Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
134 jobannoncer matcher din søgning 134 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Head of Global Marketing
You’ll be part of Global Stakeholder Relations where you, together with your colleagues, will develop our function to drive our future efforts together with our markets, shaping the vision, strategy, and execution our marcom initiatives.
As a team, we share our experiences across departments to provide innovative solutions and services. We believe in our corporate values and work as a team across functions and geographies.
Senior Search Manager
Brænder du for at arbejde med avanceret søgeordsannoncering, og ønsker du at bruge din viden til at rådgive nogle af Danmarks største og mest udfordrende search annoncører?
Som Senior Search Manager får du ansvar for din egen kundegruppe, og du bliver en del af et dedikeret team, som arbejder med annoncering på Google og alle de andre søgemaskiner.
Vi tilbyder en karriere i Nordens stærkeste digitale team. Der er ingen arbejdsdage der er ens, og vores dedikerede fokus på at levere det absolut førende produkt i markedet sikrer, at du hele tiden flytter dig både personligt og fagligt.
Area Sales Manager
The role of the Area Sales Manager, Orkla Health International, is to manage our distribution partners in specific markets. You would build strategies hand in hand with OHI partners that ensure long term growth.
The Area Sales Manager sets KPI’s and drives the implementation of these strategies, manages contingency when adjustments are required. The Areas Sales Manager is the face of OHI and nurtures external relationships and develop long-term trust.
Nordic Marketing Manager
Are you an experienced digital marketeer and do you like to work in both a strategic and operational capacity?
You will be responsible for identifying new leads, generate opportunities and increase sales through effective marketing campaigns. You will monitor market trends and adjust marketing strategies as needed to ensure that the company remains competitive and relevant.
It's important that you're able to work both commercially and operationally. The company is working with marketing agencies in the Nordics, which means that you will have a close collaboration to secure that the brand expectations are met, the campaigns are aligned and SoMe is activated.
Head of Commercial/netværkschef til Jesper Buchs Iværksætterakademi
Vi søger en udadvendt og visionær netværkschef, der brænder for iværksætteri og gerne med undervisningserfaring.
Din vigtigste opgave er at knytte stærke relationer til interne og eksterne samarbejdspartnere for at løfte og udvikle uddannelsen, så den bliver ved med at møde fremtidens behov for engagerede, dedikerede og kreative iværksættere.
Du bliver en del af et kollegialt fællesskab med højt til loftet og en stor omsorg og interesse for hinanden. Vi har vilje og lyst til udvikling, og der er afsat ca. 10% af arbejdstiden til udvikling hos alle.
Manager for Sales Performance team
Do you have a passion for data and planning? Do you want to contribute to ensure the foundation for a solid, data-driven and decision-making framework in Verisure’ s Sales Organization?
You will become the Manager of an ambitious team working to provide all the needed information and data to plan and execute the strategy across the business, based on analytical insights, designing our commercial plans in consultation with our Commercial Director and Regional Managers.
Marketingkoordinator Castus (barselsvikariat)
Vil du være med til at gøre en sundere forskel?
Vi søger en stærk kommerciel profil med interesse for både salg, kategori, produktudvikling og marketing.
Primære arbejdsopgaver
- Projektleder (fra A til Z) for udvalgte marketingprojekter/opgaver/ kampagner/aktiviteter på Castus.
- Ansvarlig for at udvikle, opdatere, koordinere og vedligeholdelse af POS materialer samt forsendelse af disse.
Du har mulighed for at sætte dit eget præg på hverdagen, og det er en nødvendighed, at du trives med at træffe egne beslutninger og har en proaktiv adfærd.
Trade Marketing
Bliv en del af vores globale marketingteam som Trade Marketing og spille en afgørende rolle i at drive Stila®'s succes gennem effektiv markedsføring og promovering.
Som JTM vil du få bemyndigelse til at lede projekter, evaluere marketingaktiviteter, overvåge performance, administrere lokale budgetter og samarbejde med interessenter, både internt og eksternt i organisationen.
Vi kan tilbyde: et spændende job i en international organisation samt 15 dejlige kolleger med fokus på service, kvalitet og humor. Her kan du glæde dig til en god tone og en fleksibel arbejdsuge, som du har stor indflydelse på.
Eventansvarlig og eventmedarbejder til La Oficina & Admiral Gjeddes Gaard
Teamet, du bliver en del af, består af erfarne, motiverede og dygtige mennesker, der elsker at have det sjovt, mens de er på arbejde.
Som eventansvarlig vil du være ansvarlig for eksekvering af events fra start til slut, der består af alt fra privatfester, firmafester, koncerter, foredrag, receptioner m.m.
Som eventmedarbejder har du mange forskellige ansvarsområder i løbet af et event – arbejdet bliver dermed ikke trivielt og du får bred og værdifuld erfaring.
CRM Manager til spændende vækstvirksomhed
Er du på udkig efter et spændende og alsidigt job som CRM Manager i en virksomhed på en fantastisk vækstrejse?
Du vil være eneansvarlig for at lede og udvikle vores CRM-strategi ved brug af HubSpot. Din primære opgave vil være at optimere vores CRM-system for at sikre effektiv styring af kundeinteraktioner, salgsprocesser og marketingkampagner i samarbejde med forretningsområderne, Salg og MarCom.
Vi tilbyder dig et spændende fast job i et dynamisk arbejdsmiljø, som er fagligt udfordrende, en høj grad af selvstændighed, mulighed for hjemmearbejde og fleksible arbejdstider.
Eventmanager (barselsvikariat)
Som eventmanager bliver din primære opgave at eksekvere vores gå-event, YOU GO, og vores madevent, MS MIDDAG. Du skal derfor være en stærk kommunikatør og forstå at kommunikere med deltagere, samarbejdspartnere, på SoMe, i nyhedsbreve og andre medier.
Organisationen i Scleroseforeningen er flad, så der er ikke langt fra dine gode tanker til handling. Tonen er uformel med stor fleksibilitet og selvstændighed i tilrettelæggelsen af vores arbejde, og vi gør meget for at sikre god trivsel.
Kommercielt kommunikationstalent søges
Er du passioneret for bæredygtig energi og ønsker at være en del af et team, der revolutionerer æstetikken i samspillet mellem arkitektur og solcelleteknologi?
Solartag er i kraftig vækst og søger derfor en dynamisk og engageret kollega til vores passionerede team på kontoret i Ishøj.
Vi tilbyder muligheden for at være en del af en innovativ og grøn virksomhed i vækst.
Event- og hotelkoordinator
Ved gæstearrangementer er du Anneberg Kulturparks kontaktperson (single point of contact).
Du har ansvar for at organisere og koordinere – i samarbejde med kunden og Anneberg Kulturparks interessenter – events, fester, konferencer, seminarer, bryllupper, firmaarrangementer og andre specielle begivenheder. Dette omfatter alt fra den indledende planlægning til koordinering på dagen.
Senior Event Project Manager
As a Senior Event Project Manager, you will be part of our HORIZONS team in Copenhagen.
This will involve some of the following activities:
- Coordination and servicing of MICE Groups, site inspections and Fam trips.
- Creating PowerPoint proposals and Excel costings from a given template.
- Supporting the Mice Team with logistical and administrative support.
We have an active social scene involving team outings, activities & social evenings.
Pricing Analyst til nyoprettet stilling
Motiveres du af at udvikle og optimere innovative modeller for prissætning, der understøtter fremtidens forretningsmodeller med fokus på vores kunder?
Du bliver en del af et Pricing team bestående af 4 medarbejdere, hvor din primære opgave vil være at udvikle og vedligeholde essentielle forretningsrapporter, og ikke mindst gennemføre analyser, som danner grundlag for afgørende kommercielle beslutninger. Vi søger en kandidat, der har lyst til at gå i dybden med data, for at forstå forretningen i detaljer - og derigennem finde optimeringsmuligheder.
Technical Product Manager
As Technical Product Manager you will be important in our product and brand strategy in close collaboration with our Brand, Sales Manager, supply chain and our regional team.
Product management is the driving support and link between our customers, sales, marketing, supply chain and R & D. Product management includes our application center, Tinting Lab, Tinting service and product managers.
As Technical Product Manager you will work and collaborate cross functional and cross regional with colleagues across EMEA and sometimes globally on different projects.
Marketing Specialist med speciale i trade marketing til B2B brætspilsvirksomhed
Hvis du har erfaring inden for B2B-marketing, kan skrive fængende tekster, lede marketing projekter inhouse og med eksterne partnere, er skarp i sociale mediestrategier og er dygtig til at analysere effekten af de marketingtiltag, du sætter i søen, så er du den rette kandidat til os.
Hvad kan vi tilbyde dig
- Mulighed for at være en central nøgleperson ift. virksomhedens vækst og udvikling
- Et tæt samarbejde med ledelsen om strategien
- Et velbalanceret arbejdsmiljø
MarTech Specialist
You will be at the very center of executing the marketing efforts of Nuuday brands such as YouSee and Telmore. You will build and execute journeys and campaigns in close dialogue with marketeers.
What we offer to you
- The chance to work in a dedicated MarTech team supporting different brands within Nuuday
- The chance to work with the Adobe Experience Platform, AJO, CJA and Adobe Campaign etc.
SoMe-specialist til BL – Danmarks Almene Boliger
Kan du skrive skarpe budskaber? Er du dygtig til at skabe opmærksomhed med både tekst og visuals?
Dine primære opgaver bliver at drive og skabe engagement og vækst på BLs SoMe-kanaler – blandt andet BL’s LinkedIn-kanal og facebook-kanal samt de sociale medier, der knytter sig til Bo Godt og Fagbladet Boligen.
Du får fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejdsdage.
Dygtig koordinator søges til spændende og fleksibel rolle hos startup i vækst
CUSTOM CPH er en lille, men succesfuld dansk startup, der producerer custom løsninger som møbler, skabe og køkkener i høj snedkerkvalitet - og til skarpe priser - med produktion i de Baltiske lande.
Vi leder p.t. efter flere folk - både inden for projektledelse, marketing, økonomi og projektkoordination, så du er velkommen til at søge hvis nedenstående ikke eksakt er din profil, men du mener, at du på anden måde er relevant.
Du kommer til at gøre en forskel – og får en sjov, travl og udfordrende hverdag, hvor du bliver omdrejningspunkt ift. koordinering og søsatte indretningsprojekter for vores kunder.