883 jobannoncer matcher din søgning 883 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Controller til økonomistyringsenhed
Er du på udkig efter personlige og faglige udviklingsmuligheder indenfor statslig økonomistyring?
Blandt opgaverne er ansvar for et eller flere økonomiske specialer (det kunne fx være budgetopfølgning, lønstyring eller registreringsramme), så området dokumenteres, beskrives og løbende udvikles og tilpasses interne og eksterne krav.
Du bliver en del af en organisation med høj medarbejdertrivsel, som prioriterer, at der er en god balance mellem fritid og arbejde, og hvor der er mulighed for ugentlige hjemmearbejdsdage.
Bogholder
Er du vores nye Bogholder i SAGRO og vores nye kollega i Team 2 Regnskab? Hvad laver SAGRO? SAGRO tilbyder en bred palette af uvildig landbrugsrådgivning til landmanden. Vi yder rådgivning i alle former for økonomi samt varetager administrative, regnskabs- og skattemæssige opgaver.
Det som, for mig, gør SAGRO til en god arbejdsplads, er den frihed og fleksibilitet, vi har – frihed til selv at kunne planlægge og strukturere din hverdag, både med arbejdsopgaver og tid. Det betyder også, at har du brug for at gå tidligere en dag, så gør du det. Den mulighed, synes jeg, er rigtig fed.
Driftsorienteret Controller
Har du driftsfokus, brænder du for analyser, og er der en uformel leder gemt i dig?
Dit fokus kommer til bl.a. at ligge på videreudvikling af distributionsområdet, Facility & Fleet samt indkøb gennem analyser, opfølgning på nøgletal og rapportering af disse samt at hjælpe driftsorganisationen med at opnå en endnu større indsigt i tallene.
Her får du en udfordrende og ansvarsfuld rolle i en dynamisk virksomhed, med gode kollegaer i et positivt arbejdsmiljø, hvor der er stor fokus på udviklingsmuligheder og god trivsel.
Økonomiassistent til regnskaber for kirker og menighedsråd
Er du nyuddannet eller har du erfaring med bogføring, regnskab, budget og lønadministration? Eller måske erfaring fra en stilling som kordegn eller regnskabsfører i Den Danske Folkekirke? Så læs endelig videre…
Vores opgaver omfatter bl.a. bogføring, betalinger, afstemninger, momsindberetning, budgettering, hjælp til likviditetsstyring, lønadministration, kvartalsrapporter, årsregnskaber, deltagelse på menighedsrådsmøder – og en række andre opgaver.
Dataanalytikere med flair for Business Intelligence
Vil du arbejde med dataanalyse og Business Intelligence, og har du lyst til at spille en central rolle i et område i rivende udvikling? Så er det dig, vi søger til udvikling og videreudvikling af vores BI-løsninger på ejendomsvurderingsområdet.
Kontorets opgaveportefølje er bred og indebærer blandt andet produktionsplanlægning ud mod vores driftsenheder, løbende analyser af produktionen samt udvikling og videreudvikling af BI-løsninger. Vi arbejder med komplekse datasæt i et systemlandskab under løbende udvikling og implementering. Ambitionerne er høje, potentialet er stort og opgaverne spændende og udviklende. Derfor søger en ny kollega til at understøtte vores vigtige opgaver.
Økonomisupporter søges til jernbaneprojekter
Har du lyst til at arbejde med økonomi- og har du en stærk talforståelse? Og trives du med at arbejde med økonomiopfølgning i projekter samt at fungere som støtte for vores økonomipartnere ud mod forretningen og leverandører? Så har vi masser af spændende opgaver i rollen som økonomisupporter.
Du vil blive en del af et engageret team, hvor vi hjælper hinanden med dagligdagens opgaver, yder en ekstra indsats i forbindelse med månedsafslutningen samtidig med, at vi udvikler os fagligt og vægter det gode samarbejde, egen motivation og arbejdsglæde højt.
Aktuar
Har du interesse for beregning af hensættelser, analyse af pensionsforpligtelser og programmering?
Aktuariatet har et mål om en højere grad af automatisering af vores nuværende arbejdsopgaver som et led i vores vækstambition. Vi skal derfor i gang med at omlægge vores nuværende regnskabsproces, så regnskabet fremadrettet bliver afviklet i en teknisk platform bestående af Python og SQL Server.
Du vil i lighed med øvrige medarbejdere i Aktuariatet blive involveret i omlæggelsen.
Rutineret lønspecialist
Vi udvider vores lønteam og søger derfor en erfaren lønkollega til en nyoprettet stilling. Vores løn bliver udarbejdet primært fra vores afdeling i Slagelse, hvor det øvrige lønteam sidder.
Du vil derfor kunne have din faste arbejdsplads i enten Slagelse eller på vores hovedkontor i Hvidovre, hvor vores økonomiafdeling er placeret. Som en del af vores Lønteam skal du være med til at sikre høj kvalitet og sætte en ære i at udføre arbejdet præcist og omhyggeligt.
Vi søger bogholder/administrativ medarbejder
Vi søger en ny kollega med en positiv tilgang til hverdagen og som kan håndtere en hektisk hverdag med mange forskellige opgaver.
Arbejdsopgaver:
- Bogføring samt gøre klar til betalinger
- Bankafstemning
Vil tilbyder alsidigt og spændende job samt mulighed for personlig og faglig udvikling.
Talstærk generalist med politisk tæft til styrelsens centrale økonomikontor
Vil du gerne udfordres på et område præget af stor kompleksitet og politisk bevågenhed?
Du får ansvaret for at forberede politiske beslutninger om at igangsætte nye store it-projekter samt bidrage til at koordinere den samlede udviklingsøkonomi for projekter i styrelsen.
Som led i dette arbejde kommer du bl.a. til at udarbejde skriftlige produkter til bl.a. Folketingets Finansudvalg, der skal sikre, at der træffes beslutning om at igangsætte nye it-projekter eller afklare andre økonomiske forhold med betydning for fremdriften i it-projekterne.
Financial Controller
Vil du være med til at samle Danmarks førende el-installatører?
Til kapitalfondsejet virksomhed med ambitiøse vækstplaner søger vi en financial controller med bred erfaring og entreprenør mindset.
Der er tale om en ny stilling, hvor der er brug for en holdspiller til at støtte den økonomiske, finansielle og administrative proces omkring akkvisition, onboarding og drift af nye selskaber til gruppen.
Koble tilbyder god fast løn efter kvalifikationer og spændende karrieremuligheder.
Generalist med god procesforståelse til revisions- og compliancearbejde
Motiverer det dig at styre komplekse tværgående processer og tiltag, der gør en samfundsmæssig forskel? Vil du være en del af et kontor, der har ansvar for at understøtte revisioner og tilsyn i en af Danmarks mest komplekse it-organisationer?
Arbejdsopgaverne vil blive tilpasset dine interesser og kompetencer, uanset hvilken baggrund du kommer med. Du får en spændende hverdag i et travlt miljø, og vi lover dig udfordringer og udviklingsmuligheder, hvor du får mulighed for at sætte dit aftryk på arbejdsopgaverne.
Vil du være med til at bekæmpe svigsvirksomheder inden skaden er sket?
Hos os forebygger vi svig og stopper svigsvirksomheder, allerede når virksomhederne anmoder om at blive registreret for moms mv. hos Skattestyrelsen. Lyder det spændende så er du måske vores nye kollega i RE 4 - Fremrykket Kontrol og Sanktioner.
Konkret skal du ud fra oplysninger om virksomhederne og personkreds samt kendskab til nye, men også allerede kendte svigstrends mv., kunne identificere potentielle svigsvirksomheder, når disse anmoder om momsregistrering mv. Dette arbejde indebærer såvel informationssøgninger, analyser samt konkret sagsbehandling i forhold til administrative afgørelser.
Underviser og koordinator (Adjunkt/Lektor) inden for Finans til Erhvervsakademi Dania i Hobro og Online
Vil du gerne være med til at gøre en forskel for vores studerende, som er ved at finde deres karrierevej i livet? Kan du undervise i økonomiske/merkantile fag og vejlede studerende i praksisnære projekter? Har du flair for koordinering og planlægning og brænder du for udvikling og undervisning på online-uddannelser?
Jobbet som koordinator og underviser indeholder koordinationsopgaver, undervisning, vejledning, opgaver i faglige fora og andre interne og eksterne samarbejdsfora samt forberedelse. En del af arbejdstiden er således bundet til bestemte tidspunkter, men du kan også selv planlægge en del af din arbejdstid.
Økonomiassistent
Din mulighed for at blive en vigtig del af økonomiafdelingen i en spændende IT-virksomhed, hvor vi understøtter forretningens vækst, arbejder digitalt og driver spændende projekter.
Geoinfo A/S er en af Danmarks bedste IT-arbejdspladser ifølge ”Great Place to Work”. Geoinfo’s medarbejdere er deres vigtigste aktiv og er her for at sætte dig op til success!
Du får en alsidig stilling, hvor du selvstændigt kommer til at arbejde med et bredt spekter af spændende opgaver og får en bred kontaktflade i organisationen med god indsigt i forretningen.
Senior Business Analyst – Insurance
You will perform different activities in our client engagement where we support our clients in achieving their ambitions.
Some of your key responsibilities will be:
- Conduct research and analysis on the insurance industry to provide assessments and recommendations
- Collaborate with team members and clients to gather and analyse data
- Prepare reports and presentations to communicate findings and recommendations to clients
Regnskabs- og administrationsmedarbejder
Vil du være med til at gøre en forskel i verden?
Som en humanitær organisation, der arbejder for at forbedre vilkårene for de fattigste i verden, har vi brug for en dygtig person til at varetage regnskabsmæssige og administrative opgaver.
Dine opgaver bliver blandt andet:
- Månedsafslutninger, herunder beregning af fællesomkostninger og administrationsbidrag
- Udarbejde kvartalsrapporter og rapportering til donorer
Vi tilbyder et afvekslende arbejde i et levende internationalt miljø. Du vil få 24 engagerede kollegaer, der lægger vægt på godt samarbejde og fællesskab.
FP&A analytiker
Brænder du for planlægning og analyse? Vil du lede finansielle forecast leverancer mod direktionen hos Danmarks førende erhvervsmedie?
Vi søger en økonom, som dine kolleger vil beskrive som struktureret financiel analytiker, med en strategisk og kommerciel tankegang. Du er begejstret for analyser og modellering og kan drive en fælles dagsorden.
Hos os er der højt til loftet, så du vil få masser af muligheder for indflydelse og ansvar.
Kreditmedarbejder til fakturafinansiering og kundepleje
Er du interesseret i at arbejde i den finansielle branche i et tempofyldt og alsidigt job med fokus på kundepleje og vigtigheden i at lykkes som et team?
Kundepleje og løbende opfølgning spiller en stor rolle i din dagligdag. Du skal som vores kunders forlængede arm besidde en generel god forretningsforståelse, uagtet hvilken branche de befinder sig i.
Du vil få ansvaret for registrering af indkomne fakturaer, der skal finansieres, afregning af udbetaling til kunder, registrering af indkomne indbetalinger samt besvarelse af spørgsmål og håndtering af eventuelle indsigelser fra debitorer.
Økonomiansvarlig – udvikl dig og få hjælpsomme kolleger
Vil du med på vores ambitiøse vækstrejse? Og kunne du tænke dig en stilling med gode muligheder for karriereudvikling?
Som vores nye økonomiansvarlige bliver du udfordret i et internationalt miljø som en del af en virksomhed, der står midt i en spændende transformationsfase.
Du får et tæt samarbejde med mig. Jeg ser frem til at rådgive dig, dele viden og sammen tage dig og dine skarpe økonomikompetencer til næste niveau.