7.577 job matcher din søgning 7.577 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Jobindex A/S
Key Account Manager

Jobindex A/S søger for Accurate Products, Manufacturing & Consulting ApS i Rødovre

Med reference til Direktøren bliver du, efter et grundigt onboarding-program, ansvarlig for en række af virksomhedens nøglekunder samt for at opbygge relationer til nye kunder, inden for et eller flere internationale geografiske områder.

Som Key Account Manager vil din arbejdsdag indeholde

  • den bedste og i særdeleshed vedholdende servicering af virksomhedens kunder og samarbejdspartnere
  • opbygning af langvarige relationer til nøglepersoner
  • godt og konstruktivt samarbejde med dine kollegaer

Vi tilbyder en lønpakke bestående af fast månedsløn, pension, sundhedssikring, og IT.

Jobindex A/S
Brødrene DahlProaktiv studentermedhjælper søges til ambitiøs marketingafdeling

Brødrene Dahl, Brøndby

Som studentermedhjælper hos Brødrene Dahl, får du mulighed for at udvikle dine kompetencer inden for koordinering, og du vil få indblik i hvordan hverdagen i en marketingafdeling fungerer.

Vi tilbyder en stilling med masser af faglige udfordringer, og vi lover, at du får en spændende hverdag sammen med motiverede kollegaer i en virksomhed med store ambitioner og højt til loftet.

Din læringsproces er vigtigt for os, hvorfor du vil få ansvar og gode muligheder for at udvikle dig, idet vi tilbyder løbende dialog om din faglige og personlige udvikling. Du kommer til at beskæftige dig med mange forskellige og faglige relevante arbejdsopgaver som f.eks.:

  • Pakke, fordele og udsende diverse materialer, kampagner, merchandise etc.
  • Koordinering- og samarbejdsopgaver på tværs af virksomheden
  • Planlægning og hjælp i forbindelse med messer/events så som navneskilte og pakning af goodiebags.
Brødrene Dahl
Oluf Brønnum & Co. A/S
Indkøbsassistent til Indkøbsafdelingen

Oluf Brønnum & Co. A/S, Herlev

Vil du være en del af en veletableret og stærkt voksende virksomhed, hvor målet er at blive den mest professionelle storkøkkenleverandør i Danmark, Så er du måske lige den, vi mangler.

Du bliver en del af indkøbsteamet på 7 personer. Her vil du få en god blanding af rutineprægede og uventede opgaver, som du løser med højt humør og en positiv attitude. Du starter med at gå igennem et grundigt oplæringsprogram. Når du er klar, bliver det din opgave, sammen med indkøbsteamet at:

  • Dagligt bestille varer. Enten direkte til vores kunder eller til Brønnum’s centrallager.
  • Have den daglige kontakt med leverandørerne, hvor du giver estimater og laver opfølgning på leverancer.
  • Have det administrative overblik over ordrer samt ajourføring af priser, ordrebekræftelse m.m.
Oluf Brønnum & Co. A/S
Andersen Biler A/SPladesmed til Andersen Biler - København

Andersen Biler A/S

Er du uddannet pladesmed og klar på at levere gode kundeoplevelser? Og har du lyst til at være en del af et fællesskab, hvor vi har det sjovt, og hvor der er fokus på det nære og på relationer? Så vil vi rigtig gerne høre fra dig – du kunne nemlig nemt være vores nye kollega!

Rent konkret søger vi en pladesmed som har lyst til at være med til at sikre og udbygge den gode kunderelation. Du har fokus på høj kvalitet i dit arbejde, er vedholdende, empatisk og har et godt humør.

Hos Andersen Biler - København er vi autoriseret forhandler af Ford & Nissan, og på vores pladeværksted bliver du en del af et dedikeret mindre team på 4 kollegaer, som dagligt brænder for at give vores kunder de bedste oplevelser.

Lund HR ApSProjektkonsulent Sjælland-Fyn

Lund HR ApS søger for Xella

Vil du rådgive og inspirere arkitekter, ingeniører, entreprenører og udviklere med byggetekniske løsninger til råhuse?

Har du lyst til at arbejde i en af branchens førende virksomheder og være en del af et stærkt team, hvor vi lægger vægt på kollegialt sammenhold, sparring og udvikling?

En af vores dygtige kollegaer flytter til Jylland og fortsætter hos Xella, hvorfor vi søger en ny Projektkonsulent til Sjælland og Fyn. Xella har et meget bredt produktprogram med isoleringsplader, bærende vægge, skillevægge, overliggere, bjælker, dæk- og tagelementer og kan levere materialer til et komplet råhus. Din opgave er at få udbredt kendskabet og anvendelsen af vores produkter og løsninger yderligere igennem seriøs og kompetent rådgivning. Du besøger arkitekter, ingeniører, entreprenørfirmaer, typehusfirmaer og developere, og inspirerer dem med innovative og teknisk stærke produktløsninger.

Masytec A/SSalgsingeniør til smøresystemer

Masytec A/S, Ishøj

Til et spændende job hos Masytec A/S søger vi en salgsingeniør til salg af smøresystemer. Kundebasen består af et meget bredt udvalg inden for alle brancher med applikationer, hvor der er behov for smøring.

Masytec A/S har produkterne fra verdens førende leverandør af centralsmøringssystemer. Vi har dermed adgang til den nyeste udvikling inden for produkter og teknologi og tilbyder det bredeste produktsortiment af høj kvalitet.

Arbejdsopgaver:

  • Ansvarlig for det daglige salgsarbejde, opsøgning af nye kunder, opfølgning på eksisterende kunder samt behandle leads.
  • Arbejde med værdibaseret salg, hvor din argumentation baseres på fordele og værdi for kunden.
  • Med udgangspunkt i dine tekniske kompetencer og dit købmandskab rådgiver du kunderne. Du får ansvaret for dine egne projekter, hvor du skal forventningsafstemme, udarbejde tilbud og sikre aftaleindgåelse.
Ivoclar Vivadent
Clinical Product Specialist, Danmark

Ivoclar Vivadent

Vi leder efter dig, der er klar til en ny udfordring inden for professionelt og fagligt salg til tandlæger.

Rollen inkluderer salgsansvar for Danmark af hele vores velrenommerede og eftertragtede kliniske produktportefølje, rettet mod tandlæger.
Ivoclar Vivadent har desuden en yderst professionel produktportefølje udviklet til Dental Teknikere/Dental Laboratorier, og i øvrigt en spændende pallette af løsninger indenfor Digital Dentistry.

Rollen som produktkonsulent indbefatter:

  • Sælge og understøtte Ivoclar Vivadents produkter i Danmark, i samarbejde med vores etablerede forhandlernet
  • Pleje eksisterende kontakter og give dem løsninger skræddersyet til deres behov
  • Øge salg og markedsandel ved at foretage markedsanalyser, skabe muligheder og nå nye kunder
Ivoclar Vivadent
Grønt & Gråt ApS TagrenderensningSuper medarbejder til tagrenderensning

Grønt & Gråt ApS Tagrenderensning

Grønt & Gråt ApS med base i Roskilde søger en glad og dygtig medarbejder der har hænderne skruet rigtigt på eller er håndværksmæssig uddannet til tagrenderensning i vores team af friske tagrenderensere – du bor i Storkøbenhavn.

Syntes du, det er attraktivt at få leveret opgaver dagligt, at møde nye mennesker hver dag og gøre andre mennesker glade, så er dette job noget for dig.

Du bliver en vigtig spiller i en virksomhed, som har stor vækst. Vi har travlt, og der bliver gået til den i alt slags vejr. Vi forventer derfor også af dig, at du tager fat og arbejder med stort gåpåmod.

Din stillingsbetegnelse er tagrenderenser, og du vil blive oplært i at suge tagrender, nedløbsrør og nedløbsbrønde.

Vi tilbyder dig et spændende arbejde i fri natur i et ungt og uformelt firma. Lønnen er fin. Du bliver en del af et fagligt kompetent team, der brænder for det vi laver og skaber stor tilfredshed hos vores kunder.

Jobindex A/S
Økonomimedarbejder

Jobindex A/S søger for TSG Nordic A/S i Birkerød

Vi har hårdt brug for en ny kollega til vores økonomiafdeling. Jobbet er meget selvstændigt og afvekslende, og indeholder hovedsageligt opgaver indenfor disse områder:

  • Bogføre og fakturere alt vedr. danske datterselskaber i Uniconta
  • Klargøre regnskab for rapportering, herunder afstemninger
  • Deltagelse i udarbejdelse af månedsregnskab for datterselskaberne
  • Kontakt til kunder omkring betaling og rykkere
  • Deltagelse i forefaldende opgave i økonomiafdelingen i øvrigt

TSG Nordic A/S sælger og servicerer udstyr, primært indenfor oliebranchen og omsætter årligt for 130 millioner. Vi er 45 medarbejdere i Danmark, hvoraf ca. 19 er kørende teknikere.

Jobindex A/S
Jobindex A/S
Frisk og nyuddannet lagermedarbejder til kollegialt fællesskab

Jobindex A/S søger for Zwilling J. A. Henckels Skandinavien A/S i Ballerup

Vil du have en hverdag med rare kolleger og aktivt lagerarbejde, hvor der er gang i den?

Du får din daglige gang på lageret, hvor du bliver 3. medlem af lagerholdet. Her aflæser du ordrerne, går rundt med rulleborde og plukker de rigtige produkter. Så pakker du dem i papkasser, putter labels på og sender dem afsted mod kunden.

Løbende sørger du selvfølgelig også for at holde orden på lageret, så vi nemt og sikkert kan finde produkterne. Du bruger også diverse hjælpemidler til tunge varer, men der er stadig løft, som du med din gode fysik sagtens klarer.

Jobindex A/S
NOV Flexibles, NOV
Metallurgist

NOV Flexibles, NOV, Brøndby

Our tasks and projects expand the boundaries of what’s possible with available materials and technologies – and you get to be part of them. At the same time, you will be responsible for turning your research efforts into tangible results whenever new pipes are delivered from our factories.

In short, your influence will be felt in nearly every part of the production, from sales, design, manufacturing and until pipe installation. Specific tasks include:

  • Working on qualification and follow-up work with our steel suppliers
  • Characterization of hydrogen-embrittlement for carbon steel products
  • Investigations of cracking phenomena on carbon and stainless steel materials
NOV Flexibles, NOV
Copenhagen Infrastructure Service Company ApSInvestment Committee Process Coordinator

Copenhagen Infrastructure Service Company ApS, Copenhagen

Do you want to join a global leader in renewable energy infrastructure investments? Then Copenhagen Infrastructure Partners (CIP) is the perfect place for you. We are currently looking for an Investment Committee Process Coordinator to join our team.

We are looking to recruit a structured, detail-oriented, and experienced professional to drive the administrative processes and project management support for the Investment Committees (IC) of CIP’s funds. You will join a newly established team that is responsible for all internal and external work related to the IC, where you will take on a coordinating role.

Your main responsibilities will consist of:

  • Driving the ongoing administrative processes in the IC, including close dialogue with CIP Partner group and IC members.
  • Collect input for PowerPoint presentations across the organisation, edit and distribute meeting material.
Telia DanmarkPerformance Manager - Barselsvikariat

Telia Danmark

Har du flair for salg, tal og processer? Og kunne du tænke dig at blive en central del af Telias afdeling for performance management af vores kanaler? Så kunne vikariatet som performance manager være noget for dig!

Som Performance Manager indgår du som en del af vores Channel Management organisation. I Channel Management afdelingen arbejder vi med med salgsbudgettering, kvalitetssikring, performance opfølgning, omkostningsstyring, Bonusmodeller og support til forretningen i forbindelse med udarbejdelse af business cases.

I rollen som Performance Manager vil du få en stor del af ansvaret for rammerne omkring den daglige performance management i vores salgskanaler. Det gælder f.eks. opgaver lige fra ejerskabet af ugentlige performance møder med deltagere fra hele forretningen, udvikling af performance dashboards, afregning af vores leverandører, til udarbejdelse og eksekvering af nye incitamentsmodeller for vores salgskanaler.

fakta a/s
Butikschef, Fakta København NV

fakta a/s

Som butikschef i Fakta står du for den daglige drift af butikken. Du har ansvaret for, at butikken er indbydende og at kunderne får den bedste oplevelse. I det daglige er du mest ude på gulvet, hvor du har fingeren på pulsen i forhold til kunder og medarbejdere, og du vil sjældent sidde bag et skrivebord med administrative opgaver.

fakta a/s

Helt konkret bliver det dit ansvar at:

  • rekruttere nye medarbejdere og sørge for, at de udvikler sig igennem ærlig feedback
  • betjene kunder og håndtere vareopfyldning, hvor du går forrest og sætter det gode eksempel
  • sørge for, at din butik vækster og bliver fremtidens lavprissupermarked gennem salg, salg, salg

Du vil tydeligt mærke, når du laver flotte resultater i din butik, for vi tilbyder en god bonusordning og som Partner i Coop365, vil du også få del i det overskud som din butik genererer.

fakta a/s
Sentia Denmark A/S
Vi søger en dygtig studentermedhjælper med skarpt overblik og interesse for transformationsprocesser

Sentia Denmark A/S, Herlev

Har du lyst til et spændende studiejob med fokus på databehandling, transformationsopgaver og salg? Kan du se dig selv arbejde i en ambitiøs IT-virksomhed på en spændende transformationsrejse? Så har vi en spændende karrieremulighed til dig.

Vi er i øjeblikket på en spændende transformationsrejse, hvor vi optimerer vores processer, data og kommercielle strukturer. Vi er på udkig efter en skarp studentermedhjælper, som er i gang med en videregående uddannelse og har en passion for databehandling, transformationsopgaver og salg.

Du vil komme til at arbejde bredt med databehandling, lead-generering, transformations-understøttelse samt involvering i udbud.

Sentia Denmark A/S
 Total Denmark
HR Advisor

Total E&P Danmark A/S, Copenhagen

Are you interested in working in an international industry that contributes to a responsible energy future and tackles climate change with low carbon solutions? As the fourth largest energy player worldwide and the leading oil and gas company in Denmark these ambitions drive our commitments and actions.

Total

You will be partnering with all HR functions and the business to implement and execute a strong HR operational agenda in our Copenhagen location supporting employees and managers from both highly technical as well as support functions. You will act as a subject matter expert on all HR topics linked to employment terms and conditions. We have employees on several contract types, which adds to the complexity of solutions applied.

Total E&P Danmark A/S
SOS International a/s
Business Developer in Healthcare Division

SOS International a/s, Copenhagen/p>

We are looking for a Business Developer to facilitate and ensure improvements in a fast growing and dynamic work environment that ultimately strives to improve the mental health and physical health of people in the most effective and efficient way.

As Business Developer in Healthcare Division, you will be part of a small team, which is responsible for driving and coordinating projects and improvements that ultimately leads to higher quality, improved control, and lower cost in our operational units.

Your job will be to ensure effective implementation of specific projects and improvements within operational and financial processes, ensure detailed analyses to uncover critical elements and dependencies for the projects and improvements.

SOS International a/s
Ferring Pharmaceuticals A/SOneERP Global Training Lead

Ferring Pharmaceuticals A/S, Copenhagen

As our new ERP Global Training Lead you will be responsible for meeting the current and future operational requirements, identifying & using current capabilities, as well as the development of future capabilities, to meet Ferring’s strategic and operational objectives.

Specifically, the role will be responsible for

  • Working in partnership with the Global Process Owners and Global Process Accountables and the Organisational Change Management Lead to ensure that new/amended Processes are updated and reflected in ways of working and to deliver or organise training to end users
  • Identifying Training systems and methods as well as content build (buy or build) to support the effective delivery of training. Ferring has invested in SAP Enable NoW amongst other tools like Cornerstone.
Ferring Pharmaceuticals A/S
Ferring Pharmaceuticals A/SOrganisation Change Management (OCM) Lead

Ferring Pharmaceuticals A/S, Copenhagen

Ferring’s OneERP programme is a major global initiative which will impact employees around the world as Ferring introduces SAP to replace several legacy systems. Whilst introducing SAP to further enable Ferring’s business capabilities, employees will undergo changes in tools & technologies, role definitions and activities within newly defined global processes.

Main responsibilities

  • Develop the change and communications strategy on a global level for OneERP in conjunction with Global Change and Communications Lead
  • Ensure that the OneERP principles are promoted and understood within Ferring
Ferring Pharmaceuticals A/S
Farum Beton & NaturstenIntern salgskonsulent

Farum Beton & Natursten

Har du lyst til at blive en del af en innovativ virksomhed i den eksklusive del af betonbranchen? Så har du nu mulighed for at blive en del af vores salgsteam i Farum.

Vores kunder er alle lige fra private, mindre og mellemstore anlægsgartnere/brolæggere til kommuner, trælaster m.v. I forbindelse med salg af vores produkter yder vi kunderne råd og vejledning og afholder diverse salgsrelaterede arrangementer.

Dine opgaver bliver ud over den daglige ordremodtagelse, bl.a. at udarbejde tilbud, personlig betjening, disponeringsopgaver og diverse ad hoc-opgaver. Som person er du udadvendt, positiv og energisk.