Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
18 jobannoncer matcher din søgning 18 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Vicevært
Stillingen indebærer forskellige servicefunktioner herunder modtagelse af prøver, afsendelse af varer, mindre håndværksopgaver, kontakt til eksterne håndværkere, lageropgaver samt lettere disponering af interne chauffører. Kundeservice er en væsentlig del af stillingen.
Jobbet er selvstændigt, men deles med en erfaren medarbejder, så der vil være god mulighed for oplæring. Du vil blive en del af vores afdeling i Ishøj, hvor vi er 30 personer tilknyttet. Der er en god atmosfære, et behageligt arbejdsmiljø og søde kollegaer der ser frem til din start.
Administrativ kontorassistent – gerne nyuddannet
Du indgår i administrationen og er den daglige kontaktperson for borgere og leverandører. Herudover bliver dine opgaver bl.a. betjening af telefoniske borgerhenvendelser samt håndtering af vores hovedmail.
Du tilbydes en selvstændig og ansvarsfuld rolle med berøring i alle tre hovedselskaber: Ishøj Vand, Ishøj Spildevand og Ishøj Varme. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer.
Ejendomsmester
Kunne du tænke dig at få medansvar for den daglige drift i et job med stor kontakt til beboere og beboerdemokrati? Motiveres du af en arbejdsplads, hvor høj faglighed, engagement samt afvekslende arbejdsopgaver er en del af hverdagen?
Din nye arbejdsplads bliver i Gadekæret, som ligger i Ishøj og er en afdeling med 654 boliger, der består af tæt, lav bebyggelse med store grønne friarealer. Gadekæret er anlagt omkring et gadekær og har et købstadsagtigt præg med smalle, hyggelige gader, stræder, torve og pladser.
Jurist til fællesadministrationen for Center for Ejendomme og Arealer samt Center for Byudvikling og Natur
Er du en dygtig jurist med gode samarbejdsevner og forvaltningsretlig erfaring? Og har du indsigt i kommunale problemstillinger, og vil du arbejde i et professionelt og løsningsorienteret arbejdsmiljø?
Juriststillingen er en nyoprettet stilling, og du vil derfor have gode muligheder for at sætte dit præg på stillingen og arbejdsgange. Du vil have en vigtig rolle som jurist for at styrke opgaveløsningen i de to centre, og samtidig vil du have gode muligheder for sparring og samarbejde med kommunens øvrige jurister.
Logistikleder til BAUHAUS Ishøj
Har du erfaring med varemodtagelse og kendskab til detailhandel? Har du styr på detaljen og kan du lave kvalitetskontrol samtidigt med at du formår at begejstre andre?
Som Logistikleder bliver din primære opgave, at sikre at vi har vare på hylderne, lede og fordele de mange forskellige opgaver I har i varemodtagelsen.
Ejendomsadministrator - uddannet eller med bred erfaring fra området
Selvom du vil være den eneste medarbejder på kontoret, vil du i det daglige have tæt kontakt og samarbejde med grundejerne, driftsmedarbejdere, foreningens kasserer og formand samt tæt kontakt med bestyrelsen, som er din arbejdsgiver.
Arbejdsopgaver inkluderer bl.a. administrative opgaver i forbindelse med salg og indflytning samt bogføring og udfærdigelse af måneds- og årsrapporter
Sommermedhjælper med flair for administrativt arbejde
Er du på jagt efter et job hen over sommeren, inden du f.eks. skal starte på dit studie efter sommerferien?
Dit arbejde vil bestå i at modtage og oprette ordrer via telefon og mail, samt at pakke ordrer, som skal sendes afsted til vores kunder. – Og vi oplærer dig selvfølgelig grundigt i de opgaver, du skal udføre.
Et arbejde, hvor du gør en vigtig forskel – både for mennesker og miljøet.
Bliv en del af et spændende og internationalt miljø, hvor du kan gøre en forskel i europæisk uddannelse
Styrelsen for Undervisning og Kvalitet (STUK) søger en inspektør med ansvar for udvikling og tilsyn ved Europaskolernes danske sprogsektioner i sekundærafdelingen (fra 6. klassetrin til og med den Europæiske Studentereksamen - EB).
Som inspektør får du ansvar for at koordinere pædagogisk udvikling og tilsyn med undervisningen på vores danske sprogsektioner i Bruxelles og Luxembourg. Dertil kommer tværgående udviklings- og tilsynsopgaver ved Europaskolerne generelt.
Bygningstaksator til Næstvedområdet
Som bygningstaksator på Sjælland, er du en del af taksatorteamet i afdelingen for indbo-, og bygningsskader. Du får 20 dygtige kolleger og din opgave vil være behandling af bygningsskader med fokus på opnåelse af høj medlemstilfredshed.
Dit arbejde foregår primært selvstændigt ude hos vores medlemmer, når du ikke arbejder hjemme eller på vores hovedkontor i København.
Project Assistants for Danish Transcription
The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.
Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).
Arbejd hjemmefra med kundeservice!
Trives du med tekniske udfordringer, god kundeservice og fart på?
Vi søger nu nogle skarpe hoveder, der ikke er bange for tekniske udfordringer, en travl hverdag og elsker at stræbe efter at yde den bedste oplevelse for andre!
I teamet vil du være ansvarlig for at supportere kunder via telefon, forstå deres problem og hjælpe med at løse dem. Det kunden ikke ser, er arbejdet bag kulisserne - at dokumentere deres henvendelser, holde vores systemer opdaterede og arbejde med mål, der vil hjælpe dig med at udvikle dig i rollen.
DC Manager Ishøj
Vi søger en erfaren manager til vores distributionscenter i Ishøj, med lager-/transportbaggrund. Hvis det lyder spændende for dig, så læs bare videre!
DC Manageren har hovedansvaret for de operationelle aktiviteter i DC og over for vores kundeleverancer.
Som leder i virksomheden og medlem af National Operation Management Team skal DC Manageren sikre, at alle opgaver udføres i overensstemmelse med virksomhedens mål, kultur, politikker, ledelsessystemer og instruktioner samt gældende love og regler.
Kategorigruppechef
Med reference til den kommercielle udviklingschef bliver du ansvarlig for en kategorigruppe bestående af nonfood, frost grønt, færdigretter og fisk.
Dit fokus er at udvikle kategorigruppen strategisk, økonomisk og sortimentsmæssigt gennem partnerskaber med leverandørerne og i samarbejde med den øvrige forretningsorganisation. Dette indebærer bl.a.:
- Kontraktforhandling/årsforhandlinger
- Coaching og udvikling af eget team bestående af tre koordinatorer
- Daglig drift i samarbejde med teamet og etablering af nye fælles processer i afdelingen
Supply Chain Koordinator
Formålet med jobbet er håndtering af henvendelser fra kunder over hele verden samt rådgivning af kunderne.
Opgaver
- Planlægning af og gennemførsel af indkøb til ordrerne via virksomhedens leverandører.
- Håndterering af transport- og eksportdokumentation.
- Koordinering af og opfølgning på leverancerne.
Du tilbydes et selvstændigt og udfordrende fuldtidsjob hvor du får dedikerede kolleger og en foranderlig hverdag i en succesfuld virksomhed i stadig udvikling. Vores fabrik er helt nybygget, og er nordens største indenfor flexibel emballage.
Omsorgscenter Kærbo- Torsbo søger en økonomi-administrativ medarbejder
Elsker du tal og kan du holde orden i kolonnerne?
Kompetent kørsels- og graveførerleder
Har du solid erfaring fra anlægsområdet og evnerne til at koordinere kørsel og ressourcefordele lastbiler, gravemaskiner og mandskab?
Kontorelever med speciale inden for offentlig administration
Vil du være med til at skabe Danmarks bedste arbejdspladser?