1.827 job matcher din søgning 1.827 job fundet

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 1.827 resultater.
Prime Cargo A/S
Lønansvarlig

Prime Cargo A/S, Kolding

Har du interesse for at videreudvikle arbejdsprocesser og effektiviserer systemer?

I denne nyoprettet stilling får du det faglige ansvar for lønafdelingen. Du vil være den faglige tovholder, der går forrest, sætter dagsordenen og prioriterer jeres opgaver i samarbejde med teamet og din leder. Du får desuden en bred kontaktflade til hele virksomheden.

Dine primære opgaver omfatter:

  • Månedlige lønkørsler til både timelønnede og funktionærer i alt ca. 400 medarbejdere i DK.
  • Udarbejdelse af kontrakter og tillæg.
  • Håndtering og klargøring af grundlag til lønkørsel i form af lønregistreringer, ændringer ift. pensionsindbetalinger, ferie mv.
Prime Cargo A/S
Varde KommuneLeder af Træning og Rehabilitering

Varde Kommune

Som leder for Træning og Rehabilitering, bliver du leder for en stor gruppe dygtige, veluddannede og engagerede medarbejdere, der har styr på det daglige arbejde.

Vi har brug for en leder, der er i stand til at skabe udvikling, har blik for det kommende og som er i stand til at implementere de nye tiltag, der er behov for på en involverende måde. Det er samtidig centralt, at den ny leder har øje for både kvalitet i indsatserne og for optimering af driften, samtidig med at trivsel og motivation blandt medarbejderne bevares.

Når medarbejderne taler om deres nye leder, beskriver de en faglig kompetent leder, som er nærværende, rummelig og lydhør, og som evner at være synlig både i og uden for organisationen. De ønsker sig en visionær og strategisk leder, der har fingeren på pulsen, som kan skabe ro på bagsmækken og som er positiv, jordnær og inspirerende.

DGI
IT Konsulent

DGI, Bredsten

Har du en solid digital faglighed indenfor Microsoft universet; især SharePoint og eventuelt CRM - og brænder du for frivillighed og foreningsliv, så har vi en spændende stilling til dig.

Den væsentligste del af stillingen handler om, sammen med IT superbrugerorganisationen, at undervise kolleger i hele DGI, så der skabes værdi i form af effektivitet og kvalitet i samarbejdet mellem frivillige og medarbejdere. Her er Microsoft SharePoint kerneplatform, med integration til Microsoft CRM. De gode værktøjer der er udviklet får øget værdi, når de forankres stærkere hos kolleger.

En anden del af stillingen indebære at du, sammen med vores dygtige og erfarne IT foreningskonsulent, kan bidrage til mere fart på digital foreningsudvikling, der gør det lettere at tage ansvar for idrætsforeningers ledelse. Når den daglige drift bliver lettere, skabes der overskud til udvikling af foreningens tilbud.

DGI
Billund Lufthavn A/SSælger til Café Square

Billund Lufthavn A/S

Café Square søger en ambitiøs og udadvendt sælger, som med exceptionel service vil være med til at gøre besøget til en oplevelse for de rejsende.

Vi søger snarest en smilende medarbejder til at sælge vores produkter og til at give vores gæster en professionel service og kundebetjening Café Square.

Udover at have lysten til at sælge ser du det som en vigtig opgave, at Café Square altid fremstår indbydende og præsentabel. Derudover vil der være lettere køkkenopgaver samt øvrige forefaldende opgaver.

Den ugentlige arbejdstid er på 30 timer i gennemsnit pr. uge.

Esbjerg Kommune
Pædagog til fast stilling på 32 timer søges til Bryndum Skole SFO

Esbjerg Kommune

Bryndum SFO søger med tiltrædelse 1. april 2020 en uddannet pædagog til en fast stilling på 32 timer.

Vi søger en pædagog, som sætter børnenes udvikling og trivsel gennem leg og fællesskab højt. Du bliver primær pædagog i førskolen og klassepædagog i kommende 0. klasse. Her bliver du ansvarlig for den ugentlige understøttende undervisning (UUV) samt pædagogiske aktiviteter.

Du arbejder tæt sammen med børnehaveklasselederen og kollegaer fra samme årgang. I fritidsdelen er du ansvarlig for forskellige aktiviteter, som børnene kan melde sig ind på. Du vil have en central rolle i SFO'en. Hen over året har vi forskellige arrangementer, hvor du skal være med til at planlægge, gennemføre og evaluere dem.

Esbjerg Kommune
Vil du være Esbjerg Kommunes SSA-faglige ambassadør i nattevagt?

Esbjerg Kommune

Er du selvstændig, og kan du bevare det faglige overblik særligt i akutte situationer? Er du fagligt dygtig og god til at tage ansvar? Så er det lige dig, vi har brug for som social- og sundhedsassistent i plejehjem.

Pr. 1. april søger vi to social- og sundhedsassistenter i nattevagt til en ny funktion i plejehjem. Stillingerne er fastansættelse på gennemsnitligt 28 timer pr. uge. Vi arbejder kontinuerligt for at højne den faglige kvalitet, og derfor ønsker vi at opruste med to fagligt velfunderede social- og sundhedsassistenter. Arbejdstiden er kl. 23-07.

Opgaven er at dække de delegerede SSA-faglige indsatser på seks plejehjem i Esbjerg N/V. Du vil møde ind på Plejehjemmet Bytoften i Hjerting og derfra køre ud og udføre de planlagte indsatser på de seks plejehjem i samarbejde med dine kolleger på det enkelte plejehjem.

Esbjerg Kommune
Skolepædagog med MIL-funktioner til Egekratskolen Fortuna

Esbjerg Kommune, Årre

Egekratskolen Fortuna i Esbjerg Kommune søger pr. 1. april 2020, en MIL-pædagog med erfaring inden for børn med diagnoser, herunder autisme.

Vi søger en kollega, som vil arbejde ind i det stærke fællesskab, og som har høje forventninger til sig selv og sine omgivelser.

Dine arbejdsområder vil være tilknyttet skolens arbejde med målrettede inkluderende læringsmiljøer (MIL). Som MIL-pædagog skal du i samarbejde med forskellige faggrupper bidrage til læring og trivsel på skolen for alle.

Billund Lufthavn A/SDistributionsassistent til Supply Chain

Billund Lufthavn A/S

Har du et godt overblik og trives i et travlt miljø? Og motiveres du af at nå de fastsatte deadlines i at få varerne ud til de af lufthavnens kommercielle afdelinger, der hører under afdelingen Sales? Så er du måske den nye kollega, vi søger.

Du er med til at sikre, at lufthavnens butikker altid er velopfyldte, så kollegerne i salgsorganisationen kan koncentrere sig fuldt ud om at vejlede og hjælpe kunderne med deres indkøb. Du kommer også til at tage del i levering af varer til spisestederne i Sales.

Arbejdet er fysisk betonet og omfatte bl.a. det at:

  • pakke varer til salgsstederne fra plukliste
  • stille varer på plads på salgsstederne
  • overholde tidspunkter for varelevering til spisestederne
Fanø KrogaardKøkkenchef til spændende nyt koncept

Fanø Krogaard

Til sommer genåbner Fanø Krogaard, totalrenovereret og med et helt nyt koncept, som vil kombinere ophold i inspirerende omgivelser og lækker gastronomi i kroens "fine stue". Derudover en café med tilhørende terrasse og orangeri, placeret på øens bedste spot med uanet potentiale for liv og aktivitet.

Til en af kroens mest væsentlige roller, søger vi dig, som skal varetage det overordnede ansvar for den daglige drift af køkkenet, samt endeligt at slå køkkenets DNA fast.

Vi har brug for dig som er nytænkende og en teamplayer, men også en stærk holdleder. Du skal have passion for autenticitet i råvarens naturlige og simple form, hvor maden ikke bliver overkompliceret. Du skal kunne sammensætte det rigtige team og generelt være med til at præge dagsordenen på vores nye kro.

Vi foretrækker at maden er økologisk og tager udgangspunkt i Fanøs natur og Vadehavsområdets råvarer.

Ovethi Dansk Dækservice A/S
Udekørende dækmontør til alsidigt arbejde

Ovethi Dansk Dækservice A/S, Kolding

Til vores afdeling i Kolding søger vi en dygtig dækmontør til arbejde ude hos vore kunder og på værkstedet, med montering og reparation af dæk og fælge indenfor både person- og varevogne samt landbrug, transportbranchen og industrien.

Ovethi Dansk Dækservice A/S

Kundetilfredshed og udsøgt service er et af firmaets dedikerede mål. Hos A/S Ovethi går vi rigtigt meget op i sikkerhed og kvalitet, så både din og kundens sikkerhed vil være i højsædet.

Vigtigste krav til stillingen:

  • Kørekort til person- og lastvogn er et krav og truckcertifikat en fordel.
  • Skal kunne tale, læse og skrive dansk.
  • kendskab til dæk-/autobranchen vil derfor være en fordel, men ikke en betingelse

Vi tilbyder ansættelse i en stilling med mange udfordringer i et travlt miljø.

Ovethi Dansk Dækservice A/S
Sikkerhedsstyrelsen
Effektiv studentermedhjælper med gode samarbejdsevner

Sikkerhedsstyrelsen, Esbjerg

Sikkerhedsstyrelsen sætter sikkerhed på dagsordenen og gør det trygt at være forbruger og nemmere at være virksomhed i Danmark. Nu søger vi en studentermedhjælper, der kommer til at få fingrene i administrativt arbejde og sagsbehandling.

Opgaverne kan være forskellige, men et udpluk kan være at;

  • Hjælpe dine kolleger med at finde specifikke produkter på det danske marked.
  • Benytte nyudviklet AI-værktøj til at søge efter farlige produkter på det danske marked, samt at bidrage til sagsbehandlingen.
  • Modtage og dokumentere produkter, som du efterfølgende sender til test.
LEMAN A/S
Speditør/administrativ medarbejder

LEMAN A/S, Fredericia

Gør karriere i en af Danmarks mest succesrige transportvirksomheder

Vi har travlt i vores Road division og derfor søger vi nu en speditørassistent til at indgå i vores kontinent-team i Taulov, bestående af 38 personer som beskæftiger sig med både Import og Eksport til/fra kontinentet.

Ansvar og arbejdsopgaver

  • Daglig kundekontakt og kundepleje i ind- og udland
  • Kontakt til vores samarbejdspartnere
  • Fakturering og bogføring
  • Opfølgning på transporter
LEMAN A/S
PolyTech A/STeam Supervisor – Produktion – Nathold

PolyTech A/S, Bramming

Vi har travlt og søger 1 dygtig Team Supervisor i en nyoprettet stilling som ”højre hånd” for vores Supervisor i et af vores produktionsafsnit i Bramming – på natholdet. Så er du teknisk minded og altid nysgerrig efter at lære nyt, er du måske vores nye kollega?

Din dagligdag vil være ude i produktionen, og du bliver personen, medarbejderne kan rådføre sig med omkring tekniske og kvalitetsmæssige spørgsmål i forhold til produkterne og produktionsapparatet. Det vil også være dig, der kan foretage justeringer på produktionsapparatet for optimal produktion og kvalitet.

Opgaverne vil være meget varierende. Vi forestiller os, at du kan hjælpe med udarbejdelse af procesbeskrivelser. Men det vigtigste er, at du er tilgængelig for medarbejderne, er ”hands-on” og selvstændigt kan træffe de rigtige beslutninger.

LEGO HouseCafé Manager, BRICKACCINO

LEGO House, Billund

As B2B,Café and Outlets Manager you walk the talk and continuously set the stage for how to deliver a world-class guest service and café experience in BRICKACCINO and our smaller outlets but also welcome and organize world-class service for our B2B guests.

BRICKACCINO is the go-to place for our guests to grab a quick lunch or a cup of coffee before they go back to play. As Café Manager you will engage in daily operations and the ongoing development of BRICKACCINO, while effectively leading and motivating your team which consist of both permanent and flexible staff.

It is your responsibility as Outlets manager to make sure great service and offering wherever our guests may be. And as B2B manager, you are responsible for coordinating with the marketing team and organize food and refreshments for LEGO House’s growing number of Business to Business guests.

Louis Nielsen A/S
Optikstuderende i 1. praktik

Louis Nielsen A/S, Vejle

Louis Nielsen søger ambitiøs, kundeglad og serviceminded optikstuderende til vores butik i Vejle til 1. praktikperiode.

Louis Nielsen A/S

Det forpligter at være praktiksted – og hos Louis Nielsen ser vi det som vores fornemmeste opgave, at sikre dig den bedst mulige praktikperiode på et højt fagligt niveau. Gennem din viden og dit talent skaber du synlige forskelle for andre mennesker.

Praktikperioden bygger på gensidig forståelse og dygtiggørelse. Vi stiller derfor krav til vores optikstuderende, og forventer at de brænder for faget og ønsker at gøre en positiv forskel hver dag – vi har forudsætningerne og viljen til at imødekomme dine tilsvarende forventninger om faglig og personlig udvikling på højeste niveau i branchen.

Louis Nielsen A/S
Flügger A/S
Ambitiøs Supply Chain Specialist

Flügger A/S, Rødovre eller Kolding

Vores team arbejder på tværs af hele virksomheden og i stillingen som Supply Chain Specialist, vil du få en central rolle i hele værdikæden.

Du vil få ansvaret for at udarbejde de mere praktiske ting som labels, vareoprettelse i samarbejde med kunder og vores salgsteam, samt ansvar for at implementere tværorganisatoriske projekter. Du vil derfor få en bred kontaktflade på tværs af afdelinger og med kollegaer i resten af Norden.

Du tilbydes således en central rolle med indflydelse. Særlig på vores Privat Label forretning, hvor du får mulighed for at drive den operationelle implementering af de kommercielle projekter og påvirke strukturer og interne processer.

Du er en benhård projektleder, der har styr på sine stakeholders og kan sætte realistiske og ambitiøse deadlines i samarbejde med organisationen. Ikke mindst overholde dem.

Flügger A/S
ProCon Wind Energy A/SService Manager for our Service Department in Esbjerg

ProCon Wind Energy A/S

ProCon Wind Energy offshore activities are growing globally and we are therefore looking for a Service Manager to develop our service department, and who has a proven track record from a similar position.

ProCon Wind Energy offers and provides custom-built solutions and technical equipment to the global wind industry. We are well experienced in designing and engineering electrical systems and our offshore wind solutions cover projects within transformer and service platforms, transition pieces, wind turbine towers.

This job function as Service Manager gives you a unique opportunity to participate in all relevant disciplines in large-scaled service projects within the wind industry as well as other industries. You will establish and maintain a close cooperation with costumers, key suppliers, site managers and back office. You will be reporting to the Head of Department.

VWR International A/SLife Science-Produktspecialist, Jylland

VWR International A/S

Er ord som molekylærbiologi, celledyrkning, celletælling, western blot, immunoassays, ELISA, PCR, fluorescens og transfektion ligeså almindelige for dig som kaffe, cykel, telefon og æble? Har du kendskab til vigtigheden af at undgå kontaminering af CO2-inkubatoren og skift af medie? Kan du også blive helt høj ved tanken om konfokal mikroskopi, 3D-cellekultur og andre life science-workflows? Kan du snakke med alle, og elsker du en foranderlig og tempofyldt hverdag samt har interesse og flair for salg og tal?

Din fornemmeste opgave er at bringe værdi til potentielle og eksisterende kunder primært i laboratorier, der arbejder med life science-relaterede applikationer. Du vil i høj grad skulle initiere kontakten og rådgive i løsninger og produkter samt generere leads og gennemføre salg til virksomheder i den farmaceutiske industri, tekniske industri, universiteter og hospitaler.

Ørsted Wind Power – EPC
SCADA Project Lead to execute the world's largest offshore wind farm

Ørsted Wind Power – EPC, Skærbæk near Fredericia, Gentofte or London

Are you highly motivated by working with automation systems, and do you have experience in managing the automation design of international offshore wind farms?

Join us and become SCADA Project Lead in the SCADA department where you as technical project manager will be responsible for project execution of the Communication SCADA scope in the world’s largest offshore wind farm.

Ørsted

To be the frontrunner in the green energy transformation, we invest significantly in innovation and empower our employees to help shape the renewable energy technologies of the future. We cultivate a collaborative, dynamic and diverse work environment and encourage career-long learning and development so our people can realise their full potential.

Ørsted Wind Power – EPC
DLGKunderservicemedarbejder DLG Direkte - barselsvikariat

DLG, Fredericia

Vil du være en del af et serviceminded og dedikeret team, der gør vores yderste for at levere ”lidt ekstra”?

DLG Kundeservicecenter i Fredericia er DLG’s landsdækkende kundeservicecenter, hvor vi modtager ordrer fra vores kunder i hele Danmark og yder professionel service.

Vi søger en fuldtidsansat barselsvikar til vores kundecenter, som er opdelt i grupper med hver deres administrative område. Du skal primært være en del af vores Support-gruppe. Derudover skal du kunne indgå i vores Kundeserviceteam, når der er behov for det. Du vil få en tæt kontakt til mange af dine kolleger i andre afdelinger.

Kundeservicecenteret er åbent fra kl. 7.00 til 18.00 alle hverdage, og du skal således forvente, at arbejdstidsophør kan være til kl. 18.00 en dag om ugen. Stillingen er på 37 timer om ugen.