33 job matcher din søgning 33 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 33 resultater.
Lindevangshjemmets FondLedelsessekretær søges til botilbud i Helsingør

Lindevangshjemmets Fond

Vi søger en sekretær, der kan understøtte Lindevangs ledelse i det daglige. Det er vigtigt for os, at du er fagligt kompetent, trives i en omskiftelig hverdag og er klar til at have medindflydelse på Lindevangs positive udvikling. Hos os er tværfaglighed, trivsel samt medarbejder- og beboerinddragelse i højsædet.

Dette er et job for dig, der kan holde den røde tråd i en til tider travl hverdag. Du har overblik og kan koordinere og skabe systematik i hverdagen. Du har stor erfaring med administrativt arbejde for en ledergruppe og kan arbejde med mange bolde i luften i tæt samarbejde med ledelsen, der består af en direktør, vicedirektør og tre sektionschefer.

Dine arbejdsopgaver:

  • Administrere ledergruppens kalendere
  • Sekretær ved bestyrelses- og teammøder samt for beboerråd, MED og AMR m.m.
  • Sørge for bestilling af ophold og pladser til konferencer m.m.
Martin Pedersen Ejendomsservice ApSServicemedarbejder i Århus N søges hurtigst muligt

Martin Pedersen Ejendomsservice ApS

Hos Martin Pedersen Ejendomsservice ApS har vi fortsat ’vind i sejlene’ og søger nu den rette kandidat til varetagelse af endnu en nøgleopgave på en fast lokation i Aarhus N.

Du skal forvente, at dine arbejdsopgaver vil være fordelt imellem receptionen og intern service.

I receptionen er du behjælpelig med at tjekke gæster ind, besvare telefonopkald, e-mails og hjælpe medarbejdere og gæster ved henvendelse i receptionen. Intern service udfører små omrokeringer, flytninger, reparationer og koordinerer med eksterne håndværkere.

Kan du se dig selv i ovenstående, er vi parate til at tilbyde dig en fleksibel arbejdsdag i en uformel organisation hos Martin Pedersen Ejendomsservice ApS, hvor chefen indgår i teamet på lige fod med alle andre.

A. Enggaard A/S, Entreprenør- og ByggefirmaPiccoline/Piccolo søges

A. Enggaard A/S, Entreprenør- og Byggefirma, København

Kunne du tænke dig at blive en del af et spændende og bæredygtigt byggeprojekt på Nordhavnen?

Vi forestiller os, at du er, eller snart bliver, færdig med gymnasiet eller en tilsvarende uddannelse. Erfaring med lignende arbejde er en fordel, men ikke en forudsætning. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer pr. uge og udløber oktober 2021. Som piccoline/piccolo hos os vil du bl.a. få ansvaret for:

  • Bestilling og indkøb af dagligvarer og kontorartikler
  • Daglig modtagelse af- og kvittering for leverancer
  • Ad hoc-opgaver i forbindelse med mødeaktivitet, og det daglige liv på kontoret
Hardsyssel EfterskoleSekretær

Hardsyssel Efterskole, Struer

Da vores nuværende sekretær har fået nye spændende udfordringer, søger Hardsyssel Efterskole en engageret og dygtig sekretær med flair for regnskab og økonomi snarest muligt.

Vi søger en glad og imødekommende sekretær på fuld tid, der kan lide at være en del af et team på en efterskole, og som elsker at arbejde med unge mennesker.

På Hardsyssel Efterskole, i Vejrum Kirkeby mellem Struer og Holstebro, er der 110 skønne elever, og du får 30 dygtige og engagerede kollegaer.

Dine opgaver vil omfatte:

  • Daglig håndtering af skolens mail.
  • Vedligeholdelse af databasen over nuværende og kommende elever.
  • Bogføring af fakturaer og indbetalinger.
Innovationsfonden
Chefsekretær til hovedkontor i Aarhus

Innovationsfonden

Er du altid imødekommende, når folk beder om hjælp? Arbejder du struktureret, og er du god til at bevare overblikket i pressede situationer? Trives du i et dynamisk miljø, hvor du hver dag er i kontakt med mange kolleger? Så er du måske vores nye chefsekretær til hovedkontoret i Aarhus.

Du bliver ansat i en stilling, hvor opgaverne er mange og forskellige, og hvor det er afgørende, at du med sikker hånd får løst opgaverne effektivt og med høj kvalitet i samarbejde med de øvrige medarbejdere.

Dine opgaver omfatter bl.a.:

  • kalenderplanlægning, herunder planlægning og koordinering af møder med interne og eksterne parter
  • betjening af direktion og bestyrelsen, herunder organisere møder mv.
  • rejseplanlægning og -bestilling samt afregning.
Lån & Spar Bank
Direktionssekretær - Deltid

Lån & Spar Bank, København

Invest Administration A/S er et investeringsforvaltningsselskab, der forvalter i alt ti investerings- og kapitalforeninger. Vi søger en direktionssekretær til deltidsstilling i sekretariatsafdelingen, der står for alle sekretariatsmæssige og administrative opgaver.

I sekretariatet arbejder vi bl.a. med bestyrelsesbetjening, foreningsdokumenter, myndighedsdialog og administration. Med reference til sekretariatschefen får du til opgave at sørge for:

  • Udarbejdelse og opdatering af foreningsdokumenter (diverse aftaler, prospekter, investorinformation mv.)
  • Bestyrelsesbetjening, herunder mødeplanlægning, udarbejdelse af dagsordener og referater og afholdelse af generalforsamlinger.
Lån & Spar Bank
Horten AdvokatpartnerselskabKVALITETSBEVIDST ADVOKATSEKRETÆR MED OVERBLIK OG GODE KOORDINERINGSEVNER

Horten Advokatpartnerselskab, Hellerup

Er du serviceminded, grundig og struktureret? Formår du at holde hovedet koldt i en travl hverdag? Og har du stærke kommunikative kompetencer på både dansk og engelsk? Så er du måske vores nye sekretær til vores afdelinger for Erstatning & Forsikringsret samt Immateriel Ret og Teknologi.

Du kommer til at beskæftige dig med alsidige og selvstændige opgaver af såvel administrativ, kommunikativ som koordinerende karakter for begge afdelinger. Til dine primære arbejdsopgaver hører:

  • Retssagsbehandling, herunder håndtering af frister, processkrifter og bilag på domstolenes sagsportal Minretssag.dk
  • Korrekturlæsning og kvalitetssikring
  • Udarbejdelse af ekstrakter og materialesamlinger
Lidl Danmark K/SDirektionssekretær til salgsdirektør

Lidl Danmark K/S

Trives du i en hektisk hverdag, hvor struktur, planlægning og eksekvering er forudsætningerne for succes? Så er stillingen som direktionssekretær for vores salgsdirektør det rigtige for dig.

Som direktionssekretær vil du sidde i direktionssekretariatet. Direktionssekretariatet består, udover dig, af to andre direktionssekretærer, som du vil arbejde tæt sammen med. Direktionssekretariatet sikrer at den enkelte direktørs kalender er afstemt og at direktøren får den bedst mulige service i forbindelse med bl.a. bookinger og mødeplanlægning. Du får snitflader med flere dele af organisationen og ikke mindst mulighed for at præge de projekter, som hører til under salgsdirektøren. Dine opgaver kan spænde bredt fra udarbejdelse af præsentationer for bl.a. vores internationale ledelse til kalenderstyring og opfølgning på diverse tiltag og projekter.

Lidl Danmark K/S
LandboSydSekretær til økonomirådgivningen

LandboSyd, Aabenraa

Drømmer du om en hverdag, som i høj grad er præget af service og struktur, og hvor du har stor indflydelse på tilrettelæggelsen af dine opgaver?

Som sekretær i økonomirådgivningen kommer du primært til at supportere afdelingschef og teamledere, men du vil også arbejde sammen med øvrige medarbejdere i afdelingen. Du trives med selvstændigt at håndtere dine opgaver, og du tager naturligt ejerskab for at overholde deadlines og tager proaktivt fat på de opgaver, der kommer og opstår.

Nogle af dine opgaver vil være:

  • Mødebooking
  • Udarbejde dagsordener, præsentationer, referater etc.
  • Korrekturlæsning
  • Korrespondance med kunder samt udsendelse af materiale
Banedanmark
Områdesekretær - barselsvikariat

Banedanmark, København

Søger du en stilling med en stor kontaktflade, hvor du kommer tæt på ledelsen af spændende projekter med kompliceret teknisk indhold?

Som områdesekretær indgår du i PMO’s ledelsessupport-team, der håndterer mange forskelligartede sager ift. interne og eksterne interessenter i forbindelse med ledelsen af signalprojekterne. Dine konkrete opgaver omfatter:

  • sekretariatsfunktion og support af området, herunder strukturere og følge op på områdets ledelsesmøder, budgetter og interne styring.
  • administrative opgaver for områdechefen som kalenderstyring, bestille rejser, afregne udgifter, koordinere aktiviteter (seminarer, møder mv.), referat- og notatskrivning, journalisering, tidsregistrering, og klargøring af mødebilag og -forplejning.
  • it-support til områdets ledere og superbruger i SAP, Concur, F2 og SharePoint.
Banedanmark
Danmarks Tekniske UniversitetAdministrativt omdrejningspunkt til DTU Energi

Danmarks Tekniske Universitet, Kongens Lyngby

Da en af vores sekretærer har valgt at søge nye udfordringer, søger vi nu en knivskarp sekretær til Sekretariatet på DTU Energi. Du vil indgå i et team på i alt 5 sekretærer, der understøtter vores institut med en lang række administrative opgaver.

Du vil få ansvaret for den administrative support til en eller flere af instituttets sektioner, og leverer således sekretærbistand af høj kvalitet til sektionsledere, forskere og øvrige ansatte. Du planlægger og koordinerer en lang række aktiviteter og er professionel i din håndtering af opgaverne.

Med en bred kontaktflade til danske og udenlandske ansatte og studerende, er du venlig og imødekommende af natur, og evner at prioritere dine opgaver. Du er en teamplayer, og ser værdien i at dele viden og erfaring med dine kolleger i sekretærteamet.

Unique Human Capital
PA to CEO

Unique Human Capital recruiting on behalf of Orphazyme in Copenhagen

Assist top-level management with coordination in a progressive and innovative biopharmaceutical company.

As Personal Assistant (PA) to the Chief Executive Officer at Orphazyme you will join a dedicated team of professionals and become an important part of Orphazyme’s journey in the development of treatments for rare diseases with high unmet medical needs. Orphazyme is based in Copenhagen and you will have direct report to the Chief Executive Officer (CEO).

You will have the main responsibility for ensuring that the CEO can work as effectively as possible, having a busy and travel-heavy day-to-day calendar. Moreover, you will have an outward-facing and coordinating role in the organization, amongst others during the planning and execution of internal and external events, both large- and small-scale.

Kongernes FerieparkReceptionist/bookingansvarlig

Kongernes Feriepark, Græsted

Vi søger en receptionist/bookingansvarlig til en fast stilling i Kongernes Feriepark. Er du serviceminded, handlekraftig og smilende og vægter ordentlighed og kundeservice højt?

Du skal sammen med en anden medarbejder dække åbningstiden i receptionen. I højsæsonen er der åbent hver dag fra 08.00-20.00 og i skuldersæsonen reduceres åbningstiderne. Vi holder åbent året rundt og har travlt, når andre holder ferie og fri.

Dine primære arbejdsopgaver bliver:
Varetage kundeservice, ind- og udchekning af gæster i campingvogne, telte, autocampere, hytter, værelser og lejligheder samt servicere bookingforespørgsler på både mail og telefon.

Bogføre i vores økonomisystem samt registrere indbetalinger og gøre kasser op. Sørge for udsendelse af opkrævninger til vores fastliggere. Opdatere informationer i bookingsystemer, bookingportaler etc. samt opdatere informationer på Facebook, hjemmeside, informationstavler m.m.

Ballerup KommuneServiceminded, administrativ stabsmedarbejder

Ballerup Kommune

Vi har brug for en serviceminded og dygtig kollega til en bred vifte af administrative opgaver og lettere økonomiopgaver til vores fælles stab for Center for Ejendomme og Center for By, Erhverv og Miljø.

Vi tilbyder et afvekslende og udviklende job på 37 timer, en arbejdsplads med et godt socialt og fagligt miljø samt dygtige og engagerede kollegaer. Omgangstonen er uformel og præget af humor og hjælpsomhed. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være at:

  • Fordele elektronisk og fysisk post samt journalisere.
  • Koordinere forsikringssager, varetage korrespondancen med forsikringsselskabet, inddrage fagmedarbejdere mv.
  • Koordinere høringer, borgmesterbesvarelser mv.
Socialdemokratiet
Piccolo/piccoline til sekretariatet på Christiansborg

Socialdemokratiet, København

Kunne du tænke dig at komme helt tæt på den politiske proces i Danmarks største parti? Motiveres du af at levere førsteklasses service, og har du lyst til at arbejde med varierede serviceopgaver i en travl hverdag blandt meget engagerede mennesker?

Vi søger en piccolo/piccoline til afdelingen for HR, styring og administration, som servicerer ledelsen af den socialdemokratiske folketingsgruppe.

Som piccolo/piccoline vil du bl.a. få ansvar for:

  • Mødeforplejning
  • Bestilling af varer
  • Diverse printopgaver
Clemens Advokatfirma
Erfaren advokatsekretær

Clemens Advokatfirma, Aarhus

Er du uddannet advokatsekretær, og har du erfaring med retssager og sagsstyring?

Vi har travlt og mangler derfor endnu en kollega, der kan hjælpe med at gribe alle de bolde, vi har i luften. Vi søger en selvstændig og struktureret sekretær til en fuldtidsstilling i vores team for fast ejendom og lejeret.

Dine opgaver vil blandt andet omhandle:

  • Håndtering af retssager, herunder arbejde med Min Retssag, friststyring, udarbejdelse af udkast/skabeloner til processkrifter og korrespondance med retterne og klienter
  • Håndtering af fogedsager vedrørende udsættelse af lejere
  • Håndtering af inkassosager
SøhusetBARSELSVIKAR SOM RECEPTIONIST TIL SØHUSET

Søhuset, Hørsholm

Er du smilende, udadvendt, glad, positiv og vil du være del af et lille dedikeret team af 12 engagerede og motiverede kolleger, som sætter en ære i at sende alle gæster ud ad døren med smil på læben, så er stillingen som barselsvikar for vores receptionist måske noget for dig.

Er du ambitiøs, generøs og passioneret ligesom os, så byder vi velkommen indenfor til et af de bedste konferencecentre i Danmark.

DIT ANSVAR

  • Tage ejerskab for værtskabet og byde gæster velkommen
  • Styrke gæsterelationer
  • Besvare telefonopkald og mails
  • Registrere bookinger og udarbejde tilbud
Hansen Toft A/SPA for den administrerende direktør

Hansen Toft A/S søger for kunde i København

Få indflydelse i et politisk præget felt

I en nydefineret rolle ansættes en personlig assistent til den administrerende direktør for brancheforeningen. Jobbet som PA giver dig mulighed for både faglig og personlig udvikling og er meget alsidigt med flere selvstændige ansvarsområder.

Dine opgaver omfatter blandt andet:

  • servicering af medlemsvirksomhederne (sekretariat)
  • administrative gøremål relateret til møder, rejser, konferencer og kalenderstyring for direktøren
  • kommunikation (hjemmeside, nyhedsmail, sociale medier)
Pbang

Koordinator til Folkeoplysningssamvirket i Aalborg

pbang søger for kunde

pbang++ People Search & Selection søger på vegne af Folkeoplysningssamvirket en selvkørende koordinator og networker.

Følgende arbejdsområder kan nævnes:

  • Sekretariatsfunktion for bestyrelsen i Folkeoplysningssamvirket.
  • Sekretariatsfunktion i forhold til aftenskolerne.
  • Koordinerende funktion mellem Folkeoplysningssamvirket og Aalborg Kommune.

Dine opgaver udføres fra hjemmekontor og evt. på kontorer i regionen. Hvis behovet er til stede, vil du få mulighed for at indrette selvstændigt kontor i Aalborg.

pbang
Sekretær til Sundhedsplejen
Sundhedsplejen i Sundhedshuset, Provst Hjortsvej, Nyborg.
Sundhedsplejen, Nyborg
Jobcenter