5.740 job matcher din søgning 5.740 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 5.740 resultater.
HERSTEDØSTER MENIGHEDSRÅD HERSTEDØSTER KIRKE
Gartner

HERSTEDØSTER MENIGHEDSRÅD HERSTEDØSTER KIRKE, Albertslund

Stillingen som Gartner ved Herstedøster Kirke er ledig og ønskes besat 1. februar 2021 eller snarest muligt (37 timer pr. uge).

Kirkegården ligger i tilknytning til landsbykirken og har to stillinger tilknyttet, en graver og en gartner. Der er pligt til at gøre tjeneste ved andre ansættelsesmyndigheder i Glostrup provsti, hvor ansættelsesmyndigheden indgår aftaler herom.

Dit ansvarsområde bliver

  • renholdning af kirkegården og kirkens øvrige grønne områder
  • administration og kirkegårdsregnskab.

Vi tilbyder

  • et selvstændigt arbejde
  • positivt arbejdsmiljø
  • løn og pension iht. gældende overenskomst.
Furesø KommunePædagog med interesse for natur, udeliv og science til Børnehuset Skovbakken

Furesø Kommune, Farum

Er du vild med udeliv? Og vil du have en arbejdsdag med mad over bål, eksperimenter i naturen og oplevelser og læring, der udspringer af børnenes initiativer? I Børnehuset Skovbakken i Furesø Kommune mangler vi en kollega, der vil være med til at sætte fuld skrue på vores grønne profil.

Vi søger en uddannet pædagog til vuggestuegruppen, her med de ældste børn. Stillingen skal på sigt være i børnehavegruppen - så du skal være helt indstillet på, samt begejstret for, at arbejde med børn i alderen 0-6 år.

Vi er meget optagede af at følge op på børnenes initiativer. Derfor arbejder vi også med en stor fleksibilitet i hverdagen. Vi ønsker, at børnene får mulighed for, at mærke deres egen indflydelse.

Vi har en grøn profil så at udforske og forundres over naturen sammen med børnene, samt at give dem et indblik i bæredygtighed, er bærende elementer i vores pædagogiske praksis.

Ag Analytics A/SCommunication & Marketing Consultant

Ag Analytics A/S, Copenhagen

We are now looking for a motivated, organized, and creative marketing consultant with a passion for Marketing and Social Media to join our dynamic and performance-driven team.

As our new team member, you will have real responsibilities and own many of our external- and internal-facing communication and marketing. Selected key responsibilities include:

  • Be responsible for our Social Media channels and support us in creating engaging content for our followers
  • Measure and analyze our Social Media and news coverage performance and use it to derive actionable insights
  • Support creation of blog posts, press releases, newsletters, podcasts, campaigns to help us reach our internal and external audiences
Volvo Danmark A/S
Reservedelselever til Taastrup, Hillerød, Randers, Viborg og Århus

Volvo Danmark A/S

Vi ved ikke præcis, hvor du er i livet, men måske kunne en 2-årig uddannelse hos et af de aller største mærker inden for lastbiler og busser være en idé?

”Det er det bedste valg, jeg har taget og de to år går lynhurtigt. Du arbejder med de største lastbiler, varevogne og busser som Volvo og Renault har. Det er megafedt,” fortæller reservedelsekspedient Mark.

Hos Volvo er vi vant til at tage os af nye elever og tilpasse dine opgaver til netop dine styrker og interesser. I løbet af elevuddannelsens 2 år deltager du i 6 skoleophold af 2 ugers varighed på fagskolen – Mommark – på Als.

”Jeg vidste ingenting om hestekræfter eller bremseklodser, men skoleforløbene klædte mig rigtig godt på,” fortæller reservedelsekspedient Anne.

Vi kan sikkert bruge lige netop dig
Du behøver ikke at elske biler, så længe du har lyst til en hverdag med fart på, så skal du nok lære det hele.

Er du klar?

Volvo Danmark A/S
Kereby ApS
Ejendomsadministrator søges inden for fast ejendom

Kereby ApS, Nordhavn

Ønsker du et selvstændigt ansvar for en portefølje af Københavns smukkeste ejendomme? Så er du måske vores nye kollega.

Som ejendomsadministrator vil dine opgaver bestå af:

  • Daglig kontakt til lejere, mv.
  • Opkræve leje og fortage lejereguleringer
  • Udarbejde varslinger som OMK, skatter og afgifter samt forbedringsforhøjelser i henhold til lejelovens regler
Kereby ApS
Tivoli A/S
Tivoli søger produktionsleder

Tivoli A/S, København

Er du en erfaren og rutineret produktionsleder, og har du lyst til at blive en krumtap på ATLANTIS og Snedronningen?

Danmarks største musicalsucces ATLANTIS genopstår til september 2021, når Tivoli sammen med Mikkel Rønnow laver en ny opsætning af forestillingen i Tivolis koncertsal og efterfølgende på turné til Aarhus, Odense og Holstebro. Det er en stor, kommerciel produktion med et dansk/engelsk kunstnerisk team.

Som produktionsleder får du ansvaret for forestillingernes produktionshold – altså den komplette fysiske realisering af det kreative holds design og ønsker.

Akademikernes A-KasseServiceorienteret systemejer/product owner

Akademikernes A-Kasse, København

Har du en baggrund som IT-systemejer, eller arbejder du i dag med IT i en a-kasse? Så er du måske vores nye kollega i IT-afdelingen hos Akademikernes A-kasse.

Som systemejer på Modulus vil du i samarbejde med kollegaer i Forretningssupport varetage kontakten til Akademikernes A-kasses IT-leverandør og Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering i forhold til Modulus. Du vil skulle bistå med at fortolke, hvad ny lovgivning betyder for systemet og for dine kollegaer i huset, og du vil også skulle sikre, at opdateringer og videreudvikling af systemet bliver implementeret.

Vi tilbyder en spændende og udfordrende stilling i en dynamisk og markedsledende organisation, hvor vi giver plads til din faglige og personlige udvikling. Vi tilbyder attraktive ansættelsesvilkår i form af gode medarbejderforhold og attraktive personalegoder, fx helbredssikring og betalt frokostpause.

Irma A/SSalgsassistent Delikatesse, Irma

Irma A/S

Som delikatessemedarbejder i Irma bliver du en vigtig del af Irmas ansigt udadtil og du vil derfor have et stort medansvar for, at vores kunder oplever den uovertrufne service og den særlige ånd, som Irma er kendt for.

Vi tilbyder:

  • Et spændende job med masser af udfordringer
  • Stor frihed til at arbejde med sortimentet
  • At blive en del af en stærk virksomhedskultur på en af Danmarks Bedste Arbejdspladser

Som delikatessemedarbejder i Irma har du et spændende og udfordrende job med stor handlefrihed. Dit primære ansvarsområde vil være delikatesseafdelingen og du vil bl.a. befinde dig på gulvet, som en synlig hjælp for kunderne. Inden for de rammer skal du sikre, at Irmas kunder oplever en delikatesseafdeling af høj kvalitet, med god service og et spændende og varieret sortiment af friske varer.

ROCKWOOL International A/SFacility Technician

ROCKWOOL International A/S, Hedehusene

Do you thrive in a dynamic and challenging work environment? Then we have an exciting opportunity in ROCKWOOL international’s facility department.

We are looking for a Facility Technician with a wide and varied responsibility within facility and for overseeing the successful completion of ongoing and new projects.

You will be part of a Facility Service team of eight dedicated colleagues and responsible for around 70.000 sqm building mass and 370.000 sqm. ground area. We are responsible for our canteens and receptions, energy management, relocation service, office supplies and furniture, cleaning, building maintenance, rental service, gardening/snow removal, environmental management, travel bookings, mail- and parcel service, building and construction projects, and finally warehouse management.

Danske Shoppingcentre P/SMarketing- & Eventkoordinator i Amager Centret

Danske Shoppingcentre P/S, København

Er du god til at udarbejde content til digitale medier? Og har du erfaring med at skabe og afholde events? Vil du være del af et team, hvor du har fingeren på pulsen og kan drage nytte af de kompetencer på en bred palette af opgaver? Så er dette din næste karrieremulighed.

Som Marketing- & Eventkoordinator i Amager Centret, vil dine to primære arbejdsområder være udarbejdelse af content til vores digitale medier og afholdelse af events i tæt samarbejde med vores butikker.

Da du bliver del af et mindre team, vil du få mulighed for at have fingeren på pulsen og udnytte dine marketing- og eventkompetencer på en bred palette af opgaver. Her kan blandt andet nævnes vores loyalitets-app, som skal fungere i et bredt samarbejde med centrets butikker, samt kampagner og in-store-materiale, hvor vi skaber og sikrer den røde tråd.

LægemiddelstyrelsenAfdelingslæge inden for onkologi eller hæmatologi til godkendelse af nye lægemidler til Lægemiddelstyrelsen

Lægemiddelstyrelsen, København

Er du onkolog eller hæmatolog og interesseret i lægemidler? Overvejer du et lægejob uden for klinikken, eller kommer du fra lægemiddelindustrien og vil prøve noget nyt? Hvert år kommer der nye lægemidler. Lægemidlerne har fået en markedsføringstilladelse efter en grundig godkendelsesproces, hvor data fra bl.a. de kliniske forsøg bliver gennemgået nøje. Vil du være med til at godkende lægemidler til gavn for patienter og samfund, så venter der en spændende stilling på dig i Lægemiddelstyrelsen.

Din primære arbejdsopgave er at vurdere kliniske data for cancerlægemidler. Har lægemidlet en klinisk relevant effekt på den tiltænkte patientpopulation? Er der et rimeligt forhold mellem effekt og sikkerhed? Er der en særlig risiko i visse patientpopulationer f.eks., ældre, nyre- eller leversyge?

Københavns KommuneDygtig hjemmevejleder med erfaring fra arbejde med mennesker med handicap til Borgercenter Handicap

Københavns Kommune

Brænder du for at understøtte københavnere med handicap, så den enkeltes ressourcer aktiveres? Vil du bidrage til, at mennesker med handicap opnår øget selvstændighed, mestring og social mobilitet? Så er du måske vores nye kollega.

Udførerområdet i Borgercenter Handicap søger en dygtig medarbejder til vores korps af hjemmevejledere i Bostøtteenheden.

Bostøtteenheden beskæftiger 29 udgående hjemmevejledere, som arbejder med socialpædagogisk støtte, § 85, til ca. 580 københavnere, som bor selvstændigt i egen bolig. Derover har vi en enhed, som leverer rådgivning og gruppeforløb som tidlige forebyggende indsatser efter SEL § 82a.

Du kommer primært til at levere bostøtte til voksne 18+ med senhjerneskader. Du vil dog også skulle levere bostøtte til borgere, som har udviklingshæmning og andre psykiske og fysiske funktionsnedsættelser.

BilkaServicemedarbejder under 18 år til Hus og Have - København S

Bilka

Vil du være en del af et team af sjove og dygtige kolleger, og vil du have et studiejob, hvor du kan tjene lidt ekstra og samtidig lære om detailbranchen?

Som medarbejder i Bilka er du med til at holde butikken pæn, ordentlig og indbydende, så det er hurtigere, nemmere og sjovere, når indkøbsvognen skal fyldes til studentergilder, konfirmationer og barnedåb – eller til den travle hverdag.

Det er dig, der giver kunderne den gode service – og giver dem et smil med på vejen. Sammen med dine kolleger sørger du for, at hylderne er fyldt op, og at varerne står pænt. Du hjælper kunderne med at finde det, de leder efter.

CuriaHead of Business Development

Curia recruiting on behalf of aquatherm

Do you have international experience within district heating and cooling?

As part of aquatherm´s growth strategy, a new position as Head of Business Development has been created. aquatherm is a key player within the international piping market, and the company is now investing further to penetrate the district heating and cooling piping market in Europe.

In the first step, the district heating & cooling team will be developed locally under the structure of aquatherm’s daughter companies and partners.

Your tasks include:

  • Responsibility for the entire European market with the flexibility to work from home
  • Responsibility for the complete sales process, including technical presentations as well as establishing a new base of customers
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Økonom til analyser inden for offentlig konkurrence

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Valby

Vil du være med til at belyse, hvad der sker, når den offentlige sektor køber ind for 1 mia. om dagen? Trives du i samspillet mellem økonomi, jura og politik? Har du lyst til at arbejde med analyser og politikudvikling? Og er du faglig stærk, ambitiøs og iderig? Så er du måske vores nye økonom i Center for offentlig konkurrence i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen.

Du vil sammen med de øvrige i teamet komme til at løse en række forskelligartede og udfordrende opgaver, som bl.a. kan omfatte:

  • Udvikling af centerets viden, dataindsamling og analysemetoder
  • Analysearbejde i alle dets faser – research, design og tilrettelæggelse af analyser, gennemførelse af workshops, spørgeskemaundersøgelser, databehandling, økonometriske analyser (primært i STATA) og rapportskrivning
  • Udvikling og vedligeholde styrelsens database over offentlige udbud
føtexProduktionskoordinator til slagterafdelingen - København S

føtex

Går du med en leder i maven – og kunne du godt tænke dig at lære, hvordan man koordinerer arbejdet for forskellige typer af medarbejdere? Er du samtidig en dygtig håndværker?

Som produktionskoordinator er du med til at planlægge den daglige drift i slagterafdelingen. Du får selvstændigt ansvar for dine opgaver, og du lærer, hvordan man leder forskellige typer af medarbejdere.

Du får en alsidig og aktiv hverdag, hvor du:

  • deltager i den daglig drift sammen med resten af teamet
  • er med til at sikre kvaliteten i produktionen jf. vores overordnede koncepter – fx gennem egenkontrol
  • er med til at koordinere det daglige arbejde for teamet
Akademikernes A-KasseDeveloper til IT i Akademikernes A-kasse

Akademikernes A-Kasse, København

Har du lyst til at arbejde i et dynamisk IT-team, hvor du kan præge alle dele af udviklingsprocessen? Så er du måske vores nye kollega i udviklerteamet i Akademikernes A-kasse.

Sammen med dine kollegaer i udviklerteamet skal du være med til at sikre, at forretningens ønsker IT-understøttes optimalt. Du vil udvikle nye features til understøttelse af Akademikernes A-kasses daglige arbejde, og du vil primært bidrage til udviklingen af vores CRM-løsning, som er baseret på Microsoft Dynamics 365, hvor vi løbende skal understøtte nye spændende digitale projekter.

føtexProduktionskoordinator til delikatessen - København S

føtex

Har du smag for god kvalitet? Og vil du være med til at lave indbydende, friske og velduftende specialiteter til føtex kvalitetsbevidste kunder? Sammen med slagtermesteren er det nemlig dig, der tager ansvaret for, at delikatessen leverer lækre retter – hver dag!

Delikatessen er en del af føtex’ slagterafdeling, og det giver dig et stort sortiment af kød, fisk, køle- og mejerivarer til rådighed. Derudover får vi friskbagt brød fra bageriet, så du arbejder i et rent slaraffenland af kvalitetsprodukter.

Mange varer tilbydes direkte fra disken eller fra vores store convenience-udbud. Derudover leverer vi store anretninger ud af huset, hvor vi tilbyder buffeter, brunch, festmiddage, tapas, smørrebrød og meget andet til enhver anledning.

IMC Business Consulting A/S
Regnskabschef med Erfaring indenfor SAP

IMC Business Consulting A/S søger for kunde

Vor klient er et datterselskab af en IT-koncern med 2500 medarbejdere. Det danske selskab skal bruge en erfaren Regnskabscef, som vil være en del af et fagligt kompetent IT-miljø bestående af cirka 15 kollegaer. Regnskabschefen refererer til CEO for det danske selskab samt til koncernens CFO rapporteringsmæssigt.

Virksomheden søger en kompetent og fagligt stærk regnskabschef. Du får base på hovedkontoret i den vestlige del af Storkøbenhavn og får ansvaret for bogholderi, perioderegnskaber månedligt og årligt og du gennemfører opgaver indenfor løn, momsregnskab, afstemninger, fakturering m.v., samt klargøring af regnskaber til revision for det danske selskab.

Du kommer til at være en central person med reference til virksomhedens administrerende direktør. Virksomheden er særdeles solid og er inde i en spændende og positiv udvikling.

Selecta A/S
Koordinator til Kundeservice i International Self-Service-virksomhed

Selecta A/S, Brøndby

Vi har rivende travlt og søger derfor en koordinator til vores Kundecenter i Brøndby. Du skal sammen med vores logistik- og kundeserviceteam sikre en smidig proces imellem kunder og udekørende ansatte ved Selecta.

Dette indbefatter at sikre at forbrugsvare og reservedele bliver oprettet korrekt i vores systemer og ankommer til tiden, samt at tage imod kundehenvendelser på bestillinger og serviceopgaver, reklamationer etc. Du vil få rig mulighed for at bidrage med dine idéer og sparre med kollegaerne og lederne i driften og styrke dine teoretiske greb i praksis.

Din tilgang til dine ansvarsområder er systematisk og du bevarer fokus og overblik, selvom du har mange projekter i gang samtidig. Endelig er du god til at kommunikere budskaber ud på en kort og præcis facon, ligesom du får eksekveret og afsluttet dine opgaver rettidigt.

Selecta A/S