530 job matcher din søgning 530 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Vordingborg KommuneVi mangler to miljømedarbejdere i affaldsgruppen

Vordingborg Kommune, Langebæk

Hvis du brænder for grøn omstilling, og vil være med bag kulisserne, når der skal indsamles nye affaldsfraktioner i Vordingborg Kommune, så skynd dig at læse videre:

Som udgangspunkt vil dit ansvarsområde være at yde kompetent assistance til borgerne, når de henvender sig til affaldskontoret enten telefonisk eller via mail.

Det er derfor et must, at du som menneske er imødekommende, hurtig på tasterne, fleksibel og udadvendt. Dine faste daglige opgaver vil primært være telefonpasning og håndtering af borgerhenvendelser i vores driftssystemer til affaldshåndtering og rottebekæmpelse.

Det er derfor vigtigt, at du kan holde hovedet koldt, når der er travlt, og ikke er bange for at gå i kast med forskellige ad hoc-opgaver, som kan lande på dit bord.

Varde KommuneLeder af Myndighed i Social og Handicap

Varde Kommune

Som ny leder af Myndighed i Social og Handicap, vil du møde en gruppe dygtige og engagerede medarbejdere, der brænder for deres arbejde og for deres målgruppe.

Vi søger en leder, der sætter retningen og træffe beslutninger. Som ny leder i Myndighed kommer du med indsigt i området, og i de opgaver vi løser. Vi forventer at du er vedholdende, har engagement og visioner for området.

Som Leder af Myndighed er nogle af dine primære opgaver:

  • Den strategiske tænkning på og udvikling af området
  • Ledelse og udvikling af medarbejdere, herunder sikring af det gode arbejdsmiljø
  • Kvalitetssikring af det udførte arbejde, herunder det overordnede faglige ansvar
NCC Danmark
Health & Safety Manager NCC Building Danmark

NCC Danmark, Søborg

Vi søger en Health & Safety manager til NCC Building Danmark med overordnet ansvar for arbejdsmiljøafdelingen og arbejdsmiljøarbejdet i forretningsområdet.

Du bliver ansvarlig for et team af arbejdsmiljøkonsulenter og arbejder tæt sammen med Health & Safety managers i de andre forretningsområder. Du bliver desuden ansvarlig for at drive og implementere H&S projekter i forretningsområdet.

Som Health & safety manager vil du referere til Head of Business support i NCC Building Nordics og indgå i Building Nordics H&S ledergruppe.

NCC Danmark
Danske BankEU Consultant

Danske Bank, Copenhagen

Do you want to contribute to strengthening Danske Bank's position in society and towards societal stakeholders? Moreover, do you have the competences to ensure that Danske Bank is always in front regarding relevant EU trends, political agendas and regulation that may impact the business. And, are you ready to advice our Executive Leadership team? Then keep on reading - as you could be the candidate that we are looking for.

What you will do:

  • Impact relevant EU agendas
  • Track and advise on important changes in EU regulatory matters affecting our business, providing information and analysis for the bank and executive management in due time
LægemiddelstyrelsenHar du lyst til at arbejde med tal, styring og beslutningsoplæg på sundhedsområdet (fuldmægtig eller konsulent)

Lægemiddelstyrelsen, København

Vil du gerne arbejde i en politisk styret organisation? Kan du omsætte kompleksitet i tal, politik og processer til klar beslutningsoplæg? Og kunne du tænke dig at bidrage i en stærk styrelse, der spiller en vigtig rolle i håndtering af effekterne af Covid-19? Så er dette måske stillingen for dig.

Vi søger en energisk og selvstændig fuldmægtig eller specialkonsulent, til at sikre sammenhæng mellem mål, leverancer og økonomi i dialog med Sundhedsministeriets departement, Lægemiddelstyrelsens faglige centre og øvrige stabsfunktioner.

I denne stilling opnår du en unik indsigt i styring og ledelse af en kompleks økonomi, med mange spændende og vigtige politiske og strategiske opdrag, og du kommer til at sparre dagligt med ledere på alle niveauer.

MatchMakerContract manager - erfaring med sundhedsfaglige udbud

MatchMaker søger for CareLink A/S i Randers

Carelink A/S er i kraftig vækst og er stolte af 3 år i træk at have modtaget Børsens Gazelle og senest modtaget Dansk Erhverv-prisen 2021 for samarbejdet med Danske Regioner om eksekvering af Covid-19-testcenter-strategien.

For at udvikle koncernens modenhed inden for udbudshåndtering og kontraktstyring søger vi nu en Contract Manager med erfaring inden for sundhedsfaglige udbud.

Du får rig mulighed for at præge jobbet samt hvordan virksomhederne i Carelink koncernen fremadrettet arbejder med drift og vedligeholdelse af kontrakter og udbudsprocesser.

Dine primære ansvarsområder:

  • Løbende at have overblik over mulige udbud.
  • Ansvarlig for kontraktuelle forhold og udbudsprocesser. Herunder udarbejdelse af tilbud.
Ministeriet for Fødevarer, Landbrug og FiskeriKontorchef til nyoprettet kontor for mink

Ministeriet for Fødevarer, Landbrug og Fiskeri, København

Er du en kompetent jurist og personaleleder? Evner du at navigere og eksekvere inden for et komplekst sagsområde? Kan du omsætte politiske ambitioner til realiteter, gøre det svære enkelt og har du samtidig politisk tæft - så er du måske den kontorchef, vi søger til vores nyoprettede Minkkontor.

Du vil få en væsentlig opgave med at sikre udarbejdelse og implementering af et nyt lovforslag om mink, og sørge for at ajourføre gældende lovgivning i relation til det nye lovforslag. Endvidere vil du i samarbejde med vores nyoprettede kontor for Koncerntilsyn, få en vigtig rolle i forhold til at føre tilsyn med, at erstatningssagerne kommer sikkert i mål.

Du får ledelsesansvar for 3-4 akademiske medarbejdere, primært med juridisk baggrund.

LægemiddelstyrelsenSpecialkonsulent til projektledelse i Lægemiddelstyrelsens centerstab

Lægemiddelstyrelsen, København

Vil du være med til at lede samfundsnyttige og strategiske projekter i Lægemiddelstyrelsen rettet mod sikker og effektiv medicin og medicinsk udstyr til gavn for borgere, virksomheder og samarbejdspartnerne i EU? Er du interesseret i at indgå i opgaver på tværs af faglighed og organisation, hvor digitalisering og optimering ofte er kerneelementer?

Så tilbyder vi et alsidigt arbejde med projektledelse og tværgående opgaver i en stabsfunktion, der i tæt dialog med topledelsen er med til at realisere strategier og effektive løsninger for Lægemiddelstyrelsen.

Din vigtigste opgave vil være at udfylde rollen som forretningsprojektleder i Centeret for Lægemiddelkontrol, Medicinsk Udstyr og Tilgængelighed.

Just-Eat.dk ApS
Business Planner

Just-Eat.dk ApS, Copenhagen

The food delivery market is growing rapidly and is being characterized by a high degree of innovation as well as fierce competition, which makes it essential to have direct control on costs and quality of the service offered. The Business Planner therefore always keeps an eye on the numbers and gives advice on strategic decisions within the Operations team in Denmark and Norway

You can expect a high level of entrepreneurial spirit and within a close team working hard on a shared goal: Being the most successful food delivery company in Denmark and Norway and beyond!

As the Business Planner you Work hand-in-hand with the Head of Operations Support and the Country Manager. With help of your forecasts and analyses, your team is able to take the right steps forward and always stay one step ahead of the competition.

Just-Eat.dk ApS
KOMBIT A/S
Projektkoordinator

KOMBIT A/S, København

Har du lyst til at arbejde med nogle af de største digitaliseringsprojekter i Danmark? Er du vant til at arbejde med administrative opgaver i et projekt, har du sans for detaljen, og kan du få projekter til at lykkes i tæt samarbejde med gode kollegaer? Så er du måske vores nye kollega i KOMBIT.

Som projektkoordinator vil du bidrage til understøttelsen af vores spændende og mangeartede digitaliseringsprojekter. Du bliver tilknyttet et forretningsfællesskab med flere projekter, hvor du vil bidrage til at sikre en koordineret og struktureret planlægning samt gennemførelse af de enkelte projekter i et tæt samarbejde med projektlederne.

KOMBIT A/S
MercantecFagnørd med pædagogisk interesse søges til automatiktekniker-uddannelsen i Viborg

Mercantec

Holder du af at se mennesker udvikle sig? Brænder du for automatik-faget, og vil du gerne give din viden og passion videre? Så er det måske nu din indre underviser skal slippes løs…

Vi mangler en kollega, som har bred praktisk erfaring fra automatik-branchen, som er solidt teoretisk funderet og som har lyst til at nørde sammen med os og vores elever og kursister.

Du kan lide at tale med andre mennesker, og du kan forklare automatikkens komplekse sammenhænge i et klart og let forståeligt sprog.

At du ikke har pædagogisk erfaring eller erfaring med undervisning er helt ok. Vi hjælper dig i gang med lærerrollen blandt andet ved føl-tjeneste hos en erfaren underviser, og vi har naturligvis også fælles undervisningsmaterialer, så du skal ikke starte fra bunden med at udvikle dine egne materialer.

Energistyrelsen
Teamleder til grøn omstilling af varmeområdet - genopslag

Energistyrelsen, København

Energistyrelsen

Vil du bidrage til Danmarks ambitiøse klimamål? Har du erfaring med eller lyst til teamledelse i en styrelse, der prioriterer ledelse højt? Vi leder efter en teamleder, der vil være med til at lægge linjen for de fremtidige rammevilkår for varmesektoren i Energistyrelsen.

Vi mangler en teamleder for ’Team modernisering og økonomisk regulering’, som vil hjælpe med at sikre gode arbejdsprocesser med både interne og eksterne aktører, skære fagligt svære sager til og sikre god trivsel i teamet. Vi går op i, at teamlederen tager en ledende rolle i at bringe teamet sammen, fx ved at skabe fælles referencer og informationsdeling i teamet, lede teammøder og være bindeled mellem team og kontorchef.

Energistyrelsen
SkattestyrelsenStrukturerede projektledere med Lean- og proceskompetencer søges til enheden 'Kvalitets- og Driftsstyring' i Skattestyrelsen i Ringkøbing

Skattestyrelsen

Kan du optimere processer og arbejdsgange, kan du drive Lean-initiativer og -projekter samt måle effekten og værdien heraf? Og kan du generelt facilitere møder, arbejdsgrupper, seminarer, workshops og længerevarende projekter, så er det måske dig, vi leder efter?

I driftsstyringsteamet i enheden ’Kvalitets- og Driftsstyring’ er vi syv medarbejdere, der overordnet arbejder med ledelsesinformation i form af blandt andet driftsstyring, risikostyring, intern kvalitetssikring og KPI’er. Derudover arbejder vi med større og mindre faciliteringsopgaver samt procesopgaver herunder blandt andet kortlægning af opgaver i forhold til optimering af arbejdsgange.

Skattestyrelsen
Forsvarets Efterretningstjeneste
Kommunikationsmedarbejder til afdelingen for strategi, formidling og EU (hr-manager.net)

Forsvarets Efterretningstjeneste, København

Vil du være en del af et ambitiøst kommunikationsteam, der arbejder dedikeret for et mere digitalt sikkert Danmark? Har du viden om cyber- og informationssikkerhed og stærk kommunikationsfaglighed? Kan du netværke og få ting til at ske?

Vi leder efter en kollega, som trives med mange typer af opgaver, og som både er kreativ og opsøgende i sin opgaveløsning. En væsentlig del af vores arbejde indebærer koordination, og kræver gode samarbejdsevner og lyst til at finde løsninger på tværs af vores organisation og i tæt samarbejde med vores eksterne samarbejdspartnere. Centrale opgaver er bl.a.:

  • Udvikling, produktion og vedligehold af indhold til CFCS’ hjemmeside og sociale medier
  • Udarbejdelse og eksekvering af kommunikationsplaner for konkrete projekter og aktiviteter
  • Bidrag til og udarbejdelse af præsentationer, talepapirer, debatoplæg og beredskaber
SkattestyrelsenSpecialist med stort overblik og kompetencer indenfor projektledelse søges til enheden 'Kvalitets- og Driftsstyring' i Skattestyrelsen, Ringkøbing

Skattestyrelsen

Kan du planlægge, koordinere, strukturere og skabe sammenhænge på tværs af mange opgaver? Trives du i et udviklingsorienteret arbejdsmiljø, hvor der er mange opgaver og et til tider højt tempo? Så er du måske vores nye kollega.

I driftsstyringsteamet i enheden ’Kvalitets- og Driftsstyring’ er vi syv medarbejdere, der overordnet arbejder med ledelsesinformation i form af blandt andet driftsstyring, risikostyring, intern kvalitetssikring, KPI’er, koordineringsopgaver og styring i forhold til opdatering og udarbejdelse af arbejdsbeskrivelser.

Vi er en driftsunderstøttende enhed i afdelingen ’Opkrævning og Betaling’, der udgøres af cirka 370 medarbejdere fordelt på elleve driftsenheder og tre understøttende enheder.

Skattestyrelsen
Center for Offentlig Innovation
Konsulent til research og kommunikation (tidsbegrænset)

Center for Offentlig Innovation, København

Center for Offentlig Innovation søger en kommunikationskonsulent til at varetage selvstændige researchopgaver på et højt fagligt niveau samt en række målrettede opgaver med centerets kommunikation.

Synes du, det er spændende at arbejde med research og kommunikation, og brænder du for udviklingen af den offentlige sektor? Så er det dig, vi står og mangler til en konsulentstilling snarest muligt.

Du vil i samarbejde med centerets kommunikationsansvarlige og øvrige medarbejdere skulle:

  • rådgive i og hjælpe centerets ansatte med at få delt erfaringer og viden med relevante målgrupper via relevante kanaler
  • bidrage til videreudvikling og vedligeholdelse af coi.dk samt nyhedsbrev, herunder opsætning og udsendelse af nyhedsbreve
  • styre mødetilrettelæggelse og -afvikling for hele centeret
Administrations- og ServicestyrelsenAnalytisk stærk arbejdsmiljøkonsulent til tværgående arbejdsmiljøarbejde team

Administrations- og Servicestyrelsen, Taastrup

Kan du omsætte kvantitative data til strategiske arbejdsmiljøindsatser? Vil du være konsulent der rådgiver, igangsætter og understøtter arbejdsmiljøprojekter på tværs af Skatteministeriets koncern? Så er du måske vores nye kollega.

I Administrations- og Servicestyrelsen understøtter vi Skatteministeriets koncern ved at levere høj faglig service og administrativ understøttelse til forvaltningens syv styrelser, så medarbejderne kan fokusere effektivt på deres kerneopgaver.

Stillingen er placeret i arbejdsmiljøteamet i kontoret Arbejdsmiljø, Sikkerhed og Facilities, hvor vi er 26 engagerede medarbejdere fordelt på tre teams, der beskæftiger sig med hhv. supportering af arbejdsmiljøorganisationen, fysisk sikkerhed og beredskab i koncernen og facility management til alle adresser.

Administrations- og Servicestyrelsen
Gem
Aarhus MaskinmesterskoleEr du vores nye studievejlederkollega? Aarhus Maskinmesterskole søger 2 studievejledere på hver 30 timer til vores studievejledningsteam

Aarhus Maskinmesterskole

Er du en vejleder, der kan møde studerende i øjenhøjde og har fokus på trivsel?
Kan du kommunikere og samarbejde med undervisere, ledere og andre samarbejdspartnere?
Kunne du tænke dig et job, hvor vi vægter et fagligt netværk og samarbejder omkring de gode løsninger af vores opgaver, som giver os mulighed for at bidrage til at uddanne unge til at skubbe den grønne omstilling fremad ude i samfundet?

Fælles for begge stillinger

  • Deltage i at informere og vejlede interesserede omkring alle uddannelser ved AAMS, samt deltage i informationsarrangementer.
  • Deltage i introuge på de respektive uddannelser.
  • Deltage i vejledning af studerende
  • Deltage i trivsels- og fastholdelsesinitiativer i samarbejde med skolens øvrige medarbejdere
Lego Foundation
Senior Specialist, Social Ventures

Lego Foundation, Billund

Are you energized by driving projects and managing partnerships in international and cross-organizational settings? Do you have experience maturing new social enterprises or start-ups? And would you like to work with Learning through Play for children across the world?

Stepping into the role of Sr. Specialist, you will become part of the LEGO Collaboration & Social Ventures team; a fast-paced environment with high ambitions and exciting projects and partnerships. And this is where you come into the picture.

Partnership and project management will be a key element in a workday where you will be interacting with a myriad of stakeholders both internally and externally e.g., NGOs, social start-ups, consultants, the LEGO Foundation Board of Directors etc.

Digitaliseringsstyrelsen
ePresse- og kommunikationsmedarbejder

Digitaliseringsstyrelsen, København

Har du politisk tæft, erfaring med pressehåndtering og sociale medier, og motiveres du af at bidrage til udviklingen af det digitale offentlige Danmark? Så er det måske dig, vi søger til stillingen som presse- og kommunikationsmedarbejder i Digitaliseringsstyrelsen.

Det vil være din opgave, sammen med styrelsens pressechef og husets fagkontorer, at varetage dette arbejde.

Samtidig ønsker vi i styrelsen at styrke vores arbejde med de sociale medier, og vi søger derfor en kollega, som både har interesse for og erfaring med at arbejde professionelt med sociale medier, og som vil kunne påtage sig rollen som central koordinator på styrelsens forskellige sociale medier.