27 job matcher din søgning 27 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 27 resultater.
SkattestyrelsenKontorchef til Design & Digital

Skattestyrelsen, København

Har du en bred og omfattende erfaring med udvikling af digitale services og digital kommunikation? Har du også ledererfaring og er du god til at begå dig i en kompleks organisation og til at samarbejde?

Vi er på jagt efter en kontorchef, der fremsynet og engageret kan stå i spidsen for udviklingen af Skattestyrelsens digitale kommunikation og services til borgere og virksomheder – og for vores arbejde med design og kommunikation på fremmedsprog.

I Design & Digital vil du være kontorchef for 16 dygtige og engagerede medarbejdere, der er organiseret i tre teams: Digital kommunikation, Grafik og Fremmedsprog.

Deres opgaver er blandt andet:

  • Opdatering, vedligehold og optimering af Skattestyrelsens indhold af skat.dk, også på engelsk og tysk.
  • Udvikling af digitale services til skat.dk og optimering af de brugervendte tekster i TastSelv-løsningerne.
  • Ux-writing ifm. systemudvikling.
Skattestyrelsen
SkattestyrelsenKontorchef til et af Skattestyrelsens mest centrale kontorer på erhvervsområdet

Skattestyrelsen, Taastrup

Besidder du gode lederegenskaber, er du handlekraftig med stærkt procesfokus, og har du evnerne til både at levere de faglige input til og implementere politiske beslutninger? Vi søger en stærk kontorchef til Punktafgifter og registrering, der kan kombinere sikker drift med et stærkt fokus på udvikling og optimering – og som kan levere skarpe og fokuserede beslutningsgrundlag.

Du får ledelsesansvaret for ca. 20 engagerede og dygtige specialister, der med stor videbegærlighed og iver arbejder på at levere de bedst mulige løsninger for Skatteforvaltningen og virksomhederne. Punktafgifter står for ca. 70 mia. kr. af det samlede skatteprovenu. Det er et område, der spænder fra chokoladeafgift til energiafgifter, og med kompleks lovgivning som ramme, er der behov for smidige løsninger, der både gør det nemt at indberette rigtigt – og svært at indberette forkert.

Skattestyrelsen
SkattestyrelsenStærke generalister søges til studentermedhjælperstilling i Økonomi i Skattestyrelsen

Skattestyrelsen, København

Har du flair for tal og en god forståelse for it-systemer? Har du interesse for økonomistyring og bearbejdning af økonomidata, og vil du være en del af et kontor, hvis primære fokus er at sikre en sammenhængende økonomistyring? Så er du måske vores nye studentermedhjælper til Økonomi i Skattestyrelsen.

Du vil som studentermedhjælper i styringskontoret få et job i et spændende og fagligt miljø, hvor du får mulighed for at stifte bekendtskab med den centrale styring i en kompleks, politisk organisation, der er midt i en spændende og omfattende forandringsproces.

Dine opgaver vil være af varierende karakter, men de kan forventes at omfatte:

  • Bidrag til udarbejdelse af månedlige budgetopfølgninger og udgiftsopfølgninger.
  • Bearbejdning af økonomidata i Excel.
  • Vedligeholdelse og kvalitetssikring af regneark og oversigter.
Skattestyrelsen
SkattestyrelsenMedarbejder til risikostyring i Skattestyrelsen

Skattestyrelsen, København

Interesserer du dig for organisationer i forandring? Og motiveres du af at være med til at udvikle en offentlig organisation af stor samfundsmæssig betydning? Så er du måske vores nye medarbejder til Skattestyrelsens risikostyringsteam.

Risikostyringsteamet har ansvar for at facilitere implementering af risikostyringskonceptet i alle styrelsens enheder i tæt samarbejde med styrelsens mange ledere og medarbejdere. Vores arbejdsdag og opgaver er præget af stor alsidighed. Konceptets værktøjer og metoder er standardiserede, men det er situationsbestemt fra enhed til enhed, hvordan selve faciliteringen af konceptet skal gribes an. Det skal du kunne mestre, og du skal kunne håndtere at få mange perspektiver til at mødes, samtidig med at du skal kunne stå fast på de rigtige tidspunkter.

Skattestyrelsen
SkattestyrelsenForretningsudviklere til personbeskatning (udland) i Skattestyrelsen

Skattestyrelsen, København

Brænder du for udvikling og for at skabe gode processer? Så har du nu muligheden, hvor du sammen med dygtige kollegaer i vores Team Udland skal sikre udviklingen af forskuds- og årsopgørelsen for den voksende gruppe af borgere med udlandsforhold.

Som forretningsudvikler skal du blandt andet:

  • Implementere ny eller ændret lovgivning på udlandsområdet, herunder beskrive forretningsmæssige krav og deltage i test af vores løsninger.
  • Udvikle og styrke processerne på forskuds- og årsopgørelsen ift. kvalitet, retssikkerhed, effektivitet og kundetilfredshed.
  • Sikre gode samarbejdsrelationer på tværs af Skatteforvaltningen.
Skattestyrelsen
SkattestyrelsenForretningsudviklere til personbeskatning (Data og Beregninger) i Skattestyrelsen

Skattestyrelsen, København

Vil du hjælpe med at servicere fem millioner skatteydere? Er du nysgerrig på de beregninger, der ligger bag forskuds- og årsopgørelsen? Eller brænder du for store datamængder? Så har du nu muligheden, hvor du sammen med dygtige kollegaer i vores Team Data og Beregninger skal sikre udviklingen af forskuds- og årsopgørelsen.

Som forretningsudvikler skal du blandt andet:

  • Implementere ny eller ændret lovgivning, herunder beskrive forretningsmæssige krav og deltage i test.
  • Udvikle og styrke processerne på forskuds- og årsopgørelsen ift. kvalitet, retssikkerhed, effektivitet og kundetilfredshed, korrekt beregning og sikring af datagrundlag.
  • Sikre gode samarbejdsrelationer både inden for Skattestyrelsen, men også på tværs af Skatteforvaltningen.
Skattestyrelsen
SkattestyrelsenSagsbehandlere til momskontrol af selskaber - Skattestyrelsen i Skive

Skattestyrelsen

Har du stærke kompetencer inden for revision, kontrol og sagsbehandling indenfor momsområdet? Så glæder vi os til at høre fra dig. Det er nyoprettede stillinger.

Afdelingen Små og Mellemstore selskaber har ansvaret for kontrol af alle Danmarks små og mellemstore selskaber og deres hovedaktionærer, alle fonde og foreninger samt for de offentlige virksomheder og institu­tioner.

Dine opgaver og muligheder:

  • Momskontrol af selskaber.
  • Kontrol af selskaber, som er foreløbig fastsat momsmæssigt (FF’et).
  • Kontrol af sel­skaber, der er tvangsafmeldt for moms.
  • Kontrol af selskaber, der selv har afmeldt alle dets pligter indenfor moms.
Skattestyrelsen
SkattestyrelsenSagsbehandlere til momskontrol af selskaber - Skattestyrelsen i Høje-Taastrup

Skattestyrelsen

Har du stærke kompetencer inden for revision, kontrol og sagsbehandling indenfor momsområdet? Så glæder vi os til at høre fra dig. Det er nyoprettede stillinger.

Afdelingen Små og Mellemstore selskaber har ansvaret for kontrol af alle Danmarks små og mellemstore selskaber og deres hovedaktionærer, alle fonde og foreninger samt for de offentlige virksomheder og institu­tioner.

Dine opgaver og muligheder:

  • Momskontrol af selskaber.
  • Kontrol af selskaber, som er foreløbig fastsat momsmæssigt (FF’et).
  • Kontrol af sel­skaber, der er tvangsafmeldt for moms.
  • Kontrol af selskaber, der selv har afmeldt alle dets pligter indenfor moms.
Skattestyrelsen
SkattestyrelsenSagsbehandlere til momskontrol af selskaber - Skattestyrelsen i Horsens

Skattestyrelsen

Har du stærke kompetencer inden for revision, kontrol og sagsbehandling indenfor momsområdet? Så glæder vi os til at høre fra dig. Det er nyoprettede stillinger.

Afdelingen Små og Mellemstore selskaber har ansvaret for kontrol af alle Danmarks små og mellemstore selskaber og deres hovedaktionærer, alle fonde og foreninger samt for de offentlige virksomheder og institutioner.

Dine opgaver og muligheder:

  • Momskontrol af selskaber.
  • Kontrol af selskaber, som er foreløbig fastsat momsmæssigt (FF’et).
  • Kontrol af selskaber, der er tvangsafmeldt for moms.
  • Kontrol af selskaber, der selv har afmeldt alle dets pligter.
Skattestyrelsen
SkattestyrelsenSagsbehandlere til pensionsområdet til Skattestyrelsen i Fredericia

Skattestyrelsen

Har du interesse i og teoretisk viden inden for skat og pension samt interesse for skatte- og afgiftsområdet? Trives du med arbejde, som kan indeholde komplekse problemstillinger? Har du eventuel indsigt i økonomiske sammenhænge i regnskaber? Så er her muligheden for at blive en del af et fagligt dygtigt team.

Som sagsbehandler på området vil du arbejde målrettet med at løse opgaver på pensionsbeskatningsområdet. Vi har ansvaret for store dele af processerne på pensionsbeskatningsområdet, og vi bidrager bl.a. med:

  • Telefonisk vejledning vedrørende pensionsbeskatningsloven.
  • Skriftlig vejledning og udtalelser vedrørende pensionsbeskatningsloven.
  • Vejledning af penge- og pensionsinstitutterne om afregning af pensionsafgift.
Skattestyrelsen
SkattestyrelsenSagsbehandler til eKapital i Fredericia

Skattestyrelsen

Vil du være med til at skabe fundamentet for finansieringen af det danske velfærdssamfund? Og trives du i en myndighedsrolle, hvor du bl.a. med tillidsbaseret dialog og faglighed er med til at sikre, at borgerne betaler den korrekte skat til tiden? Så er du måske vores nye kollega i Persondata.

I Persondata har vi ansvaret for at understøtte korrekte indberetninger fra tredjepart til brug for Skattestyrelsens digitale processer, som fx årsopgørelsen, samt at bidrage til den løbende udvikling af en effektiv administration på personområdet. Konkret arbejder vi med driftsopgaver, service og kontrol inden for eKapital, eIndkomst og PAL/PAF.

Som medarbejder i eKapital skal du yde support til de virksomheder, der skal indberette tredjepartsdata til Skattestyrelsen. Supporten sker både telefonisk og skriftligt. Vi håndterer spørgsmål af såvel teknisk karakter som spørgsmål omhandlende indberetningspligter.

Skattestyrelsen
SkattestyrelsenHar du lyst til at arbejde med personskat og kontrol af regelefterlevelse?

Skattestyrelsen

Er du god til at regne den ud, spotte uregelmæssigheder og kan du levere afgørelser af høj kvalitet?

I afdelingen Persondata har vi ansvaret for at understøtte korrekte indberetninger fra tredjeparter til brug for Skattestyrelsens digitale processer, fx korrekte angivelser af lønoplysninger, renter, aktier mv. til brug for det årlige oplysningsskema. Afdelingen er en del af fagområdet Person i Skattestyrelsen.

Dine arbejdsopgaver vil primært være at efterse og kontrollere, hvorvidt oplysningerne i det årlige oplysningsskema er korrekte, herunder sagsbehandlingen i forbindelse med korrekt skatteansættelse samt gennemgang af systemlogninger.

Derudover vil dine opgaver bestå i at løse opgaver, der overføres fra andre enheder i Skattestyrelsen. Du vil derfor få et tæt samarbejde med kolleger på tværs af hele Skattestyrelsen og Departementet.

Skattestyrelsen
SkattestyrelsenSagsbehandlere til eIndkomst i Frederikssund

Skattestyrelsen

Motiveres du af sagsbehandling og kan du lide stor kundekontakt? Trives du med en alsidig hverdag, og har du lyst til at være med til at styrke kvalitetssikringen af eIndkomstsystemet?

I afdelingen Persondata har vi ansvaret for at understøtte korrekte indberetninger fra tredjeparter til brug for Skattestyrelsens digitale processer, fx korrekte angivelser af lønoplysninger, renter, aktier mv. til brug for det årlige oplysningsskema.

Vores opgaver i enheden er skattefaglige, og du vil blive ansvarlig for en række sager, som du løbende drøfter med dine kollegaer og din leder.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:

  • Kontrol af indberetninger af løn og ydelser fra arbejdsgivere og andre indberetningspligtige, som alle samles i eIndkomstsystemet.
  • Sagsbehandling vedrørende manglende eller forkerte indberetninger.
  • Vejledning af og information til borgere og virksomheder om eIndkomstsystemet.
Skattestyrelsen
SkattestyrelsenKommende specialist til eKapitalområdet, Skattestyrelsen i Fredericia

Skattestyrelsen

Har du lyst til at være med til at løfte en vigtig opgave og bidrage til kontrol af de data, som bl.a. danner grundlaget for årsopgørelsen? Brænder du for at analysere komplekse datasæt og afdække risikoområder? Går du engageret ind i opgaven, og motiveres du af at indgå i et af Skattestyrelsens fagligt kompetente teams? Så er du måske vores kommende kollega.

Opgørelsen af skatter via årsopgørelsen er i dag helt overvejende baseret på data, som Skattestyrelsen modtager til eIndkomst (arbejdsgivere) og eKapital.

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • analyse af virksomhedens indberetninger samt opstartsfase med virksomheden, hvor kontrollens videre forløb planlægges
  • kontrol i virksomheden af grundlaget for indberetningerne. Kontrollen kan foregå over flere dage i virksomheden eller som kontrol hjemme på kontoret
  • dialog med virksomheden omkring de problemstillinger, som vores analyse/kontrol viser.
Skattestyrelsen
SkattestyrelsenStudentermedhjælper til Jura, straffesagsenhed i Skattestyrelsen

Skattestyrelsen, Odense

Brænder du for lettere sagsbehandling af straffesager inden for alle fagområder i Skatteforvaltningen? Så er du muligvis en af vores nye kollegaer til vores Straffesagsenhed i Odense.

Som studentermedhjælper hos os får du en bred vifte af arbejdsopgaver, der bl.a. omfatter:

  • Lettere sagsbehandling med straffesager.
  • Skrive henstillinger, advarsler og bødeforlæg.
  • Aktindsigtsanmodninger.
  • Deltagelse i projektarbejde.
Skattestyrelsen
SkattestyrelsenLeder med interesse for kundeservice og telefonisk vejledning søges til Kundecenter 18 i Skattestyrelsen, Ribe

Skattestyrelsen

Vil du være med til at videreudvikle et effektivt og værdiskabende kundecenter, som imødekommer borgernes og virksomhedernes behov for vejledning, samt er en attraktiv arbejdsplads for vores medarbejdere? Har du erfaring med personaleledelse og har du lyst til at indgå i en nytænkende og engageret ledergruppe?

Vi søger en kompetent funktionsleder til Skattestyrelsen i Ribe, til enheden Kundecenter 18. Kundecenter 18 besvarer generelle henvendelser fra borgere om personbeskatning, såsom dødsboer, forskuds- og årsopgørelser og værdipapirer.

Dit primære ansvar som funktionsleder er prioritering af opgaver og personaleledelse af ca. 20 dygtige og engagerede medarbejdere, som varetager vejledningsopgaven. Samt et særligt fagansvar for dødsbo-opgaven.

Skattestyrelsen
SkattestyrelsenKommunikations- og analysemedarbejdere til ny borgervejledningsenhed i Skattestyrelsen i Ribe

Skattestyrelsen

Vil du være med til at præge og styrke Skattestyrelsens vejledning og kommunikation, har du erfaring med at omsætte komplekst stof til brugervenlig og letforståelig vejledning, og er du god til at samarbejde? Så har du nu mulighed for at være med til at opbygge en ny Borgervejledning i Ribe.

Vi søger medarbejdere til Borgervejledning i Ribe, som kan indgå i et stærkt set-up med Skattestyrelsens Kundecenter og kommunikationskontorer. Borgervejledningen i Ribe skal medvirke til at sikre let tilgængelig og specialiseret vejledning til specifikke målgrupper som fx skatteydere med udlandsforhold, personligt ejede virksomheder eller 3. parts-indberettere. Borgervejledningen opsamler viden fra henvendelser til blandet andet Kundecenteret eller fagenhederne for at kunne skabe specifik og målrettet vejledning på udvalgte områder.

Skattestyrelsen
SkattestyrelsenTalstærk kontrolprofil til bekæmpelse af økonomisk kriminalitet

Skattestyrelsen, Taastrup

Vil du bruge din viden om regnskab, revision, moms og skatter til løsning af komplicerede kontrolsager, hvor reglerne i lovgivningen ikke altid overholdes? Er du nysgerrig, og har du modet til at give dig i kast med mange forskellige typer af kontrolsager, der bl.a. kan indeholde samarbejde med politiet? Så er du formentlig en af vores nye kollegaer i Særlig Kontrol i Skattestyrelsen.

Du bliver tilknyttet Bandeenhed Øst i Høje Taastrup og varetager i tæt samarbejde med dine kolleger sagsbehandlingen fra start til slut, herunder:

  • gennemfører komplekse kontroller af enkeltpersoner, virksomheder og selskaber og afdækker bl.a. kædesvig og hvidvask.
  • yder bistand til blandt andre Politi og Anklagemyndighed i forbindelse med konkrete sager, herunder assistance med opgørelser, kontroller, ransagninger og vidneudsagn.
  • sikrer et tæt og tillidsfuldt samarbejde med andre enheder og myndigheder.
Skattestyrelsen
SkattestyrelsenKommende specialister til transfer pricing

Skattestyrelsen

Vil du arbejde med revision af transfer pricing-forhold i store, internationale koncerner? Så har du muligheden for at blive en del af en af Skattestyrelsens transfer pricing-enheder i Aarhus (Aarhus-Herning eller Aarhus-Hjørring).

Din primære arbejdsopgave er vurdering og revision af koncernernes transfer pricing-forhold, hvor du bidrager til Skattestyrelsens vurdering af, om selskaberne har handlet i overensstemmelse med det skattemæssige armslængdeprincip – det vil sige til markedspriser. Du vil være med i sagsforløbet fra start til slut, dvs. fra udvælgelse af selskaber til kontrol til den endelige afgørelse. Kontrolopgaven kan være kompleks, hvorfor gennemførelsen af en transfer pricing-kontrol kan strække sig over en længere periode.

Skattestyrelsen
SkattestyrelsenFunktionsleder til Skattestyrelsens straffesagsenhed i Aarhus

Skattestyrelsen

Vil du være med til at sikre en effektiv opgaveløsning i én af Skattestyrelsens straffesagsenheder? Og er du god til at samarbejde, motivere og prioritere på tværs? Så læs videre her.

Straffesagsenhed 2 behandler skatte- og afgiftsstraffesager og har som specialområde den landsdækkende behandling af sager vedr. told.

Som funktionsleder for Straffesagsenhed 2 i Aarhus vil du indgå i et ledelsesteam med fokus på retssikkerhed, faglighed, ensartethed, produktionsstyring og ledelse.

Du kommer til at lede 29 medarbejdere og får ansvaret for:

  • at sikre optimal udnyttelse af enhedens ressourcer samt planlægge og styre produktionen
  • at være med til løbende at udvikle og optimere arbejdsprocesser
  • at tænke tværfagligt og fokusere på ensartethed.
Skattestyrelsen