6.293 job matcher din søgning 6.293 job fundet

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 6.293 resultater.
Egedal Kommune
Stenløse Hjemmepleje søger social- og sundhedsassistent i aftenvagt

Egedal Kommune

Vi oplever både et øget borgerindtag, kompleksitet i forløbene, og vi står over for en omorganisering i hjemmeplejen i Egedal Kommune. Derfor søger vi en ansvarsbevidst og fleksibel social og- sundhedsassistent til aftenvagt med weekendvagt hver 2. weekend.

I hjemmeplejen samarbejder vi med borgerne om at skabe et godt og langt hverdagsliv i egen bolig. Vi har fokus på hverdagsrehabilitering, koordinering, en god helhedsoplevelse for borgeren samt et godt tværfagligt samarbejde med såvel interne som eksterne samarbejdspartnere. Vi arbejder med helhedspleje, således at du udover den personlige pleje også varetager delegerede sygeplejeopgaver. Disse får vi løbende flere af.

Egedal Kommune
Egedal Kommune
Stenløse Hjemmepleje søger social- og sundhedshjælper i aftenvagt

Egedal Kommune

Vi oplever både et øget borgerindtag, kompleksitet i forløbene, og vi står over for en omorganisering i hjemmeplejen i Egedal Kommune. Derfor søger vi en ansvarsbevidst og fleksibel social- og sundhedshjælper til aftenvagt med weekendvagt hver 2. weekend.

I hjemmeplejen samarbejder vi med borgerne om at skabe et godt og langt hverdagsliv i egen bolig. Vi har fokus på hverdagsrehabilitering, koordinering, en god helhedsoplevelse for borgeren samt et godt tværfagligt samarbejde med såvel interne som eksterne samarbejdspartnere. Vi arbejder med helhedspleje, således at du udover den personlige pleje også varetager delegerede sygeplejeopgaver. Disse får vi løbende flere af.

Egedal Kommune
Egedal Kommune
2-årig stilling til arbejde med klimatilpasning, grundvand, drikkevand og natur

Egedal Kommune, Ølstykke

Har du lyst til at varetage en central sekretariatsrolle i Region Hovedstadens projekt ”Klimatilpasning på tværs” på vegne af Egedal Kommune? Kan du arbejde effektivt med sagsbehandling indenfor grundvand/drikkevand og natur? Så er denne stilling måske noget for dig.

Dine arbejdsopgaver

  • Sekretariatsarbejde i Region Hovedstadens tværgående projekt ” Klimatilpasning på tværs”, som løber i 2020 og 2021. Projektet forventes at få en del opmærksomhed både eksternt og internt i organisationen og vil indebære samarbejde med en lang række parter, herunder vandforsyninger og andre interessenter, politikere og øvrige myndigheder.
  • Myndighedsbehandling på drikkevands- og grundvandsområdet, herunder sagsbehandling vedrørende drikkevandskvalitet, kontrolprogrammer, tilladelse til vandindvinding, og vandværkstakster.
Egedal Kommune
Egedal Kommune
Faglig stærk og ambitiøs områdeleder søges til Område Smørum

Egedal Kommune, Ølstykke

Har du høje ambitioner for børns trivsel, udvikling, læring og dannelse, og er du en tydelig og nærværende leder? Så er du måske den nye områdeleder, vi søger til ét af Egedal Kommunes fire dagtilbudsområder.

Den nye områdeleder vil komme til at indgå i områdeledergruppen, hvor kommunens øvrige tre områdeledere deltager sammen med centerchefen. Der er fokus på gennemsigtighed i hele organisationen, vi har et godt og tillidsfuldt samarbejde mellem forvaltning og ledelser, og du vil naturligvis bidrage aktivt til dette. Som områdeleder i Egedal Kommune forventes det således, at du deltager aktivt i udviklingen af hele kommunens dagtilbudsområde.

Egedal Kommune
Medilens Nordic
Key Account Manager med interesse for kirurgi

Medilens Nordic

Lyder det som noget for dig at sælge markedsledende øjenprodukter? Vil du være med til at videreudvikle det danske marked? Så er du måske vores nye dygtige og udadvendte Key Account Manager.

I denne stilling har du fokus på kunder på universitets-, regions- samt privathospitaler og arbejder med førende øjenplejeprodukter rettet mod kirurgiske afdelinger. Du kommer til at møde kirurger, sygeplejersker, koordinatorer og i nogle tilfælde indkøbere. I starten skal du tage hånd om eksisterende kunder, og med tiden også udvikle forretningen med nye kunder. Du kommer til at deltage i den strategiske planlægning mht. produkterne i distriktet og fastsætte mål ud fra dette sammen med den ansvarshavende chef. Erfaring med indkøb er et plus.

Medilens Nordic
Accountor Denmark A/SLøn- og regnskabsmedarbejder til international virksomhed

Accountor Denmark A/S søger for Investeringsfonden for udviklingslande (IFU) i København

Accountor Denmark søger for vores kunde IFU – Investeringsfonden for Udviklingslande – en professionel og detaljeorienteret løn- og regnskabsmedarbejder, der kan udarbejde løn for deres i alt 100 medarbejdere. Du skal endvidere i tæt samarbejde med de øvrige kolleger i regnskabsteamet bidrage til løsningen af opgaver vedrørende finans-, kreditorbogholderi og rejseafregninger.

I rollen som løn- og regnskabsmedarbejder hos IFU bliver du en vigtig del af et team på seks medarbejdere i regnskabsafdelingen med reference til regnskabschefen. Du får selvstændigt ansvaret for lønbehandlingen til 100 medarbejdere, som primært er funktionærer, samt en bred vifte af opgaver inden for finans- og kreditorbogholderi, når tiden ikke bruges på løn.

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Behandling af løndata og lønafstemning
  • Refusioner
European Sperm BankVideographer (student position)

European Sperm Bank, Copenhagen

Every day, European Sperm Bank strives to help bring healthy children into the world and to ensure that these children grow up in an open-minded society. To deliver on that promise, we have high ambitions for creating content that guides parents as well as their donor-conceived children and breaks down misconceptions around donor conception.

For that reason, we're looking for a part-time videographer for our Marketing and Communications department. You'll be responsible for producing video for our digital channels, primarily social media, from idea to finished product.

Your responsibilities will be:

  • Planning and production: e.g. research, finding the angle of the story, shooting footage
  • Coaching and briefing people participating in the video (European Sperm Bank employees or external contributors)
Arval A/STeknisk rådgiver til billeasingselskabet Arval A/S

Arval A/S, Herlev

Vil du være en del af en virksomhed i vækst i et dynamisk miljø? Kan du bruge din tekniske viden til at rådgive og yde en god service til vores kunder og samarbejdspartnere? Så er du måske netop den nye medarbejder, vi søger for Arval!

Du vil blive en del af Operations, som håndterer hele processen fra ordre til levering af biler, og den efterfølgende kontakt til værksteder i forhold til service, skader og lejebiler. Operations yder også support til salgsafdelingen i rådgivning af kunderne.

Du vil få en central rolle med ansvar for at sikre, at Arvals kunder kører rundt i velfungerende biler. Det indebærer, at du:

  • varetager den tekniske kontakt med værksteder og kunder - både ved service, skader og lejebiler.
  • håndterer og godkender fakturaer, og sikrer at alt er faktureret, som det skal.
  • guider kunder, med diverse udfordringer, såsom nedbrud, hjælp til service med videre.
Dansk LiveProjektmedarbejder

Dansk Live, København

I 2020 bringer Dansk Live Tuborgfondets Musikhjælp ud til unge talenter, der skal præsentere ny musik på de danske livescener. Derfor har vi fra senest d. 1. feb. 2020 og året ud brug for en projektmedarbejder, der kender og forstår det danske musikliv og selvstændigt kan drive projektet.

Det betyder, at du skal håndtere ansøgninger fra de artister, der gerne vil låne tourbusserne, og du skal inddrage medlemmer af Dansk Live som rådgivere i arbejdet. Du vil også blive den primære kontakt til artisterne, både før og efter, de har lånt en af Tuborgfondets tourbusser, men også hvis de har brug for hjælp, imens de er på landevejen.

Sideløbende med Tuborgfondets musikhjælp kommer du også til at arbejde med planlægning af indhold til medlemsaktiviteter som årsmøde og eksternt rettede aktiviteter, hvor du bl.a. skal koordinere programindhold til møder og lignende.

Jobindex A/S
VVS-ingeniør, konstruktør eller installatør – få ansvar for renoveringsprojekter

Jobindex A/S søger for Alm & Thomsen i Søborg

Har du erfaring med VVS og projektering? Og kunne du tænke dig en ansvarsfuld stilling, hvor du styrer renoveringsprojekter fra A til Z?

Så bliv en del af Alm & Thomsen. Hos os får du masser af udfordringer og plads til at udvikle dig, godt bakket op af et hold skønne kolleger.

”Fordi vi er et lille firma, kommer du til at arbejde med alle faser i vores byggeprojekter. Så du bliver en slags projektleder på dine egne sager,” fortæller Martin Alm, medejer og VVS-ingeniør i Alm & Thomsen.

Interesseret? Så læs mere her og se, hvordan du bliver vores nye VVS-ingeniør.

C.J. Montage ApSDygtig smed søges

C.J. Montage ApS, Søborg

CJ Montage ApS er en nichevirksomhed i positiv udvikling. Vi løser individuelle opgaver for en lang række forskellige kunder inden for smedearbejde og montage af person- og godselevation.

Sammen med vores dygtige medarbejdere er du med på et hold af gode og rare kollegaer, i et godt arbejdsmiljø hvor den enkelte medarbejder gør en stor forskel. Vi stiller din helt egen firmabil til rådighed og du er selv med til at planlægge din dag.

Er du omstillingsparat, fleksibel og har du lyst til en spændende og udfordrende hverdag?

Arbejdsopgaver:

  • Forskellige smedeopgaver.
  • Montage af vores produktportefølje hos vores mange kundetyper.
  • Ad hoc-opgaver.
Lyngby Løve ApotekErfaren farmakonom søges – få en arbejdsplads med nærvær

Lyngby Løve Apotek

Har du erfaring fra hverdagen i et apotek samt med recepturopgaver og dosis? Er du fyldt med gode idéer til, hvordan vi kan gøre vores 2 topmoderne apoteker endnu bedre?

Du er ikke langt fra dit nye job. Læs mere her.

SkattestyrelsenSuper skarp data-kompetence til opbygning af en ny produktionsstyrings- og dataopgave i Skattestyrelsen

Skattestyrelsen, København

Motiveres du af at arbejde med store og komplekse datamængder, og formår du at præsentere data på en visualiserende og brugervenlig måde? Så er du måske vores nye kollega til ny planlægningsfunktion i Jura i Skattestyrelsen.

Du får til opgave at opbygge og vedligeholde et data-warehouse, som kan omdanne vores data til konkrete beslutningsoplæg. Det bliver endvidere din opgave at bidrage til forecastning af straffesagsplanlægningen samt understøtte en proaktiv styring på området.

Dine opgaver vil være på både strategisk, taktisk og operationelt niveau, og du får en central rolle i dialog med den øverste ledelse på straffesagsområdet. Der vil også være samarbejde med interessenter på tværs af organisationen, hvorfor du vil få en udadvendt hverdag.

Skattestyrelsen
Milestone Systems A/SBusiness Manager

Milestone Systems A/S, Brøndby

Are you a high-performing individual with a strong analytical mind-set and a great business acumen?

We are looking for a strong profile, who can support our CFO in his daily activities and handle a wide variety of projects and tasks. As a Business Manager to the CFO, you will deal with communication, prepare presentations, facilitate management meetings and head up important projects. You will be part of an ambitious and dynamic team, who takes pride in developing people and creating a healthy work environment.

More specifically, the main responsibilities are:

  • To work as a “hands on” Business Manager assisting the Leadership team in the CFO area in driving the leadership business cadence, including Agile Performance Management
  • To prepare internal communication material as well as presentations to the Board on behalf of the CFO
  • Drive the business planning process for Business Support both long and short term
Milestone Systems A/S
Arriva Danmark A/S
HR Konsulent med lyst til at lære og udvikle sig

Arriva Danmark A/S, Kastrup

Har du lysten til at lære og udvikle dig indenfor den brede HR-palette, opbygge og forandre men ikke for fin til administrative og tilbagevendende opgaver?

Som led i en omstrukturering og styrkelse af HR har vi oprettet to HR-konsulent stillinger. De to nye HR-konsulenter vil både have delte ansvarsområder og samtidig ansvar for specifikke sagsområder. Den endelige afgrænsning mellem konsulenterne er ikke fastlagt, men vil bero på lyst og kompetencer.

Arbejdsopgaver:

  • Administration af HR inbox, daglige forespørgsler, dokumentation, intranet og fællesdrev, regninger og godkendelser
  • Koordination af rekrutteringer, stillingsopslag, systemoprettelser og adgange, kontrakter, kommunikation med ansøgere og support
  • HR Legal support: Templates, politikker, opsigelser og ansættelsessager, support på overenskomster og lokalaftaler
Arriva Danmark A/S
Satair A/SOperations Excellence Specialist

Satair A/S, Kastrup

Can you trace all issues and problems in our Inventory and Warehouse operation and make the best preventive action plan for them?

With a passion for our zero mistake policy, you will make sure that we ship our aircraft spare parts for the right place at the right time, and in that way provide us with the happiest customers.

Primary tasks

  • Responsible for inventory accuracy in warehouse and taking care of annual inventory counting
  • Check, update, and repost Customer and Vendor claims
  • Make plans for root cause analysis on each error done by Pickers and Packers, and implement preventive actions
EKF Danmarks Eksportkredit
Ambitiøse konsulenter til udvikling af international forretning

EKF Danmarks Eksportkredit, København

Kunne du tænke dig at spille en vigtig rolle i regeringens ambitioner om at udbrede dansk klimateknologi til resten af verden? Motiverer det dig at hjælpe store som små danske eksportvirksomheder ud over landegrænserne? Og kan du udvikle og sælge de finansieringsløsninger, der er nødvendige for at fastholde Danmarks virksomheders styrkepositioner ude i verden?

Så kan du måske blive en af de to konsulenter, vi søger til EKF’s nyetablerede team for forretningsudvikling.

Verden ændrer sig hele tiden, og det samme gør vores kunders behov. Derfor er vi ved at etablere et nyt team, der er ansvarligt for at udvikle vores løsninger, produkter og koncepter samt for salg af EKF’s løsninger til strategiske kunder i udlandet.

EKF Danmarks Eksportkredit
Bupa DanmarkSenior Infrastructure Specialist

Bupa Danmark, Copenhagen

The Senior Instructure Specialist will be part of a small dedicated team that cover a wide range of infrastructure areas supporting and building both on-premise Infrastructure as well as Cloud infrastructure solutions.

Main Responsibilities

  • Ensure solutions adhere to wider strategies: Enterprise Architecture, Data, Security, Support etc.
  • Create, implement & manage fit-for-purpose solution designs using the right technologies and platforms, including Cloud technologies in preference to on-premise solutions
  • Install new/rebuild existing servers and configure hardware, peripherals, services, settings, directories, storage, etc. in accordance with standards and project/operational requirements
Randstad A/S
Er du Boii Studios' nye retail manager?

Randstad A/S søger for Boii Studio i København og Aarhus

På vegne af Boii Studios søger Randstad nu en Retail Manager til butikkerne i København og Århus.

Som Retail Manager hos Boii Studios vil man indgå i et tæt samarbejde med de enkelte butikschefer og deres personale om at skabe de bedste rammer for, at butikkerne performer, som de skal. Du vil have det overordnede ansvar for butikkerne samt udarbejdelse og opfølgning på budgetter.

Dit arbejdssted vil være rundt omkring i de forskellige butikker, hvor du vil sparre med butikscheferne vedr. indretning og kollektioner. Du besidder et godt købmandskab og skal være med til at udvikle personalet, så de bliver endnu dygtigere. Du er kreativ og innovativ og skal være med til at implementere diverse visuelle guidelines ud fra Boii Studios' standarder.

Randstad A/S
Er du Boii Studios’ nye butikschef og vil du med på en fantastisk rejse?

Randstad A/S søger for Boii Studio i København

Brænder du for modebranchen, er du god til at holde fokus og kan du bevare overblikket i en travl hverdag? Så er du lige den, vi søger.

På vegne af Boii Studios søger Randstad butikschefer til butikkerne i København.

Som butikschef hos Boii Studios er du i et miljø i konstant udvikling. Her bliver du chef i egen butik. Du skal leve og ånde for alt i butikken, hvilket betyder at du skal være omstillingsparat, fleksibel og have lyst til at være en del af en virksomhed, hvor dagligdagen er uforudsigelig og spændende. Du vil i samarbejde med Retail Manageren have ansvaret for at udvikle personalet, så de er klædt på til at servicere butikkens kunder.