146 job matcher din søgning 146 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 146 resultater.
AP PensionPrivatrådgiver

AP Pension, København

Som privatrådgiver bliver du ansvarlig for at yde den optimale pensionsrådgivning til vores private kunder samt til potentiale nye kunder.

Du kommer til at rådgive mange forskellige kunder med en stor variation af behov. Det er derfor afgørende, at du er både god og hurtig til at tilpasse din rådgivning til den enkelte kunde, samt at du kan formidle kompliceret stof på en interessant og forståelig måde. Du afdækker kundens behov for tilpasning af pensionsordningen, og du sikrer kundens accept og eksekvering af dine omlægningsforslag.

Arbejdsopgaverne vil primært omfatte:

  • Udbrede kendskab til AP Pensions produkter, ydelser og værditilbud
  • Rådgive om forsikring og opsparing
  • Rådgive om kundens investeringsmuligheder i AP Pension

Du får:

  • En løn svarende til dine kvalifikationer
  • Attraktive ansættelsesvilkår, såsom pensionsordning og sundhedsforsikring
  • Stort råderum og gode personlige udviklingsmuligheder
Alm. Brand
IT-Udvikler/Analytiker til Wealth Management Solutions

Alm. Brand, København

Brænder du for kapitalmarkedet og har du samtidig teknisk flair og en naturlig interesse for udvikling af IT?

Holder du af at arbejde med komplekse problemstillinger, sætte dig ind i krav til ny funktionalitet, planlægge og udarbejde løsninger og det i tæt samarbejde med forretningen, så er det her jobbet for dig.

I Wealth Management Solutions arbejder vi med mange forretningskritiske IT-systemer og applikationer. Og området er i en spændende udvikling pga. digitaliseringen og de mange regulatoriske krav i markedet.

Som IT-Analytiker bliver du en del af et agilt team, som håndterer både udvikling og drift af Wealth Managements systemer i Alm. Brand Bank. I jobbet kommer du til at favne bredt mht. systemer og applikationer, og du får en utrolig bred berøringsflade med resten af organisationen.

Danske BankCompliance Officer Transaction Monitoring department, Group Compliance

Danske Bank, Copenhagen

We are strengthening our Transaction Monitoring department in Group Compliance and are looking for a Compliance Officer, to join our Team.

As Compliance Officer, you will provide subject matter expertise to Group Transaction Monitoring, ensuring the achievement of agreed business outcomes to secure mitigation of the Bank’s AML risks and compliance with governing regulations and internal policies and procedures.

Your tasks will include:

  • Coordinate the development of scenario threshold tuning and optimization processes for transaction monitoring together with colleagues, IT partners and other stakeholders.
  • Define and oversee the change management process associated with development, maintenance and effectiveness of monitoring and scenarios, including threshold optimization and effectiveness.
Danske BankSenior Compliance Officer Transaction Monitoring department, Group Compliance

Danske Bank, Copenhagen

We are strengthening our Transaction Monitoring department in Group Compliance and are looking for a Senior Compliance Officer, to join our Team.

As Senior Compliance Officer, you will provide subject matter expertise to Group Transaction Monitoring, ensuring the achievement of agreed business outcomes to secure mitigation of the Bank’s AML risks and compliance with governing regulations and internal policies and procedures.

As Senior Compliance Officer your tasks will include:

  • Provide oversight and support the Head of Transaction Monitoring on scenario tuning and effectiveness.
  • Coordinate the development of scenario threshold tuning and optimization processes for transaction monitoring together with colleagues, IT partners and other stakeholders.
Danske BankSenior Teamleader to build up new function, Group Services

Danske Bank, Høje Tåstrup

Would you find it meaningful to help Danske Bank taking the lead in fighting financial crime and help us prevent internal fraud?

You will be joining Danske Banks Global Fraud Management. Our purpose is to prevent external and internal fraud by utilizing data, having intelligent systems, in-depth analysis and ambitious people.

In the beginning of working in your new role, your main area of responsibility will be to build up an internal fraud function. You will be leading the initiatives for improving the current decentral control framework and build up a centralized prevention setup. When this is done, we expect the team to grow and expect you to be leader of the team. The tasks you will be working on are as follows:

  • Create baseline and identify top use case
  • Map existing control framework and bring forward suggested improvements
  • Develop and progress report roadmaps
Maersk Drilling A/S Insurance Associate

Maersk Drilling A/S, Lyngby

Do you want to get close to the business and support the development of the insurance function in Maersk Drilling?

You will support the Head of Insurance in the task of identifying requirements for, sourcing and managing insurance coverage for the business on a global basis which includes:

  • Manage the insurance policy renewal calendar
  • Assess and determine the risk exposures/items that should be insured
  • Coordinate input to determine required insurance cover levels
Maersk Drilling A/S
Santander Consumer Bank
Sales Operations Front Office Assistant - Vikariat

Santander Consumer Bank, Hvidovre

Har du interesse for kreditvurdering og kendskab til finansiering af bil, camping eller motorcykel?

... så har du nu mulighed for at prøve kræfter med dit nye drømmejob, når du tager plads hos Europas største bank. Bliv en del af et team fuld af energi, grin og samarbejde.

Som Sales Operations Front Office Assistant får du ansvaret for lave vurderingerne, når kunder og virksomheder ønsker at finansiere en bil, motorcykel eller campingvogn hos en af de forhandlere, vi arbejder sammen med. Det betyder også, at du får masser af kontakt med bilforhandlere og deres kunder – både på telefon og mail. I et vikariat på 6 måneder bliver bl.a. din opgave at:

  • Foretage kreditvurderinger
  • Tage imod henvendelser fra forhandlere og deres kunder på ansøgninger
  • Sikre, at særaftaler bliver håndteret korrekt
Santander Consumer Bank
Gjensidige Forsikring
Produkt manager – boligprodukter

Gjensidige Forsikring, København

Vil du spille en vigtig rolle med produktudvikling, lønsomhedsansvar og projektledelse i centrum – og vil du være med til at sætte dagsordenen for fremtidens forsikringsselskab i en af Nordens mest spændende finanskoncerner? Så er det måske dig, vi har brug for.

Gjensidige Forsikring

Som produktmanager i teamet bliver du involveret i et bredt aspekt af opgaver inden for lønsomhedsopfølgning, prisfastsættelse, udvikling og vedligeholdelse af Gjensidiges boligprodukter til Privat. Din rolle indebærer derfor at:

  • Lede udvikling og digitalisering af produkter i samarbejde med analyse-, salgs-, skade- og IT-organisationer. Herunder medvirke til at implementere produktporteføljen og tilhørende processer i et helt nyt forsikringssystem.
  • Baseret på analytisk indsigt, identificere og igangsætte tiltag, der sikrer en relevant og profitabel produktportefølje.
Gjensidige Forsikring
Jyske Bank
Bankrådgiver til Jyske Banks Online rådgivningsafdelinger

Jyske Bank, Kgs. Lyngby eller Silkeborg

Vil du have et job, hvor du selv planlægger din tid med fleksible arbejdstider, og hvor du med dit kundetække samt helhedsrådgivning er med til at skabe høj kundetilfredshed?

Jyske Bank

Som bankrådgiver i Online Rådgivning vil din primære opgave være at afdække kundernes finansielle behov, rådgive dem, udfordre dem i forhold til deres ønsker og i sidste ende anbefale dem de bedste løsninger, baseret på en helhedsorienteret rådgivning.

Du skal levere personlig rådgivning og gode kundeoplevelser via digitale medier som; onlinemøder, telefon, mail og chat.

Jyske Bank
Jyske Bank
Kunderådgiver til Kundecentret i Jyske Bank Online

Jyske Bank, Kgs. Lyngby

I Kundecentret i Jyske Bank Online er vi altid klar til at tage imod kunderne med stort smil og engagement, når de kontakter os telefonisk eller digitalt.

Jyske Bank
  • Motiveres du af at have travlt og tale med mange kunder?
  • Er du hjælpsom og smilende i telefonen?
  • Har du lyst til at arbejde 32 timer om ugen?

Kan du svare ja til dette, så har vi det rigtige job til dig i Jyske Bank Online.

Som kunderådgiver i Kundecentret vil din primære opgave være at servicere vores kunder pr. telefon, når de kontakter os for at få hjælp og vejledning i forhold til deres daglige økonomi, brug af bankens digitale selvbetjeningsløsninger samt hjælp til spørgsmål omkring kort og betalinger.

Jyske Bank
Arbejdernes Landsbank
Kunderådgiver service med ansvar for kassen til filialen i City

Arbejdernes Landsbank

Trives du med at dagen i dag ikke lignede i går, og bestemt ikke kommer til at ligne i morgen – så velkommen til City.

Arbejdernes Landsbank

Som kunderådgiverservice/kasserer er du ansvarlig for ’Kassen’ dvs. opstart og nedlukning af kassen, ekspedition i kassen, bestilling af penge/valuta, servicering af pengeautomater m.m.

Når du ikke ekspederer kunder i kassen, vil du bl.a. beskæftige dig med:

  • forskellige administrative opgaver i form af f.eks. listebehandling
  • selvbetjeningssystemer og betalingskort
  • evt. screening af nye kunder samt oprettelse af kundeengagementer/indlånskonti
Arbejdernes Landsbank
Jyske Bank
Bankrådgiver - til vores bedste kunder - Base i Glostrup

Jyske Bank

Jyske Bank vokser og har succes på kundesiden. Derfor har vi brug for en super skarp bankrådgiver som dig, der i hverdagen viser, at du har let ved at skabe relationer, og er vedholdende, når det drejer sig om at få aftalt møder med kunderne og at få skabt forretningerne.

Du har base i Glostrup afdeling. Kunderne vil være de bedste og under dette område finder du bl.a. også virksomhedsejere.

Jobbet kræver, at du:

  • brænder for den unikke kundeoplevelse,
  • altid tager udgangspunkt i kundens situation,
  • er den bedste sparringspartner for kunden,
Jyske Bank
Alka Forsikring
Specialist til Driftssupport i Alkas Kundecenter

Alka Forsikring, Ballerup

Er du analytisk stærk samt har flair for tal? Er du serviceminded og kan du holde mange bolde i luften? Har du erfaring med god callcenter drift?

Driftssupport er et team, der har til formål og er ansvarlig for at levere en ensartet, proaktiv og komplet driftsstyring på alle opgaver med udgangspunkt i de tildelte budgetter, der resulterer i en faktisk og tilfredsstillende driftsleverance i de kundevendte funktioner i Alka Kundecenter.

Hovedopgaverne i Driftssupport er:

  • Forecast på alle opgaver – kald (ind/ud), administrative opgaver, mails, chat i alle funktioner.
  • Planlægning på kort og langt sigt (møde- og kursusaktiviteter, fremmøde og fravær mv)
  • Realtime-styring på dagen ud fra klare og aftalte prioriteter, herunder daglig opfølgning i samarbejde med lederne i Alka Kundecenter.
Alka Forsikring
Danske BankSenior Client Service Manager

Danske Bank, København

Vil du arbejde med skræddersyede løsninger til vores kunder sammen med en række produktspecialister? Og vil du være en del af et engageret team, hvor vi betjener Danmarks største koncerner?

I det daglige kommer du til at arbejde tæt sammen med en række produktspecialister, hvor I er sammen om at løse opgaverne for vores kunder.

Arbejdet som Senior Client Service Manager er meget varieret, og dine daglige ansvarsområder vil blandt andet være:

  • Håndtere dagligt forekommende opgaver på din kundeportefølje
  • Supportere Senior Bankers, som har det strategiske kundeansvar
  • Koordinere kundeforespørgsler i forhold til kredit, legal, compliance, AML og cash management
PFAPerformance analyst

PFA, København

Vil du være med til at analysere afkastkomponenter og rapportere performance for en af de tungeste aktører i branchen?

Du bliver en del af Middle Office teamet i PFA Asset Management. Vi har fire hovedopgaver: Performance måling, data management, værdiansættelse og data science, og vi anvender SimCorp Dimension som fondsadministrationssystem på tværs af hele PFA.

Dine nøgleopgaver bliver at:

  • drifte og udvikle performance measurements i Simcorp Dimension
  • understøtte forretningens behov for intern og ekstern rapportering
  • medvirke til at Middle Office får et stabilt og fremtidssikret Performance setup i Simcorp Dimension

PFA

Sampension A/S
Controller med collateral-erfaring til Fondsadministration

Sampension A/S, Hellerup

Vil du være del af et dynamisk team, hvor du får stor indflydelse på løsningerne af en række opgaver? Så har du muligheden nu, hvor vi søger en initiativrig og fagligt stærk controller til et område i stor udvikling.

Fondsadministration i Sampension udgør en vigtig funktion i huset og over for vores mere end 330.000 kunder. Afdelingen består af to teams - Back Office og Udvikling, der sammen sætter retningen for den videre udvikling af området.

Som vores nye kollega bliver collateral et af dine fokusområder. Dine arbejdsopgaver omfatter også:

  • Daglig udveksling med finansielle modparter, fx dispute-håndtering
  • Proaktive bidrag til teamets daglige opgaver hvor du sikrer høj kvalitet i data, kontroller og processer
Sampension A/S
Codan Forsikring A/S Reinsurance Accountant

Codan Forsikring A/S, København

Drømmer du om en karriere med international forsikring og om at forvandle dit potentiale til resultater og en langsigtet karriereløsning? Har du talforståelse, kendskab til reassurance og mod på at udvikle dig? Så er du måske vores nye Reinsurance Accountant.

I samarbejde med vore kolleger i RSA Group Reinsurance i London har vi ansvaret for Placering, Administration og Accounting af reassuranceaftalerne for Codan, Trygg-Hansa og Codan Norge.

Dine primære arbejdsopgaver er:

  • Konterings- og bogføringsopgaver, herunder registrering af forsikrings tekniske poster.
  • Kontraktshåndtering og opfølgning.
  • Gennemgang af konti og div. afstemninger herunder debitor og kreditor.
Tryg Forsikring A/S
Portfolio Manager, Tryg Erhverv DK

Tryg Forsikring A/S, Ballerup

Vil du være med til at sætte retningen for erhvervsforsikringsmarkedet i Danmarks største forsikringsselskab? Så er du måske vores nye kollega i Tryg Erhverv DK.

Som Portfolio manager er du ansvarlig for udviklingen af indtjeningen på en større del af Trygs erhvervsforretning. Du er med til at forme de strategiske beslutninger, og du skal aktivt sørge for, at der gennemføres målrettede indsatser, der sikrer vækst og indtjening på både kort og langt sigte. De målrettede indsatser kan være rettet mod risikoselektion, produkter, processer, vilkår, prissætning, rabatter, indtegning, risikovurdering, sanering mv.

Med dit skarpe blik for udviklingstendenser og økonomiske sammenhænge, er du i stand til proaktivt at omsætte din indsigt til viden og konkrete beslutningsoplæg til ledelsen og forretningsansvarlige kolleger.

Tryg Forsikring A/S
Handelsbanken
Produktejer Finansiering og indlån til erhverv

Handelsbanken, København

Har du en finansiel baggrund og kan du lide at arbejde projektorienteret?

Vi søger en ny produktejer, der vil være med til at sikre og optimere bankens finansierings- og indlånsprodukter til erhvervskunder. Du bliver en del af Forretningsområde Erhverv, som foruden nævnte produktejerskab også dækker over både betalinger, kort, FX og renter, cash management og meget mere.

Med ansvar for bankens ind- og udlånsprodukter på erhvervsområdet er du med til løbende at sikre konkurrencedygtige produkter, der er compliant med lovgivningen og koncernens retningslinjer, og som håndteres og distribueres på en effektiv og tidssvarende måde. Vi har stor fokus på optimering af processer og digitalisering.

Sabroe SelectionFinance Manager - Mercell

Sabroe Selection recruiting for Mercell Danmark A/S in København

Are you triggered by the task to establish Mercell’s local Finance Department in Denmark and eager to take responsibility for the financial health of the organization?

For a new, interesting position in a fast-growing international company we are looking to find you, a dynamic, enthusiastic, knowledgeable and hands-on Finance Manager who thrives in a high-paced, people-friendly, technology-driven environment.

As it is a newly created role you will have the opportunity to establish ground rules and influence ways of working. We are in a growing business and a post-merger integration process of three companies in Denmark located in Copenhagen, Roskilde, and København.