105 job matcher din søgning 105 job fundet

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 105 resultater.
Danske RegionerErfaren konsulent

Danske Regioner, København

Vil du være med til at sætte dagsordenen på sundhedsområdet og skabe et mere nært og sammenhængende sundhedsvæsen? Brænder du for politik, sundhed og interessevaretagelse? Så kan vi tilbyde et spændende job med gode udviklingsmuligheder i Danske Regioner.

Du og dit team har ansvar for at varetage regionernes interesser inden for et sammenhængende sundhedsvæsen og udvikling af almen praksis og bidrager til Danske Regioners politik ift. styring og udvikling af sundhedsområdet. Det sker i et løbende og tæt samarbejde og dialog med interessenter på sundhedsområdet og med regionerne.

Teamet koordinerer endvidere det løbende samarbejde med regionernes midlertidige direktørkreds for det nære sundhedsvæsen og medkoordinerer de årlige økonomiforhandlinger med regeringen.

Børns Vilkår
E-læringsekspert til produktion af digitale undervisningsmaterialer

Børns Vilkår, Valby

Har du lyst til at gøre en forskel for børn og unge i Danmark, og har du erfaring med at udvikle e-læringsforløb? Børns Vilkår er i rivende udvikling i forhold til udvikling af digitale læringsmaterialer til en frivilliggruppe, som vokser på landsplan. Du vil blive en del af uddannelsesafdelingen i Børns Vilkår og samtidig indgå i et tværfagligt team, der arbejder agilt med både blended learning og ren e-læring.

Arbejdsopgaver

  • Drive udvikling af digitale produktioner, som indgår i vores forskellige projekter
  • Produktion af digitalt indhold, e-læringsmoduler og forløb, til brug i forbindelse med kompetenceudvikling og undervisning
  • Løbende sparring, feedback og opfølgning med kollegaer om konceptudvikling, formidlingsmetoder og pædagogik mv.
Børns Vilkår
Capax RecruitmentGraduate som rekrutteringskonsulent

Capax Recruitment, Nordhavn

Kunne du tænke dig at arbejde med et af erhvervslivets største udfordringer – nemlig rekruttering af nye medarbejdere? Hos Capax Recruitment danner vores stærke fagtekniske branchekendskab rammerne for en spændende udviklingsrejse ind i rekrutteringsbranchen. Som graduate vil du komme til at arbejde med rekruttering af ledere og specialister til nogle af Danmarks største virksomheder, og du vil i kraft af konsulentrollen blive trænet i at rådgive dine kunder under headhuntingsprocesserne.

Capax Recruitment er markedsledende i at rekruttere ingeniører, it- og tekniske specialister i Danmark.

Graduateprogrammet hos Capax forløber over 12 måneder, og formålet er at give dig kompetencer, der gør dig til en selvstændig rekrutteringskonsulent med ansvar for dine egne rekrutteringssager og kunder.

ATP
Graduate til forretningsudvikling

ATP, Hillerød

Vil du arbejde med optimering af forretningsprocesser? Er du på udkig efter en fastansættelse og muligheden for at blive en del af et graduatenetværk?

Forretningsudviklingsområdet i AES er en ART (Agile Release Train) bestående af fem teams, der løser drifts- og udviklingsopgaver, som understøtter sagsbehandlingen af arbejdsskadesager i AES.

Lige nu er vi på udkig efter dig, der vil bygge bro mellem forretningen og IT og:

  • sætte dig ind i de behov, der eksisterer i AES’ kundecenter
  • skabe struktur og optimere vores processer
  • sikre overblik ift. kerneprocesser.
ATP
TelenorSenior Manager til Small Account i Telenor Business

Telenor, København eller Aalborg

Kan du øge loyaliteten hos vores erhverskunder i small account segmentet? Kan du drive de kommercielle aktiviteter og initiativer, så de bidrager til højere kundeloyalitet og skaber mere værdi for forretningen? Og har du dertil både højt personligt drive og modet til at udfordre os? Så lyder du som det helt rette match til stillingen som Senior Manager til Small Account teamet i Telenor Business.

Med reference til Telenor’s Head of Small Account Business & Market, får du som vores nye Senior Manager ansvaret for at drive vores Base Management aktiviteter. Din primære opgave bliver at øge kundeloyaliteten i vores small account segment gennem en række målrettede aktiviteter og initiativer, herunder bl.a. ved hjælp af direct marketing, og gennem vores fysiske og online kanaler.

DI Dansk IndustriPolitisk konsulent, der kan sætte retning for grøn omstilling i byggeriet

DI Dansk Industri, København

DI Byg – en del af DI – søger en konsulent, som skal være ansvarlig for at drive DI Bygs aktiviteter inden for klima, cirkulær økonomi og bæredygtighed i den danske byggesektor.

Dine opgaver vil fortrinsvis være opfølgning på klimapartnerskabernes initiativer, EU’s Green deal og den danske regerings strategi for bæredygtighed i byggeriet – initiativer, som bl.a. vil få indvirkning på bygningsreglementet, byggevareforordningen samt bygningsdirektivet. Derudover får du mulighed for at repræsentere landets største byggevirksomheder i DI’s dialog med interesseorganisationer, myndigheder og politikere.

Du kan forvente et udfordrende job, med høje krav til faglighed, kreativitet og tempo samt

  • samarbejde og sparring med dygtige kollegaer
  • stort ansvar og muligheder for at præge jobbet
  • muligheden for at følge egne sager til dørs
Kemp & Lauritzen A/S
HSE-KOORDINATOR

Kemp & Lauritzen A/S, Albertslund

Kemp & Lauritzen søger en udadvendt profil, der nyder at arbejde med ledelse, systemer, processer og undervisning. Du forstår samtidig det vigtige i at sikre, at procedurer, processer m.m. ikke har langt fra tanke til handling.

Kemp & Lauritzen A/S

Du vil gennem selvstændig og effektiv arbejdsindsats medvirke til, at Kemp & Lauritzens målsætninger for miljø og arbejdsmiljø opfyldes, og dine primære opgaver vil bl.a. omfatte:

  • Udbredelse og efterlevelse af ledelsessystem, herunder gældende arbejds- og forretningsgange, samt medvirke til vedligeholdelse af disse
  • Udarbejde, implementere og vedligeholde HSE-planer
  • Undervisning af alle lag i organisationen i HSE-relaterede emner.
Kemp & Lauritzen A/S
ATP
Forretningsanalytikere til agil udvikling

ATP, Hillerød

Stiller du de kritiske spørgsmål? Finder du svar og de rigtige løsninger? Og vil du arbejde på tværs af en kompleks organisation, hvor du håndterer en bred gruppe af stakeholders? Så er du måske en af de forretningsanalytikere, vi er på udkig efter i vores Pension og Sikrings-ART, hvor vi bl.a. udvikler på ATP Livslang Pension med afsæt i gode kundeoplevelser, en høj digitaliseringsgrad og lave omkostninger.

Som forretningsanalytiker er du med til at udvikle dataanalyser, kigge analytisk på problemstillinger og sikre, at vi imødekommer de forretningsmæssige krav, der er til løsningerne, vi bygger. Vi søger dig, der kan være med fra idé til implementering.

Du bliver proceskonsulenten, der udvikler forretningen og knuser problemer. Du driver opgaverne, har fokus på de gode kundeoplevelser, og så har du lyst til at beskæftige dig med SAFe og Scrum, da du bliver en del af vores agile teams.

ATP
Banedanmark
IT Contract Manager – state of the art technology

Banedanmark, København

Har du, hvad der skal til, for at styre kontrakter indgået med globale leverandører?

I Banedanmark indfører vi i disse år banebrydende teknologi med potentiale til at revolutionere styringen af togtrafikken og dermed styrke rejseoplevelsen med tog. Projektet er det største af sin art i verden, og er et af de mest avancerede IT-projekter i Danmarkshistorien.

Vi er på udkig efter en teknisk orienteret Contract Manager. Du bliver en central spiller i et team af ildsjæle, der professionelt kontraktstyrer driften af fremtidens jernbane. Funktionen er relativ ny, og du vil få en vigtig rolle i opbygningen af samarbejdsorganisationen med leverandørerne.

Banedanmark
Molio – byggeriets videnscenterSelvstændig direktionsassistent/Executive Assistant med stærke kommunikative og analytiske evner søges

Molio – byggeriets videnscenter, Herlev

Kan du bistå topledelsen i både strategiske og operationelle opgaver? Kan du skabe fremdrift og sikre gode samarbejdsrelationer både internt i en organisation og med samarbejdspartnere? Så har vi en spændende stilling til dig som direktionsassistent i Molio – byggeriets videnscenter.

Du får ansvar for at medvirke i udvalgte projekter inden for administrative og organisatoriske områder. Du får en bred kontaktflade i virksomheden og kommer til at arbejde tæt sammen med ledelsen, særligt den adm. direktør.

Dine konkrete arbejdsopgaver

  • Fungere som EA og sparringspartner for den adm. direktør
  • Udarbejde bestyrelsesmateriale, skrive referater og sikre opfølgning
  • Bistå med strategiarbejde og sikre strategiens implementering
Dansk SygeplejerådKonsulent til Sygeplejestuderendes Landssammenslutning

Dansk Sygeplejeråd, København

Kan du skabe fællesskaber for fremtidens sygeplejersker og engagere, opkvalificere og motivere frivillige? Kan du få politik og organisation til at gå hånd i hånd? Kan du formidle idéen om fagbevægelsen og fordelene ved at være medlem over for unge? Så er du sikkert den, vi leder efter.

Du vil stå for understøttelsen og udviklingen af SLS’ lokalbestyrelser, gennemføre arrangementer for aktive og medlemmer samt varetage politisk og organisatorisk sagsbehandling.

Dine arbejdsopgaver vil således fokusere på at:

  • Understøtte lokale og regionale grupper af frivillige i deres arbejde
  • Facilitere, undervise og sparre med vores aktive
  • Rekruttere, organisere og engagere medlemmer - både på uddannelsesinstitutionerne og online
Administrations- og ServicestyrelsenForretningskonsulenter til Økonomisystemer

Administrations- og Servicestyrelsen, København

Vi du bidrage med sparring, styring og udvikling af Skatteministeriets økonomisystemer i en organisation i forandring?

Du bliver en del af Økonomisystemer, som består af 10 fagligt stærke medarbejdere. Vores specifikke rolle er at skabe en god systemunderstøttelse i de øvrige styrelser på tværs af Skatteforvaltningen. Vores mål er at udvikle økonomisystemerne, så de understøtter processerne på en professionel og standardiseret måde, som er tilpasset vores interne kunders behov.

Du vil fungere som sparringspartner og deltage i kravspecifikation af ny funktionalitet samt varetage forretningsmæssige driftsopgaver. Dine primære opgaver bliver at understøtte:

  • opfølgning på intern kvalitetssikring, herunder vejledning og uddannelse ift. Skatteforvaltningens styrelser
  • implementering og drift af risikostyring i Administrations- og Servicestyrelsen
  • udtræk, bearbejdning og oprydning i data.
Administrations- og Servicestyrelsen
Banedanmark
Projektleder til optimering og styring af valideringsopgaver

Banedanmark, København

Har du solid projektledererfaring? Og motiveres du af at være med til at sætte dit fodaftryk på baneprojekter med stor bevågenhed?

Vi søger en projektleder til vores valideringsopgaver, hvor du er med til at sikre, at både store og små projekter på jernbanen bliver prioriteret og gennemført optimalt i forhold til knappe validatorressourcer.

Din rolle består fra dag et i at agere projektleder på en række valideringsopgaver, som tildeles eksterne samarbejdspartnere samt i mindre omfang at bistå i arbejdet med den overordnede porteføljestyring.

Det er din rolle at definere, koordinere og sikre fremdriften af den enkelte valideringsopgave, herunder den løbende dialog med alle interessenter.

Banedanmark
Akademiet for Talentfulde Unge ØstKompetent og erfaren projektleder til Akademiet for Talentfulde Unge Øst

Akademiet for Talentfulde Unge Øst, Brønshøj

Kan du lide at arbejde på et lille sekretariat i rivende udvikling, med mange bolde i luften og høj grad af selvstændighed? Er du udadvendt, struktureret og målrettet? Vil du være med til at videreudvikle og implementere programmer og aktiviteter for Akademiet for Talentfulde Unge? Brænder du for undervisning og udvikling af unge mennesker?

Akademiet for Talentfulde Unge Øst søger en kompetent og erfaren projektleder til Junior Talent, som er vores talentprogram til 8. og 9. klasserne. På sigt også for vores nye program for Yngre Talenter.

Arbejdet er alsidigt og selvstændigt, med gode muligheder for at skabe udvikling og omfatter bl.a.:

  • Udvikling, koordinering og afvikling af program samt opfølgning på undervisere.
  • Projektledelse, herunder udarbejdelse af og opfølgning på projektplaner, budgetter og programdrift.
Københavns KommuneDygtig akademisk medarbejder med solid økonomi- og forretningsforståelse og gode formuleringsevner til sekretariatsbetjening i Teknik- og Miljøforvaltningen

Københavns Kommune

Motiveres du af at sætte din økonomiske viden i spil? Er du skarp til at skrive indstillinger om økonomi og har du en forståelse for forretningsprocesser? Kan du gøre det komplekse let forståeligt for ledelsen og politikerne? Så er det dig, vi søger.

Du skal primært arbejde med at sikre gode beslutningsoplæg og præcise indstillinger med fokus på økonomiske aspekter af anlægsområdet til vores chefgruppe, direktionen og politikerne. Du vil derfor få en central rolle i at gøre komplekse økonomiske problemstillinger let forståeligt. Du får en stor kontaktflade i hele organisationen, og du skal både kunne understøtte ledelsen og vores faglige enheder i Byens Fysik.

DSB12-måneders barselsvikariat: Forandringsagent - vær med til at gøre DSB klar til fremtiden

DSB, København

I det kommende år har vi tre overordnede mål. Vi forventer, at du vil tage lead på nogle af delmålene.

  • DSB skal være CO2 neutralt i 2030. Teamet skal i samarbejde med vores bæredygtighedsafdeling skabe strukturer omkring det at indsamle, bedømme, eksekvere og evaluere alle de gode idéer til, hvordan vi kommer i mål.
  • Innovation skal udbredes som en del af DSB’s agile leverancemodel, SAFe. Her skal teamet afdække kompetencebehov for de forskellige roller og opbygge et læringsmiljø i relevante medier samt bistå med facilitering.
  • Teamet fungerer som et rejsehold, DSB kan trække på, når der skal innoveres. Opgaverne kan bestå af alt fra sparring om metode til at afvikle et stort event.
DSB
DI Dansk IndustriAmbitiøs konsulent der vil flytte servicebranchen fremad

DI Dansk Industri, København

Branchefællesskabet DI Service søger en ambitiøs konsulent til at være sekretariatsansvarlig for vores største brancheforening , Servicebranchens Arbejdsgiverforening (SBA).

Du kan forvente et job, hvor du får tæt kontakt til et stort antal virksomheder, der er stolte af at tilbyde serviceløsninger til hele Danmark – og som er stolte af, at tage ansvar for folk på kanten af arbejdsmarkedet og samtidig udvikle nye bæredygtige løsninger. Som sekretariatsansvarlig for SBA kan du forvente et meget alsidigt og selvstændigt arbejde, hvor en væsentlig opgave er, at eksekvere bestyrelsens strategiplan. Dine vigtigste opgaver bliver:

  • Sekretariatsbetjening af et engageret formandskab og bestyrelse for SBA.
  • Planlægge og gennemføre medlemsmøder, kurser og lign. i tæt samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere.
  • Udarbejdelse af medlemshistorier, cases, pressemateriale og branchepolitiske oplæg.
ModerniseringsstyrelsenVi søger en teamleder, der med drive og sans for det digitale kan jonglere rollen som både personale- og projektleder

Moderniseringsstyrelsen, København

Kan du lede det team, som skal færdigudvikle og implementere statens nye fælles HR-system?

Moderniseringsstyrelsen arbejder lige nu på at færdiggøre og implementere Statens HR, som er en helt ny fællesstatslig løsning, som skal sikre digital understøttelse af administrative arbejdsgange på HR-området.

Vi har brug for en leder, der mestrer rollen som både faglig leder, projekt- og personaleleder, samtidig med at du skal have en solid generalistværktøjskasse. Sammen med dit team vil du stå i spidsen for udviklingen af systemet, der skal implementeres i alle statslige institutioner og en række universiteter rundt om i landet.

Green Building Council DenmarkRådgiver til presse og politisk kommunikation

Green Building Council Denmark, København

Vil du være med til at udbrede kendskabet til bæredygtigt byggeri, og har du flair for at fortælle den gode historie? Så har du muligheden nu! Green Building Council Denmark søger en senior kommunikationsansvarlig med en skarp pen og værktøjskassen på plads til at drive vores eksterne og interne kommunikation.

Du vil være ansvarlig for vores presse- og kommunikationsaktiviteter i samarbejde med vores direktør. Det bliver din opgave at sikre øget synlighed for organisationen og dermed sætte bæredygtigt byggeri på dagsordenen.

Dine arbejdsopgaver bliver bl.a. følgende:

  • Udvikling og eksekvering af vores kommunikationsstrategi
  • Varetagelse af det strategiske pressearbejde og etablere et godt netværk
  • Yde rådgivning til vores direktør i forbindelse med pressesager
Forsvarsministeriets Personalestyrelse
Skarpe analytikere til strategisk HR og dataanalyse

Forsvarsministeriets Personalestyrelse, Ballerup

Kunne du tænke dig at udarbejde rammesættende HR-strategier og politikker til hele Forsvarsministeriets område? Eller kunne du tænke dig at arbejde med HR-data med det formål at levere skarp og målrettet HR-ledelsesinformation og analyser? Så har du nu muligheden – Ledelsessekretariatet i Forsvarsministeriets Personalestyrelse søger lige nu dygtige akademikere og officerer til netop disse opgaver.

I HR-Strategi, Projekt- og Policyelementet kommer du til at arbejde med HR-strategier og politikker i tæt samarbejde med fagkontorerne i Personalestyrelsen, men også i samarbejde med ministerområdets øvrige styrelser.

I HR-Data, Analyse- og Udviklingselementet kommer du til at generere en bred vifte af information fra rå dataudtræk til skriftlig og grafisk formidling af analyser efterspurgt af myndigheder og chefer samt udvikling af ny ledelsesinformation til brug for hele ministerområdet.