Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
16 jobannoncer matcher din søgning 16 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Funktionsleder til indsatsen mod skatteøkonomisk kriminalitet
Er du en tydelig personaleleder med politisk tæft, der skaber resultater gennem relationer og god ledelse? Har du blik for udvikling og fokus på kvalitet? Vil du stå i spidsen for én ud af i alt tre enheder, der sammen har til opgave at løse komplicerede sager inden for skatteøkonomisk kriminalitet? Så er du måske den funktionsleder, vi søger til Kompleks Svig 3 i Skattestyrelsen.
Du får ansvaret for at lede en enhed med 18 kompetente og dedikerede medarbejdere samt sikre et fortsat tæt samarbejde med de to øvrige enheder i projektet ’Komplekse Svigssager’.
Kontorelev med speciale i Økonomi – er det dig?
Hvis du drømmer om en fremtid med tal, regnskab og økonomiforståelse, har du nu chancen for at blive Midttrafiks næste kontorelev med speciale i Økonomi. Vi er 130 engagerede kolleger i huset som er klar til at tage imod dig og tilbyder en alsidig og travl hverdag med styr på økonomien.
Som elev ved Midttrafik vil du få et spændende og solidt uddannelsesforløb med mulighed for både faglig og personlig udvikling. Du får en grundig oplæring med fokus på forretningsforståelse og processer, og med tiden vil du få mere ansvar og selvstændige opgaver.
Erhvervsrådgivere
Djurslands Bank åbner en ny filial i Højbjerg. Samtidig vækster banken organisk med mange nye erhvervskunder i Aarhus-området. Derfor søger vi nu erhvervsrådgivere med ansvar for udviklingen af erhverv i Højbjerg og Aarhus Syd. Vi forventer at slå dørene op i Højberg den 1. september 2024, når vi har sørget for gode og indbydende rammer på Oddervej.
Du tilbydes en stilling, hvor du kan tage selvstændige beslutninger og får et stort ansvar. Du får et spændende job med rig mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt. Du får en unik mulighed for at opdyrke og sætte dit præg på bankens erhvervsvækst.
Privatrådgivere
Djurslands Bank åbner en ny filial i Højbjerg. Vi er i fuld gang med at sætte holdet, men du kan stadig nå at lægge billet ind på at være med til at kickstarte vores nye afdeling. Vi forventer at slå dørene op den 1. september 2024, når vi har sørget for gode og indbydende rammer på Oddervej.
Du tilbydes en stilling, hvor du kan tage selvstændige beslutninger, og hvor du får rig mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt. Ligesom du som rådgiver i en ny filial får stor indflydelse på både opbygning og sammensætning af din kundeportefølje, så den passer til netop dig.
Elev med speciale i økonomi til Semler Gruppen – Aarhus
Søger du en elevplads med gode muligheder for udvikling og ansvar i en spændende koncern i bilbranchen?
Som elev får du løbende nye udfordringer og arbejder på lige fod med dine kolleger samtidig med, at vi selvfølgelig hele tiden har for øje, at du er under uddannelse.
Du indgår i teams af resultatorienterede kolleger med en god team-ånd, hvor man hjælper hinanden. Vi har madordning, fællesarrangementer og en hel del andre fordelagtige medarbejdergoder.
Økonomiassistent
BKI er i en positiv udvikling, og vi har derfor brug for endnu en dygtig kollega. Stillingen er fuldtid med base på vores kontor i Højbjerg, og du vil referere til vores økonomichef.
Din hverdag består i at hjælpe med at løse de daglige opgaver i bogholderiet, men du vil også få et selvstændigt ansvar for udlægshåndtering, momsafregning, afgiftsregnskab, samt vores anlægskartotek.
Vi tilbyder en udfordrende og selvstændig stilling i et dynamisk og uformelt miljø. Endvidere tilbyder vi en arbejdsplads med gode og engagerede kolleger, stabile og trygge arbejdsvilkår, god frokostordning, attraktiv pensionsordning, sundhedsforsikring, med mere.
Filialdirektør
Djurslands Bank åbner en ny filial i Højbjerg. Vi er i fuld gang med at sætte holdet, men du kan stadig nå at lægge billet ind på at være med til at kickstarte vores nye afdeling. Vi forventer at slå dørene op den 1. september 2024, når vi har sørget for gode og indbydende rammer på Oddervej.
Vil du gerne være med til at starte en ny filial op? Har du et godt kendskab til og netværk i markedsområdet i Højberg / Skåde og det sydlige Aarhus? Brænder du for at skabe resultater gennem andre? Så er det måske dig, vi søger.
Generalist til it-infrastrukturdrift
Vil du være til at understøtte udviklingen af it-driften i en organisation, der har afgørende betydning for undervisningsområdet i Danmark? Så er et job i Styrelsen for It og Læring (STIL) måske noget for dig?
Vi søger en medarbejder til processtyring og sagsbehandling til vores IT-infrastrukturteam.
Du bliver en del af en politisk drevet organisation og kommer til at arbejde tæt sammen med både kontorets ledelse og specialister inden for it-drift. Du skal med din skarpe pen, strategiske blik og kompetencer inden for projekt/procesledelse understøtte kontorets arbejde med sikker og stabil drift af ministeriets it-systemer.
Bliv en del af et spændende og internationalt miljø, hvor du kan gøre en forskel i europæisk uddannelse
Styrelsen for Undervisning og Kvalitet (STUK) søger en inspektør med ansvar for udvikling og tilsyn ved Europaskolernes danske sprogsektioner i sekundærafdelingen (fra 6. klassetrin til og med den Europæiske Studentereksamen - EB).
Som inspektør får du ansvar for at koordinere pædagogisk udvikling og tilsyn med undervisningen på vores danske sprogsektioner i Bruxelles og Luxembourg. Dertil kommer tværgående udviklings- og tilsynsopgaver ved Europaskolerne generelt.
Bygningstaksator til Næstvedområdet
Som bygningstaksator på Sjælland, er du en del af taksatorteamet i afdelingen for indbo-, og bygningsskader. Du får 20 dygtige kolleger og din opgave vil være behandling af bygningsskader med fokus på opnåelse af høj medlemstilfredshed.
Dit arbejde foregår primært selvstændigt ude hos vores medlemmer, når du ikke arbejder hjemme eller på vores hovedkontor i København.
Project Assistants for Danish Transcription
The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.
Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).
Arbejd hjemmefra med kundeservice!
Trives du med tekniske udfordringer, god kundeservice og fart på?
Vi søger nu nogle skarpe hoveder, der ikke er bange for tekniske udfordringer, en travl hverdag og elsker at stræbe efter at yde den bedste oplevelse for andre!
I teamet vil du være ansvarlig for at supportere kunder via telefon, forstå deres problem og hjælpe med at løse dem. Det kunden ikke ser, er arbejdet bag kulisserne - at dokumentere deres henvendelser, holde vores systemer opdaterede og arbejde med mål, der vil hjælpe dig med at udvikle dig i rollen.
Debitorbogholder til Semler Gruppens Shared Servicecenter i Århus
Du bliver en del af et team på 18 medarbejdere, som består af debitorbogholdere og controllere. Vi håndterer en bred palette af opgaver, som spænder fra traditionel bogføring af banker og udligning af kunder til håndtering af forsikringssager, inkasso og opgørelser til leasingselskaber.
Vi vægter medarbejdertrivsel højt – derfor bestræber vi os altid på at tilbyde et godt arbejdsmiljø, hvor du får fleksible arbejdstider, mulighed for hjemmearbejde 2 dage om ugen samt sjove og uformelle arrangementer med dine kolleger i vores fælles personaleforening ”Boblen”.
Vi søger en erfaren eksport koordinator til et barselsvikariat for vores kunde i Højbjerg
Er du omstillingsparat, og har du en systematisk tilgang til opgaver, så er det måske dig, vi mangler til at være med til at bidrage til løbende forbedring af koordineringsprocesserne og serviceniveau.
Du bliver en del af et selvstændigt team på 6 personer, hvor du vil komme til at varetage følgende opgaver:
- Sikre opfyldelse af ordrehåndtering/forsendelse til det udvalgte område.
- Vedligeholde og udvikle relationer til kunder, for at sikre kundetilfredshed.
Du kan forvente frihed under eget ansvar og fleksiblitet ift. arbjedstid.
Regnskabsassistent / BackOffice Administrative
Har du bred erfaring indenfor økonomi og administration? Har du erfaring med bogføring, og er du god til at holde overblikket?
Som person er du struktureret og har orden omkring dig. Du har øje på detaljerne, og du har generelt flair for at arbejde med tal. Du har let til latter og føler dig godt tilpas i en virksomhed, hvor engagement og humor går hånd i hånd.
Vi hjælper hinanden og løfter i flok for at nå vores fælles mål. Derfor kan der også være opgaver, der skal løses, som falder udenfor dit normale arbejdsområde.