16.278 job matcher din søgning 16.278 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 16.278 resultater.
Bolind A/S
Projektkoordinator til projekt- og hvidevareafdelingen

Bolind A/S, Søborg

Til vores travle hvidevarer-projektafdeling søger vi endnu en positiv, erfaren og struktureret projektkoordinator, som i tæt samarbejde med den øvrige projektafdeling og sælgere kan tage ansvaret for gennemførelse af landets bedste hvidevareprojekter.

Dette lige fra analysering af tilbudsmaterialer og udbud, valg af produktleverandører i samråd med den salgsansvarlige, koordinering med sælgere i forhold til drøftelser og aftaler med bygherre, gennemgang af tilbuds- og udbudsmaterialer i forhold til kravspecifikationer og igangsætning, i forhold til byggeproces.

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • I samråd med sælgerne at forstå bygherres behov og ønsker
  • Selvstændigt at indhente tilbud og tegninger på kundeprojekter/-opgaver
  • Kvalitetssikring af indkomne tilbud i henhold til materialebeskrivelser og krav
Bolind A/S
Budde Schou A/SStudentermedhjælp til IT-support

Budde Schou A/S, København

Som en del af vores IT-funktion vil du primært være med til at løse opgaver med fokus på optimering og vedligeholdelse af vores interne systemer til sagshåndtering og bogholderi og af vores daglige IT-værktøjer.

Velfungerende IT-systemer er en vigtig forudsætning for, at vi kan udføre et professionelt arbejde for vores klienter, så det er vigtigt, at du har øje for en hurtig og professionel løsning af de udfordringer, der kan opstå i løbet af en arbejdsdag.

Nogle af arbejdsopgaverne som IT-supporter er:

  • Helpdesk-funktion
  • Yde brugersupport og fejlfinding
  • Opsætning og vedligeholdelse af arbejdspladser
  • Vedligeholdelse af diverse systemer, hardware og AV-udstyr
Zenith Landmåling A/SBliv kort- og landmålingstekniker i et ungt og innovativt firma

Zenith Landmåling A/S, Måløv

Er du et skarpt nyuddannet hoved eller en kyndig og kvalificeret ekspert? Og kunne du tænke dig at blive en del af et nytænkende og moderne firma med unik ekspertise inden for branchen?

Stillingen er en unik mulighed for at tage del i vores mange fremtidsplaner og få reel mulighed for at påvirke og udvikle vores fremtid.

Læs mere om, hvordan du bliver en del af vores firma lige her.
Pack Tech A/SAssistent til ordreafdelingen

Pack Tech A/S, Herlev

Pack Tech A/S udvikler, producerer, og importerer emballageløsninger til personlig pleje og kosmetik industrien.

Du bliver en del af vores velfungerende ordreafdeling/administration, hvor vi servicerer vores kunder og sælgere i Danmark og i udlandet. Vi er et sammentømret team, der arbejder tæt sammen med de øvrige afdelinger bl.a. indkøb og salgssupport. Hver assistent er selvstændigt ansvarlig for 1-3 sælgere, men teamet arbejder sammen, så vi når de opstillede deadlines.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Ordreadministration
  • Opfølgning på levering
  • Daglig kontakt til kunder, lager og leverandør
  • Diverse ad hoc-opgaver
JKSOnline marketingkonsulent

JKS søger for i-Strategi i Holbæk

Er du forsynet med vindermentalitet, elsker du den konsulterende rolle, og har du viljen til at skabe resultater sammen med et dedikeret team? Brænder du for at se resultaterne af dine SEO- og Ads-anstrengelser? Er du god til at opbygge det troværdige og givende samarbejde med dine kunder, og formår du samtidig at sætte dig ind i deres behov og rådgive dem om de mest givende løsninger?

Du har en naturlig interesse i at opfylde visioner for dine kunder. Du får et indgående kendskab til dine kunder – og deres ønske om effektiv positionering i markedet.

Med din brede indsigt i kundernes behov formår du at belyse fordelene ved den rette investering i de enkelte markedsføringsprojekter for kunden, så du effektivt kan udvælge de optimale kanaler.

EWII
Senior proces- og kvalitetskonsulent

EWII, Kolding

EWII A/S

Vil du være en del af det hold, der arbejder med at få vores lynhurtige bredbånd ud til alle i Trekantområdet? EWII vil med en meget ambitiøs satsning på udbredelse af fibernetteknologien sætte Trekantområdet på det digitale verdenskort og skabe forudsætningen for at bringe vores samfund ind i den absolutte superliga indenfor digital kommunikation.

Som vores senior proces- og kvalitetskonsulent vil du stå i spidsen for at sikre, at vores kvalitetsstyring og udviklingen af vores processer lever op til de højeste standarder.

Udviklingen af processer er et fokus for hele organisationen, og det bliver din opgave at stå i spidsen for det involverende arbejde og på den måde få medarbejdernes procesviden bragt i spil. Du vil samarbejde med alle medarbejdere i afdelingerne samt andre interessenter, men særligt med afdelingsledere og procesejere. Du vil bruge de metoder, der findes i redskabskassen for LEAN og støttes af ISO9001.

EWII
Grundfos A/S
SAP Integration Developer

Grundfos A/S, Bjerringbro

Do you have the skills, ambitions and creative mindset to take part in accomplishing our goals? Join us on our journey and gain a central role in a multinational company with the newest of technology.

You become part of a global team with 17 other SAP Developer experts. Together, you work to provide all our global business functions, including Sales, Logistics, Production and more, with an optimal SAP set-up.

With the goal of defining, developing, implementing and maintaining an optimal market-leading set-up, you will:

    Grundfos
  • Explore our business processes and needs to find opportunities for improvement and further development
  • Develop and perform hands-on integration of solutions together with your team
Grundfos A/S
Lån & Spar Bank
Specialist

Lån & Spar Bank, København

Lån og Spar er i fremgang i vores Depot- og Udlandsafdeling og derfor søger vi en dygtig specialist med solid erfaring indenfor depotområdet.

Som en ud af flere seniorspecialister får du en afvekslende arbejdsdag, hvor du både har egne ansvarsområder og deltager i løsning af større og mere komplekse opgaver i samarbejde med dine kolleger i afdelingen, samarbejdspartnere i ind- og udland samt bankens øvrige medarbejdere.

Dine primære arbejdsområder vil bl.a være:

  • Løsning af opgaver omkring udbytter, corporate actions, afvikling af handler for vores investeringsforeninger og kapitalforeninger, såvel indenlandske som udenlandske.
  • Besvarelse af telefoner og mails fra vores rådgivningscentre, kundeservice, øvrige interne stabsfunktioner, eksterne samarbejdspartnere herunder diverse depotbanker.
Lån & Spar Bank
AudikaBusiness Analyst

Audika, Smørum

Are numbers and data your passion? Then join us in the journey to help more people hear better.

We offer you the opportunity to start or/and develop your career in a company with high ambitions for success nationally. You will have a key role in taking Audika and our usage of data to a new level. In doing so you will work closely with highly skilled and experienced colleagues.

The scope of the role is broad, and we expect you to be able to understand the business complexity and dig into the details of data in Retail and provide relevant Models and presentations to the management team. You will have a key role in driving the innovation of processes relating to marketing planning, business performance and spending reviews.

Your tasks include:

  • Controlling of the monthly reporting from Retail activities around the world
  • This includes challenging the monthly reporting and performance
Ebrofrost Denmark A/SOperatør eller lign. til fødevareproduktion på Fyn

Ebrofrost Denmark A/S, Ørbæk

Ebrofrost Denmark A/S, som er beliggende på Østfyn, er et eksempel på en succeshistorie indenfor dansk fødevareproduktion. Virksomheden har på mindre end 20 år opnået en position som Europas førende producent af kogte og frosne ris og pasta til fødevareindustrien.

Som en del af udviklingen søger vi en ny produktionsmedarbejder, som kan indgå i skiftehold sammen med de øvrige medarbejdere i produktionen. Du vil som ny produktionsmedarbejder ved Ebrofrost, starte som operatør i pakkeafdeling på pastalinjen og / eller i palleteringen på ris linjerne.

Vi tilbyder:

  • Et selvstændigt og spændende job med gode fremtidsmuligheder i en velkonsolideret og dynamisk virksomhed
  • En travl hverdag med opgaver, som du selv skal kunne styre og strukturere i samarbejde med et velfungerende produktionsteam
  • Ordnede lønforhold samt pensionsordning og sundhedsforsikring
Royal Unibrew A/S
Technical Support Manager

Royal Unibrew A/S, Horsens

Som et led i at styrke vores Back Office supportfunktion, har vi valgt at sammenlægge vores Teknisk Service og Event support afdelinger. Vi søger derfor en leder som sammen med teamet skal sørge for den optimale support til både vores interne og eksterne kunder.

Dine primære arbejdsopgaver bliver at lede dit team, som består af 6 medarbejdere inklusiv en lagerfunktion, og sikre konstant optimering af vores processer og arbejdsgange.

Dine opgaver vil blandt andet være:

  • Planlægning af arbejdsopgaver sammen med dine medarbejdere
  • Sammen med dine medarbejdere sørge for, at der er optimale processer på plads, som sikre at vores kunder bliver betjent bedst muligt
  • Afholdelse af teammøder
Royal Unibrew A/S
Bang & Olufsen A/S
Store Manager

Bang & Olufsen A/S, Kastrup

Join us in making our new store in Copenhagen Airport a success and a must-visit place for the airport’s 30 million annual passengers.

As our store manager, you are responsible for daily store management and overall revenue growth. You are likewise the one to make sure that the store always represents the very best of the Bang & Olufsen brand through excellent in-store presence and brand visibility. To achieve this, you:

  • Motivate your team to achieve and exceed sales budgets and give customers the best experience
  • Regularly follow up on and communicate performance and KPIs to the team
  • Ensure that visual merchandising standards as well as standards for cleanliness, staff appearance, etc. are met
Bang & Olufsen A/S
Sales Assistant, part or full-time

Bang & Olufsen A/S, Kastrup

Join us in the heart of Copenhagen Airport, where you can put your language skills to the test and gain great experience in the high-end lifestyle industry.

Alongside the rest of the team, you:

  • Greet and help all customers, demonstrate and sell Bang & Olufsen products and follow up via e-mail
  • Meet and exceed your sales targets
  • Help create the best customer experiences

You become a part of a dedicated international team in the store, with 5 full-time and 1 part-time employee. We report to the Nordic Sales Team but have a store manager to lead us on a daily basis.

Danske BankSenior Conduct or NAPA Risk manager Flair for development and driving through changes

Danske Bank, Copenhagen, Helsinki, Stockholm, Oslo, Vilnius

Are you a highly skilled risk professional capable of designing and driving changes and do you have experience with conduct risk or product risk approval?

As a Business Operational Risk & Controls Manager, you will act as a first line of defence, which means you will interact closely with the business areas in CSD and with second line of defence. You will also be responsible for ensuring that risk processes are delivering intended value to Danske Bank employees and customers.

The role responsible for the NAPA/product approval process will work independently across the Group to design, how the product approval process will be run out of CSD ensuring we live up to our policy for product approval (ensuring risk assessment, operational readiness assessment).

Unique Human CapitalManagement konsulenter søges til stort konsulenthus i vækst

Unique Human Capital søger for A-2 i Charlottenlund

First Chair Group er i vækst! Virksomhedens 250 konsulenter har brug for yderligere kolleger til at varetage spændende konsulentopgaver for nogle af Danmarks største virksomheder. Her er udvikling og ledelse af store transformationsprojekter, besparelsesprojekter samt digitaliserings- og optimeringsprojekter på dagsordenen hos kunderne.

Vi søger derfor management konsulenter og senior management konsulenter, der skaber udvikling hos kunderne og konkret kan varetage opgaver inden for:

  • Supply chain strategy and transformation
  • Procurement strategy & excellence
  • Performance tracking and spend management
Johnson Controls
Sales Engineer

Johnson Controls, Højbjerg

Johnson Controls is powered by your talent. We are the power behind the customer mission. Together we are building a world that’s safe, comfortable and sustainable. Our diverse global team creates innovative, integrated solutions to make cities more connected, buildings more intelligent and environments more comfortable and secure.

Do you have a technical sales profile and commercial flair? Moreover, do you thrive on offering technical sales support to customers worldwide? If yes, go on and learn more about what Johnson Controls can offer you! What you will do

At Johnson Controls in Aarhus, Denmark, we are currently looking for a new Sales Engineer, who will be responsible for supporting our internal and external customers with sales solutions, and thus contribute to the continuous development of the organization.

Johnson Controls
Danske BankAmbitiøs og engageret Personlig Rådgiver søges til Holmens Kanal

Danske Bank, København

Brænder du for at skabe stærke løsninger for vores kunder? Og vil du være en del af et lærerigt og ambitiøst miljø?

Du får 12 kompetente og dedikerede kollegaer, der tilsammen udgør en høj klasse inden for finansiel rådgivning til kunderne. Vi lægger vægt på godt humør og stærke sociale kompetencer, og vi arbejder tæt sammen i teams på tværs af alle funktioner i jagten på de gode kundeoplevelser.

Vi søger en rådgiver, som er uddannet indenfor den finansielle sektor.

  • Du har en proaktiv tilgang og kommer med nye ideer og tiltag til at forbedre tingene, så vi kan blive endnu mere professionelle.
  • Dit fokus ligger på den gode kundeoplevelser, og du er med til at finde alternative løsninger sammen med kunderne.
Danske BankPersonal Assistant for Group COO

Danske Bank, Copenhagen

Do you take pride in supporting executives to succeed doing a variety of administrative tasks in an international environment? Then this is a unique opportunity to join us and make a difference to the people around you.

As an experienced PA, your primary role will be to work closely with the Group COO (Head of Group Services and Group IT) and thereby play a pivotal role in helping him to make best use of his time through administrative support on a one-to-one basis.

Your main tasks will be to:

  • Manage and coordinate calendar and e-mail
  • Proactively coordinate with colleagues and stakeholders regarding meetings
  • Make travel arrangements, including transport, visas and accommodation
DR AarhusRedaktør til Kontant

DR Aarhus

Brænder du for undersøgende journalistik og er dit etiske og journalistiske kompas i orden. Kan du skabe arbejdsglæde og lede en ambitiøs redaktion med dygtige journalister, der brænder for forbrugerstof. Så er du måske den nye redaktør på et af DRs stærkeste brands.

DR1’s undersøgende forbrugermagasin Kontant søger en redaktør, som vil stå i spidsen for at afdække væsentlige historier, som berører danskerne og deres pengepung.

Vi tilbyder en redaktion med dygtige og erfarne journalister, fotografer og klippere. Humøret er højt og tonen uformel, og vi samarbejder tæt med hinanden om de historier, vi har gang i.

Danske BankCrisis Manager

Danske Bank, Glostrup

Danske Bank is looking for a Crisis Manager to join the Situation and Crisis Management team.

The Crisis Manager will play a major role in the implementation of the Crisis Management organisation across the bank. Crisis Management is a part of our new Operational Resilience framework.

As a Crisis Manager, you will join Situation and Crisis Management with specific focus on the implementation of Crisis Management across the Group. You will report to the Team Lead of Situation and Crisis Management. Your key responsibilities will include:

  • Collaborating closely with Business Continuity, IT Service Continuity and Emergency Response Management in the implementation of Operational Resilience framework