Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
88 jobannoncer matcher din søgning 88 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Bliv en del af Systimes dynamiske kunde- og brugerservice
Drømmer du om en arbejdsdag med en bred kontaktflade, varierede opgaver og direkte kontakt med mennesker, som værdsætter din indsats?
Vi søger en energisk, stabil og engageret medarbejder til vores kunde- og brugerservice, hvor du vil spille en central rolle i at sikre en god serviceoplevelse for vores brugere. Du vil blive en del af et livligt team på 4 fuldtidsansatte, hvor teamwork og social interaktion vægtes højt.
Sektionsleder til Sekretariatet i Børn og Unge
Vil du være med til at understøtte direktør og rådmand? Og være med til at binde organisationen sammen fra politiske beslutninger til dagligdagen i dagtilbud, skoler og fritidstilbud? Motiveres du af ledelse af engagerede og fagligt dygtige medarbejdere? Så er du måske den sektionsleder, som vi søger.
I sektionen på rådhuset er der 8 faste medarbejdere og en praktikant/ studentermedhjælper, som du får ledelsesansvaret for.
Med en stor bredde og dybde i jobbet vil der være gode muligheder for både at udvikle sig fagligt og personligt. Du vil være omgivet af kompetente, nysgerrige og hjælpsomme kolleger og medarbejdere, der vil sørge for, at du får en god start.
Piccoline / piccolo til Aarhus
Vi søger en ansvarsbevidst og serviceminded ny kollega med god ordenssans og mod på en række forskellige praktiske opgaver på vores kontor.
I virkeligheden er dit job det vigtigste i hele Patrade. Det er nemlig dig, der sørger for, at hverdagen på kontoret forløber gnidningsfrit for både dine kolleger, kunder og andre besøgende i huset, og din funktion har stor betydning for mange.
Vi tilbyder et deltidsjob med en arbejdstid på 22,5 timer fordelt over ugens 5 hverdage i tidsrummet kl. 08.00 til kl. 16.00 (fredag kl. 15.00) efter fast vagtplan.
German-speaking Legal Counsel
Would you like to create legal value in one of Europe’s leading energy trading companies? Are you curious about the energy market, and like to approach your responsibilities in a solution-oriented way? If yes, you are in the right place!
In the role, your primary function will be to provide the organisation with relevant legal input for decision-making regarding current and future business opportunities. You will gain valuable experience within the energy market, especially renewable energy.
Erfaren compliancespecialist
I rollen får du mulighed for at sætte din egen faglighed i spil og være med til at præge udviklingen af vores compliance-område. Det er et komplekst område i stor udvikling, og dine opgaver vil omfatte både drifts-, udviklings- og optimeringsmæssige aspekter.
Vi vægter høj kvalitet i opgaveløsningen, og du skal trives med variation i dine opgaver. Din ekspertise vil bidrage til at gøre det komplekse regelgrundlag forståeligt og systematiseret, hvilket sikrer en gnidningsløs sagsbehandling i vores Compliance-afdeling.
Piccolo/Piccoline til København og Aarhus
Søger du et job i dit sabbatår, hvor du får en afvekslende hverdag blandt dygtige kolleger? Så er du måske et af vores smilende ansigter udadtil og indadtil?
Du bidrager til at få vores travle hverdag til at gå op i en højere enhed ved at løse en masse forskellige opgaver. Det kan bl.a. være anretning og oprydning ifm. morgenmad, frokost og møder, at assistere i forbindelse med firmaarrangementer samt bestilling af varer.
Administrative Sales Assistant
We offer a unique opportunity for creating your future career within a fast-growing marketin a highly energetic work environment handling strong A-brands in a proven concept.
You will be an assistant in our current administrative sales team and be a key driver to support and top optimize this area. We offer an open-minded culture where we all act and take responsibility. The position is part time 20-25 hours per week.
Piccoline/piccolo
Meldgaard Ejendomsadministration varetager administration af en række ejendomme og ejendomsselskaber. Vi søger derfor en piccoline/piccolo til en stilling på 36 timer om ugen med snarest mulig tiltrædelse.
Du vil varetage mange forskellige typer af opgaver, som omfatter:
- Administrative opgaver i ejendomsadministrationen herunder
- Korrespondance med lejere, håndværkere osv.
- Almindelige piccolineopgaver såsom klargørelse til møder mv.
Zacco søger erfarne Patent attorneys til vores hovedkvarter i Ørestaden eller vores kontor i Århus
Har du lyst til at bevæge dig længere ud i krydsfeltet mellem forretningshemmeligheder, patenter og designbeskyttelse, og ikke mindst håndhævelse ved domstolene af vores kunders rettigheder?
Du kommer til at arbejde selvstændigt med din egen kundeportefølje, men selvfølgelig også i samarbejde med meget erfarne kolleger. Vi lægger stor vægt på at lære af hinanden og sparre om sager, lige som vi også tager på kundemøder sammen.
Vi tilbyder et godt kollegialt fællesskab og en performance-baseret aflønningsmodel samt en fleksibel arbejdsplads med mulighed for hjemmearbejde.
CISU søger to rådgivere til 1-årige barselsvikariater
CISU, Civilsamfund i Udvikling, søger to nye kollegaer, der skal bidrage til vores rådgiverteam og løse opgaver inden for rådgivning, facilitering af kurser og netværk, løbende sparring med bevillingshavere og opfølgning på bevillinger og faglig udvikling.
Vi tilbyder et spændende job på en social arbejdsplads med fokus på høj medarbejderinddragelse, stærk faglighed og transparente processer og arbejdsgange.
Financial Controller
Du bliver ansvarlig for at skabe indsigt i alle vores aktiviteter relateret til vores investorfonde. Det centrale fokus er at levere indsigtsfuld økonomiske rapportering på fonds- og SPV-niveau til både interne og eksterne interessenter.
Stillingen er især noget for dig, hvis du:
- Finder værdi i at bruge dit finansielle og økonomiske talent
- Er forandringsparat og motiveres af at arbejde i en vækstvirksomhed
- Ønsker en stor berøringsflade i organisationen
Office assistant
Motiveres du af at være den første kunder og kolleger ser, når de kommer til kontoret? Og er det smil du sender dem, også med til at gøre din egen dag god?
På vores hovedkontor i Aarhus har vi brug for en Office Assistant, der motiveres af bl.a. følgende opgaver:
- supportere vores afdelinger med lettere administrative opgaver
- behandle indkomne e-mails på vores Ennova mail
- indkøbe kontorartikler, dagligvarer m.m.
Business Intelligence Konsulent
Vi er på udkig efter en dygtig Business Intelligence Konsulent, der kan bringe avancerede dataanalysefærdigheder til vores team og hjælpe vores kunder med at navigere i datadrevne beslutningsprocesser.
Hvad tilbyder vi?
- En nøglerolle i en organisation, hvor data og indsigt er i centrum for vores forretningsstrategi
- Muligheden for at arbejde med state-of-the-art teknologier inden for dataanalyse og business intelligence
- Et dynamisk arbejdsmiljø, hvor du kan påvirke og bidrage til virksomhedens vækst og succes
Office Assistant i kontorfællesskabet MT04 og Navest A/S
Holder du sabbatår 2024/2025, og ønsker du at blive en del af et aktivt kontorfællesskab samt et Family Office i vækst?
Dine opgaver kombineres af såvel rutine- som afvekslende opgaver.
Du vil f.eks. stå for at servicere lejere samt for opdækning til møder, håndtering af frokostordning, digital og fysisk post samt kontakt til diverse leverandører og administrative opgaver eller praktiske ærinder for Navest.
Finance director/Økonomichef
Har du en solid økonomisk baggrund, og er du klar til at stå i spidsen for økonomifunktionen i en formålsdrevet virksomhed med en lille organisation, der sætter store aftryk?
Til at drive den finansielle agenda i forretningen er vi på udkig efter en Finance Director til en bred rolle, der blandt andet indebærer ansvar for den daglige drift i økonomifunktionen samt for at sikre optimering og forbedring af arbejdsprocesser – særligt i forhold til digitalisering, hvor vi stadig har et stort potentiale.
Erfaren juridisk rådgiver - er du skarp til M&A og/eller kommercielle kontrakter?
Vil du være med til at gøre en forskel for vores kunder og kolleger som juridisk rådgiver?
Dine vigtigste opgaver bliver at rådgive vores danske og internationale kunder, samt at tage del i ledelsen af teamet på daglig basis og tage ansvar for, at vi altid leverer høj kvalitet og service. Det betyder, at du sagsbehandler de mere komplekse sager og lærer de mindre erfarne medarbejdere at levere høj kvalitet på de mindre komplekse sager.
Contracting Manager
Are you passionate about travel, and do you posses extraordinary negotiation- and cooperation skills?
Travelheart Family is a leading group of Tour Operators in Denmark. Your main duties and responsibilities will include travelling for contracting & negotiations with accommodation suppliers.
We offer the best colleagues that stand together, help each other, and have fun.
Quantitative analyst for Power Markets Analysis
Are you curious about energy markets and the impact of the energy transition?
As our new quantitative analyst, you will join our Power Markets Analysis team. We support the trading teams by analysing data thoroughly and giving a solid foundation for investment decisions.
We are a team of 10 specialists with backgrounds in engineering, physics, statistics and economics. We are curious and innovative, always digging deep into data for insights.
Bliv hverdagens helt eller heltinde for dine kollegaer
Vi søger en serviceminded piccoline eller piccolo til at hjælpe med forskellige praktiske opgaver. Du får et job med en alsidig hverdag i et uformelt arbejdsmiljø med glade kollegaer, hvor det ofte går stærkt.
Du har ikke nødvendigvis erfaring fra en lignende stilling. Det vigtigste er, at du er klar til at hjælpe, hvor der er brug for det.
Sales Back-up Key Account, Nordic Sales
Er du passioneret for teamsport? Er du detaljeorienteret, struktureret, serviceminded og løsningsorienteret?
I stillingen vil du have indflydelse på optimering af processer og arbejdsgange og være med til at sætte præget på den fremtidige arbejdsdag i teamet.
Herudover består dagligdagen ved:
- Daglig korrespondance via telefon og e-mail
- Opdatering af data, billeder mv.
Vi tilbyder dig en god arbejdsplads, hvor udvikling og relationer er i fokus.