Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
19 jobannoncer matcher din søgning 19 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Risikomanager – styrk risikoledelsen hos Danmarks største infrastrukturforvalter
Vil du vise, hvordan risikoledelse kan styrke beslutninger på tværs af livscyklusfaser for jernbanens assets? Kan du udvikle et rammeværk for risikoledelse, der skaber sammenhæng i Banedanmarks forskellige behov for risikovurdering og risikostyring?
Og kan du se dig selv i et ambitiøst og strategisk udviklingsteam, der arbejder med risikoledelse som en del af strategisk asset management på tværs af Banedanmark? Så er du måske vores nye kollega!
Erfaren og selvstændig transportkoordinator til Banedanmarks Supply Chain
Tænk dig hvis du kunne være med til at koordinere Supply Chain under en historisk opgradering af den danske jernbane. Lige nu bygger vi en helt ny attraktiv, grøn jernbane til moderne, klimavenlige eltog, mens vi kører på den gamle jernbane.
Vi søger en dygtig transportkoordinator, som kan hjælpe med at organisere og koordinere transporten af materialer til og fra projekter og vedligeholdelsesopgaver. Du kommer til at arbejde på vores helt nye og moderne lager i Ringsted.
Strategisk asset manager – sæt dit præg på fremtidens asset management i Banedanmark
Er du lige som os interesseret i asset management, og vil du være en del af et ambitiøst og strategisk udviklingsteam, der står for at Banedanmark bliver certificeret til ISO 55000?
Du bliver en del af sektionen Strategisk asset management, der i tværgående projektsamarbejder og med en høj grad af selvstyring har ansvar for at opbygge asset management-systemet i Banedanmark.
Som medarbejder hos os, får du en arbejdsplads med sundhedstilbud, betalt frokostpause og med fokus på fleksibilitet mellem arbejde og privatliv.
Sekretær med overskud til nyoprettet stilling
Arkhus Bygningsrådgivning A/S er i vækst og har derfor brug for endnu en engageret og kompetent sekretær.
Vi har en klar ambition om at være en attraktiv arbejdsplads. Du bliver en del af et hold, der har fokus på at levere kvalitet i rådgivning og service af vores kunder. Du vil opleve kolleger, der er hjælpsomme, uformelle, besidder humor og engagerer sig i opgaverne. Vi har travlt, fordi kunderne kan lide os. Selvom vi har travlt, er det et mål, at du ikke har overarbejde og det gælder også for dine kolleger.
Din overordnede rolle er virkelig vigtig for Arkhus Bygningsrådgivning A/S, og den består af at supportere ledelsen og projektledere.
Lønkonsulenter til CFO Service, Payroll Academy
Hos PwC CFO Service bliver du en del af et stærkt fællesskab, som går på tværs af teams og faglige kompetenceområder i PwC. Fokus hos PwC vil være på din personlige og faglige udvikling gennem introduktion til lønområdet via spændende kundeopgaver, udviklende kurser samt coaching og sparring med dygtige kollegaer.
Gennem PwC’s Payroll Academy vil du få mulighed for at arbejde inden for både Outsourcing og Interim eller i spændingsfeltet mellem. Du vil blive tilknyttet en career coach som vil være din ”go to” person og følge din udvikling gennem hele din karriere hos PwC. Din career coach er med til at sikre, at vi sammen får udarbejdet en personlig udviklingsplan med faglige og personlige mål, som vi arbejder med under forløbet i Payroll Academy såvel som efterfølgende.
Koordinator – få indflydelse og drømmekolleger
Kunne du godt tænke dig at arbejde i krydsfeltet mellem salg og administration?
Så slut dig til vores danske dream team, hvor du får du masser af medbestemmelse.
Vi har masser af spændende opgaver, du kan gå i krig med. Så hvis du fx har lyst til at hjælpe med at opdatere salgs- og marketingmateriale, kan du sagtens komme til det.
Projektleder til internationale projekter
Vil du være med at sikre jernbanens punktlighed og implementere en ny EU-forordning? Så har du nu chancen for at stige om bord på en spændende rejse inden for køreplanlægning og trafik.
Som projektleder bliver du en del af et projektlederteam. Du skal sammen med din projektlederkollega, og de øvrige medarbejdere tilknyttet projektet, medvirke til at sætte retning for projektet, prioritere og drive aktiviteter samt sikre en effektiv ledelsesinvolvering og -rapportering.
Barselsvikariat – administrativ medarbejder til indkøb af IT-konsulenter hos Koncern Digitalisering
Vi søger et barselsvikariat på deltid (20-25 timer om ugen), som vil være med til at administrere vores indkøbsportefølje af IT-konsulenter.
I Koncern Digitalisering er det vores opgave at forhandle de bedste indkøbsaftaler inden for IT-produkter og konsulentydelser.
Du vil primært skulle beskæftige dig med følgende ansvarsområder:
- Administrativ styring af IT-konsulentindkøbsprocessen
- Intern rådgivning omkring IT-konsulentindkøb og –anvendelse
- Koordinering af kommunikation mellem interne interessenter og eksterne konsulentleverandører
Bliv en del af et spændende og internationalt miljø, hvor du kan gøre en forskel i europæisk uddannelse
Styrelsen for Undervisning og Kvalitet (STUK) søger en inspektør med ansvar for udvikling og tilsyn ved Europaskolernes danske sprogsektioner i sekundærafdelingen (fra 6. klassetrin til og med den Europæiske Studentereksamen - EB).
Som inspektør får du ansvar for at koordinere pædagogisk udvikling og tilsyn med undervisningen på vores danske sprogsektioner i Bruxelles og Luxembourg. Dertil kommer tværgående udviklings- og tilsynsopgaver ved Europaskolerne generelt.
Struktureret og selvstændig cyber- og informationssikkerhedskonsulent
Vi tilbyder en spændende arbejdsplads, hvor du vil bidrage til sikringen af et robust digitalt sundhedsvæsen.
Dine arbejdsopgaver tilpasses dine kompetencer og ønsker inden for opgaver, der bl.a. omfatter at;
- Bidrage til implementering af vores retningslinjer (baseret på den internationale standard for informationssikkerhed, ISO27001).
- Koordinere og facilitere interne og eksterne tilsyn, revisioner og lign.
Arbejdstiden er 37 timer inkl. frokost med flekstidsordning, samt mulighed for hjemmearbejdsdage.
Bygningstaksator til Næstvedområdet
Som bygningstaksator på Sjælland, er du en del af taksatorteamet i afdelingen for indbo-, og bygningsskader. Du får 20 dygtige kolleger og din opgave vil være behandling af bygningsskader med fokus på opnåelse af høj medlemstilfredshed.
Dit arbejde foregår primært selvstændigt ude hos vores medlemmer, når du ikke arbejder hjemme eller på vores hovedkontor i København.
Salgstrainee HusOnline
Som vores nye salgstrainee kan du se frem til et unikt salgsjob, hvor du kommer gennem et udviklingsforløb som sælger med udgangspunkt i teori men mest praktik og learning by doing.
En stor del af jobbet vil være den indledende kundehåndtering/screening og opfølgning, så kunden placeres i den rigtige kunderejse og forløb.
Vi har højt til loftet og nyder at komme på arbejde hver dag. Vi værdsætter humor og godt humør i vores fleksible hverdag.
Project Assistants for Danish Transcription
The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.
Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).
Arbejd hjemmefra med kundeservice!
Trives du med tekniske udfordringer, god kundeservice og fart på?
Vi søger nu nogle skarpe hoveder, der ikke er bange for tekniske udfordringer, en travl hverdag og elsker at stræbe efter at yde den bedste oplevelse for andre!
I teamet vil du være ansvarlig for at supportere kunder via telefon, forstå deres problem og hjælpe med at løse dem. Det kunden ikke ser, er arbejdet bag kulisserne - at dokumentere deres henvendelser, holde vores systemer opdaterede og arbejde med mål, der vil hjælpe dig med at udvikle dig i rollen.
Dataanalytiker med superkræfter
Har du interessen og lysten til at være en del af Koncern Digitalisering i Region Sjælland, hvor fokus er på at skabe løsninger, der hjælper borgere og patienter, ja, så synes vi, at du skal skynde dig at kontakte os.
Vi har brug for dig, som kan sætte retning med stærke Analyser og data til sygehusene, direktionen, tværgående centre mfl. Vi er en ny visionær koncernenhed, hvor du har mulighed for at være med til at sætte kursen fra start.
En del af dit kommende arbejde omhandler at omsætte data og viden fra nationale registre og sundhedsplatformen til brugbare analyser og produkter, der støtter ledelsen og kan være med til at sætte retning.
Administrativ økonomi medarbejder på Børne- og Skoleområdet
Er du den, der elsker at fordybe dig i fakturaer, en haj til tal, og trives du samtidig med at være lidt af en blæksprutte?
Bliv driftsansvarlig i en ung og energisk virksomhed
Hos SelfieCircle, leverer vi hvert år tusindvis af selfie-maskiner til alle slags fester og events over hele Danmark og Sverige.
Ambitiøs indkøber søges
Er du en ambitiøs og teknisk dygtig person, der brænder for at være med på en spændende rejse i en stærk virksomhed?
Barselsvikariat – administrativ medarbejder til indkøb af IT-konsulenter hos Koncern Digitalisering, Region Sjælland
Vi søger et barselsvikariat på deltid (20-25 timer om ugen), som vil være med til at administrere vores indkøbsportefølje af IT-konsulenter.