163 jobannoncer matcher din søgning 163 jobannoncer fundet

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Super Dæk Service

Medarbejdende værkfører

Åbyhøj

Er du en person, der vægter HANDLINGSORIENTERET, ANERKENDENDE og UDVIKLENDE højt, er du måske vores nye medarbejder i vores team, der vil være ”BRANCHENS BEDSTE”.

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • Medansvarlig for den mekaniske afdeling.
  • Mekanisk arbejde og teknisk fejlfinding på alle bilmærker ved hjælp af moderne testudstyr.

Vi tilbyder et job med grundig oplæring og relevante efteruddannelser, så du kan yde den bedste service.

Gem
AL2bolig

Driftslederassistent

Tilst

Vi søger en proaktiv kollega til en spændende stilling med en bred opgaveportefølje inden for både drift og administration.

Du bliver en del af et fællesskab med i alt 20 kolleger, som først og fremmest står for den daglige drift og løbende vedligehold i boligafdelingerne.

Du kommer til at have et tæt samarbejde med vores afdelingsbestyrelser, og det er derfor en stor fordel, hvis du har erfaring med beboerdemokratiet og navigerer trygt i de almene rammer.

Saxe Hansen A/S

Projektassistent

Randers SV

Vil du være en del af holdet, der skaber automationsløsninger til kunder over hele Norden?

Som vores nye projektassistent er du med til at følge projekter og dokumentere dem. Et projekt tager typisk mellem 4 og 12 måneder, og du er med hele vejen – fra projektet slippes i salgsafdelingen, til det står til godkendelse hos kunden.

Med dig har du et projektteam af ingeniører, konstruktører, montører og elektrikere, og du sparrer løbende med vores andre projektassistenter undervejs.

Vi har vind i sejlene, og du kan se frem til en hverdag, hvor vi løbende ansætter nye talenter, hvor der er masser at lave, og hvor du bliver en del af et team, som stormer frem.

Saxe Hansen A/S
Link Parcel4you

Polsk-talende Kundeserviceassistent

Silkeborg

Vi sætter turbo på vores polske salgsteam og søger derfor en kundeservicekollega, der har et stærkt service- og teamplayer-gen, er hjemmevant i det polske sprog og også kan begå sig på dansk og engelsk.

Kan du vinge nedenstående punkter af, så tøv ikke med at sende din ansøgning til os:

  • Du mestrer polsk og engelsk i skrift og tale
  • Du kommunikerer ubesværet på dansk
  • Du trives i en rådgivende/koordinerende stilling og som et bindeled
Link Parcel4you
OK a.m.b.a.

Markedskoordinator med hang til tal

Viby J

Har du interesse for administrative opgaver – og endnu mere, når det involverer tal?

Så bliv markedskoordinator hos OK, og få:

  • ansvaret for det administrative omkring fakturering og beholdningsregnskab
  • stor frihed til at styre din hverdag
  • et job, hvor der hele tiden kommer nye, spændende opgaver.
Gem
Systime

Bliv en del af Systimes dynamiske kunde- og brugerservice

Aarhus C

Drømmer du om en arbejdsdag med en bred kontaktflade, varierede opgaver og direkte kontakt med mennesker, som værdsætter din indsats?

Vi søger en energisk, stabil og engageret medarbejder til vores kunde- og brugerservice, hvor du vil spille en central rolle i at sikre en god serviceoplevelse for vores brugere. Du vil blive en del af et livligt team på 4 fuldtidsansatte, hvor teamwork og social interaktion vægtes højt.

FDM
Gem
FDM

Medarbejder til indtjekning af leasingbiler i Horsens

Har du erfaring fra autobranchen og stor interesse for og viden om biler og deres udstyr? Og kunne du tænke dig at blive en del af en organisation, hvor kvalitet og service er i højsædet?

Se video om FDM som arbejdsplads

Din primære arbejdsopgave bliver indtjekning af leasingbiler med kosmetisk gennemgang for skader og udfærdige en rapport.

Du bliver en del af et fagligt fællesskab og et godt arbejdsmiljø. Som arbejdsplads vægter vi trivsel højt, og derfor måler vi og taler løbende om trivslen i arbejdshverdagen.

FDM
PATRADE A/S

Piccoline / piccolo til Aarhus

Vi søger en ansvarsbevidst og serviceminded ny kollega med god ordenssans og mod på en række forskellige praktiske opgaver på vores kontor.

I virkeligheden er dit job det vigtigste i hele Patrade. Det er nemlig dig, der sørger for, at hverdagen på kontoret forløber gnidningsfrit for både dine kolleger, kunder og andre besøgende i huset, og din funktion har stor betydning for mange.

Vi tilbyder et deltidsjob med en arbejdstid på 22,5 timer fordelt over ugens 5 hverdage i tidsrummet kl. 08.00 til kl. 16.00 (fredag kl. 15.00) efter fast vagtplan.

Heimstaden Danmark A/S

Banke, banke på… Hvem der? Den nye ejendomsadministrator!

København, Aarhus eller Odense

Se video om Heimstaden Danmark A/S som arbejdsplads

Som Ejendomsadministrator hos Heimstaden Denmark får du en uformel, fleksibel og dynamisk hverdag - hver dag. Du vil blive tilknyttet vores kontor i København eller Aarhus, alt efter hvor i landet du bor.

Vi er et kompetent team, hvor holdånden er helt i top. En social, sammentømret super-afdeling, der sammen administrerer en af Danmarks største ejendomsporteføljer. Vi lærer til og lærer fra, sætter pris på hinanden og elsker det, vi gør.

Heimstaden Danmark A/S
The Global Wind Organisation

Coordinator

Copenhagen or Herning

Are you ready to take the next step in your professional life and contribute your structural flair, planning and organizational skills to a non-profit organisation founded by leading wind turbine manufacturers and operators?

As a Coordinator in the Compliance and Operations team, you will play a pivotal role in ensuring smooth operation and administrative efficiency.

GWO offers the following:

  • Flat organisational structure
  • Emphasis on a balanced work life
  • Continuous personal development
Air Liquide Danmark A/S

Customer Ma­na­ge­ment Spe­ci­a­list

Horsens

Du bliver en del af et erfarent team af hjælpsomme og positive kolleger og et spændende, udfordrende og afvekslende arbejde med en høj grad af selvstændighed.

I din rolle er du ansvarlig for at tage vare på vores kunder, håndtering af kontrakter, prisjusteringer og mange andre henvendelser.

Slut dig til os for en stimulerende oplevelse: Du vil se en verden af muligheder for at lære og udvikle sig, hvor innovation er kernen i vores forretning, i et åbent, samarbejdende og respektfuldt miljø.

Air Liquide Danmark A/S

Customer Ma­na­ge­ment Spe­ci­a­list

Horsens

Air Liquide er verdensledende inden for gasser, teknologi og tjenester til industri og sundhedspleje.

Gennem sine medarbejderes engagement og mangfoldighed fremmer Air Liquide energiomstilling og økologisk omstilling samt ændringer i sundhedspleje og digitalisering, hvilket skaber merværdi for alle sine interessenter.

Slut dig til os for en stimulerende oplevelse: Du vil se en verden af muligheder for at lære og udvikle sig, hvor innovation er kernen i vores forretning, i et åbent, samarbejdende og respektfuldt miljø.

Lystrup Fjernvarme A.m.b.A

Kontorassistent på deltid

Lystrup

Har du lyst til at være med til at sikre, at Lystrup Fjernvarme A.m.b.A. er et energiselskab med et meget højt serviceniveau?

Dine opgaver vil bl.a. omfatte administrative opgaver såsom dataregistrering og -vedligeholdelse samt mindre bogførings- og afstemningsopgaver.

Arbejdstiden er som udgangspunkt 15 timer om ugen. Vi tilbyder et positivt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone og kollegaer, der kan lytte.

Lystrup Fjernvarme A.m.b.A
Skattestyrelsen

Administrativ ledelsesstøtte til Styring og kvalitetsenhed

Horsens

Motiveres du af en arbejdsdag fyldt med varierende, administrative og koordinerende opgaver, stort ansvar og gode kolleger? Vi er netop nu på udkig efter en dygtig kollega, der søger faglige udfordringer og trives i en travl hverdag. Der er et stort udviklingspotentiale i stillingen.

Du bliver en central tovholder og blæksprutte for mange af de administrative opgaver, der er i afdelingen Små og mellemstore selskaber. Din primære opgave bliver at sørge for, at administrative bestillinger til afdelingen bliver sat i gang hurtigst muligt samt at understøtte afdelingens ledere med stort og småt.

Skattestyrelsen
LandboGruppen A/S

Sagskoordinator til Landbogruppen

Hinnerup og Viborg

LandboGruppen MIDTØST & FYN søger en dygtig og erfaren medarbejder til en nyoprettet stilling i Viborg og Søften. Vi er ved at opbygge et sagsbehandlingscenter med 3-4 sagskoordinatorer.

Din primære opgave vil være back office funktion for ejendomsmæglerne, så salget foregår så optimalt og nemt som muligt for både sælger og mægler. Du skal bl.a. hjælpe mæglerne med udarbejdelse af salgsoplæg, formidlingsaftale, salgsbudget og købsaftaler i sagsbehandlingssystemet Mindworking.

Grown-Up ApS

Administrative Sales Assistant

Aarhus C

We offer a unique opportunity for creating your future career within a fast-growing marketin a highly energetic work environment handling strong A-brands in a proven concept.

You will be an assistant in our current administrative sales team and be a key driver to support and top optimize this area. We offer an open-minded culture where we all act and take responsibility. The position is part time 20-25 hours per week.

Grown-Up ApS
VKCONSULTING søger for Saferoad Traffic A/S
Gem
VKCONSULTING

Entrepriseassistent i Lystrup ved Aarhus

Lystrup

Se video om Saferoad Traffic A/S som arbejdspladsHar du erfaring inden for entreprenør-, bygge- eller anlægsbranchen, og brænder du for at indgå i en koordinerende rolle i en spændende branche med fart på?

Dine primære opgaver vil omfatte:

  • Kontakt med kunder vedr. bestillinger og forespørgsler
  • Udarbejdelse af tilbud, beregninger samt opfølgning heraf

Vi tilbyder en stilling i en landsdækkende og international virksomhed, præget af innovation og vækst, hvor du får indflydelse på de beslutninger, der træffes og har frihed under ansvar.

VKCONSULTING
GM Plast A/S

Salgs- og faktureringsassistent

Hedensted

Har du høje ambitioner og søger et spændende og udfordrende job? Vi søger en engageret og dygtig salgs- og faktureringsassistent med flair for tal og detaljer!

Dine primære opgaver er:

  • Ordrebehandling og daglig kundekontakt via telefon og mail med vores kunder.
  • Fakturering for den tyske og (delvis) den danske afdeling.
  • Yderligere kontor- og ad hoc-opgaver.

Bliv en del af en dynamisk kultur og et kompetent teknisk team, der også har fokus på din personlige og faglige udvikling.

GM Plast A/S
Temp-Team A/S søger for Hammelsvang Erhvervsgulve A/S
Gem
Temp-Team A/S

Allround kontorassistent søges til try and hire!

Kan du holde mange bolde i luften på én gang og trives du i et travlt arbejdsmiljø?Så er du måske lige den vi søger!

Det er en 30 timers stilling, hvor man arbejder mandag til fredag fra kl. 7.30 til kl. 14.00.Der er tale om et try and hire forløb, dvs. et vikariat med henblik på fastansættelse for den rette person.Man sidder i et team med 2 andre. Kontoret er i forbindelse med butikken.

HRTALENT søger for kunde
Gem
HRTALENT

Ejendomsadministrator

Aarhus

Du får ansvaret for din egen portefølje, hvilket giver dig stor frihed og medindflydelse i hverdagen. Her er din chance for at blive en del af et dynamisk team og arbejde med en bred vifte af opgaver inden for ejendomsadministration.

Du får en afvekslende, spændende og udfordrende arbejdsdag og mulighed for personlig- og faglig udvikling.

Indrykket:

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV