35 jobannoncer matcher din søgning 35 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
BareTM søger fundraisere for Dansk flygtningehjælp
Vi søger passionerede og målrettede kollegaer til vores daghold, som ringer for DRC Dansk flygtningehjælp.
Her kommer du til at have ansvaret for at kontakte potentielle medlemmer over telefonen og overbevise, samt oplyse dem, om vigtigheden af organisationen og deres mission.
Du vil være ansvarlig for at hverve nye medlemmer og sikre en høj grad af medlemstilfredshed.
Derudover tilbyder vi dig:
- Fast timeløn
- Faste arbejdstider
Hos os bliver du en del af et hold med et stærkt fællesskab samt bred viden og erfaring.
Key Account Manager
Vil du have din egen kundeportefølje, som du driver og vækster? Vil du arbejde med OEM-kunder med specifikke behov? Vil du være en del af et internationalt salgsteam, hvor teamarbejde og individuelle ambitioner går hånd i hånd?
Hos East Metal, der har en ’first in class’ produktion i Letland, er salget drevet af at udvikle kunder gennem de ’rigtige løsninger’ og udbygge samarbejde til fælles fordel.
Du overtager en kundeportefølje med 3 – 4 kunder, der har potentiale til mere. Kunderne er alle mellemstore til større europæiske OEM-kunder bl.a. indenfor mineindustri, recycling og lufthavnsudstyr.
Account Manager
Bliv en del af et spændende internationalt væksteventyr.
I stillingen bliver det din opgave at skabe salg og udvikle nye og eksisterende kunderelationer. De eksisterende kunder befinder sig især i central- og nordeuropa, imens der er stort vækstpotentiale i syd- og østeuropa, og din rolle vil være afgørende for at realisere dette potentiale.
Hvis du er en energisk og ambitiøs person med et kommercielt mindset, højt drive og en passion for at opbygge stærke kunderelationer, så er dette din chance for at være med til at forme BossComs fremtid og bidrage til succesen.
Mødebookere til afvekslende projekter
IDG Direct er et leadgenereringsbureau med +27 års erfaring og er en del af Jobindex Media, som udgiver Computerworld.
Opgaven består i at udføre udgående opkald til virksomheder (b-t-b) og booke deltagere til seminarer eller møder på afvekslende projekter. Der er ikke noget salg forbundet med opgaverne, men du vil skulle argumentere for fordelene ved at deltage på seminaret eller afholde et møde.
Du kan have forskellige indgange til jobbet. Vi søger generelt modne medarbejdere i alle aldre og med alle typer uddannelse og erfaring fra arbejdslivet. Du vil få en grundig introduktion til alle kampagner.
Historiefortæller til strategisk kommunikation
Er du dygtig til at fange og formidle den gode historie, og har du lyst til at spille en central rolle i EWIIs interne strategiske koncernkommunikation?
Vi mangler dig, som på nysgerrig, nærværende og inspirerende vis kan binde kommunikationen om vores strategiske retning og succeser sammen på tværs af hele koncernen og medvirke til at viden deles.
Du får en bred snitflade med mange kolleger samt relationer ind i ledelsen, og du vil med det fulde overblik over vores koncernstrategi komme til at spille en central rolle i den interne strategikommunikation.
Salgsmedarbejder med VVS-kompetencer søges til AO Kolding
Ser du kundebetjening som et naturligt springbræt til en spændende og udfordrende salgskarriere i en dynamisk og innovativ virksomhed, og har du flair inden for VVS? Så er det måske dig, vi står og mangler til vores butik i Kolding!
Som salgsmedarbejder hos Brdr. AO Johansen får du en varieret og spændende hverdag, hvor ikke to dage er ens.
Dine primære arbejdsopgaver vil bl.a. bestå af:
- Kundebetjening, herunder salg, tilbudsgivning og rådgivning
- Ordremodtagelse/-behandling
- Kundepleje og opsøgende salgsarbejde via telefon og e-mail
Sagsbehandler til ejendomshandel – vær med til at skabe orden i papirjunglen!
Er du en (gerne erfaren) sagsbehandler med passion for ejendomshandel? Vil du være en del af et fantastisk hold på 10 kollegaer og have mulighed for meget hjemmearbejde?
Det er muligt at sidde hjemmefra fuldtid, men noget systemoplæring vil kræve tilstedeværelse et par dage til opstart.
Primært vil du blive involveret i eftersagsbehandlingen, herunder særligt håndtering af skøder, refusionsopgørelser, debitorskifter og andre tinglysningsmæssige ekspeditioner.
Intern Salgskonsulent til vores salgskontor
Er du i stand til at forene dine salgskompetencer med en innovativ, digital tilgang? Brænder du for salg og forstår at sælge? Kan du give kunderne en skræddersyet oplevelse, der matcher lige netop deres behov?
Dine opgaver er fordelt mellem den telefoniske og digitale kontakt til kunderne. Vores fokus er nysalg, mersalg og gensalg. Når du spotter et emne, begynder du at bearbejde det og udvikle kunderelationer. Du er tæt forbundet med kunderne og sikrer salget til både nye og eksisterende kunder.
Category Key Account Manager til vores største kunde på det danske marked
Er du drevet af at skabe det gode salg, og har du erfaring med salg inden for tekstil i Danmark?
Det bliver din opgave, at sikre salg til Schous største kunde på det danske marked. I et tæt samarbejde med vores kunde, bliver du ansvarlig for at udvikle og sikre indtjening og vækst i omsætningen på kategorierne i relation til Schous strategiske målsætning.
Vi tilbyder en afvekslende hverdag med gode faglige og personlige udviklingsmuligheder.
Norsktalende mødebooker
Brænder du for kommunikation, og elsker du at skabe nye relationer?
Så har du nu muligheden for at tilegne dig dybdegående viden om og opbygge erfaring med telemarketing, hvor dit primære arbejde vil bestå i at skulle tage kontakt og skabe dialog med en række af de største B2B-virksomheder i Danmark, såvel som i udlandet.
Du kan arbejde mellem 1 – 36 timer ugentligt og gøre det hjemmefra eller på kontoret i Aarhus.
Konsulent til vores salgskontor i Kolding
Er du i stand til at forene dine salgskompetencer med en innovativ, digital tilgang? Brænder du for salg og forstår at sælge? Kan du give kunderne en skræddersyet oplevelse, der matcher lige netop deres behov?
Sammen med dit team møder du ind på vores salgskontor i Kolding, og I vil have et stærkt fokus på, at kunderne bliver onboardet på vores digitale platforme. Det bliver dit og kollegaernes ansvar, at kunderne får den hjælp, de har brug for på de platforme, der giver mest mening for dem.
Målrettet og dedikeret sælger/fundraiser med stort hjerte for dyr
Vi søger en målrettet og dedikeret telefundraiser, der kombinerer salgs- eller fundraisingerfaring med stor indignation over dyremishandling og en brændende lyst til at være en del af forandringen mod mere retfærdighed for dyr.
Du har talegaver, der ligger væsentligt over normen. Du keder ikke modparten – du har humor og kan fortælle den gode historie. Du vil selvfølgelig blive oplært i de forskellige kampagner og indsatser, så du er klædt godt på til opgaven.
Vi kan tilbyde mellem 13 og 35 timer om ugen, hvor 30 timer er det ideelle. Vores kontor ligger i København K, men vi er åbne for muligheden for, at jobbet udføres som hjemmearbejde.
Kunderådgiver – sæt kulør på kundeoplevelserne
Elsker du at tale med alle typer af kunder? Og synes du, det er spændende at sætte dig ind i komplekse regler? Så bliv en del af et fantastisk rådgiverteam, hvor vi hjælper hinanden, sætter vores kunder først, undersøger kundernes spørgsmål til bunds og er med til at sætte grønne fodspor i vores samfund.
Du bliver en del af et fantastisk engageret, sjovt og hamrende skarpt team af dygtige kollegaer i en afdeling, som er kendetegnet ved en uformel omgangstone. Vi lægger vægt på løbende at udvikle vores medarbejdere, alt efter hvad den enkelte har lyst til.
Salgssupport – ban vejen for salget af transport & logistik
Er du uddannet speditør? Og vil du understøtte vores 6 sælgere med administrativ salgssupport?
Hos H. Daugaard A/S får du mulighed for at:
- bruge din viden inden for spedition i en mere administrativ rolle
- blive en del af en international logistikvirksomhed med mere end 100 års erfaring
- bane vejen for salget i et fagligt engageret salgsteam med et godt sammenhold.
Digital Marketing & Content Specialist
Kan du både producere indhold og promovere det? Og er du hverken bange for Word, websites eller små video-bidder?
Du kommer til at spille en central rolle i udviklingen og eksekveringen af vores digitale marketingstrategi. Du vil være ansvarlig for at skabe engagerende content, der fortæller vores historie, viser vores ydelsers værdi og skaber forretning.
Aftersales Coordinator
Har du stærke koordineringsevner og god forretningsforståelse?
Vi søger en dynamisk og engageret Aftersales Coordinator til at varetage koordinering og support i Hyundai Danmarks eftermarkedsteam, hvor vi til dagligt arbejder med alt omkring ejerskabet af Hyundai efter ejerne, har købt og fået udleveret deres nye Hyundai.
Du vil være involveret i alt fra styring af kommunikation, koordinering af marketingsaktiviteter, til udvikling af eftermarkedskampagner og tiltag gennem årets fire sæsoner for at sikre Hyundai-ejernes får den bedste oplevelse med vores eftermarked.
Barselsvikar – visualisering af legepladser
Er du kreativ, og har du lyst til at udarbejde illustrationsmateriale af nye legepladser?
Din opgave er at udarbejde indretningsforslag, som er den visuelle del af de tilbud LEDON sender til sine kunder. Du udarbejder legepladsløsninger og præsenterer de valgte legeredskaber i 3D illustrationer, så kunderne får et godt overblik over, hvordan en ny legeplads kan se ud og dermed et godt beslutningsgrundlag
Stillingen kan besættes som enten fuldtid eller deltid efter ansøgers ønske.
Spare Part Manager
The Spare Parts Manager will be responsible for providing day to day leadership, support and guidance to our competent team of Spare Parts employees and setting the department up for future growth and development. Visible leadership at our locations in Kolding and Tandslet is essential.
You will oversee a team of 8 spare parts sellers, taking ownership of processes related to pricing, categorization, and the hands-on management of spare parts.
Installed Base Manager
Frontmatec is actively seeking a dynamic and experienced Installed Base Manager to join our expanding team. This role has been newly established to address a specific gap in meeting the needs of our clients in the EU region.
Our incoming colleague will be instrumental in meticulously mapping, analyzing, and optimizing our existing machinery installed base. You will ensure customer satisfaction and furnish our organization with data-driven insights to propel revenue growth through adept relationship management and strategic initiatives.
Telefonsælgere til salg af personlige værnemidler
Nyt job, nyt år… Freelance / Vi søger Call Centre
OPSTART ASAP
TELEFON SALGSERFARING KRÆVES.
Vi søger 8 dygtige og engagerede telefonsælgere til salg af personlige værnemidler.
Om du sidder i Danmark eller i udlandet, kræver jobbet PC & headset, samt god internetforbindelse.