24 jobannoncer matcher din søgning 24 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Medarbejder til kundesupport
Hos OneMed ønsker vi at være kendt for vores unikke kundeservice, og nu har du mulighed for at komme med på holdet.
Sammen med det øvrige kundesupportteam modtager du opkald fra vores kunder, og du elsker at tale med kunder på telefonen hele dagen.
Du besvarer også mails og håndterer administrative opgaver.
Du får en grundig og løbende oplæring således, at du er klædt på til at give kunderne en god oplevelse.
Ejendomsadministrator
Holtshøjens Holding A/S er et moder- og holdingselskab for samtlige selskaber i Frode Laursen og TA Logistics koncernen.
Vi søger en erfaren Ejendomsadministrator, som bliver en central del af teamet i og omkring koncernens administration og ejendomsudvikling, som blandt andet omfatter en ejendomsportefølje på ca. 700.000 m2 lager- og logistik ejendomme samt en række boligenheder.
Holtshøjens Holding A/S tilbyder en unik mulighed for at komme med på rejsen i en international velfunderet virksomhed, som giver gode muligheder for faglig og personlig udvikling og variation i dagligdagen.
Erfaren allround bogholder
Afdelingen varetager økonomi- og regnskabsopgaverne for Jydsk Tagteknik A/S samt de øvrige selskaber i koncernen, som primært består af ejendoms- og investeringsaktiviteter.
Vi søger en alsidig kollega til at være det daglige omdrejningspunkt for administration og bogføring i et af vores driftsselskaber og i nogle mindre selskaber/holdingselskaber.
Finance Director
The role of the Finance Director will be to lead and develop the finance function with currently seven skilled employees, and your responsibility will be finance, auditing, treasury, tax, and salaries and you will be responsible for the reporting towards their US stock exchange listed owners (ITW).
Furthermore, as a part of the management, you are co-responsible for developing strategies, with your responsibility specifically focused on the data foundation.
Direktør for Børn og Kultur
Børn og Kultur er en velfungerende forvaltning, hvor der er godt styr på økonomien, samtidig med at de faglige ambitioner er høje. Hverdagen er præget af lysten til at levere den bedst mulige service til borgere og brugere for de resurser, vi har til rådighed.
Du bliver ansvarlig for et samlet budget på godt 1 mia. kr. og ca.1.880 medarbejdere fordelt på følgende fem chefområder: fælles sekretariat, børn og familie, dagtilbud, skole samt kultur- og fritid.
Er du købmand, og har du lyst til at være en del af vores interne salg?
Har du en købmand i maven og nogle års erfaring, kan du blive vores nye indehaver af det sorte bælte i emballage.
Vi tilbyder en hands-on position med fokus på rådgivning, salgssupport og udvikling af nye emballageløsninger.
Du får bl.a.:
- Grundig produkttræning indenfor det første år af dine kollegaer.
- Lønpakke med fast månedlig løn samt en virkelig god og opnåelig overskudsdeling.
Regnskabsansvarlig
Med fokus på fortsat lønsom vækst er du selv hands-on på økonomi- og ressourcestyringen.
I samspil med direktør og COO ajourfører du løbende virksomhedens datagrundlag, og identificerer nøgletal for de fremtidige ledelsesdispositioner. Herudover varetager du en god og nærværende HR-administration, der medvirker til en fortsat høj medarbejdertrivsel.
Du tilbydes en udfordrende stilling i dynamisk og kundeorienteret virksomhed med sunde værdier, og hvor du får et bredt ansvar og stor indflydelse på de daglige arbejdsrutiner.
Sagsbehandler til ejendomshandel – vær med til at skabe orden i papirjunglen!
Er du en (gerne erfaren) sagsbehandler med passion for ejendomshandel? Vil du være en del af et fantastisk hold på 10 kollegaer og have mulighed for meget hjemmearbejde?
Det er muligt at sidde hjemmefra fuldtid, men noget systemoplæring vil kræve tilstedeværelse et par dage til opstart.
Primært vil du blive involveret i eftersagsbehandlingen, herunder særligt håndtering af skøder, refusionsopgørelser, debitorskifter og andre tinglysningsmæssige ekspeditioner.
Økonomiassistent til regnskaber for kirker og menighedsråd
Er du nyuddannet eller har du erfaring med bogføring, regnskab, budget og lønadministration? Eller måske erfaring fra en stilling som kordegn eller regnskabsfører i Den Danske Folkekirke? Så læs endelig videre…
Vores opgaver omfatter bl.a. bogføring, betalinger, afstemninger, momsindberetning, budgettering, hjælp til likviditetsstyring, lønadministration, kvartalsrapporter, årsregnskaber, deltagelse på menighedsrådsmøder – og en række andre opgaver.
Salgs- og marketingkoordinator med grafiske evner
Vi har fortsat travlt og ønsker at udvide vores salgsstyrke med endnu en intern salgskoordinator på vores kontor i Søften, Hinnerup.
Din hverdag vil være præget af tæt samarbejde med kunder og leverandører, kollegaerne på kontoret og vores eksterne sælgere.
Primære arbejdsopgaver vil bl.a. være:
- Kundesupport og ordremodtagelse på telefon/mail, igangsætning af disse i SAP.
- Koordinering og opfølgning af ordrer mellem produktion og kunde.
- Support til eksterne sælgere.
Driftsleder med ansvar for vedligehold
Som Driftsleder får du et selvstændigt ansvar for at planlægge og drive forebyggende vedligehold på en del af Frode Laursens ejendomme i Danmark, Tyskland, Finland og Sverige. Det indebærer både udendørs og indendørs arealer, hvor fokus vil være på både vedligehold og fornyelse.
Du vil få mulighed for at sætte dit præg på et job, hvor du vil få indsigt og ansvar i en international koncern. Du bliver omfattet af vores sundhedsordning og ulykkesforsikring.
Revisorassistent
Har du erfaring med bogføring og regnskabsopstilling for personligt drevne virksomheder? Eller er du nyuddannet med kendskab til landbrugssektoren og til branches regnskabssystem Ø90? Så læs endelig videre…
I Økonomi & Regnskab løser vi en lang række opgaver for vores landbrugskunder. Primært omkring udarbejdelse af momsopgørelser, skatteregnskaber og årsrapporter men også på en række andre områder.
Virksomhedsøkonomi-assistent
I virksomhedsøkonomi vil du komme til at løse en lang rækkeøkonomiske opgaver for vores landbrugskunder i tæt samarbejder med kundensrådgivere.
Du vil få et fælles ansvar for en del kunder, hvor du i samarbejdemed rådgiveren vil skulle levere økonomiske opgaver indenfor fx: økonomistyring, budgetter,opfølgninger, regnskaber, benchmarking og generelle økonomiskerådgivningsopgaver mv.
CFO med COO-ansvar til dansk designvirksomhed
Motiveres du af en spændende hverdag i krydsfeltet mellem strategi og drift, hvor du både har det overordnede ansvar for Finance & Operations?
furnipart er på udkig efter en stærk, kommercielt tænkende CFO, som sammen med virksomhedens CEO kommer til at udgøre furniparts direktion. I rollen kan du se frem til direkte ledelse af seks medarbejdere herunder blandt andet en Customer Manager, Logistics Manager og Finance Manager.
Godkendt Revisor herunder partner og medejer
Vi er i vækst og har ambitioner om yderligere positionering på markedet.
Stillingens indhold:
- Deltagelse i ledergruppen og derigennem medbestemmelse
- Medansvar for gennemførelse af en ambitiøs vækststrategi
- Ansvaret for egen kundeportefølje
Finance Assistant – deltid
Har du passion for at anvende din faglige ekspertise og tillidsfulde tilgang til at levere professionel økonomisk service til en dynamisk organisation?
Dine opgaver og ansvarsområder er alsidige og udvikler sig løbende i takt med din integration i stillingen, og samtidig med at dine basis opgaver bliver optimeret. Vi arbejder i fællesskab hen mod yderligere digitalisering af økonomifunktionen –vi er langt, men endnu ikke i mål.
Speditør til Road DK
Motiveres du af en dag med højt tempo, og er du klar til udfordringer indenfor dagligvare leveringer?
Road DK er en af vores største transportdivisioner, og her skal du sammen med et dygtigt team, stå for at planlægge og løse dagligdagens store bilpuslespil for transporter på det Danske marked til/fra de danske dagligvarekæder.
Du bliver omfattet af vores sundhedsordning og ulykkesforsikring, mens du også får adgang til diverse rabatordninger.
Økonomielever
Uddannelsen som økonomielev er til dig, der drømmer om at kombinere teori fra skolebænken med relevant erhvervserfaring.
Sværhedsgraden af dine opgaver vokser i takt med din udvikling, og du vil komme til at prøve kræfter med store dele af økonomifaget.
Vi tilbyder bl.a. et godt kollegaskab, hvor dine kolleger er klar på at hjælpe dig - og hvor du får en fast kontaktperson, der har et særligt ansvar for at tage godt hånd om dig.
Speditørelever
Når du tager en uddannelse som speditørelev kommer du til at arbejde med kerneforretningen i Frode Laursen – nemlig vores transporter.
Du kommer til at have det store overblik over vores transporter og det gør du ved at planlægge og disponere vores lastbiler på vejene.
Vi tilbyder bl.a. et godt kollegaskab, hvor dine kolleger er klar på at hjælpe dig - og hvor du får en fast kontaktperson, der har et særligt ansvar for at tage godt hånd om dig.
Administrationselever
Når du tager en uddannelse som administrationselev hos os, bliver du en fast del af en af vores afdelinger, hvor du vil have din daglige gang i 2 år, når du ikke er i skole.
Der er mange afdelinger at vælge i mellem, og du har mulighed for at komme med dine ønsker, så vi kan finde et godt match med både dine ønsker og karrieredrømme.
Vi tilbyder bl.a. et godt kollegaskab, hvor dine kolleger er klar på at hjælpe dig - og hvor du får en fast kontaktperson, der har et særligt ansvar for at tage godt hånd om dig