167 jobannoncer matcher din søgning 167 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Servicekoordinator - Sjælland
Har du erfaring med ledelse og en teknisk baggrund? Brænder du for at udvikle medarbejdere og styrke samarbejde? Er du klar på nye udfordringer i en international virksomhed i vækst, hvor du bliver ansvarlig for den daglige ledelse af et fagligt stærkt team?
I rollen som Servicekoordinator bliver du ansvarlig for ledelse af serviceteamet, der består af 5 kompetente servicemedarbejdere. Teamet er ansvarlige for servicering og vedligeholdelse af vores lejligheder på Sjælland.
Teknisk servicemedarbejder til Idrætshallerne i Halsnæs
Har du et godt servicegen, og har du lyst til at være med til at gøre en forskel for Halsnæs Kommunes borgere?
Dine primære arbejdsopgaver er
- Daglig servicering af hallerne, herunder rengøring af diverse områder.
- Daglig servicering af vore brugere i hallerne.
- Vedligeholdelsesopgaver i svømmehallen, Frederiksværkhallen og Hundestedhallen.
Hos os får du gode kollegaer med humor, godt humør og erfaring samt mulighed for personlig udvikling, igennem kurser og uddannelse.
Servicecenter Solbjerg Have søger servicemedarbejder / ejendomsservicetekniker
Området er det nordlige Frederiksberg, hvor der er 10 afdelinger med ca. 1100 lejemål.
Dine arbejdsopgaver omfatter bl.a. ren- og vedligeholdelse af afdelingerne, bygningsmæssige vedligeholdelsesopgaver samt renovation og beboerservice.
Vi tilbyder et alsidigt og udfordrende job samt et uformelt arbejdsmiljø med en dynamisk og åbensindet kollegagruppe.
Driftschef søges til Taurus Ejendomsforvaltning
Brænder du for ejendomsdrift, har faglig og ledelsesmæssig ballast og gode samarbejdsevner? Sætter du pris på en alsidig hverdag, faglig sparring med dine kolleger og fungerer du godt med både kunderapportering og de faglige detaljer i ejendomme?
Du tilknyttes som Driftschef ved vores kontor i Farum og får det overordnede ansvar, herunder både kunde- og personaleansvar, indenfor drift, servicering og rapportering af ejendomme i hele Danmark, men primært på Sjælland. Vi leder derfor efter dig, som brænder for at levere en god kvalitet og høj service i de opgaver der udføres på ejendommene, samt i forhold til lejeroplevelsen, kunderelationerne og overholdelse af deadlines.
Vicevært
Har du hænderne skruet ordentlig på og erfaring med håndværksmæssige opgaver? Vil du arbejde som vicevært i en virksomhed, der igennem flere år er blevet kåret til en af Danmarks bedste arbejdspladser?
Dine primære arbejdsopgaver vil bl.a. være:
- Håndtere småreparationer og mindre forfaldende håndværksmæssige opgaver
- Forestå kontakt til og koordinere håndværkere, ved større håndværksopgaver
- Rengøringsopgaver; herunder feje og vaske gulv på vores centrallager vha. gulvmaskine, oprydning i vores fælleskøkken og snerydning efter behov.
Teknisk servicemedarbejder
Kan du bevare overblikket og det gode humør, samt trives du med mange forskellige praktiske opgaver som service og hygiejne i løbet af en dag? Vil du bidrage positivt til idrætslivet på Frederiksberg, så den enkelte bruger oplever, at aktiviteter og arrangementer afvikles på en smidig og professionel måde?
Jobbet er alsidigt, og du skal:
- Varetage rengørings- og vedligeholdelsesopgaver i såvel Hermeshallen og Bülowsvejhallen.
- Betjene vores mindre café.
- Være opsøgende og positiv i opgaveløsningen.
Gartner/Pedelmedhjælper
Hos Overgård Gods, som er et af Danmarks største godser, mangler vi lige nu dig, der er gartner eller meget erfaren havemand, som selvstændigt kan planlægge din dag og aflevere et stykke arbejde i høj faglig kvalitet.
Godsets vicevært, som bliver din nærmeste leder, vil desuden have behov for din hjælp ved mindre opgaver indenfor bygningsvedligehold, yde hjælp til eksterne håndværkere og klargøring af lokaler samt flytning af møbler og inventar ved arrangementer og et væld af andre ad hoc-opgaver.
Servicemedarbejder til Plejecenter Fælledgården
Fælledgården er et plejecenter fuld af aktiviteter – små som store – med plads til udvikling og forandring. Serviceafdelingen er i den forbindelse en vigtig ”spiller” i forhold til at holde huset i daglig drift med opsætning til arrangementer, lettere håndværkeropgaver, håndtering af lageropgaver m.m.
Service til beboerne og husets rammer er vores kerneydelse, som foregår i et roligt miljø og med et smil på læben.
Vi tilbyder
- 14 gode kollegaer i køkken-/servicegruppen med god humor og mange forskellige kompetencer
- et teamsamarbejde, hvor ingen opgave er for lille eller for stor, og hvor vi i fællesskab klarer alt
Pedel til bygninger og vedligehold
Da en af vores dygtige medarbejdere har valgt at fratræde for at gå på pension, er der en fuldtidsstilling ledig til besættelse 1. juni 2024 eller snarest derefter.
Vi kan tilbyde et godt arbejdsmiljø og gode kolleger i et uformelt miljø på en spændende og dynamisk arbejdsplads i udvikling og fyldt med unge mennesker, som er i gang med uddannelse.
Vi vil gerne have dig med på holdet, og sammen med de mange opgaver og en travl hverdag kan vi love dig, at der også er plads til humoren.
Driftsleder til drift og vedligeholdelse af boliger og grønne områder
Kan du lide at lede andre til at skabe resultater, og er du god til at skabe trivsel omkring dig? Har du let ved at skabe tillidsfulde relationer til alle typer mennesker? Så læs med her.
Du bliver en del af et driftslederteam på to, hvor I hver især har ansvar for jeres eget team med tilhørende opgaver. Du bliver daglig leder af et ”grønt” team, som er vores team, der drifter og vedligeholder boligafdelingernes grønne områder, men du kommer i dagligdagen også ind over opgaver i det andet team, som har ansvaret for drift og renovering af selve bygningerne og boligerne.
Vicevært til kunde på Frederiksberg
Har du hænderne skruet rigtigt på, og kan du lide at være den der fikser ting?
Vi søger en erfaren cicevært, som har mod på at være vores "all-around person" mellem SERWIZ og vores kunde, og som opretholder den daglige drift på kundens to lokationer. Som vicevært kommer du til at indgå et tæt samarbejde med lokationens køkken, rengøring og reception - som alle er SERWIZ kollegaer. Herudover skal du også indgå i tæt samarbejde med kundens lejere på lokationerne.
Opgaverne i løbet af en arbejdsdag som vicevært kan variere betydeligt fra dag til dag, samtidig med at der vil være arbejdsplaner, som skal udføres på løbende, daglig, ugentlig og månedlig basis.
Servicemedarbejder/vicevært hos Best Western Hotel Hebron
Vi søger en servicemedarbejder/vicevært, hvis arbejdsuge primært vil ligge i dagtimerne mandag til fredag.
Vores servicemedarbejder/vicevært løser mange daglige opgaver såsom:
- Sørger for at vores gårdhave samt hotelindgang altid er pæn og indbydende
- Reparerer diverse ting på værelserne og forestår kontakt til håndværkere ved større reparationer
- Modtager varer i hotellets vareport og fordeler varer rundt i huset
Driftschef / Operations Manager
Vi søger en erfaren driftschef, som har lyst til at være en del af ledelsesteamet for vores unikke outletby og de mange spændende udviklingsprojekter, vi står overfor.
Stillingen som driftschef er en nyoprettet stilling, hvor den rigtige kandidat vil være ansvarlig for den daglige Facility Management i Ringsted Outlet. Dette inkluderer alle drifts- og facilitetsansvarsområder, arbejdsmiljøets sundhed, sikkerhed og miljøstyring (SHE) samt beredskabsplanlægning.
Ejendomsfunktionær, gårdmand eller -dame, blæksprutte og driftslederassistent til Boligselskabet RKE
Har du lyst at gøre service og vedligeholdelse af almene boliger og udendørsarealer til en del af din hverdag? Så er det lige dig vi søger!
Arbejdsopgaverne vil være udførelse af beboerservice, reparation og mindre vedligeholdelsesarbejde, samt pleje af grønne områder, renholdelse og kontakt til både beboere og håndværkere og meget andet. Vi kan love en spændende arbejdsdag med masser af frisk luft.
Struktureret Facility Coordinator
Er du struktureret og proaktiv i din opgaveløsning, og har du erfaring med optimering og drift af facility processer?
Vi lægger stor vægt på, at vi har det godt sammen i teamet, og vi er afhængige af at kunne hjælpe hinanden på tværs i receptionen og Facility ved fravær.
Vores nye Facility Coordinator vil bl.a. være ansvarlig for:
- Kontakt til udlejer, leverandører og samarbejdspartnere.
- Bestilling af inventar, kontorartikler, kaffe, te mv.
- Håndtere tilmeldinger til kantineordningen.
Teknisk servicemedarbejder
Kan du se dig selv indgå i et mindre team med et stort ansvar, som arbejder ambitiøst med mangeartede tekniske service- og pedelopgaver inden for nogle af kommunes administrative bygninger – så har vi det rette job for dig.
Du har det daglige ansvar for administrative bygninger, hvor du skal være beredt på at arbejde med løsning af tekniske serviceopgaver i samarbejde med det øvrige team eller alene i forbindelse med ferie, kurser og sygdom. Derudover er der en række arbejdsopgaver som f.eks. hejsning af flag på flagdage, bistå til vielser på Rådhuset, indgå i en turnusordning for postruten samt vagtordning ved evt. vandskade.
Driftsleder med ansvar for vedligehold
Som Driftsleder får du et selvstændigt ansvar for at planlægge og drive forebyggende vedligehold på en del af Frode Laursens ejendomme i Danmark, Tyskland, Finland og Sverige. Det indebærer både udendørs og indendørs arealer, hvor fokus vil være på både vedligehold og fornyelse.
Du vil få mulighed for at sætte dit præg på et job, hvor du vil få indsigt og ansvar i en international koncern. Du bliver omfattet af vores sundhedsordning og ulykkesforsikring.
Vicevært
Vi er et veletableret ejendomsfirma, der værdsætter kvalitet, vedligeholdelse og beboertilfredshed.
Du skal bl.a. lave:
- Daglig rengøring og vedligeholdelse af fællesarealer
- Småreparationer og håndværksmæssige opgaver
- Tilsyn med og vedligeholdelse af grønne områder og udendørsfaciliteter
Vi tilbyder mulighed for personlig og faglig udvikling samt konkurrencedygtig løn med gode arbejdsforhold og egen bil.
Sommerfugle/ sæsonarbejdere til den grønne drift i Boligselskabet Sjælland
Finder du glæde i at vedligeholde udendørsarealer, både hvad angår grønt arbejde og renholdelse? – og elsker du at være ude i den friske luft? Så har vi måske jobbet til dig.
Vi søger efter 2 sommerfugle mere til tidsbegrænsede stillinger fra den 1. april til den 30. september 2024.
Når du møder ind hos os, får du gode kolleger og en uformel og god stemning, selvom vi arbejder effektivt. Vi værdsætter et godt samarbejde på tværs, for at give vores beboere nogle fine og velplejede områder, omkring deres hjem.
To ejendomsledere søges til bo-Vita
Kunne du tænke dig at stå i spidsen for et team af ejendomsmestre, funktionærer og en driftssekretær, hvor tværfagligt samarbejde er vejen frem? Er du en erfaren leder, der har handlekraft og er serviceminded. Hvis du kan svare ja til dette, så er du måske vores nye kollega.
Som leder af et lokalt ejendomsserviceteam får du ansvaret for, at sikre effektiv og serviceorienteret ejendomsdrift overfor beboerne og afdelingsbestyrelserne.Du bliver ansvarlig for drift og vedligeholdelse af ejendomsporteføljen, samt at facilitere et positivt arbejdsmiljø for alle ansatte.Udførelsen af dine arbejdsopgaver kommer til at ske i tæt samarbejde med driftscenterchefen og andre ejendomsledere.