25 job matcher din søgning 25 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 25 resultater.
Evida
Udbudskonsulent

Evida, Viborg

Er indkøbsaftaler dit speciale, kan du nu sætte dit aftryk på en helt ny virksomhed med 35 års erfaring

Lige nu kan du være med til sammen med 400 dygtige kollegaer at bygge en ny virksomhed op fra bunden. En ny virksomhed med rødder tilbage til etableringen af gasnettet og naturgassens indtog. Du kan være med til at skabe en forandring, der ikke alene får betydning for opbygningen af Evida, men også for fremtidens energiforsyning i Danmark.

Så er du knivskarp til udbudsprocesser og til at skabe gode indkøbsaftaler, kan du blive en del af holdet og sammen med tre kolleger få mulighed for at påvirke opbygningen og udviklingen af afdelingen.

Som udbudskonsulent bliver din vigtigste opgave at sikre, at der altid er gode aftaler til rådighed for Evidas mange funktioner og opgaver. Du sikrer, at indkøb foretages efter gældende lovgivning, og at vi får den ønskede kvalitet til den bedste pris.

Evida
Roesgaard & Partners
Medarbejder med kompetencer inden for moms og afgifter

Roesgaard & Partners, Horsens

Har du lyst til at blive en del af vores skatteafdeling, og vil du gerne arbejde med moms og afgifter? Roesgaard & Partners søger i øjeblikket en kollega, der har lyst til at blive en del af en virksomhed i vækst.

Vi er i dag ca. 95 medarbejdere, som er beskæftiget med revision, regnskab, rådgivning, skat og jura. På kontoret i centrum af Horsens betjener vi en lang række små og mellemstore virksomheder, og vi arbejder kontinuerligt med at udvide paletten af rådgivningsydelser.

Dine primære arbejdsområder bliver at yde rådgivning inden for skatter og afgifter med særligt fokus på moms, told og afgifter, herunder at:

  • rådgive kunder om skat, moms, told og afgifter.
  • udføre moms- og afgiftstjek hos kunder.
  • assistere internt og eksternt med skatte- og afgiftsretlige forhold.
Roesgaard & Partners
APM Terminals – Aarhus A/S
HR Partner

APM Terminals – Aarhus A/S

Manager coaching, leadership development, change management, labor law – are these some of all the things you have been working with during the last week in your role as an HR Partner?

You will provide guidance on design, development and deployment of HR initiatives in support of the HR strategy, which may include the following:

  • Work environment/health/rehabilitation
  • Compensation & Benefits
  • Recruitment & Employer Branding
APM Terminals – Aarhus A/S
Resolva ApSLawyer-on-Demand - Bliv juridisk konsulent i fremtidens juridiske rådgivningsvirksomhed

Resolva ApS

Kunne du tænke dig at blive juridisk konsulent i fremtidens juridiske rådgivningsvirksomhed, der leverer moderne og fleksible juridiske løsninger på projektbasis til ledende danske virksomheder?

RESOLVA’s team består af såvel faste medarbejdere som tilknyttede konsulenter, og vi søger pt. advokater og jurister, der ønsker at blive tilknyttet RESOLVA som konsulenter ”Lawyer-on-Demand”.

Som Resolver skal du være passioneret omkring at levere juridiske løsninger, der bygger på en kombination af et højt fagligt niveau, kommerciel og operationel indsigt og den nyeste juridiske teknologi.

Resolva ApS
SkattestyrelsenMedarbejder til kontrol af kryptovaluta i Skattestyrelsen - Struer

Skattestyrelsen

Vil du være med til at udføre kontroller i den fagre nye digitale verden? Vil du være med til kontrol på en opgave, hvor ord som bitcoin, wallets og mining bliver en del af hverdagen? Går du engageret og nysgerrig til en opgave, og motiveres du af at indgå i et af Skattestyrelsens fagligt kompetente teams?

Som medarbejder i Skattestyrelsens Persondataafdeling, bliver du en del af en enhed på ca. 20 medarbejdere. Vores primære opgave er kontrol af tredjepartsdata. Dvs. de data Skattestyrelsen modtager fra tredjeparter (arbejdsgivere, penge- og pensionsinstitutter, fagforeninger med flere) til brug for opgørelse af skatter via årsopgørelsen. En ny opgave i enheden er, Skattestyrelsens kontrol af handel med kryptovalutaer, hvortil der søges medarbejdere.

Skattestyrelsen
Jyske Bank
Konsulent søges til Kompetencecenter Overvågning & Kontrol

Jyske Bank, Silkeborg

Har du interesse for kapitalmarkedet, og brænder du for at få forretninger og regulering til at gå op i en højere enhed? Trives du samtidig i et inspirerende og udfordrende arbejdsmiljø, hvor der leveres service på højt niveau?

Som medarbejder i Kc OK vil dine primære opgaver blive at varetage de forhold, der udspringer af Bankens QI-aftale med det amerikanske skattevæsen (IRS) samt Bankens FATCA- og CRS-rapporteringer.

Du bliver en fast del af hele kompetencecenteret og får derfor også mulighed for at udvikle dig inden for nogle af de øvrige opgaver på vores fagområde. Vi har fokus på såvel udvikling som drift, så du skal kunne lide at arbejde med begge aspekter. Vores mål er at opnå effektive processer med lav operationel risiko.

Jyske Bank
PROLEX Advokaterne ApS
PROLEX Advokaterne søger 2 advokater (eller evt. en 3. års fuldmægtig)

PROLEX Advokaterne ApS

Vi er et mellemstort advokatkontor, der er placeret på 4 hovedlokationer, hhv. Horsens, Søften, Viborg og Vissenbjerg. Ansættelse vil ske på kontoret i enten Horsens eller Vissenbjerg.

I vores daglige virke har vi et tæt samarbejde med et af landets største rådgivningshuse velas, der har ca. 550 medarbejdere. Vi har særligt fokus på landbrugets forhold, men servicerer også private og andre erhvervsbrancher.

Vi søger 2 dygtige advokater (eller evt. en 3.års fuldmægtig), da vi ønsker at udvide inden for ansættelsesret, selskabsret og landbrugsret.

I det daglige arbejder vi på tværs af geografien og benytter os løbende af de digitale muligheder, der er. Vores mål er at få den bedst kvalificerede medarbejder til at løse opgaven, og ikke nødvendigvis blot den, som er geografisk tættest.

SkattestyrelsenMomsrevisorer til store selskaber

Skattestyrelsen, København eller Tranbjerg J

Interesserer du dig for vejledning og revision af moms og lønsum i store selskaber? Har du lyst til at indgå i et udvidet samarbejde med de største virksomheder i Danmark? Måske er du revisor el.lign., der trænger til bedre life-work-balance? Så læs videre.

I afdelingen Store Selskaber 04 – Moms og Lønsumsafgift er det grundlæggende formål med vores arbejde at gennemgå de største virksomheders afregning af moms og/eller lønsumsafgift. Dit arbejde vil hovedsageligt bestå i at:

  • Revidere store selskabers moms- og lønsumsafgifts angivelser sammen med dine kolleger
  • Vejlede store selskaber omkring deres moms og lønsumsafgifter
  • Gennemgå store selskabers processer og interne kontroller på moms- og lønsumsafgiftsområdet – vores Tax Governance-projekt.
Skattestyrelsen
Skatteankestyrelsen
Juridisk sagsbehandler til Skatteankestyrelsens kontor for værdiansættelse af motorkøretøjer i Silkeborg

Skatteankestyrelsen

Har du lyst til at levere en kompetent og uafhængig klagebehandling på skatte- og vurderingsområdet og dermed styrke tilliden til skattesystemet? Drives du af, at dine opgaver har en direkte betydning for den enkelte virksomhed og borger? Så er du den, vi søger.

Skatteankestyrelsens 3. kontor, som beskæftiger sig med klager over værdiansættelse af motorkøretøjer og registreringsafgifter, søger en juridisk sagsbehandler til et vikariat af 12 måneders varighed.

Bliver du sagsbehandler hos os, får du selvstændige opgaver og mulighed for at fordybe dig i sagsbehandlingen indenfor værdiansættelse af motorkøretøjer og registreringsafgifter, og du vil blive yderligere specialiseret indenfor bestemte bilmærker og områder som campere, omregistreringer, motorcykler mv.

SkattestyrelsenFagligt stærk personaleleder til Persondata 2, eIndkomst i Skattestyrelsen, Struer

Skattestyrelsen

Vi søger en fagligt kompetent funktionsleder, der kan motivere sine medarbejdere til at yde deres bedste og samtidig have stort fokus på at sikre, at I som enhed opnår de fastsatte mål.

I Persondata har vi ansvaret for at understøtte korrekte indberetninger fra tredjepart til brug for Skattestyrelsens digitale processer, fx årsopgørelsen, samt at bidrage til den løbende udvikling af en effektiv administration på personområdet. Konkret arbejder vi med driftsopgaver, service og kontrol inden for eKapital, eIndkomst og PAL/PAF.

I persondata 2 arbejder vi bl.a. med:

  • sagsbehandling vedrørende manglende eller forkerte indberetning af løn mv.
  • kvalitetssikring af indberettede data til eIndkomst, herunder behandling af fejlindberetninger med det formål at reducere risikoen for fejl i personangivelsen og udbetaling af offentlige ydelser.
Skattestyrelsen
Favrskov KommuneErfaren jurist søges til social- og sundhedsområdet

Favrskov Kommune

Har du erfaring med social-, ældre- og sundhedsområdet, og er du god til at formidle juridisk stof og samarbejde med mange forskellige aktører? Så har vi en spændende stilling, der måske er noget for dig!

Som jurist i Social og Sundhed vil du få en spændende og varieret arbejdsdag med høj grad af selvstændighed og en bred berøring i organisationen. Du vil være tæt på ledelsen, understøtte driften og bidrage til at omsætte lovgivning på området til konkrete indsatser for borgere i Favrskov Kommune.

Opgaverne for dig som vores nye jurist er bl.a. at:

  • give juridisk sparring og bistand til ledere og medarbejdere på social- og sundhedsområdet
  • videreformidle og understøtte implementering af ny lovgivning og retspraksis
  • behandle indstillinger og indberetninger om magtanvendelse.
Arla Foods
Senior Real Estate Manager

Arla Foods, Viby J.

Are you an experienced real estate professional with a drive to seek continuous improvements? Do you have the desire to take upon the responsibility of optimizing Arla Foods’ global real estate portfolio? If you can say yes to this, you may be the Senior Real Estate Manager we are looking for.

Arla Foods

The vast majority of Arla Foods’ real estate portfolio is located in Denmark, Sweden and UK, however we also have sites in Germany, Holland, Finland, North and South America, Middle East and Nigeria. In addition to Arla Foods’ own sites we have a number of office rentals around the world.

Arla Foods
DANISH CROWN A/S
Tax Manager - Corporate Tax

DANISH CROWN A/S, Randers

Is it second nature to you to work with an analytical sense and structured approach when working with complex tax matters? Are you motivated by a versatile role, where coordination and communication are keywords? We are looking for an experienced Tax Manager to assume a lead specialist role and to be part of the Group Tax team at our HQ in Randers.

You will become part of the Group Tax team of 5 colleagues, and at the same time you will develop a broad network of contacts across the Group, as a total of more than 23,000 colleagues are working together to create a more sustainable future for food. We have an informal environment, building on trust and a friendly tone.

You will hold an important role within Group Tax and cooperate closely with colleagues both inside and outside Denmark.

DANISH CROWN A/S
BDO
Medarbejdere med interesse for GDPR

BDO, København eller Aarhus

Har du mod på spændende udfordringer i en spændende virksomhed, og har du interesse for databeskyttelse i henhold til persondatalovgivningen? Så er det måske dig, vi mangler i vores GDPR-team.

I BDO's Risk Assurance-afdeling bliver du en del af et særdeles tværfagligt og professionelt team, som består af eksperter inden for it-revision, it-erklæringer, persondataret, cybersikkerhed, intern revision samt forensic. Vi er stolte af at levere værdiskabende kvalitetsrådgivning til vores kunder.

Opgaver, som du bliver en del af at løse:

  • Rådgivning af vores kunder om compliance i forhold til databeskyttelsesforordningen og databeskyttelsesloven
  • Udarbejdelse af politikker, procedurer og kontroller i forbindelse med databeskyttelse
  • Udarbejdelse af risikovurderinger
BDO
Favrskov KommuneMedarbejder til arbejdet med bekæmpelse af socialt bedrageri

Favrskov Kommune, Hinnerup

Vil du være med til at forebygge, forhindre og afdække snyd og socialt bedrageri med offentlige ydelser i Favrskov Kommune. Så har vi en nyoprettet fuldtidsstilling som kontrolmedarbejder, der er lige noget for dig.

Kontrolgruppen i Favrskov Kommune arbejder for at sikre en rigtig og retfærdig udbetaling af ydelser til borgerne på tværs af ydelses- og myndighedsområder. Vi har fokus på en helhedsorienteret indsats og arbejder grundigt efter reglerne og med respekt for vores borgere.

Dine arbejdsopgaver bliver

  • at indgå i arbejdet med vores jurist på området vedrørende sagsbehandling inden for forebyggelse og bekæmpelse af socialt bedrageri
  • indhente oplysninger, tage på udgående virksomhedskontroller, afholde samtaler med borgere mv.
  • yde sparring til kollegaer ift. sagsbehandling.
Scan Global LogisticsGroup Legal Counsel

Scan Global Logistics, Kastrup or Viby J.

We are looking for a qualified candidate for the position as Legal Counsel to join our global legal team in SGL Group.

The role will be responsible for managing all aspects of legal risk, identifying and solving strategic and operational legal issues and providing understandable, accurate and timely advice (often with short deadlines and limited resources) to the business on a very wide-ranging and changing set of complex issues, many of which are novel.

You will be joining a leading company in the forwarding and logistics industry with the clear ambition to further strengthen and expand our position in the market. The Group Compliance, Risk and Legal department currently consists of 5 legal professionals providing legal support to the global organization on a broad range of legal matters.

KK Wind SolutionsSenior Legal Counsel

KK Wind Solutions

To the Legal & IPR Department of KK Wind Solutions, we are seeking a Senior Legal Counsel who would like to join KK Wind Solutions’ adventurous journey in the renewable industry.

KK Wind Solutions

During the last years, KK Wind Solutions has grown significantly and with the recent acquisition by A.P. Møller, KK Wind Solutions continues to challenge and break the boundaries to make wind energy the most cost-effective energy source. To further support the wind industry, KK Wind Solutions vis-à-vis its innovative solutions is continuously working towards ensuring that global electricity consumption is covered by renewable energy sources.

If you are interested in enabling a wind powered future, together with a passionate, professional and collaborative team, our Legal & IPR Department warmly welcomes a new team member.

Kelly Services Danmark
Ejendomsadministrator

Kelly Services Danmark søger for Sinding & Co. i Aarhus

Vores kunde Sinding & Co oplever en stor kundetilgang, så vi søger en dygtig og engageret ejendomsadministrator, som har lyst til at indgå i en ejendomsadministration med en voksende portefølje af ejendomme.

Du bliver en del af ejendomsadministrationen med 10 medarbejdere og du vil blive ansvarlig for din egen portefølje, som vil bestå af både bolig- og erhvervsudlejningsejendomme samt evt. ejerforeninger.

Dine væsentligste ansvars- og arbejdsområder vil omfatte:

  • Totaladministration af bolig- og erhvervsudlejningsejendomme samt evt. ejerforeninger.
  • Dialog med lejere, ejere, viceværter, mv.
  • Lejeopkrævning, regulering samt varsling af skatter og afgifter.
Kelly Services Danmark
Advokatfirmaet Flemming Jensen i Herning søger en advokat og en advokatfuldmægtig - begge til konkursafdelingen
På grund af travlhed i insolvensafdelingen søger vi en advokat og en advokatfuldmægtig.
Advokatfirmaet Flemming Jensen, Herning
Advojob
Hvidvask- og sanktionsspecialist
Som vores kommende Hvidvask- og sanktionsspecialist får du en vigtig rolle i Handelsbanken i Danmark, hvor du blandt andet kommer til at...
Handelsbanken, Herning
Akademikernes Jobbank