16 jobannoncer matcher din søgning 16 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Ejendomsadministrator - uddannet eller med bred erfaring fra området
Selvom du vil være den eneste medarbejder på kontoret, vil du i det daglige have tæt kontakt og samarbejde med grundejerne, driftsmedarbejdere, foreningens kasserer og formand samt tæt kontakt med bestyrelsen, som er din arbejdsgiver.
Arbejdsopgaver inkluderer bl.a. administrative opgaver i forbindelse med salg og indflytning samt bogføring og udfærdigelse af måneds- og årsrapporter
Sommermedhjælper med flair for administrativt arbejde
Er du på jagt efter et job hen over sommeren, inden du f.eks. skal starte på dit studie efter sommerferien?
Dit arbejde vil bestå i at modtage og oprette ordrer via telefon og mail, samt at pakke ordrer, som skal sendes afsted til vores kunder. – Og vi oplærer dig selvfølgelig grundigt i de opgaver, du skal udføre.
Et arbejde, hvor du gør en vigtig forskel – både for mennesker og miljøet.
Bliv en del af et spændende og internationalt miljø, hvor du kan gøre en forskel i europæisk uddannelse
Styrelsen for Undervisning og Kvalitet (STUK) søger en inspektør med ansvar for udvikling og tilsyn ved Europaskolernes danske sprogsektioner i sekundærafdelingen (fra 6. klassetrin til og med den Europæiske Studentereksamen - EB).
Som inspektør får du ansvar for at koordinere pædagogisk udvikling og tilsyn med undervisningen på vores danske sprogsektioner i Bruxelles og Luxembourg. Dertil kommer tværgående udviklings- og tilsynsopgaver ved Europaskolerne generelt.
Bygningstaksator til Næstvedområdet
Som bygningstaksator på Sjælland, er du en del af taksatorteamet i afdelingen for indbo-, og bygningsskader. Du får 20 dygtige kolleger og din opgave vil være behandling af bygningsskader med fokus på opnåelse af høj medlemstilfredshed.
Dit arbejde foregår primært selvstændigt ude hos vores medlemmer, når du ikke arbejder hjemme eller på vores hovedkontor i København.
Project Assistants for Danish Transcription
The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.
Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).
Arbejd hjemmefra med kundeservice!
Trives du med tekniske udfordringer, god kundeservice og fart på?
Vi søger nu nogle skarpe hoveder, der ikke er bange for tekniske udfordringer, en travl hverdag og elsker at stræbe efter at yde den bedste oplevelse for andre!
I teamet vil du være ansvarlig for at supportere kunder via telefon, forstå deres problem og hjælpe med at løse dem. Det kunden ikke ser, er arbejdet bag kulisserne - at dokumentere deres henvendelser, holde vores systemer opdaterede og arbejde med mål, der vil hjælpe dig med at udvikle dig i rollen.
DC Manager Ishøj
Vi søger en erfaren manager til vores distributionscenter i Ishøj, med lager-/transportbaggrund. Hvis det lyder spændende for dig, så læs bare videre!
DC Manageren har hovedansvaret for de operationelle aktiviteter i DC og over for vores kundeleverancer.
Som leder i virksomheden og medlem af National Operation Management Team skal DC Manageren sikre, at alle opgaver udføres i overensstemmelse med virksomhedens mål, kultur, politikker, ledelsessystemer og instruktioner samt gældende love og regler.
Kategorigruppechef
Med reference til den kommercielle udviklingschef bliver du ansvarlig for en kategorigruppe bestående af nonfood, frost grønt, færdigretter og fisk.
Dit fokus er at udvikle kategorigruppen strategisk, økonomisk og sortimentsmæssigt gennem partnerskaber med leverandørerne og i samarbejde med den øvrige forretningsorganisation. Dette indebærer bl.a.:
- Kontraktforhandling/årsforhandlinger
- Coaching og udvikling af eget team bestående af tre koordinatorer
- Daglig drift i samarbejde med teamet og etablering af nye fælles processer i afdelingen
Supply Chain Specialist
Brænder du for optimering og konceptualisering inden for supply-området. Er du samtidig data- og systemorienteret og i stand til at simplificere kompleksitet gennem robuste indkøbsprocesser, så er du måske vores nye kollega.
Du bliver en nøglefigur i udviklingen og implementeringen af strategier der optimerer vores indkøbsprocesser og sikrer rettidig levering af produkter fra vores mange leverandører.
Spændende økonomistilling med rig mulighed for læring og udvikling
Har du mod på en økonomistilling med forskelligartede arbejdsopgaver på en arbejdsplads med fokus på trivsel og udvikling, så er denne stilling hos Ishøj Kommune lige noget for dig!
Vi søger en kollega, der selvstændigt kan bidrage til at løfte opgaverne vedrørende controllingen på en række områder i centret, herunder budgetlægning, opfølgning, fakturering samt regnskabsafslutning. Dine opgaveområder vedrører bl.a. ejendomme, park, vej og miljøområderne.
Vi tilbyder bl.a. flextid efter nærmere aftale og mulighed for hjemmearbejde.
Supply Chain Koordinator
Formålet med jobbet er håndtering af henvendelser fra kunder over hele verden samt rådgivning af kunderne.
Opgaver
- Planlægning af og gennemførsel af indkøb til ordrerne via virksomhedens leverandører.
- Håndterering af transport- og eksportdokumentation.
- Koordinering af og opfølgning på leverancerne.
Du tilbydes et selvstændigt og udfordrende fuldtidsjob hvor du får dedikerede kolleger og en foranderlig hverdag i en succesfuld virksomhed i stadig udvikling. Vores fabrik er helt nybygget, og er nordens største indenfor flexibel emballage.
Controller
Har du en passion for tal og interesse for kunst? Vil du være en del af et dynamisk team på ARKEN Museum for Samtidskunst og bidrage til vores økonomiske styring og udvikling? Så er dette lige jobbet for dig!
Med et stærkt fokus på vækst og effektivitet er vores mål at styrke virksomhedens finansielle sundhed og sikre fortsat succes.
Du får rig mulighed for at tage ansvar og udvikle dig, og du vil komme til at spille en central rolle internt i teamet samt ud mod vores resten af organisationen.
Scania Risk, Compliance & GDPR Manager - Scania Danmark
Scania strives to be a sustainable and responsible organisation with well-documented procedures and controlling of the company's compliance with laws, regulations and internal guidelines.
You will have a central role in ensuring processes and quality assurance in Scania Danmark. In addition to Scania Danmark, you will be part of the Scania Group's Compliance, Risk and GDPR groups and have the opportunity to collaborate with several talented colleagues globally.
Økonomisk sagsbehandler
Ydelsesafdelingen i Ishøj Jobcenter søger en økonomisk sagsbehandler til ansættelse pr. 1. juni 2024.
Sekretær for borgmesteren
Vi søger en proaktiv og dygtig sekretær til primært at understøtte vores borgmester.
Kontorelever med speciale inden for offentlig administration
Vil du være med til at skabe Danmarks bedste arbejdspladser?