1.265 job matcher din søgning 1.265 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

AMBIZZIONTeknisk kunderådgiver med speciale i drikkevand

AMBIZZION søger for VandCenter Syd i Odense

Er du glad for vand? Og har du lyst til at være en del af et kunderådgiverteam, der rådgiver kunder om vand, klima og bæredygtighed? Så er du måske den kollega, som AMBIZZION søger for VandCenter Syd.

Vi søger en erfaren og teknisk kompetent kunderådgiver, der drives af at skabe værdi for kunder og levere en god service.

Den gode kundeoplevelse er omdrejningspunktet, når teamet af kunderådgivere vejleder kunderne inden for vand, afløb og regnvandshåndtering i et tæt samarbejde med både interne og eksterne samarbejdspartnere.

Du vil primært få ansvar for teknisk sagsbehandling i relation til drikkevand og vandforsyning. Opgaverne kræver, at du både er faglig kompetent, kan levere god kundeservice og har flair for sagsbehandling, så kundens sag er veldokumenteret, og det administrative og faglige fundament er i orden.

TEMP TEAM A/SCostumer Minded Supply Chain Specialist

TEMP TEAM A/S recruiting on behalf of Dr. Oetker Denmark in Glostrup

Do you have a good business understanding and an analytical approach to Supply Chain, Logistics and Customer Service?

In collaboration with our customer Dr. Oetker Denmark, we are looking for an ambitious, structured and service-minded Supply Chain Specialist for the head office in Glostrup.

You will be part of the Nordic-Baltic Supply Chain team with five skilled Supply Chain Specialists. Your primary function will be to ensure the high standard of delivery performance to the Nordic market and in a cost-efficient way.

You will be co-responsible for Sweden and Finland and your primary tasks will be:

  • Daily sales order processing and invoicing incl. error and complaint handling
  • Maintenance of master data and prices
  • Preparation of key figure reports for quality measurement and process optimization
TEMP TEAM A/SCustomer Service Representative

TEMP TEAM A/S søger for Stanley Black & Decker i Albertslund

Kan du yde en god kundeservice – hver gang?

I samarbejde med Stanley Black & Decker søger vi en ny kollega til deres danske customer service team.

Hos Stanley Black & Decker er kundeservice en central funktion, hvor de håndterer hundredvis af henvendelser dagligt. Derfor er det vigtigt, at du brænder for levere den bedste kundeoplevelse.

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Besvarelse af telefonopkald og mails fra kunder
  • Opfølgning på leveringstider
  • Rådgivning

Stanley Black & Decker arbejder stadig hjemmefra, og på nuværende tidspunkt er der ikke nogen dato for returnering til kontoret.

Change Direction ApS
Brænder du for at optimere processer?

Change Direction ApS søger for Bredana Axcite i Aarhus eller Kolding

Optimering af processer og arbejdsgange ved hjælp af effektive IT-løsninger er essentielt for virksomheder. Har du både erfaring med og viden om enten intern logistik eller produktion, så er det måske præcis dig, Bredana Axcite leder efter.

Det går godt! Der er stor efterspørgsel efter løsninger fra Bredana Axcite og derfor udvider de igen med flere handlekraftige ERP-virksomhedskonsulenter til deres kontor i Aarhus eller Kolding.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Behovsanalyse med fokus på optimering af processer
  • Udarbejdelse af løsningsdesigns med efterfølgende tests
  • Udarbejdelse af vejledninger og undervisning i deres systemer
Change Direction ApS
GoGift A/SKundeservicemedarbeider for GoGift i Danmark nær København

GoGift A/S, Valby

GoGift.com ekspanderer, og i den forbindelse søker vi etter en ny heltidsansatt til vår norske/svenske kundeservice, som skal bidra med å gi våre kunder den aller beste kundeopplevelsen.

Via våre respektive sider tilbyr vi hundrevis av gavekort til kjente og kjære merkenavn og butikkjeder, som KREFTFORENINGEN, IKEA, H&M, XXL, JYSK, KID, TV2-sumo, Dressmann og mange andre. Utover disse gavekort-leverandører har vi også egne produkter som vårt SuperGavekort, som gir mottaker valgfrihet blant alle våre gavekort-leverandører.

Vi tilbyr:

  • En solid og dynamisk bedrift i en spennende og utviklende bransje.
  • Du blir en del av en voksende internasjonal bedrift med kolleger fra mange land, hvor humor, samarbeid og en uformell tone er en viktig del av hverdagen.
  • Fordelaktige arbeidsvilkår med frihet under eget ansvar og gode karrieremuligheter.
GoGift A/SKundtjäntsmedarbetare till GoGift i Danmark nära till Köpenhamn

GoGift A/S, Valby

GoGift.com expanderar kraftigt och söker därför nu ytterligare heltidsanställda till vårt svenska/norska kundtjänst team, som vill vara med och ge våra kunder den bästa kundtjänstupplevelsen!

Via våra respektive sites erbjuder vi 100-tals presentkort till välkända och uppskattade brands som H&M, Åhlens, Ticketmaster, Guldfynd, Stadium, Mio, och många, många fler. Utöver dessa specifika presentkort har vi även flera egna produkter som exempelvis SuperPresentkortet som ger mottagaren fritt val bland alla våra partners.

Vi erbjuder:

  • En solid och dynamisk verksamhet i en spännande och utvecklande bransch.
  • Du blir en del av ett växande internationellt företag med kollegor från flera länder där humor, samarbete och en informell ton är en viktig del av vardagen.
  • Fördelaktiga arbetsvillkor med frihet under ansvar och goda karriärmöjligheter.
Peak Rekruttering
Area Manager eller salgskonsulent/produktspecialist med sundhedsfaglig baggrund

Peak Rekruttering søger for ZiboCare i Horsens

Brænder du for at levere mere sundhed for pengene? Vil du være med til at gøre en forskel for borgere, patienter og sundhedspersonale i kommuner og på sygehuse gennem salg af innovative produkter? Er du uddannet sygeplejerske og har du salgserfaring? Bor du i Region Midt- eller Syddanmark? Kan du svare ja til ovenstående - så læs gerne med her…

ZiboCare er en dansk virksomhed, der tilbyder innovative løsninger til sundheds- og plejesektoren. Virksomheden specialiserer sig i tryksårsforebyggende og trykaflastende produkter, senge til behandling og rehabilitering samt sans

Peak Rekruttering
Hovedstadens BeredskabTo beredskabsrådgivere

Hovedstadens Beredskab, Frederiksberg

Har du en solid beredskabsfaglig baggrund og kan du se dig selv i en central rolle i vores arbejde med at rådgive, undervise og forebygge i de 8 kommuner, der ejer Hovedstadens Beredskab? Vi søger to beredskabsrådgivere til Rådgivning & Uddannelse. Du vil få ansvar for at rådgive institutioner og virksomheder om eget beredskab, øvelser og kompetenceudvikling.

I praksis vil det være din opgave, at rådgive ledere på institutioner og i forvaltninger, og sammen med dem tilrettelægge et sammenhængende beredskab på den enkelte institution. Det betyder at du bl.a. skal:

  • Varetage den daglige kontakt med institutionsledere i offentlige institutioner.
  • Bidrage til deres vurdering af risici på eget område.
  • Yde rådgivning i forhold til beredskabsplaner og forebyggelse.
Behandlingsskolerne ApS
Faglig stærk administrativ medarbejder med flair for kontrakter

Behandlingsskolerne ApS, Vanløse

Har du administrativ erfaring, er du menneskelig robust og vil du hjælpe børn og unge med særlige udfordringer, så er du måske vores nye kollega på Behandlingsskolerne.

Behandlingsskolerne

Du vil dagligt blive omdrejningspunkt for udfærdigelse af indskrivningskontrakter og løbende være i dialog med vores tilbud og eksterne samarbejdspartnere i forhold til ændringer i eksisterende kontrakter. Du vil blive ansvarlig for at vores elevlister er opdaterede, således at vores økonomiafdeling kan sende fakturaer ud.

Stillingen vil fordre en tæt dialog med Behandlingsskolernes Controller. I funktionen vil der være mange administrative arbejdsgange, der ligger i forlængelse af indskrivningen af elever og derfor leder vi efter en medarbejder, der er stærk på drift, og som kan sørge for, at kontakter og systemer er opdaterede.

Behandlingsskolerne ApS
Unibio A/S
Experienced PA for CEO & Management

Unibio A/S, Roskilde

Are you proactive with a flair for planning and ready to take on new challenges, and do you want to be part of a pioneering company that develops sustainable protein without destroying the earth's ecosystem? Then we have an exciting position for you!

As a PA, you are driven and a master at coordination concerning important processes and the subsequent follow-ups. You’ll work in close collaboration with our CEO, but there will be many tasks that you have to handle independently.

You can look forward to a versatile work day, where you‘ll be responsible for the following:

  • Organise board and management meetings including assist with the preparation of presentations and follow up on actions
  • Project management of various projects for the CEO
  • Organise travels and itineraries, including booking flights, hotels, visa applications, etc.
  • Organise travels and itineraries, including booking flights, hotels, visa applications, etc.
Unibio A/S
Scandinavian Energy Contractor A/S (SEC)Construction Coordinator

Scandinavian Energy Contractor A/S (SEC)

Do you want to be part of an ambitious new venture delivering world-class, sustainable energy solutions? Headquartered in Allerød, Scandinavian Energy Contractor (SEC) A/S is committed to a future of energy-from-waste (EfW) plant building and operation in the UK and Europe.

Do you excel at visualising complex construction projects, all the while taking cost and time management into consideration? Do you obtain professional satisfaction from refining the building process? And do you want to help deliver world-class, sustainable energy solutions for millions of people around the world? Then you might be the Construction Coordinator that SEC is looking for.

If selected for the position, you will join an ambitious, innovative company. Our company culture promotes a creative, engaged workforce where you will have considerable influence on decision-making.

Quooker Skandinavien a/s
Teknisk supporter til fremadstormende consumer brand

Quooker Skandinavien a/s, Gentofte (snart Rødovre)

Omdrejningspunktet for din hverdag er besvarelse af telefoniske og skriftlige henvendelser fra forhandlere, VVS’ere og forbrugere i tekniske spørgsmål, herunder:

  • Sagsbehandling i forbindelse med garanti og reparationssager.
  • Booking af servicekørsel (med egne og eksterne servicemedarbejdere).

Vi ønsker desuden at arbejde med ”jobrotation”. Vi anser det for vigtigt, at du prøver at udføre det arbejde, dine kollegaer har ansvaret for i det daglige. Det betyder, at du skal være fleksibel og indstillet på at prøve andre arbejdsområder i kortere perioder.

Det er et krav, at du har erfaring med teknisk kundesupport og kundekommunikation fra et tilsvarende job.

Quooker Skandinavien a/s
Saxo Solution ApSKundeservicemedarbejder til byggevareleverandør

Saxo Solution ApS, Sorø

Saxo Solution er et lille firma i vækst. Vi har rigtig travlt, og derfor søger vi en udadvendt og imødekommende kundeservicemedarbejder.

ARBEJDSOPGAVER

  • Kundeservicehenvendelser på telefon og mail.
  • Modtage bestillinger og fremsende ordrebekræftelser.
  • På struktureret vis at holde styr på åbne bestillinger, logistik og modtagelse af varer.
  • Sikre korrekt levering og information til kunder, samt bestilling og håndtering af transporten.

Vi tilbyder et meget alsidigt, selvstændigt og udfordrende job i en lille virksomhed i god udvikling.

Agro-Alliancen I/SFremsynet økonomichef

Agro-Alliancen I/S, Ørbæk

Brænder du for en arbejdsdag, hvor engagement, teamånd og fleksibilitet er nøgleordene? Ønsker du at være med til at udvikle en ambitiøs virksomhed i rivende udvikling? Så er det dig, vi søger som økonomi- og administrationsansvarlig.

Vi har en vision om at være det naturlige forbillede for fremtidens landbrug. Det er vigtigt for os, at det arbejde vi udfører, og de spor vi sætter, skal være til inspiration for os selv og andre. Derfor søger vi en økonomichef, der kan understøtte et forsat professionelt økonomisk og administrativt setup, der er gearet til virksomhedens udvikling.

I stillingen får du et stort ansvar for de økonomiske og administrative funktioner hos både Agro-Alliancen og Ravnholt Gods. Det er væsentligt, at du har lyst til at tage del i at understøtte virksomhederne og samtidig trives med en hverdag, der er alsidig og har en bred opgaveportefølje.

SITEL Denmark ApSTeam Manager

SITEL Denmark ApS, København

For at supplere kvaliteten af vores klienters produkter, leder vi efter en Team Manager, der er ivrig efter at arbejde i et serviceorienteret miljø, og kan styre et team med fokus på kundeservice og teknisk support via telefon, e-mail og chat.

I denne rolle vil du coache dit team, til at nå de kvalitative og kvantitative mål, og samtidig sikre fuld afdækning af vores kunders regler og procedurer.

Hos Sitel mener vi, at vores medarbejdere er vores vigtigste aktiv, hvilket betyder, at vi sætter en ære i at finde de bedste og mest talentfulde medarbejdere, der vil bidrage til et godt og sundt kollegialt miljø.

Danmarks StatistikSupervisor til Besøgsinterviewteamet i DST Survey

Danmarks Statistik, København

DST Survey søger en ny supervisor til vores Besøgsinterviewteam. Vi har ca. 220 besøgsinterviewere, der er bosat i hele landet. DST Surveys besøgsinterviewkorps kommer hjem til folk og interviewer dem i deres eget hjem ud fra et struktureret spørgeskema

Vi har brug for en ekstra supervisor, der kan hjælpe med at understøtte besøgsinterviewerne med en lang række af opgaver. Interviewerne ringer og mailer, og som supervisor er du deres livline ind i organisationen.

Som supervisor har du bl.a. ansvar for følgende:

  • Løbende håndtering af henvendelser fra besøgsinterviewerne på mail og telefon
  • Fordeling af besøgsinterviewere til specifikke undersøgelser
  • Oprettelse i diverse systemer samt sikring af nødvendig dokumentation fra besøgsinterviewer
Enterprise DanmarkCheck in Agent til Enterprise i Kastrup Lufthavn (Fuldtid 37,5 time)

Enterprise Danmark

Enterprise Biludlejning Danmark søger en Check in Agent til udlejningen i Kastrup Lufthavn.

Kom og vær en del af vores team, og nyd rejsen og de mange kommende succeser sammen med os.

I stillingen som Check in Agent får du muligheden for at være en del af vores team. Her vil du være en nøgleperson i arbejdet med at sikre den bedste service til vores kunder.

Du vil blive en stærk spiller i at nå vores mål for afdelingen, som bl.a. er at skabe høj kundetilfredshed og høj medarbejdertilfredshed.

G.S.V. Materieludlejning A/S
Udlejningskonsulent til Danmarks største udlejer af entreprenørmateriel

G.S.V. Materieludlejning A/S, Greve

Som Udlejningskonsulent bliver du en del af vores fantastiske udlejningsteam som supporterer region hovedstaden og Hillerød.

Her vil dine opgaver bl.a. være at

  • Sørge for at udlejningen af entreprenørmateriel bliver ekspederet korrekt og effektivt og altid med et smil på læben
  • Yde kundeservice, udlejning og rådgivning via telefon
  • Ekspedere ordrer
G.S.V. Materieludlejning A/S
ZBC
Lærer til automatikteknikeruddannelsen

ZBC, Ringsted

Vil du være en del af et dynamisk team i vores nye Industricenter?

Da vi oplever succes og elevfremgang på vores automatikteknikeruddannelse, har vi i ZBC’s Industricenter i Ringsted brug for flere lærerkræfter.

Vil du gå forrest med dine erfaringer og være en del af udviklingen inden for branchen, så er det dig vi leder efter. Vi vægter dynamik, struktur og et positivt udsyn højt, og det er vigtigt, at du har fokus på at lede vores elever igennem deres uddannelse med respekt og individuelle planer.

Vores elever har brug for de fagligt bedste rollemodeller til at tage hånd om deres uddannelse og vise dem, hvordan hverdagen fungerer som faglært.

VellivHR lønassistent

Velliv, Ballerup

Trives du i krydsfeltet mellem at arbejde med løndata, have orden i HR-processerne og samtidig have en stor kontaktflade til kolleger i løbet af din arbejdsdag? Er din faglighed i top og evner du at holde en høj kvalitet i de opgaver, du løser? Og er du struktureret og selvkørende? Så har vi muligvis det helt rigtige job til dig.

Stillingen som HR lønassistent er nyoprettet og en hovedopgave bliver at bistå den lønansvarlige med planlægning og gennemførsel af lønkørsler. Med fokus på løn- og HR administrative opgaver og processer vil dine arbejdsopgaver således blandt andet være:

  • Lønadministration (Visma Løn)
  • Oprettelse og vedligeholdelse af stamdata (Visma HR/SAP)
  • Administrative opgaver, herunder til- og fratrædelser