8.584 job matcher din søgning 8.584 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Cobblestone A/S
Property Manager / ejendomsadministrator - foreninger

Cobblestone A/S, Valby

Få plads hos en innovativ aktør med et unikt sammenhold blandt kollegaerne

Som vores nye Property Manager bliver du en del af vores afdeling for Foreninger. Vores kunder er fx andelsboligforeninger, ejerlejlighedsforeninger, grundejerforeninger og gårdlaug.

Vi er en moderne og innovativ aktør der blandt andet er specialiseret i administration af ejer- og andelsboligforeninger. Vi lægger stor vægt på en fremadskuende og udviklingsorienteret rådgivning af vores kunder, og vi er absolut ledende i brugen af moderne teknologi.

Du vil fx skulle bruge din tid på at:

  • Koordinere og levere kundeoplevelsen til din egen portefølje af foreninger
  • Være i personlig kontakt med bestyrelser, beboere, advokater, kreditforeninger etc.
  • Deltage i bestyrelsesmøder med kunderne
Cobblestone A/S
Jan Nygaard ASEnergisk klargøringsmedarbejder

Jan Nygaard AS, Lyngby

Vi søger en dedikeret og engageret klargøringsmedarbejder til vores Experience Center i Lyngby. Arbejdet består primært af teknisk og kosmetisk klargøring af nye biler, mens klargøring af brugte biler vil forekomme lejlighedsvis. BMW har Danmarks mest tilfredse bilejere og du bliver du en vigtig del i arbejdet med at levere et yderst kompetent stykke arbejde såvel som have den højeste score på kundetilfredshed blandt BMW-forhandlere i Danmark.

Til jobbet som klargøringsmedarbejder er det en forudsætning at du har minimum 2-3 års erfaring fra et lignende job og har styr på klargøring ind- og udvendigt inkl. poleringsopgaver.

Loomis DanmarkLOOMIS PAY søger en Service Delivery Coordinator

Loomis Danmark, Taastrup

LOOMIS PAY søger en Service Delivery Coordinator med et kommercielt mindset, der kan sikre høj kundetilfredshed i forbindelse med implementering af betalingsløsninger

Skal du med på en spændende rejse inden for betalingsindustrien, hvor udviklingen i dag sker hurtigere end nogensinde før? Og kan du sikre fremdrift og høj kundetilfredshed i implementeringsprojekter, og samtidig identificere nye forretningsmuligheder? Så er LOOMIS muligvis det helt rette sted for dig, at fortsætte din karriere.

LOOMIS PAY er et nyt forretningsområde i Loomis koncernen, som er et af de største kontanthåndterings selskaber i verden, med mere end 25.000 ansatte i 20 lande fordelt på 400 kontorer. Danmark er det første land til at introducere LOOMIS PAY og ambitionerne er store.

Werd ApS
Økonomielev til stjerne-team

Werd ApS, Glostrup

Er du vild med tal, regnskab og økonomi - og ønsker du at blive en mester indenfor området? Så er du en klar kandidat til stillingen som vores nye økonomielev på en arbejdsplads, hvor socialt samvær og en hektisk hverdag baner vejen for succes.

WERD ApS

Vi tilbyder et traditionelt uddannelsesforløb med et 2 års praktikophold afbrudt af korte skoleophold med en afsluttende fagprøve - i perioden 1. september 2021 til 31. august 2023.

WERD står for We Are Distribution, og det er nøjagtig, hvad vi er. Vi er en distributionsvirksomhed, der siden 1995 har handlet og distribueret IT-hardware af højeste kvalitet til internationale og nationale kunder.

Du finder vores hovedkontor og din nye arbejdsplads i Glostrup. I alt får du 37 passionerede og dygtige kolleger, som sammen driver en hyper-effektiv forretning. Der er godt gang i væksten, og derfor udvider vi nu vores team.

Werd ApS
Bentzen Autokaross A/SUdemontør til installation af oliefyr i biler

Bentzen Autokaross A/S, Hvidovre

Vi er i en rivende udvikling og ser ind i stor vækst. Derfor søger vi en udemontør til et alsidigt job. Vi arbejder med alle typer biler og bilmærker, både direkte med bilimporterne, forhandlere samt private virksomheder.

Vi søger en person som har bred erfaring inden montering af oliefyr i personbiler, varebiler, entreprenørmaskiner, motorbåde m.m. samt erfaring med el og tekniske løsninger i køretøjer generelt. Arbejdet består dels af montering af varmere hos kunden i sæsonen samt el-teknisk opbygning af special køretøjer på vores eget værksted.

Semler GruppenCorporate Assistant til Corporate Affairs

Semler Gruppen, Brøndby

Har du flair for processer, procedurer og kontroller? Vil du være administrativ tovholder i teamet for Privacy & Security hos Danmarks største bilkoncern?

Så bliv en del af vores team i Corporate Affairs, der varetager complianceopgaver, rådgiver i databeskyttelsesret og sikkerhed for hele koncernen.

Hos os bliver du et vigtigt bindeled mellem jurister/sikkerhedskonsulenter og forretningen. Du vil varetage administrative opgaver og projektstyre compliancetiltag på tværs selskaber og afdelinger i koncernen.

Du har et naturligt positivt drive, og evner at arbejde selvstændigt, men også at samarbejde med andre. Du har en udpræget sans for kvalitet, og forstår at prioritere dine opgaver.

Forbrugerrådet Tænk
Sekretær til tidsbegrænset stilling hos Forbrugerrådet tænk

Forbrugerrådet Tænk, København

Forbrugerrådet Tænk søger en struktureret, imødekommende og grundig sekretær, der, det næste halve år, vil være med til at løfte en bred opgaveportefølje i vores nyetablerede ledelsessekretariat.

Du kommer til at indgå i ledelsessekretariatet, hvor vi er fem kollegaer, der understøtter formanden, og direktionen samt den øvrige ledelsesgruppe. Du vil både skulle løse direkte opgaver inden for understøttelse af ledelsen, fx i form af kalenderstyring, mødeplanlægning mv., men også bistå i opgaver, der går bredt på tværs af organisationen.

GreenMobility A/S
Salgskonsulent

GreenMobility A/S, København

Vil du sælge en grøn delebilsløsning til virksomheder. Vil du være en del af en ung organisation midt i København med start-up mentalitet? Er du blandt de bedste til at sælge via telefonen? Så er det måske dig vi søger.

Din opgave bliver at indgå aftaler med virksomheder om brug af vores el-delebilskoncept i København og Aarhus. Din arbejdsdag foregår for størstedelens vedkommende i telefonen, hvor du taler med potentielle virksomheder om hvordan de kommer i gang med at bruge GreenMobility til mødekørsel, til lufthavnen og hvordan de ansatte kan bruge vores biler, når de har fri.

GreenMobility A/S er en dansk udbyder af elektriske dele-bybiler. I dag opererer GreenMobility Bybiler i Københavnsområdet , Aarhus, Malmø, Göteborg, Brussels, Antwerpen, Gent og Helsinki.

GreenMobility A/S
Mercedes-Benz CPH
Mekanikere til nyere innovativt bilhus

Mercedes-Benz CPH, København

Er du uddannet mekaniker og har du en høj faglighed? Kunne du tænke dig at være en del af en spændende arbejdsplads med et stærkt brand og verdens bedste kunder og kollegaer? – Så er det dig vi søger!

I sensommeren 2019 slog vi dørene op for et helt nyt og innovativt bilhus i Københavns Sydhavn, der har den unikke kundeoplevelse i fokus, og som der kun findes få af på verdensplan. Siden da har vi haft travlt og vi har mange biler igennem værkstedet dagligt. Derfor søger vi nu en håndfuld nye dygtige og kompetente mekanikere til at blive en del af stjerne-familien.

HTH
Salgstrainee

HTH, Glostrup

KICKSTART DIN KARRIERE HOS HTH GLOSTRUP I TYPEHUSEAFDELINGEN

Drømmer du om en spændende karriere med fokus på udvikling og flotte resultater i et godt socialt miljø?

HTH

Afdelingen typehuse hos HTH Glostrup, søger lige nu en trainee til deres afdeling. Hos typehuse lærer du at gøre kundernes ønsker og drømme til virkelighed, og du bliver klædt godt på til at lykkes i dit arbejde.

Typehuse hos HTH Glostrup har stor succes og masser af spændende projekter, som du kan blive en del af. Så er du struktureret, har styr på detaljen og ønsker at komme med på teamet? Så grib muligheden og ansøg allerede i dag.

HTH
Aviator Airport Partner ApSHR Coordinator til barselsvikariat

Aviator Airport Partner ApS, Kastrup

Aviator søger en HR Coordinator til barselsvikariat, som skal understøtte en tempofyldt hverdag for knap 200 kollegaer.

Aviator udbyder en bred vifte af luftfartsservices i Norden. Vi tager os af passagerer og udstyr i 15 lufthavne fra København til Trom sö som en del af Avia Solutions Group ASG. I København dækker Aviators aktiviteter groundhandling, lounge-virksomhed, værksted og de-icing i samarbejde med søsterselskabet Copenhagen Flight Services.

Som HR Coordinator hos Aviator vil du blive mødt af alsidige opgaver og skal være indstillet på fleksibilitet i opgaver og om fang. Det er afgørende, at du kan se dig selv som en del af en mindre funktion, hvor ingen opgaver er for små til at blive løst.

Mirit Glas A/SSalgskonsulent til teknisk salg

Mirit Glas A/S, Herlev

Mirit Glas er meget mere end en traditionel produktionsvirksomhed: Det er en ordreproducerende service- og handelsvirksomhed, der både leverer store serier, meget små enkelte stykker industriglas til specifikke tekniske formål, samt glas til belysning og design. Mirit Glas er leveringsdygtige i en bred vifte af glasprodukter, som alle bliver fremstillet efter ordre.

Vi søger en profil, der kan supplerer salgsteamet, som vores nye salgskonsulent, og indgå i det daglige arbejde med at servicere, supportere og rådgive vores mange kunder. Vi kigger efter en profil, der har flair for det tekniske, eventuelt teknisk indsigt fra tidligere stilling, eller ikke er bange for at at "gå ombord" i det tekniske. Har du øje for detaljen, er du problemløser, kaster du ud i opgaverne for kunderne - på både praktisk og æstetisk vis - og forstår at løse disse og samtidig sikre glade kunder hele vejen, så læs gerne videre:

MomentTrading Surveillance Officer

Moment recruiting on behalf of Saxo Bank A/S in Hellerup

As Trading Surveillance Officer at Saxo Bank, you will be a part of the Regulatory Trading Surveillance team. The team is responsible for identifying, analyzing, and reporting suspicions Market Abuse (MA) activity in the bank. The team is also responsible for the development, and implementation of systems, calibrating measures for detection/analysis.

The overall goal is to detect and deter potential market abuse and avoid disruptions to the market from anomalous trading activity, hence maintaining a strong market integrity.

Regulatory Trading Surveillance is part of the Trading and Market access department, whose primary responsibilities are to manage the multi-asset class product strategy and support with product functionalities, market access, and subject matter expertise throughout the value chain.

Roi RekryteringPayroll Specialist Mars Multisales North Europe | Copenhagen

Roi Rekrytering recruiting on behalf of Mars in Copnehagen

As a Payroll Specialist, you will play an important role in the financial controlling team in North Europe.

You will be responsible for delivering payroll and accounting services for the markets, with full accordance to the process requirements and legal regulations. That means you will ensure correct, timely and complete processing of payroll to more than 200 associates, including related accounting treatment, for the following countries: Denmark, Ireland and Finland. This role is new in the team, hence you will have opportunity to be part of something exciting! You will be responsible for consolidating tasks from different associates, aiming at creating a solid role and find processes harmonization and improvement opportunities.

Ferrosan Medical Devices A/SOperatør på aftenhold

Ferrosan Medical Devices A/S, Søborg

Har du lyst til at arbejde i et aktivt produktionsmiljø i en værdibaseret virksomhed i god stabil vækst, hvor det daglige fokus er på kvalitet, levering og forbedringer? Vi søger en operatør til arbejde på fast aftenholdsskift i tidsrummet 14:45 – 23:30. Der er ikke tale om skiftehold.

Produktionen af medicinsk udstyr foregår på forskellige produktionslinjer, og veksler mellem selvstændige opgaver, og opgaver der løses i tæt samspil med kolleger i afdelingen.

Dine arbejdsopgaver er

  • Deltagelse i alle processer vedrørende fremstilling og pakning
  • Klargøring, betjening og omstilling af maskiner
  • Batch dokumentation i SAP
  • Arbejde efter GMP-regler og i henhold til instruktioner
  • Deltagelse i fejlfinding og procesoptimering
  • Vi arbejder efter lean principper og vi har et godt samarbejde med kollegaer, teknikere og supportere.
Dekra Equipment & Services A/S
Debitorbogholder/økonomimedarbejder søges til vækstvirksomhed

Dekra Equipment & Services A/S, Brøndby

Du kommer til at indgå i et team af 2 engagerede kollegaer, der alle er tilknyttet en større økonomiafdeling. Vi sætter en ære i at levere høj kvalitet, service og løsninger, der gør en forskel. Det gælder både til vores samarbejdspartnere og til hinanden. Og vi ved, at godt samarbejde og dialog er afgørende for at fastholde vores høje standard og kvalitet. Derfor bidrager vi alle til at skabe et stærkt fællesskab, hvor vi sammen skaber en særlig følelse af at høre til, og en kultur, hvor vi spiller hinanden stærke.

Primære arbejdsopgaver

  • Udarbejde og udsende fakturaer
  • Tjekke indbetalinger
  • Udarbejde rykkerlister
  • Telefonisk rykning
Dekra Equipment & Services A/S
Venaris Executive SearchAbout the job Executive Search Consultant

Venaris Executive Search, København

Med reference til Head of Research, bliver du som Executive Search Consultant en helt essentiel del af vores erfarne team, som identificerer de stærkeste ledere og specialister til vores klienter på tværs af brancher. Vi er en nyopstartet virksomhed fra august 2020, og arbejder allerede med nogle af de største C25 virksomheder i Danmark samt internationale kunder. Vores team sikrer, at processen og søgen efter potentielle kandidater er så effektiv og professionel som muligt og indgår også i et tæt samarbejde med resten af huset om at løse vores projekter med høj kvalitet.

Du deltager aktivt i hele processen – lige fra de indledende møder med kunden til projekterne afsluttes – og får selvstændigt ansvar for en del af processen med direkte kundekontakt. Samtidig får du en tæt og fortrolig kontakt med kandidaterne, og du sikrer, at de får en professionel oplevelse i kontakten med os.

H&M HENNES & MAURITZ A/SCustomer Service Agent

H&M HENNES & MAURITZ A/S, Greve

Hos H&M mener vi, at det er muligt at finde det du elsker, plads til at skabe og til at vokse. Et sted du virkelig kan høre hjemme og være dig selv. Med et team fuld af liv, i et firma der føles så godt som det ser ud. Vi mener at det er muligt, for sammen gør vi det muligt.

I dag har kundeservice omkring 3500 medarbejdere globalt og har etableret 16 kundeservicecentre over hele verden.

I hjertet af vores fashion virksomhed, er du den første kontakt for kunderne hver dag. Du leverer den bedste kundeservice og inspirerer kunder til at udforske deres personlige stil. Uanset om du finder løsninger, tilbyder support med vores digitale platforme eller tager imod feedback, er du ekspert i vores processer og ved hvordan du effektivt håndterer vores kontakter.

Lagkagehuset
Finance Assistant til humørfyldt kreditorteam

Lagkagehuset, København

i har travlt med at vokse hos Lagkagehuset – de næste to år forventer vi at åbne 40 nye butikker fordelt på Danmark, England og USA, så vi søger en ny kollega med lyst til at være med på denne spændende rejse, som godt kan lide udfordringer, trives i et arbejdsmiljø hvor ikke to dage er ens og kan holde flere bolde i luften på én gang.

Er du til højt til loftet, god humor, hjælpsomme kollegaer samt masser af muligheder for at lære nyt og sætte dit præg få fremtidige arbejdsgange, så kan det være, at det er dig vi står og mangler.

Lagkagehuset
Jobindex Kurser
Vi har et bredt udvalg i IT-kurser, der udbydes som e-learning

Jobindex Kurser

Af kurser kan nævnes:

  • Microsoft-certificeringer Amazon AWS Certified Developer Associate
  • Artificial Intelligence og Machine Learning
  • ASP.NET Web Application med C#
  • IT-sikkerhedskursus - IT security course in English

Kurserne skal godkendes af dit jobcenter fra den regionale positivliste, der er dækkende i den region, hvor du bor.

Find kurserne på jobindexkurser.dk, hvor du også finder alle de regionale positivlister.

Jobindex Kurser