7.699 job matcher din søgning 7.699 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

CSIS Security Group A/S
Security Analyst in cutting-edge Managed Detection and Response (MDR) Team

CSIS Security Group A/S, Copenhagen

Do you want to examine devices that have been compromised by malware or malicious hackers for our customers – including some of the world’s largest enterprise organisations.

Our MDR specialists run a 24/7/365 operation securing our clients by monitoring, responding and classifying alerts raised from our IT systems.

Your primary responsibilities will be:

  • Triaging alerts
  • Monitoring security events from multiple data sources
  • Providing analysis and recommendations to our customers
CSIS Security Group A/S
Krüger A/S
Ansvarsbevidst og frisk piccolo/piccoline til hovedkontoret i Søborg

Krüger A/S

Holder du en pause fra skolen, til du skal i gang med din uddannelse?

I vores kontorer på Gladsaxevej i Søborg er vi ca. 250 medarbejdere. Vi er glade og smilende og kan lide en god kop kaffe eller te (eller flere) i løbet af dagen. Vi sætter pris på, at receptionen er bemandet, og vi elsker den gode mad i kantinen. Og for at det hele kører på skinner, har vi brug for en person, der med overblik og godt humør kan sørge for, at tingene er på plads, når man har brug for dem.

Særdeles alsidigt job hvor du gør en forskel i hele huset:

  • I husets tekøkkener sørger du for, at kaffemaskinerne er fyldt op og er rene
  • Køleskabene skal med jævne mellemrum rengøres
  • Du er afløser i receptionen, hvor du har ugentlige lukkevagter
Krüger A/S
Sedgwick Leif Hansen A/SBliv Finanselev i et hus fuld af muligheder!

Sedgwick Leif Hansen A/S, Ballerup

Er du ambitiøs, ansvarsfuld og er du klar til at indlede en karriere i finansbranchen inden for forsikring? Er du klar til at blive en del af en spændende organisation i kraftig vækst hvor tillid, ambitioner og trivsel står øverst på agendaen, og hvor hverdagen er fyldt med en masse ny læring? Så er Sedgwick Leif Hansens toårige finanselevuddannelse helt sikkert noget for dig.

Som finanselev hos Sedgwick Leif Hansen kommer du ind i en moderne virksomhed, hvor du hurtigt får opgaver og ansvar. Du vil du indgå i et uddannelsesforløb, hvor der vil være masser af mulighed for faglige og personlige udfordringer og udvikling. Uddannelsen tager to år, og veksler mellem arbejde i Sedgwick Leif Hansen (80 %) og skoleundervisning nogle dage hver måned (20 %).

Dansk Stillads Service A/SDigitalt orienteret studentermedhjælper til økonomiafdeling

Dansk Stillads Service A/S, Hvidovre

Til start hurtigst muligt søger vi en studentermedhjælper til vores økonomiafdeling. I Dansk Stillads Service leverer vi stilladser til byggeentrepriser af alle størrelser – fra det almindelige parcelhus til store kirkerenoveringer og virkelig store industrikunder.

Stillingen er ca. 10 timer om ugen i forbindelse med dit studie, dog vil der være mulighed for – og det ses gerne – flere timer i skoleferier.

Virksomheden vokser, og det samme gør opgaverne både i størrelse og i tal. Jobbet vil primært bestå af simple og ensartede opgaver, og erfaring fra tidligere job er ikke et krav, dog kan der forekomme ad hoc-opgaver, hvor du til tider selv vil skulle bestemme den rette tilgang. Du vil blive lært grundigt op.

PROSA, Forbundet af It-professionelleNetværk og arrangementer med it-studerende i København (op til 12 timer pr. uge)

PROSA, Forbundet af It-professionelle, København

Er du vild med it, og kan du skabe aktivitet og engagement omkring dig? Vil du være med til at styrke det faglige og sociale studiemiljø på it-uddannelserne i København? Så har PROSA/STUD et studiejob til dig.

PROSA/STUD er studenterafdelingen i PROSA – Forbundet af It-professionelle, og vi søger en studerende til at opbygge relationer til studieforeninger, udvikle og afholde aktiviteter, holde oplæg, facilitere netværk og sikre, at PROSA er det naturlige valg for it-studerende.

Dit primære arbejdssted bliver på studiestederne. Du vil arbejde i et team med vores nuværende organizer i København, og sparre i et arbejdsfællesskab med vores andre organizere fra Odense, Aarhus og Aalborg.

SDK Shipping A/SFinansbogholder til Shared Service Center

SDK Shipping A/S, Høje Taastrup

Har du erfaring indenfor bogholderi og har du lyst til at være en del af en koncern i rivende udvikling? Hvor fokus både ligger på udvikling af virksomheden og på den personlige udvikling af vores vigtigste aktiv, vores medarbejdere.

SDK Shipping A/S søger en erfaren finansbogholder til vores Shared Service Center (SSC) i Høje Taastrup. SDK Shipping A/S er en del af SDK FREJA koncernen, hvor SSC servicerer koncernens shippingselskaber, der lige nu består af 8 danske, 2 svenske og 1 norsk selskab, med bogholderi, regnskab, ledelsesrapportering etc.

SDK Shipping A/S er inde i en rivende udvikling. Der foretages løbende virksomhedsopkøb og branchen er generelt i vækst. Der er et stærkt fokus på ensretning og optimering således at SSC kan understøtte koncernens vækststrategi effektivt. Vi beskæftiger os med alle dele af shipping: agency, befragtning, stevedoring, fortoldning og cruise.

SDK Shipping A/S
Danfilter ApS
Indkøb og Salg: Servicekoordinator

Danfilter ApS, Farum

Danfilter udvikler og producerer filtre i Danmark, og så er vi dygtige til E-handel. Vi har succes, og det er vi stolte af. Vi er dygtige til vores arbejde og vi sætter en ære i at hjælpe vores kunder. Hos os er faglighed og udvikling i højsædet. Vi er pionerer inden for vores felt og kåret som Gazelle-virksomhed to år i træk. Vi er i rivende udvikling og har brug for en dygtig kollega til holdet – er det dig?

Du vil bl.a. stå for indkøb af råvarer og handelsvarer hos en bred vifte af internationale leverandører. Du vil få ansvar for planlægning af indkøb, booking af transport og logistik.

Danfilter

Hos Danfilter er du med i processerne fra første arbejdsdag, og her er sjældent langt fra idé til handling. Du får mulighed for at folde dig ud – hver dag. Vi ved, at din viden er et vigtigt værktøj til at styrke vores virksomhed og forretning. Og du vil kunne lægge nye lag på din karriere.

Danfilter ApS
SEKO Logistics
SEKO Nordic i Brøndby søger speditør

SEKO Logistics

Vil du være en del af en virksomhed, der har kunden i centrum, og giver dig plads til at bidrage med refleksive ideer og løsningsforslag, så er det dig, vi har brug for!

Vi søger en kollega med fokus på søfragtimport og eksport. Men da vores kunder i SEKO har én primær kontaktperson, vil det være at foretrække, hvis du kender til, eller har lysten til at lære og arbejde med flere transportformer. Som f.eks. bil, rail, luft og kurér. Du får ansvaret for dine egne kunder, og dine arbejdsopgaver består af at dække bl.a. prisforhandling, tilbudsgivning, booking, afvikling, afregning, opfølgning og meget, meget mere.

SEKO Nordic i Skandinavien har 40 ansatte fordelt på kontorer i hhv. Brøndby, Odense, Göteborg og Oslo. Vi er danskejede og har en flad organisation, hvor der ikke er langt fra den gode idé til handling. Den enkelte medarbejder har derfor gode muligheder for at præge udviklingen i virksomheden.

SEKO Logistics
Bilabonnement A/SBilabonnement A/S søger en klargøringsmedarbejder, som kan få vores biler til at skinne!

Bilabonnement A/S, Rødovre

Bilabonnement A/S søger en klargøringsmedarbejder, som brænder for at få vores biler til at skinne!

Bilabonnement er en del af K.W. Bruun koncernen, som bl.a. importerer biler af mærkerne Peugeot, Opel, Citroën, DS og Mitsubishi i Danmark og årligt sælger ca. 75.000 nye biler. Koncernen tæller over 500 medarbejdere, og omsætter for ca. 10 mia. kr. årligt.

Dit primære ansvar bliver at håndtere vores brugte biler, som udlejes til kunder eller sælges i vores bilsalgsforretning Copenhagen Carmarket. Det indebærer:

  • Salgsklargøring (dvs. vask, rens og polering)
  • Fotografering
  • Evt. annoncering på nettet
Jobindex A/S
Operations & Office Assistant for an international consulting firm in Copenhagen

Jobindex A/S recruiting on behalf of ReD Associates in Copenhagen

ReD Associates is a strategy consultancy with offices in Copenhagen and New York. Our work is based on the human sciences and uses deep insights to make actionable recommendations for our clients.

We are looking for an energetic and exceptional full-time Operations & Office Assistant to join our small Operations Team from 1 August 2021. As an Operations & Office Assistant at ReD Associates, you will have an active day with an exciting mix of administrative and practical responsibilities.

Your main responsibilities will be:

  • Scheduling (and rescheduling) meetings for the Partner Group
  • Arrange all logistics for the Partner’s travels, including booking flights and hotels
  • Support the Operations & Office Manager with HR-related processes such as contracts and onboarding
Jobindex A/S
Targeting PersonalerådgivningGrafisk designer/-koordinator

Targeting Personalerådgivning søger for STADA Nordic i Herlev

Har du interesse for lægemidler, kosttilskud og hudpleje? Så er det måske hos STADA Nordic, du fremover skal bruge dine grafiske kompetencer inden for artwork i bred forstand. Der er mange opgaver at holde styr på, for STADA Nordic har mange produktlanceringer. Den nye grafiker bliver bl.a. ansvarlig for emballage og pakke-materialer til både lægemidler og hudpleje i samarbejde med STADA’s anden grafiker. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.

Arbejdsopgaverne:

  • Artwork – opsætning, korrektur og koordinering af pakkematerialer til lægemidler i samarbejde med virksomhedens hovedkontor og mange produktionssteder rundt om i verden (i overensstemmelse med virksomhedens designmanual)
  • Ad hoc-opgaver inden for markedsføring (udarbejdelse af plakater, brochurer, leaflets, roll-ups, messematerialer m.v.)
Ford Motor Company A/S
FORD eftermarkedsafdeling søger en dedikeret Teamleder til Marketing og Transport - logistik

Ford Motor Company A/S, Ballerup

Er du en proaktiv og relationsskabende leder og har du både erfaring inden for Markedsføring samt Transport og logistik, så er det måske dig vi søger.

Du får en afgørende rolle i Fords Reservedels- og logistikteam hvor du vil have ansvar for daglig supportering og ledelse af teamet på 6 medarbejdere, der består af 4 Reservedels- og logistikmedarbejdere, to marketingmedarbejdere, samt 1 elev.

Det bliver din opgave at implementere Fords europæiske eftermarkedsstrategi, samle afdelingen og balancere dit ansvarsområde, der både omhandler markedsføring af Fords eftermarked (værksted, service, tilbehør) samt transport og logistik. Herunder under også håndtering af budgetter.

Ford Motor Company A/S
Academic WorkAdministrativ Programassistent hos TopDanmark

Academic Work søger for TopDanmark i Ballerup

Har du flair for administrative opgaver, og kan du lide en udfordrende og uforudsigelig hverdag? Er du struktureret og fleksibel? Evner du at skabe og bruge dine relationer til at sikre, at opgaverne bliver løst hurtigt og effektivt?

TopDanmark er i gang med et større projekt med etableringen af nye IT-systemer. I projektet indgår en voksende gruppe af konsulenter og interne medarbejdere, og der er nu behov for endnu en administrativ medarbejder til at sikre, at projektet forløber gnidningsfrit. Vi leder derfor efter en som har evnen til selvstændigt at kunne påtage sig opgaver og løse komplekse udfordringer på en struktureret måde.

  • Akademisk baggrund vil derfor betragtes som en fordel, men er ikke et krav
  • Erfaring fra tidligere administrative funktioner betragtes som en fordel, men er ikke et krav
  • Gode danske og engelske sprogkompetencer

Hvis dette vækker din interesse, så se mere her!

Sandoz A/S
Student Assistant, Regulatory Affairs

Sandoz A/S, Copenhagen

927 million. That’s how many lives our products touched in 2017. Do you want to be part of a world leading generic pharmaceutical company and do you have passion for Regulatory Affairs?

As a student assistant in Regulatory Affairs, you will meet tasks, which are fully your responsibility and others you will handle in cooperation with team members. There is a variety of recurring tasks and occasionally you will have to give a helping hand to busy colleagues. Your tasks will mainly be in the areas of:

  • Handling of text for upload at Health Authorities web sites
  • Excellent proofreading skills, texts (SPC/PIL)
  • Updating various databases, trackers
  • Many other administrative ad hoc tasks including archiving
Ferring Pharmaceuticals A/SClinical Trial Disclosure Manager

Ferring Pharmaceuticals A/S, Copenhagen

If you have a year’s or two experience in pharma and you are looking for a job where your organisational talent and collaborative nature is a perfect match, you do not need to look any further.

You are motivated by making a difference that benefit patients all over the world, and by being part of a company where “people come first” is not yet another fancy catch phrase.

You will join a company where everything is about developing and optimising treatments that can help people live better lives. To do so, we conduct clinical trials around the globe and the data is disclosed via databases like ClinicalTrials.gov. Your job is mainly to manage and drive our business-critical clinical trial information disclosure.

Ferring Pharmaceuticals A/S
Danmarks Tekniske UniversitetNovo Nordisk Foundation PhD student in Scaling-up of Trickle Bed Bioreactors for High Rate Gas Fermentations

Danmarks Tekniske Universitet, Kongens Lyngby

Biomanufacturing is one of the fastest growing fields and a driver for the transition from a fossil-based to a circular bio-based economy and a sustainable future. Conversion of 2nd generation biomass to chemicals and biofuels constitutes one of the most important paths towards a biobased circular economy.

The two main pretreatment routes of lignocellulosic materials are the hydrolytic, targeting the production of soluble carbohydrates, and the thermochemical that generates a gas mixture consisting of H2, CO and CO2, known as syngas.

The major advantage of the thermochemical pathway is that more than 90% of the carbonaceous feedstock can be converted to syngas, while in the hydrolytic pathway a significant fraction remains unexploited due to low biodegradability and/or poor pretreatment efficiency.

Forca A/S
Ekspert i dialogmarkedsføring og CRM

Forca A/S, Hellerup

Er du ekspert i dialogmarkedsføring og CRM? Og trives du i spændingsfeltet mellem CRM, kommunikation, data og kunderejser? Vi tilbyder en stilling som dialogkonsulent med primært ansvar for medlemsdialogindsatser for vores kunde, PKA.

Ud over at sætte dig grundigt ind i PKA’s forretningsmål, værdier og medlemmernes behov, bliver dine primære opgaver at:

  • Udvikle, projektlede, koordinere og eksekvere trigger baserede dialog-indsatser samt one off kampagner med service- og pligtinformation.
  • Være det, vi kalder Trusted Advisor overfor PKA på dialogmarkedsføring og CRM-områderne, hvilket betyder, at du anbefaler indsatser og tiltag i tråd med PKA’s forretningsmål og fokusområder.
Forca A/S
Planday A/S
Attraction and Selection Manager(s) - People Experience

Planday A/S, Copenhagen

As part of the expansion and restructuring of our existing Agile setup, we are looking to add 2 additional senior Attraction & Selection Managers to Planday's People Experience SCRUM team, united under the principles of horizontal self-management and cross-functionality. Following our company's recent acquisition by Xero, we are on the scale-up: therefore needing Attraction & Selection specialists who will guide the recruitment and qualification of talent, at all levels, to and within the organization.

Working hand-in-hand with Business Partners closely connected to the daily pulse of hiring teams, as a Planday Attraction & Selection Manager you will play a crucial role in the full talent lifecycle: from planning to sourcing; screening to decision-making; and the employee success that follows.

Brødrene A & O Johansen A/S
norsktalende studiejobber med interesse for B2C-handel

Brødrene A & O Johansen A/S, Albertslund eller Aarhus

Søger du et studiejob og taler/skriver du norsk, så det sælger? - Så er du måske vores nye kollega!

I vores B2C-univers, som består af mange forskellige onlineshops, er vores mål at levere produkter til skandinaviske kunder nemt, bekvemt, overskueligt og hurtigt - til attraktive priser. Netop nu søger vi en kollega, der skal være med til at sikre, at vores norske onlineshop Lampeguru.no altid fremstår med det rigtige produktsortiment og ajourførte stamdata.

Dine primære opgaver vil være:

  • Oprettelse af nye varer på vores webshop Lampeguru.no
  • Optimering af eksisterende produkttekster
  • Skrive nye tekster vedr. vores produkter
Brødrene A & O Johansen A/S
Santander Consumer Bank
Consumer Insights specialist

Santander Consumer Bank, Hvidovre, Helsinki, Solna and Bærum

Do you enjoy having a solid focus on insight drivers and a clear understanding on customer behavior in all four markets in our region?

We are a new Nordic organization and you will work with insights and colleagues in Denmark, Sweden, Norway and Finland. Previously , all four countries have been communication after their national understanding of the HQ brand platform, tone of voice etc. We are now on a journey to align our expression and appearance, and here we are highly dependent on consumer insights so we can base our decisions on facts and customer needs.

The tasks will include, but not be limited to the following:

  • Communicate/involve all departments initiatives proactively
  • Responsible for following up vendors
  • Work closely with stakeholders to collect and share insights
Santander Consumer Bank