5.786 job matcher din søgning 5.786 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 5.786 resultater.
HERSTEDØSTER MENIGHEDSRÅD HERSTEDØSTER KIRKE
Gartner

HERSTEDØSTER MENIGHEDSRÅD HERSTEDØSTER KIRKE, Albertslund

Stillingen som Gartner ved Herstedøster Kirke er ledig og ønskes besat 1. februar 2021 eller snarest muligt (37 timer pr. uge).

Kirkegården ligger i tilknytning til landsbykirken og har to stillinger tilknyttet, en graver og en gartner. Der er pligt til at gøre tjeneste ved andre ansættelsesmyndigheder i Glostrup provsti, hvor ansættelsesmyndigheden indgår aftaler herom.

Dit ansvarsområde bliver

  • renholdning af kirkegården og kirkens øvrige grønne områder
  • administration og kirkegårdsregnskab.

Vi tilbyder

  • et selvstændigt arbejde
  • positivt arbejdsmiljø
  • løn og pension iht. gældende overenskomst.
Furesø KommunePædagog med interesse for natur, udeliv og science til Børnehuset Skovbakken

Furesø Kommune, Farum

Er du vild med udeliv? Og vil du have en arbejdsdag med mad over bål, eksperimenter i naturen og oplevelser og læring, der udspringer af børnenes initiativer? I Børnehuset Skovbakken i Furesø Kommune mangler vi en kollega, der vil være med til at sætte fuld skrue på vores grønne profil.

Vi søger en uddannet pædagog til vuggestuegruppen, her med de ældste børn. Stillingen skal på sigt være i børnehavegruppen - så du skal være helt indstillet på, samt begejstret for, at arbejde med børn i alderen 0-6 år.

Vi er meget optagede af at følge op på børnenes initiativer. Derfor arbejder vi også med en stor fleksibilitet i hverdagen. Vi ønsker, at børnene får mulighed for, at mærke deres egen indflydelse.

Vi har en grøn profil så at udforske og forundres over naturen sammen med børnene, samt at give dem et indblik i bæredygtighed, er bærende elementer i vores pædagogiske praksis.

Ag Analytics A/SCommunication & Marketing Consultant

Ag Analytics A/S, Copenhagen

We are now looking for a motivated, organized, and creative marketing consultant with a passion for Marketing and Social Media to join our dynamic and performance-driven team.

As our new team member, you will have real responsibilities and own many of our external- and internal-facing communication and marketing. Selected key responsibilities include:

  • Be responsible for our Social Media channels and support us in creating engaging content for our followers
  • Measure and analyze our Social Media and news coverage performance and use it to derive actionable insights
  • Support creation of blog posts, press releases, newsletters, podcasts, campaigns to help us reach our internal and external audiences
Volvo Danmark A/S
Reservedelselever til Taastrup, Hillerød, Randers, Viborg og Århus

Volvo Danmark A/S

Vi ved ikke præcis, hvor du er i livet, men måske kunne en 2-årig uddannelse hos et af de aller største mærker inden for lastbiler og busser være en idé?

”Det er det bedste valg, jeg har taget og de to år går lynhurtigt. Du arbejder med de største lastbiler, varevogne og busser som Volvo og Renault har. Det er megafedt,” fortæller reservedelsekspedient Mark.

Hos Volvo er vi vant til at tage os af nye elever og tilpasse dine opgaver til netop dine styrker og interesser. I løbet af elevuddannelsens 2 år deltager du i 6 skoleophold af 2 ugers varighed på fagskolen – Mommark – på Als.

”Jeg vidste ingenting om hestekræfter eller bremseklodser, men skoleforløbene klædte mig rigtig godt på,” fortæller reservedelsekspedient Anne.

Vi kan sikkert bruge lige netop dig
Du behøver ikke at elske biler, så længe du har lyst til en hverdag med fart på, så skal du nok lære det hele.

Er du klar?

Volvo Danmark A/S
Kereby ApS
Ejendomsadministrator søges inden for fast ejendom

Kereby ApS, Nordhavn

Ønsker du et selvstændigt ansvar for en portefølje af Københavns smukkeste ejendomme? Så er du måske vores nye kollega.

Som ejendomsadministrator vil dine opgaver bestå af:

  • Daglig kontakt til lejere, mv.
  • Opkræve leje og fortage lejereguleringer
  • Udarbejde varslinger som OMK, skatter og afgifter samt forbedringsforhøjelser i henhold til lejelovens regler
Kereby ApS
Ishøj KommuneØkonomikonsulent i Center for Børn og Forebyggelse

Ishøj Kommune

Center for Børn og Forebyggelse søger en økonomikonsulent 37 timer/uge til en nyoprettet stilling til besættelse den 1. februar 2021 eller snarest derefter. Hovedopgaverne er overordnet økonomistyring, statistik, ledelsesinformation og udvikling af arbejdsgange for centeret.

Kravene til økonomistyring, statistisk bearbejdning, ledelsesinformation og økonomiske analyser har været støt stigende i de seneste år. Derfor har vi oprettet en ny stilling som økonomikonsulent i Center for Børn og Forebyggelse, som får ansvaret for overblik over centerets økonomi, indberetning af nøgletal, udarbejdelse af ledelsesinformation samt udvikling af arbejdsgange, som sikrer en stabil økonomistyring.

Erhvervsstyrelsen
Medarbejdere med lyst til at udtænke fremtidens digitale løsninger

Erhvervsstyrelsen, København

Kan du omsætte de forretningsmæssige ønsker og behov til user stories, og har du mod på at arbejde agilt efter Kanban- og/eller Scrum-metoden i et samarbejde med gode kollegaer og vores leverandører? Så er du måske en af vores nye Product Owners i it-udvikling i Erhvervsstyrelsen.

It-udvikling består af 20 medarbejdere med en bred faglig sammensætning. Du bliver én af otte Product Owners, der arbejder bredt med vores mange fagsystemer og forretningsområder. Du får derfor god mulighed for sparring i vores faglige netværk og mulighed for at prøve kræfter med mange forskellige slags forretningsområder.

Du har ansvaret for at skabe forretningsværdi ved løbende at opdatere og prioritere projektets backlog i henhold til forretningens ønsker og behov, og det er dig, der leder afklaringsprocessen.

3FReddernes Udviklingssekretariat i 3F søger analytisk researcher til tidsbegrænset ansættelse

3F, København

Arbejder du metodisk og analytisk? Er du en haj til at skrive? Og trives du med selv at planlægge din arbejdsdag? Så er du måske vores nye konsulent i Reddernes Udviklingssekretariat.

Vi vil gerne have udarbejdet en grundig og nuanceret analyse af de præhospitale udbud, som både skal tage udgangspunkt i udbudsmateriale, rapporter på området og interviews med relevante aktører, og som skal munde ud i en rapport på 40-50 sider, samt en letforståelig pixi-udgave målrettet redderne.

Analysen skal bl.a. indeholde:

  • Sammenligning på tværs af regioner: Hvilke tendenser er der i de regionale udbud, som det ses i det tilgængelige udbudsmateriale?
  • Sammenligning med tidligere år: Hvordan adskiller de igangværende udbud sig fra tidligere udbud?
Lagkagehuset
Bager søges til Lagkagehusets bagerier i Københavnsområdet og vores centrale bageri i Brøndby

Lagkagehuset

Vi søger en dygtig og selvstændig bager til vores bagerier i Københavnsområdet - med supplerende vagter i vores centrale bageri.

Lagkagehuset

Som bager i Lagkagehuset er du en del af en arbejdsplads, som har sine rødder tilbage i 2008, hvor de to bagere, Ole Kristoffersen og Steen Skallebæk, slog sig sammen - og skabte det, der i dag er Lagkagehuset.

Målet er at give danskerne kvalitetsprodukter, som er bagt med kærlighed og forankret i stolte, danske bage traditioner. Vi har et stærkt koncept kendetegnet ved godt håndværk, det friskbagte brød og den unikke smagsoplevelse.

Lagkagehuset
 Nykredit
,
Nyuddannet specialist til Intern Revision

Nykredit, København

Vil du være med til at bidrage til arbejdet med den interne revision af væsentlige og risikofyldte områder i Danmarks største realkreditinstitut? Så har vi dit næste job.

I jobbet får du berøring med adskillige forretningsområder og risikodiscipliner, og du får dermed tværgående erfaring i en stor finansiel virksomhed.

To dage er sjældent ens i Intern Revision, og du skal derfor trives med at kaste dig ud i områder, du ikke er hjemmevante i.

Dine arbejdsopgaver indebærer bl.a.:

  • test af kontroller
  • kortlægning, analyse og vurdering af processer
  • interviews og walkthroughs med forretningen
Albertslund KommuneGenopslag: Vi søger en afdelingsleder til rehabiliteringsafdelingen i Albertslund

Albertslund Kommune

Er du terapeut, eller har du en anden sundhedsfaglig baggrund? Brænder du for at gøre en forskel som leder gennem dit fokus på kvalitet, sammenhæng og trivsel i en alsidig hverdag? Så søger vi dig, til vores rehabiliteringsafdeling.

Rehabiliteringsafdelingen har gennem de sidste par år, oplevet en stigende kompleksitet i borgerforløbene, derfor opjusterer vi og søger en afdelingsleder der har kendskab og interesse for det sociale arbejde eller psykiatri, til at varetage rehabiliteringsafdelingen.

Som afdelingsleder for rehabiliteringsafdelingen, bliver du personaleleder for ca. 20 engagerede medarbejdere i dag-, aften- og nattevagt. Her får du ansvar for den daglige drift og ledelse af flere faggrupper, med fokus på sparring og løsninger til gode sammenhængende borgerforløb.

RigspolitietJurist til varetagelse af politiets whistleblowerordning

Rigspolitiet

Whistleblowerordningen skal medvirke til at øge mulighederne for, at ansatte og samarbejdspartnere kan ytre sig om kritisable forhold i politiet uden at frygte for negative konsekvenser, at beskytte personer, som indgiver oplysninger til whistleblowerordningen, og at opdage fejl og forsømmelser. Derved bidrager ordningen til, at politiet kan blive gjort opmærksom på eventuelle regelbrud eller uhensigtsmæssigheder, der skal rettes op på, og dermed hæves niveauet for varetagelsen af politiets opgaver.

Dine primære arbejdsopgaver er at sagsbehandle de sager, der kommer ind i forbindelse med whistleblowerordningen. Det indebærer, at du arbejder med at afdække fakta, identificere problemstillinger, som skal belyses, sætte rammerne for arbejdet hermed, koordinere undersøgelser, partshøre, udføre juridiske undersøgelser, yde vejledning og sparring samt at formidle dine resultater skriftligt i afgørelser, notater mv.

Kræftens BekæmpelseUdviklingskonsulent (barselsvikar) til team Analyse & Udvikling i Afdelingen for Patient- og Pårørendestøtte i Kræftens Bekæmpelse

Kræftens Bekæmpelse, København

Vil du være med til at udvikle indsatsen over for kræft og gode kræftforløb? Har du lyst til at arbejde for, at patienternes stemme bliver hørt? Har du erfaring med analyse og dokumentationsarbejde? Så er du måske vores nye kollega.

I Kræftens Bekæmpelses afdeling Patient- & Pårørendestøtte arbejder vi for, at kræftpatienter får gode forløb og lever længe med godt helbred og høj livskvalitet.

Barselsvikariatet omfatter opgaver inden for:

  • Evaluering af afdelingens projekter
  • Dokumentationsarbejde, rapportskrivning og præsentationer inden for relevante områder
  • Deltagelse i arbejds- og styregrupper i projekter og netværk internt og eksternt

Academic WorkHub & Fleet Manager med interesse for teknik til Velove!

Academic Work søger for Velove i København

Er du en rastløs sjæl, der trives bedst i et højt tempo, hvor der konstant er mulighed for at bruge hænderne? Så kan det være, at du er den person Velove søger til at bidrage til hvordan fremtidens e-handelsdistibution kommer til at se ud.

I de sidste år har Velove udviklet og solgt verdens bedste lastcykel. De udvælger omhyggeligt riders, der har den tilgang til kundeservice, som nutidens forbrugere forventer. Nu er det tid til at udvide forretningen i Danmark efter en vellykket opstart. Her får du chancen for virkelig at være en del af en rejse og være en del af opstarten i Danmark, mens Velove fortsat udvider by efter by i Europa og verden.

Som Hub and Fleet manager er du ansvarlig for den daglige drift af vores forretning, som er forbundet med hubben. Du har kontakt med kundernes driftsledere og sørger for, at leveringen til og fra hub'en fungerer som den skal.

SkattestyrelsenAnalytiske generalister med IT-forståelse søges til Erhvervsopkrævning

Skattestyrelsen, København

Har du en analytisk og struktureret tilgang til procesarbejde, og er du god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt? Vil du være med til at udvikle og effektivisere betalingsprocesserne i Skattestyrelsen og være med til at sikre en effektiv opkrævning af godt 1.000 mia. kr. om året?

Som en af vores nye generalister kommer du til at have mange forskelligartede opgaver, der blandt andet omfatter procesoptimering og forretningsudvikling. Du vil sammen med dine kollegaer have ansvaret for at kortlægge eksisterende processer for opkrævningsområdet med henblik på effektivisering og kvalitetsforbedring. Det kan fx omfatte en styrkelse af forretningsgange i vores komplekse IT-systemer, hvor du vil få til opgave at identificere og formulere konstruktive løsninger, herunder udarbejde forretningsmæssige kravspecifikationer til den løbende udvikling og test at systemændringer.

Skattestyrelsen
Irma A/SSalgsassistent Frugt & Grønt, Irma

Irma A/S

Som Frugt & Grønt 2 i Irma bliver du en vigtig del af Irmas ansigt udadtil og du vil derfor have et stort medansvar for, at vores kunder oplever den uovertrufne service og den særlige ånd, som Irma er kendt for.

Vi tilbyder:

  • Et spændende job med masser af udfordringer
  • Stor frihed til at arbejde med sortimentet
  • At blive en del af en stærk virksomhedskultur på en af Danmarks Bedste Arbejdspladser

Som Frugt & Grønt 2 i Irma har du et spændende og udfordrende job med stor handlefrihed. Dit primære ansvarsområde vil være nr. 2 i Frugt & Grønt-afdelingen og du vil bl.a. befinde dig på gulvet, som en synlig hjælp for kunderne. Inden for de rammer skal du sikre, at Irmas kunder oplever en Frugt og Grønt afdeling af høj kvalitet med god service og et spændende og varieret sortiment af friske varer.

Kræftens BekæmpelseKonsulent med spørgeskemaerfaring og analytisk sans

Kræftens Bekæmpelse, København

Vil du være med til at udvikle fremtidens kræftbehandling? Har du lyst til at arbejde for, at patienternes stemme bliver hørt? Har du erfaring med spørgeskemakonstruktion og flair for både kvantitativ og kvalitativ analyse? Så er du måske vores nye medarbejder.

Til brug for bl.a. vores politiske arbejde gennemfører vi løbende store spørgeskemaundersøgelser (Barometerundersøgelser), der belyser kræftpatienters behov og oplevelser på forskellige tidspunkter i kræftforløbet.

I 2021 starter vi en ny undersøgelse op, og til det skal vi bruge en ny kollega, som i samarbejde med et mindre projektteam kommer til at stå for stort set alle dele af undersøgelsesprocessen fra design til afrapportering. Der er derfor god mulighed for at være med til at præge udviklingen af undersøgelsen med netop dine erfaringer og input.

Tivoli A/S
Tivoli søger produktionsleder

Tivoli A/S, København

Er du en erfaren og rutineret produktionsleder, og har du lyst til at blive en krumtap på ATLANTIS og Snedronningen?

Danmarks største musicalsucces ATLANTIS genopstår til september 2021, når Tivoli sammen med Mikkel Rønnow laver en ny opsætning af forestillingen i Tivolis koncertsal og efterfølgende på turné til Aarhus, Odense og Holstebro. Det er en stor, kommerciel produktion med et dansk/engelsk kunstnerisk team.

Som produktionsleder får du ansvaret for forestillingernes produktionshold – altså den komplette fysiske realisering af det kreative holds design og ønsker.

Akademikernes A-KasseServiceorienteret systemejer/product owner

Akademikernes A-Kasse, København

Har du en baggrund som IT-systemejer, eller arbejder du i dag med IT i en a-kasse? Så er du måske vores nye kollega i IT-afdelingen hos Akademikernes A-kasse.

Som systemejer på Modulus vil du i samarbejde med kollegaer i Forretningssupport varetage kontakten til Akademikernes A-kasses IT-leverandør og Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering i forhold til Modulus. Du vil skulle bistå med at fortolke, hvad ny lovgivning betyder for systemet og for dine kollegaer i huset, og du vil også skulle sikre, at opdateringer og videreudvikling af systemet bliver implementeret.

Vi tilbyder en spændende og udfordrende stilling i en dynamisk og markedsledende organisation, hvor vi giver plads til din faglige og personlige udvikling. Vi tilbyder attraktive ansættelsesvilkår i form af gode medarbejderforhold og attraktive personalegoder, fx helbredssikring og betalt frokostpause.

Irma A/SSalgsassistent Delikatesse, Irma

Irma A/S

Som delikatessemedarbejder i Irma bliver du en vigtig del af Irmas ansigt udadtil og du vil derfor have et stort medansvar for, at vores kunder oplever den uovertrufne service og den særlige ånd, som Irma er kendt for.

Vi tilbyder:

  • Et spændende job med masser af udfordringer
  • Stor frihed til at arbejde med sortimentet
  • At blive en del af en stærk virksomhedskultur på en af Danmarks Bedste Arbejdspladser

Som delikatessemedarbejder i Irma har du et spændende og udfordrende job med stor handlefrihed. Dit primære ansvarsområde vil være delikatesseafdelingen og du vil bl.a. befinde dig på gulvet, som en synlig hjælp for kunderne. Inden for de rammer skal du sikre, at Irmas kunder oplever en delikatesseafdeling af høj kvalitet, med god service og et spændende og varieret sortiment af friske varer.