Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
21 jobannoncer matcher din søgning 21 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Financial Assistant
Brænder du for at arbejde med tal, og vil du arbejde i en professionel og dynamisk organisation? Sætter du en ære i at levere regnskab af høj kvalitet, er velorganiseret og har en proaktiv tilgang?
Til at indgå i vores finance team bestående af 5 medarbejdere, søger vi nu en omstillingsparat, fleksibel teamplayer, der er komfortabel med selvstændigt ansvar og prioriterer kvalitet højt.
Vi har en uformel omgangstone med topmotiverede og engagerede kolleger, der accepterer og respekterer hinanden, hertil kommer en relativ flad struktur med højt til loftet.
REPOST - Country Financial Controlling & TAX Manager, IKEA Taastrup (Head Office)
A job at IKEA is so much more than home furnishings. Together, we work to make a better everyday life for the many. It's the perfect fit if you want to contribute, grow, and share. Join the team and start a better life for yourself.
You will:
- Lead the development of the financial controlling team based on IKEA’s global finance, organizational and people development directions to secure the right competencies, performance and succession.
- Accountable for securing, setting up and maintaining the financial structures to follow up cost and performance and support decision-making in line with global frameworks.
Data- og analysemedarbejder til medlemsservice i Retur
Er du interesseret i bæredygtighed og miljø? Er du god til at arbejde med store datamængder og skabe struktur? Så bliv en del af Danmarks førende kollektive ordning for elektrisk- og elektroniske produkter samt batterier og emballageaffald, og brug din administrative ekspertise i kampen for den grønne omstilling.
Med reference til vores Office Manager for medlemsservice, vil du fungere som en nøglefigur i håndteringen af analytiske opgaver inden for vores medlemsservice. Din ekspertise i databehandling, samt din evne til at navigere i store datasæt med Excel og andre analyseværktøjer, vil blive sat i spil.
Vestegnens Privatskole søger en ny regnskabsfører
Vores regnskabsfører har besluttet at flytte til en anden landsdel, og derfor søger vi en ny kollega. Som regnskabsfører hos os vil du have fingrene i alt, der vedrører skolens økonomi.
Stillingen er som udgangspunkt på 80%, svarende til ca. 30 timer om ugen. Vi er dog indstillede på at tilpasse stillingen, så den bliver drømmejobbet for den rette kandidat. Der er mange fordele ved at være ansat hos os. Nogle af dem er:
- Mulighed for at holde ferie i alle skolernes ferier
- Mulighed for en ugentlig hjemmearbejdsdag
- Tryg og fleksibel arbejdsplads
- Stor indflydelse på egne opgaver
Payroll Assistant
Are you ready to take your career to new heights at ROCKWOOL? We are looking for someone who is passionate and equally committed to their Payroll and HR tasks as they are to their colleagues!
As a Payroll Assistant at ROCKWOOL, you will be a key person in the team, working alongside 7 other colleagues. This role offers many opportunities to develop your skills in payroll administration and HR, ensuring that our employees feel comfortable and get the support they need.
Account receivable specialist for Business Change Management
Do you have finance experience and a talent for systems (SAP) and processes? And are you ready to make your next career move and join a team of dedicated and skilled Finance specialists working on strategic initiatives and compliance projects in a truly global organization?
In this position, you'll naturally develop an extensive global network. You’ll be involved in virtually every finance-related change project, allowing you to become acquainted with more or less everyone in our vast organisation.
SAP lønkonsulent til Zalaris HR Services Danmark A/S
Som lønkonsulent hos Zalaris bliver du en nøgleperson i teamet, der arbejder med at håndtere lønprocesser for deres kunder, der har outsourcet denne del af deres forretning til Zalaris. Du vil være ansvarlig for at sikre, at lønnen behandles korrekt og rettidigt for deres kunder, samtidig med at du leverer førsteklasses kundeservice.
I denne rolle vil du få mulighed for at arbejde i et inspirerende miljø, hvor du dagligt vil blive udfordret og have mulighed for at udvikle dine færdigheder både personligt og professionelt.
Lessor lønkonsulent til Zalaris HR Services Danmark A/S
Er du en lønspecialist med en passion for at yde førsteklasses service?
Som lønkonsulent hos Zalaris bliver du en nøgleperson i teamet, der arbejder med at håndtere lønprocesser for deres kunder, der har outsourcet denne del af deres forretning til Zalaris. Du vil være ansvarlig for at sikre, at lønnen behandles korrekt og rettidigt for deres kunder, samtidig med at du leverer førsteklasses kundeservice.
Business Controller
Transport is at the core of modern society. Imagine using your expertise to shape sustainable transport solutions for the future?
If you seek to make a difference on a global scale, working with next-gen technologies and the sharpest collaborative teams, then we could be a perfect match.
We offer a dynamic workplace in an informal environment with high spirits and good colleagues.
Regnskabsmedarbejder (Finans & Omsætning)
Kribler det i dine fingre for at optimere arbejdsgange? Bliver du glad, når du får styr på tallene? Vil du være med til at fremtidssikre DSB’s regnskabsprocesser?
I vores team er vi dygtige til at hjælpe hinanden ved at dele vores viden. Arbejdskulturen er behagelig og uformel, og selv i travle perioder har vi en humoristisk tilgang
Vi tilbyder bl.a. fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde et par dage om ugen.
Operationel Delivery Manager med lønerfaring
Brænder du for kundetilfredshed og høj service?
Som Operationel Delivery Manager kan du se frem til en udfordrende og varierede arbejdsdag. I denne selvstændige stilling vil du komme til at arbejde med en af vores store kunder. Du vil få en væsentlig rolle, da du er ansvarlig for at lønteamet leverer den bedste kundeservice på tværs af Zalaris’ nearshore- og offshore-servicecentre.
Du kommer til at fungere som hovedkontakt for kundens Key Stakeholder/partner manager og dermed sikrer du den bedst mulige kundeoplevelse og service af højeste kvalitet.
Payroll Specialist, Nordic
Are you ready to embark on an exciting journey with Tip Group, where fun meets unparalleled HR support?
We are thrilled to announce a new opportunity within our dynamic team of five for a meticulous and dedicated individual to join us as a Payroll Specialist.
In this role, you will be the sole specialist responsible for salary management, with support from the HR Managers.
Regnskabsmedarbejder – 30 timer om ugen
Er du på udkig efter at arbejde indenfor regnskab og bogføring? Så er Translog Denmark ApS stedet for dig! Vi er en dynamisk virksomhed i transportbranchen, der søger en dygtig regnskabsmedarbejder til vores team.
Dine primære opgaver vil omfatte håndtering af fakturering, indtastning af bilag, afstemninger, momsafregning samt udarbejdelse af måneds- og årsregnskaber. Hvori du dernæst refererer til den daglige drifts ledelse og er med til at sikre en effektiv og korrekt økonomistyring i virksomheden.
Nytænkende økonomimedarbejder med sans for IT og tal
Du vil indgå som en fast del af teamet og bistå med håndteringen af alle klassiske økonomifunktioner, herunder lønadministration, bogføring, budgettering og rapportering.
Du får nogle fantastiske søde, dygtige kollegaer, en arbejdsplads der er Great Place To Work-Certificeret, en lækker kantineordning med stort udvalg af drikkevarer, massageordning, bordtennis, mulighed for hjemmearbejde, adgang til fordelagtige rabatordninger og meget mere.
Vil du repræsentere Skattestyrelsen i Landsskatteretten i moms og afgiftssager?
Vi søger nye kollegaer til vores momsteam i kontoret Jura, Klageproces.
I kontoret vil du få gode kollegaer og møde en fagligt varieret og udviklende hverdag med mange forskelligartede klagesager.
Vi er nye øjne for Skattestyrelsen i klagesagerne, når vi får Skatteankestyrelsens forslag til afgørelse i udtalelse Vi har både dage på kontoret, hvor vi gennemgår sagens akter og udarbejder udtalelser og dage, hvor vi skal ud af huset og repræsentere Skattestyrelsen, når sagerne afgøres ved retsmøderne i Landsskatteretten.
Vil du tage ansvar for rapportering, kontering og løn i en spændende virksomhed med store muligheder for udvikling?
Vi søger i Elis en økonomiansvarlig til vores afdelinger i Taastrup og Ishøj 2. Vi er meget fleksible overfor forslag fra dig, der kan få det praktiske i at dække to afdelinger til at falde på plads, så det både giver mening i forhold til opgaverne og dit privatliv.
Som økonomiansvarlig er det dig, der i tæt samarbejde med business controlleren og afdelingscheferne, har ansvaret for de daglige regnskabsmæssige opgaver.
Du kommer blandt andet til at varetage følgende opgaver:
- Løn, refusion og udvikling i tidsregistreringssystemet D365
- Godkende og kontere driftsudgifter
- Assistere ved månedsluk og budgetlægning
Experienced Nordic Credit Analyst
ALD Automotive has joined forces with LeasePlan in creating the world’s leading player on the market of sustainable mobility. You have the chance to join us for the journey. Are you ready for the ride of your (work) life?
For our office in Denmark, we are looking for a Credit Analyst for an internationally oriented position in our Nordic Credit hub. You will be involved in the entire credit approval process of existing and new customers in the Nordic countries. You will in other words have an exciting workday in an international and dynamic environment.
Financial Accountant
Would you like to drive forward the optimisation of processes and procedures in financial accounting? Do you enjoy working closely with your cross-functional colleagues and seeing the direct impact of your work?
Your focus will be on the daily bookkeeping and accounting.You will ensure accurate financial reporting in accordance with local GAAP as well as IFRS. Moreover, you will be responsible for all accounting-related topics as well as monthly and annual closing activities and be the main point of contact for our auditors and tax authorities.
Group Process Specialist, Record-to-Report & Order-to-Cash
Would you like to be part of shaping the future of Record-to-Report and Order-to-Cash within DSV to create new financial synergies?
Join us and use your expertise to assist with strategic project design and documentation, focusing on maintaining documentation, generating improvement ideas and measuring current performance.
Bogholderi funktion samt deltagelse i daglig kontrol af kørsels rapporter
Er du serviceminded, administrativt struktureret, har overblik, har flair for økonomi samt service og samarbejde?