Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
13 jobannoncer matcher din søgning 13 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Receptionist
Har du en passion for at skabe en god stemning gennem venlig og imødekommende service? Og har du altid et smil på læben, selv når der er travlt?
Om stillingen
- Ind- og udtjekning af vores feriegæster
- At give vores gæster en fremragende service og information under deres ophold
- Forskellige ad hoc-opgaver
Receptionistelev til Front Office
"Et smil åbner dørene til en uforglemmelig ferieoplevelse for vores gæster."
Vil du lære servicebranchen at kende, og sætter du pris på at skabe god stemning via venlig og imødekommende service? Og har du et glimt i øjet og smil på læben – også når der er travlt?
Om stillingen
- Ind- og ud tjek af centerets feriegæster.
- Give vores gæster den nødvendige service og information under ferieopholdet.
- Være med til at skabe oplevelser for vores gæster i nærområdet.
Formuespecialist til Region Himmerland
Motiveres du af gode forretninger baseret på professionel rådgivning af erhvervskunderne?
Som formuespecialist får du ansvar for at rådgive erhvervskunder i Region Himmerland.
Vi tilbyder dig en uformel arbejdsplads, hvor vi vægter kollegaskab, trivsel og arbejdsglæde højt, ligesom vi altid er klar til at yde en ekstra indsats, når der er brug for det.
Bliv en del af et spændende og internationalt miljø, hvor du kan gøre en forskel i europæisk uddannelse
Styrelsen for Undervisning og Kvalitet (STUK) søger en inspektør med ansvar for udvikling og tilsyn ved Europaskolernes danske sprogsektioner i sekundærafdelingen (fra 6. klassetrin til og med den Europæiske Studentereksamen - EB).
Som inspektør får du ansvar for at koordinere pædagogisk udvikling og tilsyn med undervisningen på vores danske sprogsektioner i Bruxelles og Luxembourg. Dertil kommer tværgående udviklings- og tilsynsopgaver ved Europaskolerne generelt.
Økonomiassistent
I økonomifunktionen på TRECO er vi et lille team, som til daglig har et tæt samarbejde. Selvom vi har vores egne ansvarsområder, så hjælper vi også hinanden. Det er derfor vigtigt, at du trives både med ansvar og samarbejde.
På TRECO bruger økonomiafdelingen bl.a. følgende systemer:
- Business Central
- Lessor Payroll / Lessor Portal
- Document Capture
- MS Office-pakken / BI
Hvis du har arbejdet med systemerne før, vil det være en klar fordel for dig.
Bygningstaksator til Næstvedområdet
Som bygningstaksator på Sjælland, er du en del af taksatorteamet i afdelingen for indbo-, og bygningsskader. Du får 20 dygtige kolleger og din opgave vil være behandling af bygningsskader med fokus på opnåelse af høj medlemstilfredshed.
Dit arbejde foregår primært selvstændigt ude hos vores medlemmer, når du ikke arbejder hjemme eller på vores hovedkontor i København.
Project Assistants for Danish Transcription
The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.
Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).
Arbejd hjemmefra med kundeservice!
Trives du med tekniske udfordringer, god kundeservice og fart på?
Vi søger nu nogle skarpe hoveder, der ikke er bange for tekniske udfordringer, en travl hverdag og elsker at stræbe efter at yde den bedste oplevelse for andre!
I teamet vil du være ansvarlig for at supportere kunder via telefon, forstå deres problem og hjælpe med at løse dem. Det kunden ikke ser, er arbejdet bag kulisserne - at dokumentere deres henvendelser, holde vores systemer opdaterede og arbejde med mål, der vil hjælpe dig med at udvikle dig i rollen.
Assisterende Investeringsspecialist
Du skal bidrage til, at kunderne får den bedste oplevelse. Det gør du ved at levere de løsninger, som vi har stillet kunden i udsigt, i høj kvalitet og til tiden. Vi ser gerne, at du er frisk på at guide kunderne på plads, så tingene lander rigtigt.
Vi tilbyder dig en uformel arbejdsplads, hvor vi vægter kollegaskab, trivsel og arbejdsglæde højt, ligesom vi altid er klar til at yde en ekstra indsats, når der er brug for det.
Du får frihed under ansvar og gode muligheder for faglig og personlig udvikling.
Erhvervssupportere til Kundeservice i Aars
Kundeservice udvides igen – nu med erhverv. Der etableres et område i Kundeservice, som skal håndtere sparekassens basale erhvervskunder.
Opgaven er løbende opfølgning på nye og eksisterende basale erhvervskunder. Du vil være den primære kontakt for vores basale erhvervskunder og sikre en enestående serviceoplevelse. Du vil stå for kundedialogen i forbindelse med screening og evt. onboarding.
Customer Service Koordinator
Kan du lide at yde en professionel kundeservice og ordrebehandling, og er du vant til at arbejde med et komplekst produktsortiment?
I stillingen kommer du til at stå for modtagelse og eksekvering af ordrer fra grossister, VVS-installatører, entreprenører, varmeværker og energiselskaber.
Du skal i dagligdagen være med til at rådgive om vores produktsortiment samt koordinere en rettidig levering af vores produkter - primært på det danske og engelske marked.
Teknisk Indkøbschef
Du tilbydes et job med stor mulighed for at skabe flotte resultater. Samtidig kommer du til at opleve store muligheder for både faglig og personlig udvikling.
Som Teknisk Indkøbschef bydes du velkommen i en kultur baseret på ærlighed, samarbejde og kvalitet. Her får du mulighed for at sætte dit præg på Scandi Bygs videre udvikling.
Den Tekniske Indkøbschef har ansvaret for at leverandørporteføljen afspejler bedst mulige markedskonditioner for at udvikle positive relationer med Scandi Bygs leverandører. Dette med henblik på at sikre højest mulig konkurrenceevne samt adgang til sidste nye produkter set ud fra et bæredygtighedsperspektiv.