Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
25 jobannoncer matcher din søgning 25 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Byggerådgiver til Silkeborg området
Her vil du i samarbejde med gode kolleger være med til at sælge og skabe personlige huse til nybyggere i hele Silkeborg området.
Som byggerådgiver bidrager du til, at vi efterlever Milton Huses kundeløfte om at levere personlige huse med omhu.
Vi tilbyder en alsidig og fleksibel hverdag med afsæt i en stærk virksomhedskultur, hvor vi vægter ordentlighed, samarbejde og godt humør.
Salgs- og faktureringsassistent
Har du høje ambitioner og søger et spændende og udfordrende job? Vi søger en engageret og dygtig salgs- og faktureringsassistent med flair for tal og detaljer!
Dine primære opgaver er:
- Ordrebehandling og daglig kundekontakt via telefon og mail med vores kunder.
- Fakturering for den tyske og (delvis) den danske afdeling.
- Yderligere kontor- og ad hoc-opgaver.
Bliv en del af en dynamisk kultur og et kompetent teknisk team, der også har fokus på din personlige og faglige udvikling.
Kundecentermedarbejder – B2B
Brænder du for professionel kundeservice og er du skrap til tal og IT-systemer?
Vi tilbyder en varieret hverdag, hvor arbejdsopgaverne bl.a. er ansvar for den fulde ordreproces, som består i:
- Kontakt til kunder via telefon og e-mail
- Ordremodtagelse og behandling
Vi har stort fokus på et godt og rummeligt arbejdsmiljø og arbejder fokuseret med trivsel og kompetenceudvikling.
Facility Technician
Vil du være en del af et dynamisk team, der skaber de bedste fysiske rammer og arbejdsmiljø for vores kolleger i Eltronic Group Koncernen?
Du får en central rolle, hvor du i samarbejde med Facility Manager har ansvar for drift og vedligehold af Eltronic Groups bygninger både indvendig og udvendig, hvor du bl.a. sikrer at alle kontorer er indrettet med det nødvendige inventar og bestilling heraf.
Du bliver en del af et team, hvor du vil opleve stor velvilje til at hjælpe og udfordre, men også tilpasse opgaverne, så du trives og er motiveret i stillingen.
Shipping-/eksport koordinator – container transport - til omgående tiltrædelse
Vil du sørge for at få verdens formentlig bedste Danish Butter Cookies leveret til tiden til vores kunder over hele verden?
Efter en kort introduktion og oplæring i virksomhedens arbejdsrutiner mv. får du i samarbejde med dine kolleger i shippingafdelingen, ansvaret for løsning af de daglige opgaver indenfor i overvejende grad containertransport og i mindre omfang biltransport - til et antal definerede oversøiske eksportmarkeder og udvalgte europæiske markeder.
Salg – Kundesupport – Produktansvar
Til vores fabrik i Barrit søger vi en ny kollega til vores salgsafdeling, der får salgs- og produktansvar på vores standardprogram af værkstedspressere.
Opgaverne er ikke låste, men er blandt andet:
- Ideskaber til søgeoptimering og videreudvikling af den digitale markedsføring i samarbejde med vores eksterne web-partner
- Tilbuds- og ordrebehandling i NAV
- Opfølgning på tilbud
Vi tilbyder et udfordrende og ansvarsfuldt job i et internationalt miljø med gode kollegaer. En arbejdsplads med et godt teamarbejde og en fri omgangstone, hvor humør og et smil giver en positiv respons.
Customer & Sales Support Coordinator - barselsvikariat
Har du erfaring inden for Sales Support eller Customer Service og et ønske om at udvikle dig i en global salgsorganisation i fødevarebranchen? Brænder du for at arbejde med salgsprocesser og yde den bedste service til kunder rundt om i verden?
Vi søger, til et 1-årigt vikariat, en struktureret og selvstændig kollega, der vil være med til at videreudvikle vores afdeling ift. procesoptimering og kommunikation i tæt samarbejde med resten af teamet.
Finance Assistant
Hovedopgaverne kan beskrives således:
- Registrering og indhentelse af godkendelser af fakturaer
- Matchning af varekøbsfakturaer til købsordrer, herunder sikre at indkøbspriser og antal er korrekte
- Bogføring af fakturaer
Finansafdelingen er p.t. ved at transformere deres kreditor-processor til en mere digital løsning, hvorfor opgaverne herefter forventes at blive mindre rutineprægede.
Finance-/økonomiansvarlig til international produktionsvirksomhed
Du kender Google, Facebook, Microsoft, Netflix samt de største telekommunikationsvirksomheder i Europa. Vi producerer motorvejen til deres fibernet.
Kunne du tænke dig at være en del i en international virksomhed, hvor væksten går stærkt, og hvor vi var nomineret til 3x Entrepreneur of the Year og 4x Gazelle?
Du får tre medarbejdere, som bl.a. står for kreditor- og debitorhåndtering, bogføring samt time- og funktionærløn på tværs af alle vores selskaber.
Bliv en del af et spændende og internationalt miljø, hvor du kan gøre en forskel i europæisk uddannelse
Styrelsen for Undervisning og Kvalitet (STUK) søger en inspektør med ansvar for udvikling og tilsyn ved Europaskolernes danske sprogsektioner i sekundærafdelingen (fra 6. klassetrin til og med den Europæiske Studentereksamen - EB).
Som inspektør får du ansvar for at koordinere pædagogisk udvikling og tilsyn med undervisningen på vores danske sprogsektioner i Bruxelles og Luxembourg. Dertil kommer tværgående udviklings- og tilsynsopgaver ved Europaskolerne generelt.
Masterdata-assistent – selvstændigt ansvar i en Pharma-virksomhed
I stillingen som masterdata-assistent vil du blive en væsentlig medarbejder i Dechras kvalitetsafdeling, bestående af 11 dygtige og dedikerede kolleger.
Du vil her, sammen med en kollega, få ansvaret for at sikre at data på nye- og ændrede produkter bliver oprettet præcist og korrekt i Dechras ERP-system.
Du tilbydes et godt sted at arbejde med åben kultur, godt samarbejde samt stor dynamik og udvikling.
Kan du tage os til næste niveau? - Vi søger en daglig leder af vores privatafdeling i Hedensted
Vi har en udfordring til dig. Vi har en velkørende forretning, hvor 12 privatrådgivere hver dag hjælper mange privatkunder med både praktiske gøremål og rådgivning, der giver kunderne mulighed for at realisere deres drømme. Kunderne er tilfredse, og vi har et stærkt sammenhold og trives i hverdagen.
Hvad er udfordringen så, tænker du måske. Det er, at vi vil endnu mere. Vi vil have endnu flere og endnu mere tilfredse kunder. Og vi vil som minimum fastholde vores trivsel i afdelingen.
Måske er du ham eller hende, der kan hjælpe os videre? Vi søger nemlig en privatkundechef til afdelingen. Med reference til afdelingsdirektøren får du det ledelsesmæssige ansvar for gruppen af privatrådgivere.
Bildisponent til fodertankbiler
Er du klar til at tage styringen og koordinere kørslen for en virksomhed, der producerer foder til husdyr døgnet rundt og hvor dine arbejdsdage sjældent er ens? Leder du efter et job, hvor du får lov at jonglere med planer og prioriteringer som en ægte dirigent?
Du vil være ansvarlig for at koordinere bilernes kørsel i overensstemmelse med gældende køre- og hviletidsregler samt arbejdsdirektiver. Det indebærer også at afstemme produktionen af foder med vores fabrikschef og beregne samt fordele forskellige fodertyper til de enkelte biler.
Sælger med fokus på internt salg
Trives du med forskellige opgaver inden for salg og kundekontakt?
Så kan du blive vores nye kollega i internt salg. Trives du med en hverdag med mange bolde i luften? Sammen med dine kollegaer, der holder hovedet koldt og bevarer det gode humør, når det går stærkt.
De primære opgaver bliver ordrebehandling og tilbudsopfølgning, der indebærer kundekontakt i både ind- og udland. Dertil lidt indkøb og andre administrative opgaver.
Bygningstaksator til Næstvedområdet
Som bygningstaksator på Sjælland, er du en del af taksatorteamet i afdelingen for indbo-, og bygningsskader. Du får 20 dygtige kolleger og din opgave vil være behandling af bygningsskader med fokus på opnåelse af høj medlemstilfredshed.
Dit arbejde foregår primært selvstændigt ude hos vores medlemmer, når du ikke arbejder hjemme eller på vores hovedkontor i København.
Project Assistants for Danish Transcription
The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.
Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).
Arbejd hjemmefra med kundeservice!
Trives du med tekniske udfordringer, god kundeservice og fart på?
Vi søger nu nogle skarpe hoveder, der ikke er bange for tekniske udfordringer, en travl hverdag og elsker at stræbe efter at yde den bedste oplevelse for andre!
I teamet vil du være ansvarlig for at supportere kunder via telefon, forstå deres problem og hjælpe med at løse dem. Det kunden ikke ser, er arbejdet bag kulisserne - at dokumentere deres henvendelser, holde vores systemer opdaterede og arbejde med mål, der vil hjælpe dig med at udvikle dig i rollen.
Dygtig revisorassistent søges til alsidig rolle
Revisionshuset søger en analytisk stærk og faktabaseret revisorassistent, der brænder for at håndtere alle aspekter af regnskabs-/revisionsarbejde. Fra skat og moms til klargøring og fuldendelse af regnskab, vil du have ansvaret for at levere skræddersyede løsninger, der opfylder deres kunders unikke behov.
Den ideelle kandidat har en dyb forståelse for regnskabsprocesserne og er i stand til at navigere i de udfordringer, der følger med at arbejde på tværs af forskellige brancher.
Customer Service Supporter
Er du klar til at yde Danmarks bedste kundeservice sammen med dit team? Trives du med en hverdag hvor ingen dage er ens og der virkelig er fart over feltet, så er du den kundeservice supporter vi leder efter.
Du får chancen for at arbejde i en Retail virksomhed, der stræber efter at være medarbejdernes førstevalg. Vi arbejder dynamisk, dine input bliver hørt og du har en vigtig rolle i vores konstante udvikling.
Økonomiassistent til Løn og Omkostninger
Er du en haj til udarbejdelse af løn til timelønnede, og har du styr på bogholderiarbejde?
Du vil blive en del af en dynamisk, alsidig virksomhed og et engageret team af gode kolleger. Økonomiafdelingen består af 16 personer, inkl. 3 IT-medarbejdere.
Vi har et dejligt kontorfælleskab på Bjørnkærvej i Hornsyld, hvor vi har gode faciliteter.