1.151 job matcher din søgning 1.151 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 1.151 resultater.
INFLUX A/SAllround kontorassistent/Blæksprutte

INFLUX A/S, Vissenbjerg

Har du lyst til et alsidigt job, hvor dine allround erfaringer fra administration/bogholderi er din store force?

Lige nu søger vi en kontorassistent til vores salg-/adm.- og bogholderi.

Stillingen er som udgangspunkt fuldtid.

Dine opgaver bliver bla.

  • Bogføring af debitor-/kreditorfakturaer
  • Opfølgning på betalinger debitor/kreditor
  • Dokumentation iht. div. certifikationer/projekter
  • Arkivering
Assistance HR Partners A/S
Kok/gastronom søges til fast stilling i Odense

Assistance HR Partners A/S søger for kunde

Assistance HR Partners A/S søger for kunde i Odense en faglært kok eller gastronom til en fuldtidsstilling. Du er passioneret og ønsker at skabe gode madoplevelser.

Vores kunde forventer, at du har hænderne skruet godt på, og solid erfaring vægtes højt. Dit faglige niveau, og uddannet baggrund er altafgørende for din succes i dette job. Du bliver en del af et fast team, og vil indgå i deres daglige arbejdsopgaver. Din arbejdsgang vil være præget af virksomhedens behov, og derfor afspejles i køkkenets åbningstider.

Du tilbydes en arbejdsplads, hvor du får mulighed for at udfolde dig både kreativt og socialt. Din arbejdsuge vil være svingende, hvor både weekend og eftermiddag/aftentimer vil forekomme.

Assistance HR Partners A/S
Nygaard & Co. v/Ove NygaardAfdelingsleder til Fugt og Indeklima

Nygaard & Co. v/Ove Nygaard søger for Midtfyns Totalservice A/S i Broby

For vores kunde, Midtfyns Totalservice A/S, søger vi en dygtig profil som har en solid erfaring inden for alt hvad der rører sig inden for fugt og indeklima. Du er sikkert ingeniør, men som minimum er du bygningskonstruktør. Se nedenstående – det er måske lige DIG, vi står og mangler

Da vores mængde af opgaver stadig vokser og vi gerne vil levere høj service til vores kunder, søger vi en afdelingsleder til at videreudvikle vores afdeling inden for Fugt og Indeklima.

Som afdelingsleder er dine hovedområder fugt, indeklima og skimmelskader, både for private og for erhverv. Du vil få det overordnede ansvar for afdelingen med 1 formand og 3 teknikere. Du bliver en del af vores nye udviklingsprojekt på Island, hvor vi fra efteråret 2019 tilbyder service inden for fugt- og indeklima med 2 medarbejdere p.t.

Espresso House
Coffee Shop Manager

Espresso House, Odense

Espresso House Danmark er i rivende udvikling, og i den forbindelse søger vi ambitiøse og passionerede Coffee Shop Managers til Odense.

Du skal læse videre, hvis følgende punkter forstærker din motivation:

  • Du motiverer og udvikler dit team, med forståelse for den enkelte kollega.
  • Du er målrettet og får energi af at skabe og forbedre resultater.
  • Dit høje energiniveau smitter af, både på dine gæster og kollegaer.

Du skal have lyst til at vise initiativ og ansvar. Du skal synes at det er sjovt og udfordrende at arbejde med, samt at udvikle på dine kollegaer, og at se dem vokse sammen med dig hver dag. Vi elsker at have det sjovt på jobbet, mens vi skaber de gode resultater. Det viser du ved at gå forrest på gulvet sammen med teamet.

Scandic Hotel A/S
Night receptionist, deltid, Scandic Odense

Scandic Hotel A/S

Smiler du med øjnene, griber bolde fra alverdens retninger og elsker at være hotellets knudepunkt selv ud på de sene nattetimer? Så tror vi på, at du er vores nye deltids ”natteravn” på Scandic Odense. Vi ved, at du er skarp og handler hurtigt, når situationen kræver det. Og vi ved, at du er fyldt med energi, og at dit gode humør smitter af på vores gæster og alle dem, du arbejder sammen med. Du skaber tryghed om natten for vores gæster og har en sjette sans for god service. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.

Scandic Hotel A/S

Opgaver

  • Ind- og udcheckning af hotellets gæster
  • Servicering af gæster inkl. opsalg af værelser
  • Daglige rutiner i receptionen inkl. kasseafstemninger og natkørsel
Scandic Hotel A/S
Odense Kommune

Sygeplejerske til forløb medfødt og erhvervet hjerneskade – Genopslag

Odense Kommune

Vil du være vores nye kollega?

Nu har du muligheden for at blive en del af vores nye team af sygeplejersker i forløb medfødt og erhvervet hjerneskade. Vi har en ledig stilling som sygeplejerske fra den 1. april 2020. Stillingen er på 30 timer om ugen, og vagterne ligger i dagtimerne i hverdagen, med weekendvagt hver 6. weekend.

Vi er et team på 6 sygeplejersker, som dækker bosteder og plejecentre for borgere med en medfødt eller erhvervet hjerneskade. Som sygeplejerske er man tilknyttet et eller flere botilbud, hvor man har sin faste gang og møder ind hver dag.

Odense Kommune
De 5 Stjerner ApSActing Housekeeping Manager (maternity cover with a possibility of prolonging) for one of the leading hotels in Odense

De 5 Stjerner ApS

De 5 Stjerner A/S is an independent Danish-owned cleaning company, employing approximately 1300 people. We specialise in hotel services, focusing primarily on cleaning. On a day-to-day basis as active sparring partner, we strive for top quality at competitive prices.

We are looking for an Acting Housekeeping Manager due to maternity cover, who would be in charge of the housekeeping team in one of the leading hotels in Odense. The successful candidate will be responsible for day-to-day management, quality controls, budgets and others.

Job description:

  • Providing leadership and direction
  • Hiring and training staff
  • Creating and updating schedules
Viggo Hansen A/S, Smede- og MaskinfabrikDesign Engineer

Viggo Hansen A/S, Smede- og Maskinfabrik, Odense

Vil du være med til at gøre en forskel for de danske fødevareproducenter, bryggerier, tobaksindustrien samt mange andre områder?

Viggo Hansen A/S er klar til at tage det næste skridt i udviklingen af vor virksomhed, derfor mangler vi endnu en design engeineer-kollega til at hjælpe med afvikle nye projekter.

Som kollega ved Viggo Hansen A/S, vil en del af dine daglige arbejdsopgaver blive som følgende:

  • Maskindesign/udvikling i samarbejde med vort værksted
  • Fremstilling af produktionstegninger og dokumentation
  • Kalkulation når nødvendigt
ILVA
Dygtig og energisk souschef

ILVA, Odense

Kan du se fordelene ved et job som souschef, hvor du:

  • Får mulighed for at udvikle dine kompetencer, så du kan besidde en stilling som vores kommende butikschef i koncernen?
  • Får medansvar for butikkens drift og salgsmål?
  • Arbejder i en af Nordens førende detailhandler, hvor karrieremulighederne er mange?
  • Motiverer og udvikler salgsteamet for at skabe høj trivsel og gode resultater?
  • Går forrest som sælger og købmand?

Så er du måske vores nye souschef! ILVA Odense M søger en energisk, resultatorienteret og indflydelsesrig souschef, som - i samarbejde med bolighusets butikschef - skal stå i spidsen for at sikre fortsat positiv udvikling og motivere personalet til at nå fastsatte mål.

I jobbet som souschef vil du få en udfordrende og alsidig hverdag. Foruden salg og vejledning af vores kunder får du drifts- og personaleansvar, herunder medansvaret for den daglige ledelse af butikkens ansatte.

ILVA
BAUHAUS
Salgselever til BAUHAUS

BAUHAUS

Ønsker du at starte din salgskarriere i en international virksomhed i vækst? Er du engageret, serviceminded, og kan du lide at møde mange forskellige mennesker hver dag? Så er det måske dig, vi leder efter som ny salgselev i branchens bedste byggemarkedskæde.

Under din uddannelse i BAUHAUS vil du møde masser af udfordringer samt muligheder for at lære alt om salg, kundeservice og godt købmandskab. Du vil komme til at arbejde med alle de områder, der er afgørende for at blive en dygtig sælger, eksempelvis kunde- og markedsanalyser, markedsføring, vareeksponering, salgsoptimering, salgets faser samt præsentationsteknik. Du vil få et indgående kendskab til vores brede varesortiment, og du vil dagligt have kontakt til mange forskellige mennesker, både private gør-det-selv-kunder og professionelle erhvervskunder.

SAWO A/SSalgskonsulent

SAWO A/S

SAWO søger en salgskonsulent til salg af lad og tippelad til varebiler og mindre lastbiler.

Med afsæt i virksomhedens produktprogram og servicekoncepter indeholder din hverdag:

  • Salg af mindre lad og tippelad, samt mindre kraner, centralsmøreanlæg, pumper, motor o.l.
  • Ansvar for opbygning og fastholdelse af langsigtede forretningsrelationer
  • Selvstændig planlægning og gennemførelse af kundebesøg og salgsaktiviteter

Du får udgangspunkt og kontor fra en af vore 15 afdelinger, men en stor del af arbejdet vil være på ”landevejen” ude ved kunderne i hele landet.

TDC NET(Supply Chain) & Logistik specialist

TDC NET, Odense

Kan du skabe resultater med dine evner for logistik og bidrage med en nysgerrig tilgang? Får du et kick ud af at have et alsidigt arbejde, hvor det er dig i samarbejde med dygtige kollegaer der får puslespillet til at gå op? Vi søger en logistik specialist til vores Group Supply Chain og som kommer med på en spændende rejse i TDC NET.

I teamet er vi ansvarlige for at supportere logistikcentret med daglig frigivning af ordrer, planlægning og transport management. Vi er samtidig kontaktpersoner for vores interne og eksterne samarbejdspartnere samt kunder.

Vi ser dine arbejdsopgaver og ansvar som følgende:

  • Drive og identificere supply chain optimeringsprojekter
  • Produktionsplanlægning på uge og dagniveau inkl. opfølgning
  • Kontakt til disponering (produktions forecast og status møder)
Miljø- og FødevareministerietKom til Miljøstyrelsens Vandforsyning som funktionsleder

Miljø- og Fødevareministeriet, Odense

Har du lyst til faglig og administrativ ledelse, har du viljen til at dygtiggøre dig ledelsesmæssigt, og vil du gerne påtage dig ansvar i enhedens ledelsesgruppe? Så er du måske vores nye funktionsleder for vandforsyning.

Som funktionsleder vil du være faglig leder for drikkevands-/grundvandsteamet eller eventuelt spildevandsteamet og dine ansvarsområder bliver bl.a. faglig sparring med medarbejdere om teamets opgaver og administrativt ledelsesansvar i forbindelse med det daglige sagsflow. Du giver sparring, sikrer fremdrift og laver opfølgning på produktion, sager og økonomi.

Du vil indgå i et ledelsesteam for Vandforsyningsenheden med i alt to funktionsledere og to kontorchefer. Her vil du skulle bidrage til enhedens samlede strategi, planlægning og organisering samt sparre med kontorcheferne om personaleledelsen.

PeopleLinkCompensation & Benefits Manager

PeopleLink recruiting on behalf of Orifarm in Odense

Compensation & Benefits is one of the key areas within Corporate HR, and it supports the organization by developing, renewing and implementing compensation & benefit strategies, tools, policies and processes to support the business.

You will be overall responsible for Orifarms compensation & benefit priorities, and as Compensation & Benefits Manager you will have direct report to the Executive Vice President for HR, Communication and CSR. Furthermore, you will be a member of the HR leadership team. You will be leading a small team of specialized HR professionals within Compensation & Benefits as well as HR administration, and you will be part of a larger European HR organization of approx. 20 HR professionals.

Erhvervshus Fyn P/SProjektkonsulent

Erhvervshus Fyn P/S, Odense

Er du interesseret i teknologi og digitalisering? Trives du i spændingsfeltet mellem virksomheder og udviklingsorienterede erhvervsindsatser, der er underlagt såvel dansk som europæisk lovgivning? Vil du bidrage til at gøre en stor forskel for danske virksomheder?

Stillingen er i udgangspunktet 25 timer, og du vil være interesseret i yderligere opgaver, hvis disse opstår. Der er således mulighed for, at stillingen med tiden opnormeres til flere timer eller en fuldtidsstilling i løbet af den kommende tid.

Den første opgave bliver at være virksomhedens faste kontaktperson i vores populære satsning ”Strategi for Digitalisering”, hvor små og mellemstore virksomheder får medfinansiering til at gå fra en analog platform til en digital.

Midtfyns Totalservice A/S
Kontor-/økonomimedarbejder

Midtfyns Totalservice A/S, Broby

Er du vores nye kollega?

Kontor-/økonomimedarbejder til deltidsstilling på ca. 30 timer.

Arbejdsopgaver:

  • Indtastning af kreditorbilag
  • Indtastning af dagsedler samt lønbehandling
  • Boligadministration
  • Bogføring/afstemning
  • Fakturering
  • Indrapportering af døgnvagtsrapporter
  • Telefonpasning

Det er et krav at du har erfaring med bogføring og kendskab til C5. Derudover er det en fordel hvis du har kendskab til boligadministration.

Jokab Safety DK A/S
El-tekniker til fleksibel salgsstilling

Jokab Safety DK A/S

Kan du dit kram inden for el og gerne PLC-programmering?

Så tilbyder vi en fleksibel stilling, hvor du sælger sikkerhedssystemer, sikkerhedslåse, lysgitre og nødstopsystemer til Danmarks største produktionsvirksomheder.

Jokab Safety DK A/S har et tæt samarbejde med ABB-koncernen, og vores løsninger bruges til maskiner og robotter i topmoderne produktionssystemer i hele verden.

Du får fast løn, så du kan fokusere på den rigtige løsning
Vi går op i at sælge den rigtige løsning og ikke den dyreste. Derfor er din løn også fast, så du kan fokusere på kundens behov.

Vil du vide mere? Så kig ind på annoncen, og send en kort ansøgning.

Jokab Safety DK A/S
Futurum ApSSOLID EJENDOMSADMINISTRATOR MED INTERESSE FOR MARKETING OG PROJEKTUDLEJNING

Futurum ApS, Middelfart

Er du grundig, udadvendt og trives du med den administrationstekniske opgave i et mindre ejendomsselskab? Har du derudover lyst til at deltage i opgaveløsningen indenfor projektudlejning?

Så har vi måske jobbet for dig!

Vi er på en spændende udviklingsrejse, hvilket betyder, at du bliver en del af en dynamisk virksomhed på otte medarbejdere, der har solid erfaring i ejendomsbranchen, hvor tingene går hurtigt og ambitionerne er høje. Vi har fokus på en uformel omgangstone, hvor der er højt til loftet.

Er du interesseret i følgende arbejdsopgaver:

  • Deltage i udlejning af nyopførte boligprojekter.
  • Fremvisninger og Åbent hus-arrangementer på både hverdage og weekender.
  • Varetage henvendelser fra lejere, både personligt, telefonisk og på mail.
Jysk Fynske Medier P/S
Erhvervssælgere til telemarketingafdeling i Odense

Jysk Fynske Medier P/S

Er du sælger eller har du et brændende ønske om at blive sælger, så står vi med det helt rette job til dig. Ønsker du et job, hvor du hver dag ved hvad der forventes af dig, og hvor der er sat nogle konkrete og realistiske målsætninger både dagligt og månedligt? Så er dette job lige dig.

Vi er en afdeling, der brænder for salg, og vi har en målsætning om at blive den førende salgsafdeling inden for medarbejder- og talentudvikling, og derfor har vi altid fokus på dig og din udvikling som sælger, og vi har det for øje at være med til at gøre dig til den bedste sælger, i samarbejde med dig.

Som erhvervssælger hos Jysk Fynske Medier får du til opgave at sælge vores 13 dagblade, til små og mellemstore virksomheder. Udover at tilbyde kunden et erhvervsabonnement, har du andre fordele med til kunden også, så du kan tilbyde dem en samlet erhvervspakke, som indeholder meget mere end bare et avisabonnement.

Ollerup Efterskole Sang og MusikKøkkenassistent

Ollerup Efterskole Sang og Musik, Vester Skerninge

Vi har kærlighed til maden og til eleverne. Vi har en faglig stolthed og gør tingene ordentligt. Vores arbejde er meningsfuldt og har stor betydning for dagligdagen på vores skole, hvor vi laver mad til 117 elever og 28 ansatte. I køkkenet er vi fast 4 medarbejdere.

HVER DAG GIVER vi noget af os selv. Også i køkkenet er vi mennesker, der møder hinanden med åbenhed og samtale. Vi engagerer os i hinanden, og den gode stemning er i højsædet. Vi har et godt arbejdsmiljø og inkluderer køkkeneleverne i vores arbejdsfællesskab, fordi vi kan lide at arbejde og være sammen med unge mennesker. Også når det bøvler lidt.

VI ØNSKER OS en alsidig og faglært kollega, der vil brænde for at indgå i ovenstående. Vi glæder os til at høre, hvad du kan bidrage med.