161 job matcher din søgning 161 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

ENABL A/S
Technical Documentation Specialist

ENABL A/S, Hedensted

Vi har travlt hos ENABL, og derfor leder vi efter en erfaren kollega med viden inden for udarbejdelse af teknisk dokumentation.

Som Technical Documentation Specialist bliver din opgave bl.a. at sikre at vores tekniske produktdokumentation altid lever op til vores gældende standarder. Derudover skal du være med til at opbygge og vedligeholde et arkiveringssystem til vores tekniske dokumentation på vores unikke produkter til vindmølleindustrien.

Dine primære arbejdsopgaver bliver blandt andet:

  • Oprettelse og opdatering af risikovurderinger i SafeXpert.
  • Oprettelse og opdatering af FMEA'er.
  • CE-mærkning og dokumentation.
  • Skrivning og opdatering af manualer.
ENABL A/S
Garde Hvalsøe Aarhus A/SSalgskonsulent til showroom i Aarhus

Garde Hvalsøe Aarhus A/S

Garde Hvalsøe udvider salgsaktiviteterne og søger derfor snarest en kompetent og kvalitetsbevidst salgskonsulent med erfaring inden for salg fra køkken- og designbranchen og lyst til at erobre det tyske marked.

Der venter dig en alsidig hverdag i en travl og ambitiøs virksomhed, hvor dine arbejdsopgaver er koncentreret om salg, herunder proaktive salgstiltag, varetagelse af kundebesøg i showroom og videreudvikling af det danske og tyske marked.

Du bliver en del af et team på fem kollegaer med arbejdsplads i vores showroom i Aarhus, som vi deler med Dinesen, og skal være klar på at dække lørdagsvagter.

Derudover kan du forvente rejseaktivitet.

Core Property Management P/SSekretær til ca. 30 timer – bliv en værdsat del af en dynamisk organisation

Core Property Management P/S, København

Sammen med vores PA/direktionssekretær sørger du for at ordne de administrative opgaver i dagligdagen samt i forbindelse med vores møder og generalforsamlinger.

I vores lækre lokaler i Axel Towers over for Tivoli får du 24 travle og engagerede kolleger – samt en række studentermedhjælpere, der hjælper med de praktiske opgaver.

I samarbejde med vores PA/direktionssekretærer koordinerer og løser du opgaverne, som blandt andet tæller:

  • planlægning og indkaldelse til møder og generalforsamlinger for vores 11 eksterne bestyrelser, som hver mødes hvert kvartal
  • udarbejdelse og opdatering af PowerPoint-præsentationer i forbindelse med opdatering af information til investorer samt opdatering af vores interne bestyrelses- og investorportal, Admincontrol
  • korrekturlæsning på dansk, så den eksterne kommunikation fremstår professionel
Wellvita ApS
Salgs- og kundeservicemedarbejder

Wellvita ApS, Esbjerg eller København

Vi søger en ny kollega til vores kundeservice team, med kontor i Esbjerg eller København. Er du klar til en fuldtidsstilling, hvor kundedialoger og salg er i centrum? Og vil du være en del af en vækstvirksomhed, hvor vi har fokus på at udvikle både dig og dine kundeservicekompetencer?

Og du får selvfølgelig en grundig oplæring i vores systemer og produkter, ligesom du løbende bliver uddannet i vores sortiment. Her bliver telefonen dit primære redskab, og du får en fleksibel hverdag, hvor du:

  • Yder kundeservice og salg over telefonen, som bliver din kerneopgave – du vejleder vores kunder i vores produkter, hjælper dem med deres ordrer eller laver mersalg, som passer til kundens behov.
  • Kontakter kunder, som har takket ja til at få information om fx nye produkter

For English, click here

Wellvita ApS
SOS International a/s
Skandinavisktalende studerende til SOS Internationals alarmcentral

SOS International a/s, Frederiksberg

Har du lyst til et job, hvor du gør en afgørende forskel for rejsende, der har akut brug for din hjælp? Brænder du for sprog, krisehåndtering og et arbejde, hvor hver dag bærer præg af de mennesker du hjælper?

På vores døgnbemandede alarmcentral, sidder vi parate til at hjælpe andre i nød rundt om i hele verdenen. Vi søger skandinavisk- eller finsktalende studerende til et utroligt vigtigt og ansvarsfuldt job, hvor du har mulighed for at få masser af spændende og relevant erhvervserfaring, især indenfor forsikring og det sundhedsfaglige område.

Du er den første, kunden taler med, når skaden er opstået. Du koordinerer og informerer pårørende, kunder og samarbejdspartnere, og du har derfor blandt andet kontakt til hospitaler og læger over hele verden.

SOS International a/s
Billig-arbejdstøj.dkSvensk-/Norsktalende kundeservicemedarbejder - er det dig?

Billig-arbejdstøj.dk, Spjald

Billig-arbejdstøj.dk søger ny kundeservicemedarbejder, som skal servicere vore svenske og/eller de norske privat- og erhvervskunder. Øget vækst betyder travlhed, og i den forbindelse har vi nu brug for en kompetent medarbejder, som mestrer det svenske og/eller norske sprog, både mundtligt og skriftligt, da kontakten udelukkende foregår online via mail, telefon og chat.

Som medarbejder hos Billig-Arbejdstøj.dk bliver du en vigtig del af en hurtigt voksende afdeling. Stillingen giver dig rig mulighed for faglig udvikling, idet du vil indgå i et tæt samarbejde med privat- og erhvervsafdelingen. Afdelingen er i stor vækst hvorfor der er gode udviklingsmuligheder i flere forskellige retninger. Sammen med det øvrige skandinaviske team, skal du bidrage til, at vore kunder oplever den bedste service hos os.

Bilwinco A/SSalgsassistent til vores salgsafdeling i Hjørring

Bilwinco A/S

På grund af fortsat stigende aktiviteter på vores eksportmarkeder søger BILWINCO A/S en salgsassistent til at indgå i vores salgsteam. Ønsker du at blive en del af et salgsteam, hvor vi lægger vægt på teamwork, høj faglighed, at dele vores succeser, og hvor det at hjælpe hinanden er en naturlig del af hverdagen?

Dine opgaver omfatter blandt andet:

  • At støtte vores Area Sales Managers
  • Assistere med udarbejdelse af tilbud
  • Opfølgning på salgsmål
  • Stå for vores hjemmeside m.v.

Du får et afvekslende job på en arbejdsplads præget af et sjældent godt arbejdsmiljø, både socialt og i forhold til fysiske rammer. Organisationen er meget lidt hierarkisk, og kulturen er uformel med god humor og højt til loftet.

SOS International a/s
Skandinavisktalende Assistancekoordinatorer til SOS International

SOS International a/s, Frederiksberg

Har du lyst til et job, hvor du gør en forskel for rejsende, der har akut brug for din hjælp? Som assistancekoordinator hjælper og rådgiver du personer, der bliver syge eller kommer ud for ulykker i udlandet.

Vi søger efter medarbejdere, der kan levere professionel og empatisk assistance via telefon og mail, samt formidle forsikringsbetingelser og skabe tryghed omkring medicinsk behandling, betaling af lægebesøg og transport tilbage til hjemlandet.

Du er den første, kunden taler med, når skaden er opstået. Du koordinerer den påkrævede hjælp og informerer pårørende, kunder og samarbejdspartnere. Du vil derfor bl.a. have kontakt til hospitaler og læger over hele verden. Du kommer til at tale med mennesker, der oplever alt fra mistet bagage til livstruende situationer. Derfor skal du være forberedt på at yde både omsorg og handlekraft for dem, der har brug for akut assistance.

SOS International a/s
Qeqqata KommuniaBygningsingeniør til Området for Teknik- og Miljø i Sisimiut

Qeqqata Kommunia

Stillingen er organisatorisk placeret i driftsafdelingen, hvor teamet består af bygningsingeniøren, bygningsmyndigheden og miljømedarbejderen med reference til driftslederen. Området for Teknik- og Miljø har p.t. 16 medarbejdere.

Bygningsingeniørens daglige arbejdsopgaver er projektrelaterede fællessager med resten af Teknik- og Miljø og varetagelse af drift- og vedligeholdelsesprojekter på kommunale bygninger.

Væsentligste arbejdsopgaver:

  • Tilsyn af mindre byggeopgaver.
  • Planlægning og implementering af systematisk vedligehold.
  • Kontrol og tilsyn af planlagt vedligeholdelse.
  • Varetagelse af bygherreoplæg, projektering, udbud, byggestyring, tilsyn, aflevering og gennemgang for mindre renoverings- og vedligeholdelses projekter af kommunale bygninger under OTM.
Hartmanns A/SInside Sales Account Manager

Hartmanns A/S søger for Norgren A/S i Herlev

Hartmanns søger lige nu en Inside Sales Account Manager til Norgren i Herlev

Brænder du for den daglige kundekontakt og god kundeservice i en travl hverdag er du måske den person vi søger.

Vi søger en Inside Sales Account Manager som taler svensk og trives med telefonisk kundekontakt.

Du vil få ansvar for egne kunder og opfølgning på indkomne leads på det svenske marked. Vi forventer ikke du har erfaring fra branchen, men i højere grad interesse for teknisk salg og rådgivning fra en kundeservice eller salgsfunktion.

Grønlands Selvstyre
Medarbejder til Afdelingen for Økonomi, Administration, HR, og ESU i Departementet for Fiskeri og Fangst

Grønlands Selvstyre, Nuuk

De primære arbejdsopgaver i stillingen vil være at varetage den samlede bogholderfunktion, herunder betaling af fakturaer, anvisning af betalinger og afstemning efter Selvstyrets interne retningslinjer, og arbejdsopgaver indenfor Erhvervsstøtte, samt visse opgaver indenfor HR.

Du skal varetage den overordnede planlægning og konkrete initiativer på økonomiområdet på grundlag af Naalakkersuisut og Inatsisartuts generelle politiske målsætninger og beslutninger.

Du skal varetage budget- og regnskabsopfølgningsopgaver, herunder deltagelse i udarbejdelse af finanslovsbidrag og sagsbehandling i relation hertil i tæt samarbejde med departementets enkelte afdelinger.

Grønlands Selvstyre
OrderYOYO ApS
German Speaking Administrator

OrderYOYO ApS, Copenhagen

We are looking for an experienced German Speaking Administrator to join our growing operations team in Copenhagen.

We are growing rapidly and have ambitious plans over the next few years, so we need superstars to help us achieve that!

As a member of our Operations team in our Copenhagen office, you will be dealing with a variety of administration tasks. Using your great communication skills, consideration and problem-solving abilities to efficiently assist your team

This is an ideal role for a confident, assertive administrator who is well organised and able to effectively communicate with all members of the team and partners.

OrderYOYO ApS
Tour Partner Group NordicsSenior Sales & Operations Manager for the French speaking markets

Tour Partner Group Nordics, Charlottenlund

We are one of the leading incoming tour operators specialising in the Nordic & Baltic destinations. Our clients are based throughout Europe, APAC and LATAM. For our Copenhagen based office, we are currently seeking a Senior Sales & Operations Manager for the French speaking markets, starting In 2021.

This senior role prioritises our higher-value client relationships and departmental those clients in France and French-speaking territories. It is expected that you will travel to your clients from time to time and attend trade fairs representing the company and its values to your portfolio of clients. You are the first point of contact for these clients and have responsibility for their performance and satisfaction. Together with your clients you will develop authentic itineraries and create memories for their customers that should last a lifetime.

Jobindex A/S
Administrativ assistent – bliv vores administrative stjerne

Jobindex A/S søger for GEA Process Engineering A/S i Skanderborg

  • Kan du bedst lide, når der er orden i tingene og struktur i processerne? Og er du en pålidelig kollega, der altid lige går den ekstra mil, så vi sammen kommer over målstregen?
Unik System Design A/S

”Du får en alsidig rolle med en stor kontaktflade i en international koncern med en masse rare kolleger og gode arbejdsvilkår. Og så er du med til at sætte dit præg på vores tilbud,” fortæller general manager Michael Niese-Petersen, som du refererer til.

Stærke sprogkundskaber og serviceminded til fingerspidserne
Du kan komme med forskellige uddannelsesbaggrunde, men vi forestiller os, at du:

  • er korrespondent, sekretær, receptionist eller tilsvarende
  • taler og skriver både dansk og engelsk – engelsk er vores koncernsprog
  • interesserer dig for tekniske termer og IT og ikke bliver skræmt væk af nye programmer – og så har du styr på Office-pakken

Er du interesseret?

Jobindex A/S
DanCenter
Kundeservicemedarbejder med gode dansk- og tyskkundskaber

DanCenter, København

Vil du hjælpe med at gøre ferien bedst mulig for vores mange kunder, og jonglerer du næsten fejlfrit med både danske og tyske verber, så har vi dit næste drømmejob!

Vi tilbyder en fuldtidsstilling i en dynamisk og til tider hektisk virksomhed, hvor branchens sæsonudsving betinger varierende arbejdstider med højsæson i juli, august, september. Vores team på hovedkontoret på Østerbro har en hyggelig og uformel omgangstone, hvor der er plads til hver enkelt medarbejder.

Du får ansvaret for at hjælpe vores kunder med de udfordringer, der kan opstå i forbindelse med et feriehusophold, herudover sparring og korrespondance med vores 34 lokalkontorer. Du kommer til at dele kontor med dine 6 kollegaer, som er gode til at fylde dagen med smil og humor, mens vi hjælper vores kunder med deres henvendelser.

Gem
Kommuneqarfik Sermersooq
Tolk/Oversætter til BFA i Tasiilaq/job-nr. 581/21

Kommuneqarfik Sermersooq

Kommuneqarfik Sermersooq søger 2 tolke/oversættere til BFA i Tasiilaq.

TOLK/OVERSÆTTER-stillingen indeholder skriftlige og mundtlige oversættelsesopgaver, samt dialog- og simultantolkning i forbindelse med forskellige møder.

Vi forventer at du:

  • er uddannet tolk/oversætter eller tilsvarende
  • kan simultantolke
  • har gode kundskaber i grønlandsk, dansk og gerne fremmedsprog
  • er fleksibel og har et stabilt fremmøde
Kommuneqarfik Sermersooq
Queue-It ApSAccount Director – APAC Region (Chinese/Cantonese Speaking)

Queue-It ApS, Copenhagen

You’re a proven enterprise closer who's a pro in the APAC market. We’re an industry-leading global tech company with an in-demand product and high-profile clients. Let’s meet and make an impact.

As a Queue-it Account Director based in Copenhagen, you’ll use your seasoned sales skills to develop, maintain, and grow your own enterprise-level customer portfolio across global regions. You’ll cut through the jungle of large organizations to identify key decision-makers, champions, and influencers to build relationships and close deals.

Our marketing and outbound sales channels will get you the leads you need to succeed, and then you’ll work closely with the technology and executive teams to design effective outreach approaches that capture the attention of key stakeholders. From there, you’ll own the full enterprise sales cycle.

Queue-It ApSAccount Director – Japanese Speaking

Queue-It ApS, Copenhagen

You’re a proven enterprise closer who's a pro in the Japanese market. We’re an industry-leading global tech company with an in-demand product and high-profile clients. Let’s meet and make an impact.

As a Queue-it Account Director based in Copenhagen, you’ll use your seasoned sales skills to develop, maintain, and grow your own enterprise-level customer portfolio across global regions. You’ll cut through the jungle of large organizations to identify key decision-makers, champions, and influencers to build relationships and close deals.

We’re counting on you to play a critical role in our success, so we’ll do everything in our power to support your professional growth and fulfill your full potential. We’re invested in honing your innate strengths and helping you identify and work through your blind spots. Your mission is our mission, and we’re committed to letting you shine using your natural talents.

Queue-It ApSAccount Director – German Speaking

Queue-It ApS, Copenhagen

You’re a proven enterprise closer who's a pro in the German market. We’re an industry-leading global tech company with an in-demand product and high-profile clients. Let’s meet and make an impact.

As a Queue-it Account Director based in Copenhagen, you’ll use your seasoned sales skills to develop, maintain, and grow your own enterprise-level customer portfolio across global regions. You’ll cut through the jungle of large organizations to identify key decision-makers, champions, and influencers to build relationships and close deals.

We’re counting on you to play a critical role in our success, so we’ll do everything in our power to support your professional growth and fulfill your full potential. We’re invested in honing your innate strengths and helping you identify and work through your blind spots. Your mission is our mission, and we’re committed to letting you shine using your natural talents.

Mølholm HR ResursenIT-konsulent med god forretningsforståelse

Mølholm HR Resursen søger for Vestjylland Forsikring i Videbæk

Brænder du for IT, har du en god forretningsforståelse, og ønsker at hjælpe dine kollegaer i dagligdagen, så er du måske den, vi står og mangler til at servicere organisationen med den daglige drift, spørgsmål og problemstillinger indenfor vores forsikringssystem NICE.

NICE er IT-systemet, hvor vi foretager al produktopsætning. NICE er derfor centralt i forhold til vores kundebetjening, sagsbehandling, og en række administrative rutiner.

Dine arbejdsopgaver:

  • Yde kompetent støtte til organisationen indenfor vores forsikringssystem.
  • Teste og kvalitetssikre vores forsikringssystem samt foretage de nødvendige ændringer.
  • Se sammenhænge, muligheder og udfordringer for organisationen, og optimere hvor muligt.

Din arbejdsdag vil være meget afvekslende med tæt kontakt til organisationen, samt med fordybelse i og support af vores IT-systemer.