1.231 job matcher din søgning 1.231 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Gem
MurrelektronikKey Account Manager til international virksomhed

Murrelektronik

Trives du i en udviklingsorienteret international dynamisk virksomhed, hvor der ikke er langt fra tanke til handling, og hvor du i tæt samarbejde med passionerede og teknisk mindede kollegaer får mulighed for at gøre en mærkbar forskel hos kunderne – så er du muligvis Murrelektroniks nye Key Account Manager på Fyn og Sjælland.

Du vil blive ansvarlig for, at Murrelektronik ApS performer bedst muligt hos kunderne på Fyn og Sjælland. Det er alfa og omega, at kunderne altid ender med den helt rigtige løsning, uanset hvad problemstillingen måtte være. I den forbindelse formår du at vise godt købmandskab, samtidig med at du agerer troværdig sparringspartner for kunden.

Hos Murrelektronik lægges der stor vægt på udvikling, og du vil derfor få en intern uddannelse enten på hovedkontoret i Tyskland eller et struktureret forløb i Danmark.

Langeland KommuneJuridisk konsulent til velfærdsområderne

Langeland Kommune, Rudkøbing

Er du god til at oversætte svært juridisk stof, give faglig sparring samt har et solidt kendskab til offentlig ret og er du engageret, fleksibel og udadvendt? Så er det dig vi søger.

Vi søger pr. 1. oktober 2021 en samarbejdsminded jurist med særlig interesse for det almene og det specialiserede socialområde vedr. børn og voksne samt ældre- og sundhedsområdet.

Som jurist i center for Børn, Unge og Social samt center for Ældre og Sundhed vil du udover at yde juridisk rådgivning til de respektive afdelinger have en driftsfunktion i forbindelse med f.eks. behandling af særlige komplekse sager, kvalitetssikring af svarskrivelser, udarbejdelse af dokumenter, gennemgang af refusionssager, behandling af aktindsigtsanmodninger m.m.

Dine opgaver vil gå på tværs af myndigheds-, drifts- og udviklingsopgaver og vil spænde vidt over hele det juridiske spektrum.

Langeland KommuneDriftsleder til Vej, Park og Ejendomme

Langeland Kommune, Rudkøbing

Langeland Kommune søger en dygtig og engageret driftsleder af Vej, Park og Ejendomme.

Vej, Park og Ejendomme medvirker til at give borgere, virksomheder og turister gode veje, stier og omgivelser, samt servicerer alle kommunens institutioner og ejendomme.

Som vores nye driftsleder vil du få en fremtrædende rolle i Vej, Park og Ejendommes udvikling og fremtidige drift samt mulighed for at indgå i mange af kommunens anlægsprojekter.

Krav og ansvarsområder for stillingen:

  • Overordnet ledelse og personaleansvar for Vej, Park & Ejendomme
  • Budgetansvar for omsætning af de kommunale budgetter til driftsøkonomi samt opfølgning
  • Sikre opfyldelse af pleje- og driftsplaner i samarbejde med kommunens institutioner
Bon-fire ApSSalgs- og logistik back-up M/K

Bon-fire ApS, Svendborg

Bon-fire ApS er en international virksomhed beliggende i Svendborg.

Vi har meget travlt, og derfor søger vi ny kollega til stillingen som salgs- og logistik back-up.

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • Salgs-backup og kundekontakt på svensk, dansk og engelsk
  • Ordrebehandling og fakturering i Uniconta
  • Udarbejdelse af salgsfremmende materiale på svensk, dansk og engelsk
Uddannelses- og Forskningsministeriet
Datastærk akademiker til Danmarks Frie Forskningsfonds statistiske beredskab

Uddannelses- og Forskningsministeriet, Odense

Har du flair for statistik og har du hands-on-erfaring med SQL-databaser? Har du lyst til at få en masse faglig og personlig erfaring som tovholder, igennem dit bidrag til at vedligeholde og udvikle Danmarks Frie Forskningsfonds database og statistiske beredskab?

Du får mulighed for at være med i den udvikling, der løbende foregår i fonden og i styrelsen. Det er eksempelvis i forhold til at effektivisere processerne omkring datadrift og dataudvikling, at gøre data tilgængelig for fondens interessenter via præsentationsværktøjer, som eksempelvis PowerBI, samt at være med til at sætte fondens store datamængde i spil på nye strategiske måder. Data om fondens ansøgninger og bevillinger genereres via fondens ansøgnings- og sagsbehandlingssystem e-grant og du får en særlig opgave med at sikre, at relevant data indsamles og udstilles på en systematisk måde.

STEP PRINT POWERProduktspecialist til storformatafdeling

STEP PRINT POWER, Svendborg

Kan du sætte din specialistviden inden for storformat i spil som sparringspartner og produktspecialist i en intern salgsafdeling?

Som produktspecialist indgår du i vores interne salgsafdeling der p.t. består af 11 projektledere og beregnere, som sammen med vores salgsteam er krumtappen i at sikre konstant og høj ordretilgang.

Du vil arbejde i vores storformatafdeling, hvor du vil tiltræde i en nyoprettet stilling som produktspecialist. Vi ønsker at rådgive kunderne bedst muligt, og her spiller du en helt central rolle i, at kunderne får opfyldt deres behov.

Jemac Kommunikation ApS

Økonomichef søges til spændende virksomhed i den finansielle branche

Jemac Kommunikation ApS søger for Dansk Erhvervsfinansiering A/S i Aarup

Vores kunde Dansk ErhvervsFinansiering A/S, som er førende inden for leasing, oplever vækst og har i den forbindelse brug for en ny økonomichef, som kan være med til at sætte retningen i virksomheden.

Hvis du har erfaring med tilsvarende opgaver, gerne fra den finansielle sektor, så er du med sikkerhed et godt match til dette spændende job.

Opgaverne er blandt andet:

  • Årsbudget og månedsregnskab, økonomirapportering
  • Indberetninger til brancheorganisation og Danmarks Statistik
  • Diverse interne kontroller og afstemningsopgaver
Energi Fyn
Projektleder til udbygning af Vores Elnet

Energi Fyn, Odense

Er du en engageret og resultatorienteret projektleder, der kan sikre fremdrift og nå i mål med el-tekniske projekter?

Elektrificeringen af varme- og trafiksektoren samt omstillingen af elproduktionen til vedvarende energi (VE) er for alvor begyndt at slå igennem i vores forsyningsområde. Denne transformation kræver, at vi kontinuerligt udvikler og fremtidssikrer udbygningen af vores elnet med tilslutning af ladestandere, solceller, varmepumper mm.

Som vores nye projektleder skal du bidrage til en fortsat effektiv drift og produktivitetsudvikling, der blandt andet placerer os i top-5 i Energitilsynets benchmark og bevarer den høje forsyningssikkerhed og kundetilfredshed.

Energi Fyn
Gem
DSBServicemedarbejder til Stationsservice

DSB

Vil du være med til at give DSB’s kunder de bedste oplevelser på stationerne, og vi du være DSB’s ansigt udadtil, hvor du er med til at få vores stationer til at fremstå indbydende for kunderne? Hvis det lyder det spændende, så læs mere om jobbet, og hvordan du søger !

DSB

Formålet med dit arbejde er, at kunderne er glade for at komme på stationen. Som servicemedarbejder holder du både de udvendige og indvendige arealer på stationerne pæne, du gør rent på toiletterne, i forhallen, venterum og andre steder. Du betjener vores kunder med oplysninger om togtider, spor og perroner, du hjælper handicappede og giver i det hele taget en god service til dem, der har behov. Vi lægger vægt på et godt samarbejde på stationerne – det er vigtigt, for at du og dine kolleger trives i arbejdet sammen og hver for sig.

DSB
QuickOrder ApSSenior Agile Backend Developer

QuickOrder ApS, Odense

QuickOrder is a fast-moving SaaS startup. We have created the world's most innovative Restaurant OS combining point of sale, staff management, online ordering, and table reservation. By utilising guest and operational data we improve restaurant profitability and overall revenue, effectively enabling our customers to grow.

As a developer at QuickOrder, you will be part of an Agile organisation. We empower our teams to self-organise and manage their own work. We value innovative thinking and always strive to deliver the best possible experience for our customers. Simply put: We love building software that truly adds value for our customers, and we build for scalability and growth, so we never grow stagnant.

QuickOrder is based in Odense, but we are open for remote work for the right candidate.

Gem
Hungry.dk ApS
Hungry søger bude i København, Aarhus, Odense, Aalborg, Randers, Silkeborg, Næstved, Kolding, Viborg og Horsens

Hungry.dk ApS

Vi søger lige nu dedikerede Hungry bude, der har lyst til at levere lækker take away for Hungry i København, Aarhus, Odense, Aalborg, Randers, Silkeborg, Næstved, Kolding, Viborg eller Horsens. Som Hungry bud leverer du take away fra restauranter til vores sultne kunder med din egen cykel, scooter eller bil. Som bud har du en høj grad af fleksibilitet og det er derfor det perfekte arbejde til dig, der gerne vil bestemme over dine egne arbejdstider.

Hvad tilbyder vi:

  • Fleksible arbejdstider - du bestemmer selv, hvornår du vil arbejde
  • Tjen gennemsnitligt 125-185 kr. i timen
  • Rabatkode til Hungry.dk
  • Fordelagtige bonusser
  • Rider Help Center der gør det let for dig at være freelancer
Hungry.dk ApS
Gem
Antalis A/S
Account Manager Office

Antalis A/S

Har du salgserfaring, og vil du være med til at skabe resultater indenfor salg af kontorartikler og papir til B2B kunder – så er du måske vores nye Account Manager i Team Office.

Antalis A/S

Du får ansvar for dit eget distrikt og budget, og derudover vi du samtidig skulle vejlede og hjælpe dine kolleger med salg af office-produkter til kunder i andre sektorer.

Jobbet hos os giver dig mulighed for at arbejde med spændende og udfordrende opgaver, hvor der er rig mulighed for selvstændigt initiativ i en dynamisk international virksomhed, der ønsker at være i konstant udvikling.

Antalis A/S
Navnelapper.dkMedarbejder med teknisk snilde og kompetencer i online annoncering

Navnelapper.dk, Middelfart

Vi er en lille, men ambitiøs web- og produktionsvirksomhed med en uformel tone og højt humør, hvor der ikke er langt fra idé til handling og med mulighed for stor selvstændighed i jobbet.

Vi er på udkig efter en fuldtids- eller deltidsmedarbejder (afhængigt af kompetencer), der kan varetage blandt andet disse funktioner:

  • Google Ads.
  • Målrette og analysere SoMe-annoncering.
  • Online marketing.
  • Produktionsansvarlig (du har ansvaret for, at der printes og pakkes).
Arbejdernes Boligforening Odense
Økonomiassistent

Arbejdernes Boligforening Odense

Til økonomiafdelingen i Arbejdernes Boligforening Odense søger vi en ny medarbejder. Stillingen er normeret til 37 timer ugentligt.

Dine arbejdsopgaver består blandt andet af:

  • Udarbejdelse af varme-, vand- og el-regnskaber.
  • Udarbejdelse af årsregnskaber og budgetter i samarbejde med de øvrige økonomimedarbejdere.
  • Indrapportering til Landsbyggefonden.
  • Afholdelse af afdelingsmøder i vores mindre afdelinger, dette vil være aftenmøder i august eller september.
  • Udarbejdelse af kvartalsregnskaber for afdelingerne.

Arbejdernes Boligforening Odense tilbyder:

  • et spændende og alsidigt job, hvor hver dag byder på nye udfordringer.
  • et godt arbejdsmiljø med en fri omgangstone og gode kolleger.
  • løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem BL – Danmarks Almene Boliger og HK.
Arbejdernes Boligforening Odense
Revision Fyn Registreret RevisionsanpartsselskabRevisorassistent/bogholder

Revision Fyn Registreret Revisionsanpartsselskab, Tommerup

Vi søger en revisorassistent/bogholder med lyst til at arbejde med regnskabsmæssige opgaver for en række små og mellemstore erhvervskunder.

Fra vores kontor i Tommerup servicerer vi kunder inden for mange brancher og størrelser over hele Danmark.

Vi har et tæt forhold til vores kunder, og vores idégrundlag er at tilbyde administrative og regnskabsmæssige kompetencer lige fra daglig bogføring, periodevis assistance, lønadministration, afstemning, udarbejdelse af årsregnskab/skatteregnskab og meget andet.

Recover
Tekniker søges til Odense

Recover

Er du håndværker, servicemontør, fugttekniker eller noget helt fjerde og er du klar på at gøre karriere i Nordens største skadeservicevirksomhed? …

Så er det måske dig, der skal være en del af vores team af kompetente fugtteknikere i Recover!

Recover Nordic ApS

Recover sørger for både oplæring og uddannelse, så du får de kompetencer, det kræver for at blive en del af vores fugttekniske team. Din base vil blive i Odense, hvorfra du vil køre ud på sager i området.

Som fugttekniker får du en selvstændig og udfordrende hverdag med en lang række fugttekniske opgaver. Du får således eget sagsansvar og planlægger din egen dag.

Evida
Fagansvarlig ingeniør eller maskinmester til kritisk infrastruktur?

Evida, Middelfart

Gasnettet er en del af Danmarks kritiske infrastruktur. Mere end 400.000 kunder er afhængige af, at gassen flyder 365 dage om året – 24 timer i døgnet. Og her kommer du ind billedet som vores nye kollega.

Som fagsansvarlig i vores afdeling for Asset Management vil du blandt andet skulle løse opgaver inden for følgende områder:

Evida

Fagspecialist inden for F-net (stålnet) og ventiler

  • sikre at lovgivningen og diverse myndighedskrav overholdes
  • planlægge og gennemføre lækagesøgning på F-nettet og ventiler
  • deltage i planlægning af udførelsen af omlægninger
  • føre tilsyn på omlægningsprojekter
Evida
Gem
Wella CompanyBusiness Development Consultant – Barselsvikariat

Wella Company

Wella søger en Business Development Consultant til Syd- og Sønderjylland samt Fyn, der har evnerne og personligheden til at indgå i vores stærke salgsteam. Kundegruppen består primært af frisørsaloner, og du vil få ansvaret for alle mærkervarer under Wella. Du refererer til salgschefen for Danmark.

Som Business Development Consultant bruger du dagen hos vores eksisterende kunder, hvor du vedligeholder og udvikler samarbejdet. Du bliver endvidere ansvarlig for at opsøge nye kunder og præsentere dem for vores produkter og forretningskoncepter. Du planlægger selv dine kundebesøg, følger op på forespørgsler, ordrer og tilbud.

Hos Wella Company tilbyder vi dig et job i en professionelt styret salgsorganisation, hvor vi arbejder med ambitiøse mål og løbende udvikler dig i jobbet. Du bliver en del af et stærkt team, der løfter i flok, og hvor vi udlever Wellas værdier i hverdagen.

A/S HindsgavlFleksibel fest- og eventkoordinator søges til Hindsgavl Slot

A/S Hindsgavl, Middelfart

Trives du i begivenhedernes centrum, hvor du holder samling på trådene og sikrer vellykkede arrangementer? Så har vi et alsidigt, spændende og udfordrende job som fest- og eventkoordinator til dig på Hindsgavl Slot i Middelfart.

Her kommer du til at spille en væsentlig rolle i forhold til store og små arrangementer – fra de indledende faser til afvikling og evaluering. Alt sammen i tæt dialog med kunden og dine passionerede kolleger i resten af huset, som allerede tæller en dygtig koordinator. Du vil være tilknyttet både restauranten og receptionen, hvor der indimellem kan være brug for, at du også træder til i den daglige drift.

På Hindsgavl Slot er kvalitet og værtskab i fokus, og vi hjælper og inspirerer hver dag hinanden til at skabe uforglemmelige oplevelser for vores gæster. Det gør vi i vores unikke rammer med højt til loftet og god plads til kreativitet og nytænkning.

A/S HindsgavlFaglært tjener med passion og personlighed til Hindsgavl Slot

A/S Hindsgavl, Middelfart

Som tjener på Hindsgavl Slot spiller du en hovedrolle, når vi sammen skaber uforglemmelige oplevelser for gæsterne. Hvad enten de er på et romantisk ophold, til møde eller konference, til fest eller koncert.

Du kommer til at arbejde sammen med engagerede og servicemindede kolleger, som i alle afdelinger har fokus på kvalitet og gæstens behov. Flere af dine tjenerkolleger har desuden været her i mange år og vil meget gerne dele deres viden og erfaring med dig, ligesom de selvfølgelig vil lytte til dine idéer og input.

Ud over servicering af a la carte- og opholdsgæster kommer du til at køre større og mindre selskaber samt andre spændende arrangementer. Din faglige viden og tilgang til service kommer således i spil på flere måder. Og to arbejdsdage behøver derfor heller ikke at være ens, selv om det kan se sådan ud på vagtplanen.