen og sammen spiller hinanden gode. Du vil derfor opleve god kollegasparring, åbenhed, respektfuldt samarbejde og frihed under ansvar. Vi brænder for at levere indsigter og analyser, der flytter forretningen og derigennem at bidrage til den samlede værdikæde i Norlys.

Norlys
SkattestyrelsenAnalysemedarbejder til tværgående analyseprojekt i Skattestyrelsen

Skattestyrelsen, Taastrup

Vi søger en dygtig analysemedarbejder med kontrolerfaring, der vil være med til at skabe overblik og rammesætning for fremtidens arbejde med kontroloplysninger og datamateriale i Skattestyrelsen.

Vi har ansat 3 analysemedarbejdere, men mangler dig. Du skal bruge dine kompetencer inden for kontrolområdet om virksomheder i målgruppen til at:

  • gennemføre analyse og kvalitetssikring af mandtalsdata, grundregistrering, og anden dataunderstøttelse fra eksisterende IT-systemer
  • foretage analyser af strukturelle, organisatoriske og lovgivningsmæssige barrierer
  • bidrage til at udvikle løsninger, der kan sikre forbedret It-understøttelse og datagrundlag med fokus på automatiseringsløsninger samt
Skattestyrelsen
nextpuzzle ApSVil du være managementkonsulent for den offentlige sektor?

nextpuzzle ApS, København

Så søg en stilling hos nextpuzzle! Vi er et mindre konsulentfirma i hjertet af København bestående af stærke personligheder, der arbejder med strategisk transformation i den offentlige sektor og i interesseorganisationer.

Lige nu leder vi efter flere nye kolleger inden for vores kerneydelse, som er strategisk transformation. Vi rådgiver om komplekse opgaver i den offentlige sektor inden for strategi, organisation, digitalisering og ledelse – og har brug for endnu en generalist til vores team, som kan bistå de erfarne konsulenter i rådgivningen af vores kunder.

Vi søger derfor en konsulent til opgaver som f.eks. at:

  • Bistå med udarbejdelse af analyser, f.eks. interessentanalyse, organisationsanalyse, analyse af udfordringer i offentlige digitaliseringsprojekter eller internationale analyser ift. digitalisering af det offentlige
  • Udarbejdelse af oplæg til workshops, møder og rapporteringer
Danske FysioterapeuterInnovativ forhandlingsleder

Danske Fysioterapeuter, København

Vores nye forhandlingsleder har lyst til at give endnu et løft til selvstændige fysioterapeuter, der indgår som en del af det offentlige sundhedsvæsen, og som samtidig er en del af det private sundhedsmarked.

Opgaverne er bl.a.

  • Forhandling og udvikling af praksisoverenskomsten og implementering af resultater
  • Forhandling og udvikling af aftaler med forsikrings- og pensionsselskaber
  • Bidrage til udmøntning af foreningens strategiske ambition på praksisområdet
  • Undervisning på medlemsmøder og arrangementer

Du bliver en del af et team målrettet overenskomst og kollektive aftaler for privat fysioterapipraksis.

Professionshøjskolen UCNFaglig stærk forskningsleder til strategisk satsning på in- og eksklusion i pædagogisk praksis

Professionshøjskolen UCN, Aalborg

Professionshøjskolen UCN søger en forskningsleder med lyst og evner til at udvikle en national styrkeposition indenfor in- og eksklusion i pædagogisk praksis.

UCN har med Strategi 2030 påbegyndt en transformation fra en uddannelsesinstitution til en praksisnær vidensinstitution, der bedriver uddannelse og anvendelsesorienteret forskning på internationalt niveau. For at nå dette, har UCN sat som mål at videreudvikle en række fokuserede forskningsfelter indenfor områder, hvor vi allerede besidder styrker.

Som forskningsleder kommer du til at spille en central rolle i UCN's transformation fra uddannelsesinstitution til en praksisnær videninstitution. Du vil have ansvaret for at lede og implementere den strategiske retning og de tilhørende forskningsindsatser indenfor den strategiske satsning på in- og eksklusion i pædagogisk praksis

Joblife A/SErfaren arbejdsmiljøkonsulent til firma i vækst

Joblife A/S, Kolding eller Allerød

Som arbejdsmiljøkonsulent med bred erfaring vil du arbejde både med rådgivning og undervisning, og du vil få en funktion med salg til kunder. Du vil i høj grad skulle samarbejde med andre konsulenter indenfor arbejdsmiljøområdet, ligesom vi samarbejder med NIRAS om tværfaglig rådgivning. Du bliver tilknyttet vores afdeling i Kolding eller Allerød.

Vi søger en person med en bred faglig viden og erfaring indenfor arbejdsmiljø (ulykkesforebyggelse, strategisk og systematisk arbejdsmiljø, arbejdsmiljøorganisationen m.v.), og som har godt kendskab til arbejdsmiljølovgivningen og gerne med erfaringer som konsulent.

Dine kommende arbejdsopgaver bliver bl.a. rådgivning indenfor systematisk og strategisk arbejdsmiljø, ulykkesforebyggelse, arbejdsmiljøorganisationen, opbygning af ledelseshåndbøger, arbejdsmiljøgennemgange m.v.

JN Data A/S
Resource Manager til Project Management Office

JN Data A/S, Silkeborg

JN Data søger en engageret Resource Manager, som har erfaring med styring af IT-ressourcer/projekter og dermed kan hjælpe os med at løse en række spændende opgaver i vores Project Management Office (PMO).

Som Resource Manager får du ansvaret for at koordinere virksomhedens ressourcebestillingsproces og kvalitetssikre vores rapportering. Dertil vil du komme til at arbejde med kapacitetsplanlægning, supply/demand-analyser, sparring med afdelingsledere samt kontrol og brug af tværgående data fra vores planlægningsværktøjer. Du skal også løse en række generelle administrative opgaver som vedrører vedligehold af værktøjer og metoder.

JN Data A/S
PwC
EA/PA til Security & Technology

PwC, Hellerup

Brænder du for at yde en høj service, og trives du i en supportfunktion, hvor tempo og opgaveløsning er kendetegnet af et højt niveau?

Som EA/PA i Security & Technology vil du primært understøtte lederen Mads Nørgaard Madsen med PA-relaterede opgaver, og de reelle EA opgaver er for hele ledergruppen. Du vil have stor indflydelse på, at afdelingslederen og partnergruppen har de bedste forudsætninger for at kunne løse deres opgaver i forbindelse med rådgivning om cybersikkerhed, infrastruktur og data compliance mm.

Din hverdag vil være afvekslende og til tider travl. Din opgaveportefølje vil udover traditionelle EA/PA opgaver indeholde opgaver med selvstændigt ansvar, ligesom der også vil være driftsopgaver af praktisk karakter.

PwC
ALK
Business Improvement Manager

ALK, Hørsholm

Do you want to drive the continuous improvement journey at the largest production site within ALK and make a difference for people with allergy? Do you want to drive the business improvement strategy and support an organization with 350 engaged employees with initiatives within LEAN Manufacturing, Six Sigma and Digitalization?

You will be based in Hørsholm and join our Product & Business Support department with direct report to our director of the unit and work closely together with site management to develop the business improvement ambition of the organization.

As Business Improvement Manager you will be responsible for:

  • facilitation of the business improvement site strategy development and for driving the deployment together with the VP and site management
  • definition and execution of high complexity improvement projects
ALK
Gem
Jobindex Kurser
Salgs- og kommunikationskurser

Jobindex Kurser

Alt salg er kommunikation, og al kommunikation er salg – lige fra salg af et produkt eller en løsning til salg af en idé eller en måde at tænke på. Gennemfør kurset i Strategisk salg, Kommunikation i praksis eller måske Coaching og Konflikthåndtering. Til dig, der vil arbejde digitalt, har vi fx online marketing, der giver dig de nye vigtige forudsætninger for at kunne lave markedsføring online.

På online markedsføring lærer du også om bl.a. SEO og Google Adwords, og hvordan du hurtigt bliver skarp på de vigtigste budskaber.

Jobindex Kurser
Indrykket:
Ikast-Brande Kommune
Barselsvikar til Naturgruppen hos Teknik og Miljø

Ikast-Brande Kommune

Trives du med myndighedsopgaver inden for naturbeskyttelsesområdet, og vil du hjælpe os med at forvalte vores spændende natur i en periode – så tøv ikke med at søge denne stilling!

Da vores kollega snart går på barselsorlov, søger vi en vikar, der kan hjælpe os med følgende:

  • Myndighedsarbejde inden for alle dele af naturbeskyttelsesområdet, for eksempel sager vedrørende § 3-beskyttet natur, bygge- og beskyttelseslinjer, screening for miljøvurderingspligt, interne høringer m.v.
  • Naturbesigtigelser og naturtypevurderinger.
Uddannelsesnævnet For Handels- Og KontorområdetØkonomiansvarlig til Uddannelsesnævnet

Uddannelsesnævnet For Handels- Og Kontorområdet, København

Uddannelsesnævnet søger en engageret økonomiansvarlig, som har evner til og ambitioner om at udvikle økonomifunktionen i Uddannelsesnævnet og samtidig strømline de administrative arbejdsgange, som knytter sig til projekter og indsatser, som Uddannelsesnævnet har en aktie i.

Din primære opgave bliver at opbygge og drifte vores økonomifunktion og samtidig sikre at bestyrelsen og sekretariatschefen er bedst muligt klædt på i forhold til alle spørgsmål knyttet til økonomi og økonomistyring, herunder håndtering af midler fra offentlige puljer, private fonde mv.

Derudover vil det være centralt at få etableret nogle solide administrative arbejdsgange, knyttet til aftaleindgåelse, finansiering mv. i forbindelse med de projekter og aftaler, som vi er en del af.

Uddannelsesnævnet For Handels- Og KontorområdetStillingsopslag – Konsulent til projektstyring og udvikling

Uddannelsesnævnet For Handels- Og Kontorområdet, København

Uddannelsesnævnet søger en engageret og dygtig konsulent, der med sikker hånd kan bidrage til at de projekter og indsatser vi sætter i gang, lykkes så optimalt som muligt, herunder bl.a. styrke vores arbejde med at få skabt et bedre match mellem udbud og efterspørgsel mellem lærepladser og elever på de merkantile erhvervsuddannelser.

Dine arbejdsopgaver bliver:

  • At skabe solide arbejdsgange i forbindelse med at Uddannelsesnævnet indgår i aftaler og projekter bl.a. om lærepladsopsøgende arbejde.
  • At skabe overblik over mange igangværende projekter og sikre, at vi får alle projekter og indsatser over målstregen.
DANVA - Dansk Vand- og SpildevandsforeningStærk faglig profil til spildevandsområdet

DANVA - Dansk Vand- og Spildevandsforening, Skanderborg

Har du et bred netværk ind for spildevand og vil du være med til at prøve kræfter med den politiske agenda?

DANVAs ambition er at skabe de rammevilkår for vandsektoren, som er nødvendige for at realisere vores vision ”Rent vand for bæredygtige byer og samfund”. Vi søger en person, der kan tage ansvar for at gennemføre denne ambition i samarbejde med DANVAs øvrige konsulenter, medlemmer og samarbejdspartnere.

Vi søger en stærk faglig profil, som har erfaring indenfor spildevand. Du vil komme til at arbejde bredt med emner indenfor spildevandsområdet herunder rensningsanlæg, slam, ressourcegenindvinding, miljøfremmede stoffer, udledninger, overløb, klimaløsninger m.m.

ToldstyrelsenFaglig koordinator til økonomiteamet i Toldstyrelsen

Toldstyrelsen, Tranbjerg J

Vil du være med til at sikre et højt fagligt niveau i Toldstyrelsens økonomiteam? Kan du med din økonomiske faglighed og et skarpt strategisk blik bidrage til at udvikle og styrke økonomistyringen i Toldstyrelsen? Og vil du være med til at sætte dit præg på en ny organisation med en vigtig samfundsmæssig opgave?

I Økonomi i Toldstyrelsen har vi ansvaret for den overordnede styring af styrelsens økonomi. Derudover håndterer vi i kontoret opgaver i forbindelse med informationssikkerhed, beredskab, risikostyring og lokationer.

Du bliver faglig koordinator for et team, som bl.a. arbejder med opgaver inden for:

  • økonomistyring af styrelsens budget, herunder opfølgninger, budgetlægning osv.
  • politiske og strategiske budgetsager med betydning for Toldstyrelsens bevilling fremover
  • dialog og sparring om økonomiske spørgsmål med ledere og medarbejdere på tværs af organisationen
Toldstyrelsen