3.330 jobannoncer matcher din søgning 3.330 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Kunderådgiver til landsdækkende kundecenter hos Semler Gruppen
Vil du have chancen for at blive en del af en aldeles fremragende arbejdsplads, hvor vi yder en fantastisk kundeservice og samtidig vægter det sociale utrolig højt?
Som kunderådgiver vil din primære opgave være at betjene vores kunder telefonisk, hvor du altid har fokus på at sikre høj kundetilfredshed og kvalitet.
Du bliver del af en afdeling med en uformel omgangstone, stærke kollegiale bånd og korte beslutningsveje. Vi afholder ofte interne sociale arrangementer, som styres af vores trivselsgruppe – alt fra hård træning til fællesspisning.
External Lecturer (summer) – "Environmental Economics" – DIS Copenhagen
This course examines modern environmental concerns through economic theories and tools of policy analysis. Environmental challenges are examined at both a local level and the state level, and in the arena of international climate policy negotiations.
Why teach at DIS?
- Work in an international, informal, and enthusiastic environment with an emphasis on cross-cultural understanding, teamwork, innovation, and adaptability
- Develop interactive and experiential teaching skills and teaching experience in English
Økonomichef
Til vores økonomiafdeling søger vi en forretningsorienteret, struktureret og engageret Økonomichef
- Du er den stærke analytiker, der med indsigt, overblik og gennemslagskraft skaber unikke resultater.
- Du er proaktiv og initiativrig.
- Du er den brede økonom med stor indsigt, der behandler opgaverne med ansvarlighed og initiativrig.
Værkfører- og faktureringsassistent til Scania i Kolding
Til vores faktureringsteam i region Syd søger vi en dygtig medarbejder til stillingen som værkfører-/ faktureringsassistent med arbejdsplads i Kolding.
Daglige opgaver:
- Fakturering af værkstedsordrer
- Reklamationsbehandling
- Opfølgning og optimering af arbejdsordre-flow
- Deltage aktivt med input til løbende forbedringer
Strategic Buyer – Procurement
Hos Topsil GlobalWafers er vi fortsat i vækst og udvider dermed forretningen, og vi skal derfor bruge nye ressourcer i vores Procurement afdeling.
Som Operational Buyer skal du - sammen med det øvrige team på to - være med til at etablere et tæt samarbejde med vores leverandører og sikre, at der er sammenhæng mellem pris og kvalitet.
Du vil samarbejde med mange forskellige interessenter i organisationen med det fælles formål at identificere indkøbsbehovet og implementere gode løsninger.
Juridisk ekspert inden for Personskader
Vi søger en erfaren og engageret jurist til at håndtere personskadesager efter Erstatningsansvarsloven (EAL) og Arbejdsskadeloven (ASL).
Som juridisk ekspert vil du være ansvarlig for at navigere gennem komplekse juridiske spørgsmål og sikre korrekt og retfærdig erstatning til skadelidte på vegne af Sedgwick’ mange forskellige kunder.
Vi tilbyder en spændende mulighed for at arbejde med komplekse juridiske spørgsmål inden for personskadeopgørelse efter EAL og ASL.
Regnskabsansvarlig/bogholder
Ønsker du at være en del af opbygningen af en virksomhed, der stræber efter at reducere affald og nedbringe CO2-udledning ved at omdanne plastaffald til nye værdifulde ressourcer?
Til vores team i Esbjerg søger vi en dygtig, selvstændig og erfaren regnskabsansvarlig / bogholder, som også skal varetage bogholderiet for Quantafuel Skive.
ReSource Denmark tilbyder en moderne og fleksibel arbejdsplads i helt nye bygninger. Vi har et godt arbejdsmiljø og en uformel omgangstone.
3F's a-kasse søger ny medarbejder til vores IT-support- og udviklingsafdeling
Er du sagsbehandler, og har du flair for telefonsupport? Vil du medvirke til at sikre den fortsatte udvikling af vores a-kasse, hvor medlemmet er i fokus på udvikling af vores service og kvalitet?
3FA tilbyder faglige udfordringer i et velfungerende samarbejde med kompetente kolleger, hvor faglig og personlig udvikling, arbejdsglæde og trivsel prioriteres højt. Hos 3FA bliver du ansat under overenskomst med bl.a. god løn og arbejdsgiverbetalt pension.
Afdelingschef
Skal du være vores nye kollega og afdelingschef i Vejle?
Ansvarsområder omfatter bl.a.:
- Deltagelse i arbejdet på lageret
- Personale- og driftsansvar for ca. 30 medarbejdere
- Administrative og ledelsesmæssige opgaver
I Vejle arbejdes der som udgangspunkt fra mandag til fredag i tidsrummet 05:00-20:00 samt lørdag i tidsrummet 05:00-14:00, hvorfor det skal forventes, at arbejdstiderne kan variere i travle perioder.
Forretningskonsulent til Kunderelationer og Salg
Vil du bidrage til, at alle kunder i Privat får en god oplevelse?
Som Forretningskonsulent skal du varetage privatkundernes og Jyske Banks interesser og være med til at gøre det nemmere og mere enkelt at være kunde i dagligdagen. Det gælder både i fysiske og digitale kontaktpunkter.
Du skal kunne sætte dig ind i kundens situation og medvirke til, at vi kommunikerer klart og tydeligt med vores kunder.
Økonomimedarbejder med flair for kreditorer og andre daglige opgaver i Økonomiafdelingen
Du bliver en del af en afdeling på 7, hvor vi anvender SAP som økonomisystem. Dine opgaver vil bl.a. være:
- Registrering af leverandørfaktura (work-flow)
- Kontrol af faste omkostninger i forhold til kontrakter
- Periodisering af omkostninger
Udover almindelige økonomiopgaver har vi også ansvaret for reception, telefonpasning, vedligeholdelse og almindelig drift af bygningerne i Glostrup, Fredericia og Aalborg.
Bankrådgivere til Online, Rådgivning
Kan du sikre så gode kundeoplevelser, at de kunder, du rådgiver, er klar til at give dig topkarakter på kundetilfredshedsskalaen? Så står vi klar til at byde dig velkommen til en faglig og uhøjtidelig arbejdsplads, hvor du får:
- Frihed til at finde de løsninger, som giver mest værdi for netop vores kunder
- Medindflydelse på fortsat at udvikle vores og fremtidens hybride afdeling
- Opbakning fra et professionelt bagland og fleksibilitet i hverdagen
Bankrådgivere til Online, Rådgivning
Kan du sikre så gode kundeoplevelser, at de kunder, du rådgiver, er klar til at give dig topkarakter på kundetilfredshedsskalaen? Så står vi klar til at byde dig velkommen til en faglig og uhøjtidelig arbejdsplads, hvor du får:
- Frihed til at finde de løsninger, som giver mest værdi for netop vores kunder
- Medindflydelse på fortsat at udvikle vores og fremtidens hybride afdeling
- Opbakning fra et professionelt bagland og fleksibilitet i hverdagen
Customer Success Manager med fokus på ledelse og kundeservice
Vi søger en engageret og erfaren leder til vores administrationsteam, som pt. består af 20 ansatte i både Back end og Front end administration. Rollen indebærer ledelse – herunder sikre udvikling og trivsel i teamet, afholde udviklingssamtaler, sikre at kontoret kører effektivt og opfylder mål og deadlines.
Dette kan omfatte opgaver som planlægning af arbejdsflow, ressourceallokering og opretholdelse af kundeservicestandarder mv.
Bankrådgiver - kom med på holdet i Jyske Bank i Dalum
Sikrer du så gode kundeoplevelser, at de kunder, du rådgiver, er klar til at give dig topkarakter på kundetilfredshedsskalaen? Så står vi klar til at byde dig velkommen til en faglig og uhøjtidelig arbejdsplads, hvor du får:
- Frihed til at finde de løsninger, som giver mest værdi for netop dine kunder
- Opbakning fra et professionelt bagland og motivation i hverdagen
- Plads til at fokusere på kunder og kundetilfredshed.
Administrationsmedarbejder med overblik
Du bliver en del af et samlet administrationsteam på 12 kollegaer. Du vil bl.a. skulle aflaste vores administrationschef med kontrolopgaver og afregningslister. Du vil få en hverdag med både faste administrative opgaver og ad hoc-opgaver.
Vi tilbyder en spændende fuldtidsstilling i et fagligt udfordrende miljø med gode muligheder for personlig og faglig udvikling. S
Controller søges til at indgå i virksomhedens økonomi- og administrationsfunktion
Vi tilbyder et spændende og alsidigt job i en højteknologisk og velkonsolideret virksomhed, hvor høj moral og engagement giver tilfredse kunder og skaber gode resultater.
Jobbet er et ”hands-on” job med udarbejdelse af data til månedsregnskaber, nøgletal og opfølgning på produktionstal, avancer og omkostninger.
Vi har et godt arbejdsmiljø i lyse og venlige lokaler, en uformel omgangstone og en fin kantineordning.
Detaljeorienteret administrationsmedarbejder
Du bliver en del af et samlet administrationsteam på 12 kollegaer. Teamet håndterer policer og faktura herunder udstedelse, reguleringer og fornyelser. Du vil få en hverdag med både faste administrative opgaver og ad hoc-opgaver.
Sammen med os får du en arbejdsplads med gode arbejdstider, en ”people first”-mentalitet, et stærkt socialt sammenhold og en lækker frokostordning.
Broker Quote Supporter til vores mæglertilbudsteam
Du skal indgå i mæglertilbudsteamet, hvor dine opgaver vil blive dialog med mæglere, herunder svar på deres spørgsmål vedr. udbud, forsikringer vi tilbyder, udfærdigelse af tilbud, opfølgning af tilbud, samt dialogen over mod vores administration, når et tilbud skal udstedes som police.
Vi tilbyder en spændende fuldtidsstilling i et fagligt udfordrende miljø med gode muligheder for personlig og faglig udvikling.
Kundeservicemedarbejder
Leder du efter et job, der kan være med til at udvikle og ruste dig til din videre færd i livet?
Efter grundig oplæring bliver din primære opgave at servicere vores kunder telefonisk. Når du har været ved os i et stykke tid og er kommet godt ind i vores forretning og koncept, har du desuden mulighed for at blive oplært i håndtering af reklamationer, sociale medier, e-commerce eller lager alt efter dine interesser og kompetencer.