Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
27 jobannoncer matcher din søgning 27 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Fuldmægtig til sammenhængende økonomistyring
Har du sans for god økonomistyring og lyst til at arbejde med en kompleks økonomi med flere finansieringskilder? Kan du trives i et udviklingsorienteret miljø med tæt samarbejde med forskere, chefer og direktion?
Vi søger en fagligt stærk profil, der brænder for at arbejde med økonomi, data og styring. Du kan være relativt nyuddannet eller med et par års erfaring. Dine konkrete ansvarsområder og opgaver sammensætter vi på baggrund af din faglige profil og erfaring.
Regnskabsmedarbejder
I Aller Leisure har vi et regnskab, der skal gøres op!
…… Og det har vi brug for hjælp til. Så hvis du er dygtig, dynamisk og drøngod til økonomi, så må du meget gerne søge dette job.
Som regnskabsmedarbejder i Aller Leisure bliver du en del af én samlet økonomiafdeling, der tæller ca. 18 medarbejdere fordelt på tre teams.
Du vil med reference til regnskabschefen indgå i en dynamisk rolle i kreditorteamet, hvor dine primære opgave- og ansvarsområder vil være at varetage kreditorbogholderiet i sin helhed for nogle af vores rejsebureauer, der forventes også mindre rejseaktivitet til vores øvrige kontorer.
Kreditorbogholder
Er du en erfaren og dygtig regnskabsassistent på udkig efter nye udfordringer? I denne rolle vil du spille en central rolle i deres regnskabsteam og have ansvar for vigtige opgaver inden for bogholderi.
Vi er en af Danmarks førende ejendomsforvaltere med en spændende portefølje og nordisk tilstedeværelse. Virksomheden er kendt for sin værdiskabelse i ejendomsbranchen og tilbyder et professionelt og udviklende miljø, hvor du kan vokse både fagligt og personligt.
Regnskabskonsulenter
Er du en passioneret talknuser, der drømmer om debet og kredit om natten? Så er du måske én af vores nye regnskabskonsulenter!
Du ved det, helt inde i din kerne, at regnskab er din kald og tal er en del af din DNA. Når du vågner om morgenen, så kan du mærke, hvordan det kribler for at få fingrene i regnskaberne og at få det hele til at gå op. Du brænder for allround bogholderi, og du trives med den udadvendte kundekontakt.
Lige nu er vi på udkig efter flere regnskabskonsulenter til vores kontor i København.
SAP Graduate hos 2BM - Finance
Hos 2BM, part of SOA People søger vi nye kollegaer, som er klar til at kickstarte karrieren i en virksomhed, hvor faglig udvikling og stort ansvar er en del af hverdagen. Som SAP Graduate hos 2BM, part of SOA People bliver du en del af en spændende konsulentvirksomhed med fokus på optimering og digitalisering af forretningsprocesser hos større danske og internationale virksomheder.
Så har du sans for forretningsprocesser, og er du i stand til at omsætte din viden i digitale løsninger for vores kunder, så er vores SAP Graduate Program lige noget for dig!
Junior Business Controller
Vores rejsekoncern Aller Leisure er i vækst. De ti brands, der er samlet under Aller Leisure koncernen, sender gæster afsted på drømmerejser i et tempo, så vi har vanskeligt med at følge med. Derfor søger vi en engageret Junior Business Controller med god forretningsforståelse, højt humør og ambitioner om at levere verdens bedste service, både til forretningsforbindelser og kollegaer.
Vil du med på rejsen? Så kan vi tilbyde et job i en spændende branche, hvor du vil blive en del af en professionel virksomhed med en uformel omgangstone. Vi har respekt for hinandens arbejdsopgaver, og vi lægger vægt på kvalitetsbevidsthed samt faglig og personlig udvikling.
Business Intelligence Konsulent
Vi er på udkig efter en dygtig Business Intelligence Konsulent, der kan bringe avancerede dataanalysefærdigheder til vores team og hjælpe vores kunder med at navigere i datadrevne beslutningsprocesser.
Hvad tilbyder vi?
- En nøglerolle i en organisation, hvor data og indsigt er i centrum for vores forretningsstrategi
- Muligheden for at arbejde med state-of-the-art teknologier inden for dataanalyse og business intelligence
- Et dynamisk arbejdsmiljø, hvor du kan påvirke og bidrage til virksomhedens vækst og succes
Talstærke akademikere til udvikling og drift af statistik om erhvervslivet
Vil du være med til at skabe viden om erhvervslivets udvikling, vilkår og resultater?
Der er ca. 100 medarbejdere i afdelingen fordelt på fem kontorer, der udarbejder statistikker om erhvervslivets strukturer, vækst og udvikling, samt statistikker, der belyser digitalisering, forskning, grøn omstilling, globalisering mv.
Du kommer til at arbejde med de forskellige datakilder, hvilket bl.a. omfatter validering og analyse af data samt formidling af resultaterne.
IT-revisionsspecialist, der bygger bro mellem IT, forretningen og Intern Revision
Vi søger en dygtig IT-revisionsspecialist, der har mod og lyst til at arbejde på et meget vigtigt område hos os.
Revisionsområdet er en del af vores Informationssikkerhedsrisikostyring, hvorfor du ligeledes aktivt vil indgå i Informationssikkerhedsafdelingens risikostyringsfunktion, hvor input fra revisioner bruges til at opdatere vores informationssikkerhedsrisikobillede for hele koncernen.
Administrator / Ejendomsadministrator / Property Manager
Har du passion for kundeservice og en lyst til at arbejde i ejendomsbranchen?
Som administrator bliver du bindeleddet mellem ejendommene og deres beboere, og du skal kunne levere førsteklasses kundeservice gennem effektiv, administrativ sagsbehandling.
Hos os er jobbet som administrator ikke blot en indgang til branchen - det kan også fungere som et springbræt til en karriere med større ansvar og flere udfordringer i stillingen som kundechef.
Det betyder, at du ikke kun vil få et job i ejendomsadministrationsbranchen - du vil også få muligheden for at forme din fremtid og skabe din egen karrierevej – hvad end den er med titlen ”administrator”, ”kundechef” eller en hel tredje.
Bliv kundechef hos Qvortrup
Er du en erfaren ejendomsadministrator med passion for ejendomme og kendskab til foreningsretten?
Vores kundechefer er det professionelle bindeled mellem vores kunder og ejendomsadministrationen, og jeres absolutte kerneopgave er at sikre effektiv og værdifuld drift og administration af jeres respektive kundeporteføljer.
Som arbejdsplads tilbyder vi bl.a. et spændende og udfordrende arbejdsmiljø samt mulighed for personlig og faglig udvikling
Financial Accountant
Do you want a career in Private Equity and are you passionate about accounting and finance?
Your focus is on the day-to-day accounting for specific entities within Polaris (our management company and funds) where you will have a significant role ensuring high data quality as well as taking part in our efforts in optimizing our processes and workflows.
Revisor
Er du en fagligt dygtig revisor, og er du klar til et jobskifte?
Dine opgaver vil bl.a. omfatte omstruktureringer, generationsskifter, køb/salg, optimering af processer mv. - for mellemstore ejerledede selskaber og koncerner inden for brancherne ejendoms- og byggesektor, handel og produktion, liberale erhverv m.fl.
Vores medarbejdere er den vigtigste ressource. Et godt arbejdsmiljø og god trivsel prioriteres højt, og vores omgangstone er uformel og direkte.
Financial Controller med ansvar for fuld regnskabsproces
Vil du gerne forandre og være noget særligt for andre? Dette kan være din mulighed for at få mere substans i dit arbejdsliv.
Som Financiel controller er du en del af teamet i Finansbogholderiet. Vi er 12 kolleger og vores fornemmeste opgave er at sikre korrekt bogføring og afstemning af alle finansielle transaktioner.
Nyuddannet økonom til Nationalbankens arbejde med betalingssystemer
Vær med til at sikre en stabil finansiel infrastruktur i Danmark i teamet, der varetager rollen som Bankernes Bank.
Som Business Analyst er du en del af teamet Betalinger i afdelingen Bank og Marked
Dine primære opgaver omfatter:
- Forretningsmæssig overvågning af det pengepolitiske døgn, hvor der afvikles over 700 mia. kroner hver dag via forskellige betalings- og afviklingsfaciliteter.
- Analyse, udvikling, test og implementeringen af nye forretnings- og it-løsninger.
AC-medarbejder til statistikker på social- og sundhedsområdet
Interesserer du dig for social- og sundhedsdata, som i disse år er i en markant udvikling? Og vil du være med til at sikre et solidt vidensgrundlag, der bidrager konstruktivt til samfundet?
Arbejdsopgaverne omfatter bl.a. kvalitetssikring af indberettet data fra fx kommuner eller private aktører og tæt dialog med disse, analyse og fejlsøgning af data samt statistikproduktion og formidling af statistik.
Herudover er der løbende udviklingsopgaver, der fx kan have til formål at forbedre datakvaliteten, optimere arbejdsgange eller tilvejebringe helt nye data.
Finance Accountant (debitorer)
I Dalux oplever vi stigende vækst både nationalt og internationalt, og søger derfor en dygtig og engageret Finance Accountant til vores økonomiafdeling hvor vi sidder 11 andre kolleager, hvoraf 3 andre af dem også vil indgå i debitorteamet.
Som vores kommende Finance Accountant får du en central rolle i økonomiafdelingen med stor berøringsflade i hele vores internationale organisation på tværs af 22 lande primært i Europa. Du får et bredt ansvar og motiveres af at arbejde med klassiske bogholderiopgaver.
German-speaking Finance Accountant
Are you detail-oriented, quality-conscious, and committed? Do you want to join a growth adventure in a market-leading company?
In Dalux we are on a great growth journey expanding internationally and we are now looking for a skilled German-speaking Finance Accountant to join our HQ in Copenhagen. In this position you will have an essential role in the finance team where you will work across 18 countries in Europe and America but mainly focus on the German-speaking regions.
Accountant with payroll focus
Are you detail-oriented, quality-conscious and committed? Do you want to join a growth adventure in a market-leading company?
In Dalux we are on a great growth journey expanding nationally as well as internationally and we are now looking for a skilled English-speaking Accountant to join our HQ in Copenhagen. In this position you will work closely with our existing Payroll Accountant making sure our organization is supported regarding salary, pension, milage, travel expenses, and other questions and inquiries.
Manager til Grant Thorntons Transfer Pricing-afdeling
Vi har travlt, og vi søger nu nye kolleger til vores Transfer Pricing-afdeling. Opgaver er der nok af, og af nogle kan nævnes:
- Daglig ledelse samt sparring med TP-partner og dine øvrige kollegaer
- Oplæring og faglig udvikling af yngre medarbejdere
Du får mulighed for at sætte dit præg på en nytænkende og innovativ kultur i en flad organisation med et stort socialt samvær, og hvor work-life balance vægtes højt.