22.637 job matcher din søgning 22.637 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Volvo Danmark A/S
Logistikkoordinator

Volvo Danmark A/S, Taastrup

Brænder du for at få tingene til at ske i den korrekte rækkefølge, så de rigtige lastbiler bliver leveret på rette sted til rette tid? Og er du glad for tværfagligt samarbejde og netværk med både fabrikker og forhandlere? Så er stillingen som logistikkoordinator hos Volvo Danmark måske det rette job for dig.

Som logistikkoordinator vil du få en afgørende rolle i forhold til den logistiske proces fra ordre til levering af lastbiler. Stillingen er en nøglefunktion i vores organisation, hvor det bliver din opgave at supportere salgsprocessen i vores netværk, så vi får solgt flest mulige lastbiler.

Din arbejdsdag vil foregå fra kontoret i Taastrup og vil indeholde opgaver, der sikrer problemfri køretøjslogistik og fakturering. Der vil være fokus på en grundig oplæring og stillingen giver mulighed for udvikling af opgaver og ansvarsområder.

Volvo Danmark A/S
Zeppelin Power Systems
Vi søger en salgskonsulenter med stort drive

Zeppelin Power Systems

Bliv en del af en markedsledende koncern
Zeppelin Danmark A/S er som eneforhandler af Caterpillar blandt de førende leverandører af entreprenørmaskiner i Danmark, Grønland og Færøerne.

Vi søger en dedikeret og entusiastisk salgskonsulent til vores succesfulde salgsteam (maskiner op til 10 tons). Du går gerne de ekstra skridt, der skal til, for at kunderne får den absolut bedste købsoplevelse og service. Vi søger til dækning af Midt- og Nordjylland og til dækning af Sjælland.

Nysgerrig på Zeppelin? Så klik her!

Zeppelin Power Systems
GC Nordic ABPRODUCT SPECIALIST

GC Nordic AB, Copenhagen

- to strengthen our GC Nordic team in Denmark with a result oriented professional to cover Zealand.

As a Product Specialist, you advise and sell dental products to dentists and dental hygienists. You are responsible for maintaining customer relationships and achieve various sales targets. You independently schedule appointments for the creation of new business with existing customers and to create new business with new account start ups. Daily acquisition of new customers is necessary for long-term success. Within the sales process, giving hands-on training and the usage of the CRM system are important roles.

What do we offer you?

  • A challenging job in an international and diverse company.
  • Flexible hours.
  • Competitive salary package including benefits.
  • A great company culture, based on respect and comradeship.
Frederiksberg KommuneBørneambassaden søger pædagog til vuggestue

Frederiksberg Kommune

Det er nu, du har muligheden for at være med til at udvikle Børneambassadens pædagogiske praksis i arbejdet med den styrkede læreplan.

Børneambassaden har brug for en ildsjæl, der skal være med til at skabe nærvær, omsorg, tid og plads til både leg og læring. Sammen med gode kollegaer vil du arbejde målrettet på at skabe de bedste læringsmiljøer for børn.

Er legen mere end bare fri leg og er kreativitet meget andet end maling og papirklip? Så er Børneambassaden måske noget for dig.

Vi arbejder med at styrke børnenes sociale, sproglige, kognitive og motoriske udvikling. Det gør vi for, at de bliver robuste, både til livet og skolen.

Inco CC København A/SSalgsassistent til isenkram-afdelingen i inco Cash & Carry i Kødbyen

Inco CC København A/S

Microplane, Witt og Bialetti, siger det dig noget? Og vil du være med til at udvikle isenkram-området i inco CC København?

I Isenkram er vi et lille team på to salgsassistenter og en salgsleder. Vores sortiment er bredt og dækker fra elpærer og køkkenmaskiner over bage- og kontorartikler til arbejdstøj og -sko.

Jobbet er alsidigt, og opgaverne består blandt andet af salg og rådgivning, varebestilling, -modtagelse, -opfyldning og fakturering. Du vil få ansvar for dit eget om­råde og kontakt til egne leverandører med mulighed for at sætte dit eget præg på afdelingen.

Børns Vilkår
Praktikant til Børns Vilkårs IT-team

Børns Vilkår, Valby

Brænder du for IT, og vil du være med til at stoppe svigt?
Bliv praktikant i vores IT-team i Valby.

Som praktikant i vores IT-team bliver du en del af en lille afdeling i fuld udvikling. Du får indblik i organisationsdrift og indgår i en hverdag med mangfoldige arbejdsopgaver. Nogle opgaver er faste mens andre opstår ad hoc.

Din viden og dine idéer er velkomne!

Børns Vilkår
Frederiksberg KommuneKompetent afdelingsleder søges til Lejlighederne LSV på Frederiksberg

Frederiksberg Kommune

Vi søger en fagligt stærk socialfaglig profil til stillingen som afdelingsleder.

En afdelingsleder, der kan gå foran og sammen med medarbejdere og ledelsesteamet sikre, at indsatsen over for borgerne har høj faglig kvalitet. Er du en leder, som kan formidle klare mål og forventninger, så der skabes fælles retning, ansvar og god holdånd? Og kan du drive faglige udviklingsprocesser, så der skabes de bedst mulige rammer for borgerne? Så er det måske dig, vi søger som vores nye afdelingsleder og kollega.

Som afdelingsleder bliver du en del af den samlede ledelse for bofællesskabet Lioba og Lejlighederne LSV. Din primære funktion vil være som daglig leder af Lejlighederne LSV, med ansvaret for 30 beboere og 12 fuldtidsansatte medarbejdere i dag-, aften-, og rådighedsvagt.

Bizcon
Leading GRC specialist

Bizcon, Roskilde

Leading GRC specialist with a passion for helping large corporations stay on top of Governance, Risk and Compliance.

Do you have a passion for governance, risk and compliance and the DNA of a Business Consultant? Do you strive to be among the best in your field and would you like to work with GRC solutions from DILIGENT Corporation - the world’s largest GRC SaaS provider? Then you might be our new leading GRC-specialist?

You will be our leading specialist within governance, risk and compliance, and you will be working with a highly innovative and truly data-driven software platform and one of the world’s leading GRC solutions. You will play a key role in the team and have a high impact on the way our customers work with GRC.

Special Minds IT
Er du den nye testkonsulent hos Special Minds IT?

Special Minds IT, Viby J

I Special Minds IT vokser vi. Vi er en socialøkonomisk IT-virksomhed, som løser specialiserede IT-opgaver for store virksomheder, kommuner og andre offentlige organisationer. Vi er drevet af at skabe IT-jobs for medarbejdere med autismeprofil og dermed levere IT-løsninger, hvor vores medarbejderes særlige kompetencer kommer i spil.

Lige nu søger vi en ny testkonsulent.

Du har stærke IT-kompetencer, en grundlæggende teknisk forståelse og forståelse for systemudviklingsmetoder. Du interesserer dig for opgaver indenfor testområdet og har gerne erfaring med testanalyse og testdesign. Det vil være en fordel, hvis du tidligere har arbejdet med testværktøjer og skrevet test-cases. Du har et højt koncentrationsniveau og trives med systematik, gentagelser og fejlfinding, som er grundkernen i testarbejdet. Du gør en dyd ud af at udføre opgaver indenfor den givne deadline.

Ikast-Brande Kommune
Hjemmeplejen Nord søger sosu-assistent til ny arbejdsgang

Ikast-Brande Kommune

Er du uddannet social- og sundhedsassistent og vil være med til at implementere ny arbejdsgang i dagvagt og aftenvagt, så se her:

Vi er i gang med at lave assistentruter i dagvagt og aftenvagt med helhedspleje hos nye borgere og i tæt samarbejde med sygeplejen. Nye borgere opstartes på assistentruten, hvor assistenten er ansvarlig for at udarbejde mål i samspil med borgeren. Når assistenten vurderer, at forløbet er koordineret og stabilt, overleverer assistenten borgeren til rette kollega.

Assistentruten vil rumme sundhedslovsydelser hos borgere, der vurderes i stabile og kontinuerlige forløb, og træde til i akutte opgaver, hvor der f.eks. vil være behov for TOBS og lægekontakt. Assistenten vil der ud over være til rådighed for faglig sparring for kollegaer og opkvalificere hjemmeplejen fagligt inden kontakt til sygeplejen.

Kjær & Sommerfeldt
Dygtig vinkonsulent søges til Danmarks ældste og fineste vinforretning

Kjær & Sommerfeldt, København

Hos Kjær & Sommerfeldt er passion for mennesker, vin og resultater den drivende kraft og nøglen til vores succes.

Vi søger en dygtig og erfaren vinkonsulent, som i tæt samarbejde med det øvrige team har lysten og drivet til at bringe vores forretningsområder til et endnu højere niveau – og til at bidrage til det arbejde, der skal gøres for at drive en travl, velbesøgt butik.

Du skal elske at servicere vores mange søde kunder, levere god rådgivning og sætte en ære i at yde en exceptionel god service over for vores mange kvalitetsbevidste private kunder, virksomheder, hoteller og restauranter. Du kan lide at afholde smagninger, og det er naturligt for dig at underholde og fortælle historier fra vinens verden.

Kjær & Sommerfeldt
Konica Minolta Business Solutions Denmark a/s
Nordic Specialist Remote Support

Konica Minolta Business Solutions Denmark a/s, Ballerup

Vil du være med til at sætte ekstra skub i Konica Minoltas transformation, og har du lyst til en spændende rejse ind i IT-verdenen? Så har vi masser af spændende udfordringer til den rette kandidat.

Vi søger en dygtig Remote Support Tekniker, som er engageret, kreativ og resultatorienteret, og som får ting til at ske. Du brænder for at hjælpe vores kunder til en enklere hverdag med IT-systemer. Du vil ligeledes have et tæt samarbejde med dine nordiske kollegaer.

Arbejdsopgaver

  • Nordic Specialist Remote Support ansvarlig på ekspertniveau for Remote Server Platform i norden
  • Sikre viden og træning for medarbejdere og partnere
  • Projektledelse til Remote Support-området
Konica Minolta Business Solutions Denmark a/s
BEUMER Group A/S
Project Manager, Logistic Systems

BEUMER Group A/S, Aarhus

Beumer

Would you like to contribute to the success of one of the leading global providers of automated material handling solutions, and do you enjoy collaborating with customers and suppliers across cultures? Then join us to lead large international projects, travel the world and use your technical and commercial expertise to deliver high-tech intralogistic systems to large postal and distribution centres worldwide.

As Project Manager, you will be technical- and commercial lead of the entire project/projects (project size up to €50m) – right from contract negotiation to implementation and final handover to the customer. You organize the full team, manage and allocate resources, project time plans, risk assessments and oversee project budgets.

BEUMER Group A/S
Troldtekt A/SKørselsplanlægger til logistikafdelingen i Troldhede

Troldtekt A/S

Nu kan du blive en del af den dynamiske logistikafdeling hos Troldtekt A/S, som producerer de bæredygtige Troldtekt akustikløsninger til byggeriet.

Logistikafdelingen med 13 medarbejdere er ansvarlig for indkøb af råvarer, produktionsplanlægning samt planlægning og forsendelse af færdigvarer til vores kunder.

Som kørselsplanlægger er det afgørende, at du kan bevare overblikket i en travl hverdag uden at miste din sans for detaljer. Din primære opgave er at sikre at vores kunder får leveret de rette varer til den aftalte tid.

Dine opgaver består i:

  • Daglig håndtering og disponering af biler i ind- og udland
  • Booking af diverse forsendelser såsom containere, fly og kurrer
  • Daglig kontakt med danske og udenlandske chauf- fører
Troldtekt A/SIntern sælger (barselsvikariat)

Troldtekt A/S, Tranbjerg

Ønsker du at arbejde i en spændende og internationalt orienteret virksomhed i vækst?

Som intern sælger vil du indgå som en vigtig del af vores interne salgsteam på kontoret i Tranbjerg­. Dine arbejdsopgaver vil være interne salgs- og supportrelaterede opgaver for kunder på det danske marked.

Du vil gennemgå en grundig oplæring, så du er klædt på til at arbejde med tilbudsgivning, ordre-håndtering og logistik, opfølgning på projekter, og til at supportere såvel vores kunder som vores eksterne sælgere.

Vi tilbyder:

  • En spændende arbejdsplads med et produkt-program, der følger tidens trend
  • Et godt og uformelt arbejdsmiljø
  • En virksomhed hvor CSR, bæredygtighed og miljø er i fokus
  • Gode løn- og ansættelsesforhold
HTH
Salgstrainee

HTH, Horsens

Vil du lære at forvandle kunders drømme til køkkenkærlighed?

HTH

Som branchens førende indenfor salg af køkkener, gerne det hurtige salg - har vi brug for branchens bedste salgstrainee. Brænder du for at levere gode kundeoplevelser, og besidder du et naturligt salgstalent?

Ønsker du udfordrende opgaver med en bred kontaktflade indenfor salg, samtidig med vi prioriterer din personlige udvikling højt, så er du måske vores nye salgstrainee.

Hos HTH GO Horsens er vi i en positiv udvikling med klare planer for fremtiden. Her vil du indgå i et team med et godt sammenhold, hvor vores værdier er, at glade og tilfredse medarbejdere skaber resultater og tilfredse kunder.

HTH
Satair A/SShipping Specialist

Satair A/S, Kastrup

For our Satair Copenhagen site, we are looking for a Shipping Specialist. The team consists of seven dedicated employees and is part of a total Warehouse team of 38 employees.

You will work closely with our colleagues in Customer Order Service and a large number of external stakeholders, being forwarding agents and various transportation companies to carry our products safely and swiftly from supplier to customer.

Satair offers first class material management solutions in the aftermarket business of the aviation industry, and is a key part of the Airbus Customer Services unit. Satair is a $2.0 billion-turnover global company with more than 1,100 employees, operating from 10 locations worldwide.

The aviation industry is an ever changing and fast moving environment. With our global functional organization, you will be part of a truly international family.

HumanTrust A/S
Projektchef B2B

HumanTrust A/S søger for HusCompagniet

Har du lyst til at arbejde med spændende rækkehusprojekter på Jylland og Fyn, hvor du går forrest som projektchef på B2B-området og viser, hvordan godt købmandskab og byggeteknisk snilde ser ud? Har du desuden, hvad der skal til for at bygge en helt ny organisation op under dig? Så er du måske den nyeste tilføjelse til RækkehusCompagniet, som er vækstvirksomheden HusCompagniets nye forretningsben.

RækkehusCompagniet skræddersyer rækkehuse til investorer fra idé til overdraget, færdigbygget projekt.

Som projektchef B2B får du følgende arbejdsopgaver og ansvarsområder:

  • Ansvar for udførelse af alle B2B-rækkehusprojekter (Fyn/Jylland) inkl. økonomi
  • Ansvar for opbygning af ny teknisk afdeling til håndtering heraf (byggeledelse/tegnestue)
HumanTrust A/S
SOSU ØstjyllandEventkoordinator til udvikling af skole- og uddannelsesmiljø

SOSU Østjylland

Vi søger ny kollega, som har lyst til, sammen med skolens elever og personale, at skabe et skolemiljø for de unge og de mere modne elever. Vi søger dig, der vil være med til at få skabt/genskabt traditioner og fornyelse for på den måde at videreudvikle vores skole- og uddannelsesmiljø. Det betyder, at du bliver en vigtig brik i at få skabt et godt og attraktivt miljø udenfor klasserummene på alle skolens matrikler i Aarhus, Skanderborg og Silkeborg.

Vi vil så gerne have en skole, hvor trivsel og gode fællesskaber er i højsæde. Derudover skal du i samarbejde med skolens kommunikationsafdeling udvikle markedsføringen og fortællingen om events, skole- og uddannelsesmiljø.

Stillingen er på 37 timer om ugen, hvor din primære arbejdsplads bliver i Aarhus, men hvor du også vil skal have arbejdsdage på de andre matrikler ca. 1-2 dage om ugen.

ØkonomistyrelsenVil du være en del af specialistteamet på en af Danmarks største lønløsninger? Vi søger to regelsprogsprogrammører til Team Statens Løn

Økonomistyrelsen, København

Vil du, med en stor grad af forretnings- og it-forståelse, være med til at vedligeholde og optimere Statens Lønløsning?

På løn- og pensionsområdet er vi i dag et kompetent og erfarent team, der hver måned sikrer korrekt og rettidig udbetaling af løn til ca. 180.000 ansatte i staten og pension til ca. 167.000 tjenestemandspensionister. Lønnen og tjenestemandspensionen skal være korrekt i henhold til gældende overenskomst/aftaler og skal udbetales til tiden. Vi foretager hver måned mange ændringer i lønsystemet, der alle udspringer af ændringer i gældende regelsæt – f.eks. ved overenskomstfornyelser, ændringer i skattelovgivningen - eller opstår som følge af nye behov hos vores kunder.